Teraz jest Wt, 19 cze 2018, 11:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1322 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 08:57 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 72
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam,
jaka jest sekwencja podłączenia czujnika akumulatora ??
U mnie po ładowaniu 2tyg wszystko działa niestety cały czas BATSOC 0% i po 2 tyg kontrolka akumulatora się nie podświetla.
Jeżeli batsoc 0% jest przez cały czas to akumulator do wymiany ??

Tomek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 07:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A u mnie coraz ciekawiej. Trzy (3) tygodnie temu mialem wymieniony w ASO akumulator na nowy (nowka sztuka). Jezdzilem przez dwa tygodnie robiac dziennie ponad 40 km. Oba systemy dzialally . Potem kilka dni samochod stal w garazu w tem minimum 8 stopni. Po tych ilku dniach systemy I-Stop i I-eloop przestaly dzialac. Prad ladowania wczoraj obserowalem na poziomie 13A ze spadkiem do 6 A podkoniec dnia. Dzis od rana jest na poziomie 2A. Oczywiscie oba I-systemy nie dzialaja. Poprzedni akumulator wytrzymal 2 miesiace, ten 2 tygodnie. :mur: <suicide>

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 12:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przykro słyszeć o tym Peterka47 a szczególnie, że ASO nie potrafi się z twoim problemem od dłuższego czasu uporać.
Dlatego drży mi serce, że jak pojadę na pierwszy przegląd do ASO to wyjadę z Twoim problemem, bo zapomną się i nie odepną czujnika, doładują akumulator, podłączą a system zwariuje bo nagle otrzyma inne dane. Co więcej nie będą potrafili wykasować błędów w systemie, a nowego programu nie przeinstalują.
Mam pytanie czy próbowałeś przeinstalować program zarządzający całym systemem sterowania pojazdu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 12:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie , nie probowalem tego zrobic. wszystko robi ASO, samochod jest na gwarancji. Wiec samodzilenie w niego nie ingeruje.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 19:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Moje aku (baner)od końca stycznia na razie OK.Samochód jeździ 2x10 min dziennie + zakupy na koniec tygodnia.Raz profilaktycznie doładowany przez noc , ale na pewno miał ponad 75 proc.Systemy działają ,choć przy jeździe miejskiej i-stop wyłączam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 07:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2268
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Po 3 tygodniach mrozów i w tym czasie akumulator działał i działa, załącza się i-stop , wszystko OK :)
Wcześniej miesiąc temu przy dodatnich,wilgotnych temperaturach od czasu do czasu pojawiał się znany komunikat ,,Battery..." ale w tej chwili wszystko działa :D .
Moje autko a więc i akumulator mają 4,5 roku :)
Jak jest wilgoć to prądy gdzieś błądzą i uciekają :wink: :lol:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 09:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Małe podsumowanie z okazji nadejścia wiosny. :)
Mój akumulator ma nieco ponad 9 miesięcy wg odczytu batt_day, użytkowany przeze mnie przez 3 miesiące, niespełna 7 tys km, kilka miesięcy auto stało na placu w oczekiwaniu na odbiór. W dniu odbioru z salonu SOC 0% i info na desce "błąd systemu ładowania". Po nocy było już ok.
W całym okresie użytkowania istop nie zadziałał raz przy ujemnej temperaturze akumulatora, eloop działa zawsze. Minimalny odczyt SOC to 70%, maksymalny jak na załączonym screenie z dzisiaj. Także jak na razie nie mam na co narzekać.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 09:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1084
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
100% - WOW.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
doladowywales go prostownikiem?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 10:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie. Tylko jazda.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 11:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 863
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Zdzich napisz jakie trasy robisz. Miasto, czy trasy?

_________________
Petycja - problemy z GJ/GL
https://www.petycjeonline.com/mazdomaniacy_prosz_o_wysuchanie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 11:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
to ciekawe. A byles ostaniow ASO? Cos ci wgrywali?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 11:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Robię 4 x w tygodniu trasy po ok. 40km w jedną stronę. Auto odpalane rano, potem parę godzin postoju pod pracą i powrót. Do tego dochodzi trochę kręcenia się po Krakowie i okolicach, standardowo jakieś zakupy, transport dzieci itp.
Od dnia odbioru z salonu auto nie widziało ASO.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 12:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 863
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wychodzi na to, że Twój egzemplarz maksymalne minimum na na poziomie 90%. Niżej nie schodzi. :D

_________________
Petycja - problemy z GJ/GL
https://www.petycjeonline.com/mazdomaniacy_prosz_o_wysuchanie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 12:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Schodzi, napisałem przecież, że minimalnie zanotowalem ok. 70%. Dokładnie 67% było najmniej, znalazłem screena :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 220
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
zdzich44 a obserwowałeś w jaki sposób trwało odrabianie z tych 67% do 100%, jakie ładowanie i jak długo się utrzymywało na jakim poziomie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dokładnie nie analizowalem ale było mniej więcej tak: po odpaleniu przez moment ładowanie na poziomie 30A i spadło dość szybko do około 11A. Po przekroczeniu 80% SOC spadło do 4-5A, kolejny poziom to >90% z ładowaniem 1-2A.
Przy SOC ponad 80% ładowanie po zimnym starcie nie przekracza 10A i szybko spada.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 220
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Zupełnie inaczej jest w GL w takim razie. A jakie masz spadki po nocy, powiedzmy po 12-14 godzinach postoju?

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Różnie, zwykle do kilku % ale zdarza się kilkanaście. A bywa, że jest 2-3% więcej niż wieczorem. Jakieś błędy pomiarowe pewnie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1084
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No to kurcze szok. Ale właśnie dlatego Ci odrabia, że daje duży prąd przy niskim SOC. Nie to co u nas. <slabo>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Uprzedzam, że nie oddam auta do ASO na testy sprawdzające dlaczego u mnie jest dobrze, bo mi popsują. :-P

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1084
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
21 marca 2018, o 13:34 zdzich44 napisał(a):
Uprzedzam, że nie oddam auta do ASO na testy


Za późno. Już postanowiliśmy. :D

Z mojego auta zgrali jakieś dane i poszły do Mazdy... Niestety obawiam się, że oni nawet nie wiedzą czego szukają. :rozejm:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ode mnie dwa razy zgrywali. Trzymali nawet moją mazde 2 tygodnie aby ją testować. Oddali i problem oczywiście wrócił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 13:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
zdzich44. ok 30A nie ponad 80A na poczatku przy SOC 60%?
Jak dlugo moze byc taki prad podawany aby nie zagotowac aku? Wazniejszy jest tu prad czy napiecie, bo rozumiem napiecier nie przekracza u ciebie 14,6V.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 14:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Skąd 80A? Najwyższy prąd ładowania jaki widziałem to 35A i to tylko przez chwilę, spada po kilkuset metrach. Natomiast napięcie zwykle mieści się w przedziale 14.05-14.50V.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 220
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
zdzich44 jaki masz akumulator?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 15:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Chyba standardowy jak wszyscy. Żona w trójce ma identyczny, różni się tylko datą produkcji :wink:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 15:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
to jest chyba YUASSA. Ja ma niestety EXCITE pewnie produkowny w PL.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 16:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 229
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No ale Ty masz niefabryczny o ile dobrze kojarzę, tylko po wymianie gwarancyjnej?
Co do napięcia, poobserwowalem trochę wracając dzisiaj z pracy. Najczęściej jest w okolicach 14,05-14,50 ale zdarzało się, że rosło do 14,7-14,9V. Po jakimś czasie z takim wyższym napięciem system w trakcie jazdy wyłączał ładowanie (prąd ładowania wynosił -10- 0A), napięcie spadało do 13,8-14V, po czym wszystko wracało do normy. I tak cyklicznie. Nie wiem jak to interpretować, podaję suche fakty.
Aktualny SOC 99%, przy niższym nie zaobserwowałem podobnego zjawiska, co nie znaczy że go nie było.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 16:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 775
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak. Masz racje. Ja mailem dwa razy wymienainy Akumulator. Samochod odebralem z takim jak ty Masz. A dawno odebarles samochod? Ty masz GL? Skyactive czy Skypassion?

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1322 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.