Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 14:58

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 145  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 19:40 
Offline
Nie nieprawda tylko "u mnie jest inaczej" powinieneś napisać. :) Widocznie AGM zamiast EFB powinny być montowane. Nic innego poza aku nie mam a poniżej 4A z Peterka nie zauważyliśmy. :) A przejechaliśmy sporo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 20:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To Ty masz inaczej. :-)
Pawko, Peterka, ja... Wygląda, że są dwa obozy.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 20:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja dziś rano odłączyłem wtyczkę przy minusowej klenie, potem sama klemę. Po pewnym czasie podłączyłem klemę i po kolejnych 15 minutach wtyczkę przy tej klemie. Rozumiem ze zresetowałem czujnik ładowania. Pózniej jeździłem i najpierw po ok 10 km i ok 45 minutowym postoju odzyl I-Eloop. Potem mimo ze jechałem w centrum Warszawy w korkach odzyl mi I-Stop. Natężenie aku było cały czas ni mniej niz 2A ( chwilowo) a głównie 3 A. W sumie przejechałem dziś ok 60 km i cały czas miałem czynne oba systemy. Forscan pokazuje 0% SOC. I to sie na razie nie zmieniło. Zobaczymy dobędzie jutro.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 20:37 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja swój mam od nowości 2013 dwa razy w roku najczęściej jesienią ładuje gościa mikroporcesorowym boscha i nie mam problemu tylko ja nie mam I -loopa i może też dlatego

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lis 2017, 20:47 
Offline
KMBak a może ja mam normalnie? :) Ciekawe jak będzie gdy Aku nie będzie "ready". :)


Ostatnio edytowano Pt, 24 lis 2017, 23:20 przez rkarcz, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lis 2017, 11:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moze rzeczywiście powinny byc montowane w M6 akumulatory AMG?

Dziś 25.11 zrobiłem krótka jazdę. I-Eloop zadziałał po paru minutach a po następnych 5 minutach akumulator zgłosił gotowość do I-Stop i I-Stop zaczal działać. Przejechałem w sumie ok 6 km. Forscan nadal pokazuje 0% SOC. Prąd aku był ok 3A czasem 2 A mierzony juz przy końcu trasy .Zastanawiam sie czy ładować akumulator prostownikiem czy dalej obserwować co sie dzieje.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lis 2017, 11:22 
Offline
Naładuj i zobacz czy będzie jak u mnie spadek do minimalnie 4A.
Ja jestem już chyba 10 dni od ładowania i co ciekawe iEloop działa coraz szybciej od ruszenia samochodem spod domu.
Muszę kupić jakiś interfejs zgodny z Forscanem, żeby jednoznacznie sprawdzać prądy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 11:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W nocy ladowalem swój akumulator. (Kurcze czasy fiata 126p i 125p mi się przypomniały, kiedy to trzeba bylo doladowywac akumulator :mur: ) ale wracam do meritum. Zrobilem dwie sesje ladowaniajak radzil KMaK. Za pierszym razem ladoeal mi się ok 7 godzin potem po dwugodzinnej przerwie jeszcze raz podlaczylem aprostownik i tym razem ladoanie trwalo ok 4 godzin. Uzylem prostownika Ctek 5.0 MXS. Podlaczylem aku w samochodzie zgodnie z procedura, czyli wtyczka przy minusowej klenie po 15 minutach. Dzis rano zrobile jazde. oba systemy I-stop i I-Eloop wlaczyly się dopracy po paru minutach jazdy. Prad aku był na poziomie 3A. Ale po ewnym czasie prad aku zmienial się w czasie jazdy od - (minus)28A do (plus) 30A. Najczesciej byl w okolicach 1A-0A, czase 2A. Tak mi pokazywal Forscan. Napiecie od 11,65V do 14,80V. SOC 0%. Wszystkie ikony na MZD były podświetlone. A czasem I-Stop był niegotowy. Generalnie mysle ze musze poczekać kilkanaście godzin aby wszystko się zainicjowalo i zobaczymy jak bedzie dalej.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 12:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nom. To czekamy. Mi po 2 tyg. Dalej trzyma 80%.


Edit. To są kurwa jakieś jaja. Wczoraj wieczorem aku 80%. W tej chwili po nocy 63%. Jak u Ciebie Pawko. Rowno 2 tygodnie. Pojebana ta Mazda.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 12:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mi wczoraj odłączali akumulator w ASO, żeby sprawdzić czy jego odłączenie spowoduje wyzerowanie jego czas eksploatacji w systemie auta BAT_DAY. Niestety :wink: okazało się, że nie i jak na razie nikt nie wie jak to zrobić. Ogólnie wychodzi na to, że u mnie po wymianie aku w marcu 2016 ECU nie zostało prawidłowo o tym poinformowane :) Sprawa ma być zgłoszona do MMPOL.
Sprawa pocenia się aku na wierzchu została skomentowana, że ten typ tak ma <3.
BAT_SOC pokazuje 0% (wiemy, że to norma po odłączeniu klem) i o dziwo, lub nie, wszystkie systemy działają. Tak było przynajmniej wczoraj, dziś jeszcze nie jeździłem.
Jadę za jakieś dwa tygodnie na wymianę linki od fotela kierowcy (przesuwanie tył/przód) i mam nadzieje, że coś będą wiedzieli już na ten temat.
Po wizycie w ASO, przy następnym odpaleniu auta prawe lusterko się nie rozłożyło :lol: , więc jadę jutro im to pokazać jeszcze. Będzie wymiana linki i mechanizmu lusterka - drugi raz prawa strona.

KMBak może go przymroziło. :bartek:

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 12:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
26 listopada 2017, o 12:24 JaFGdy napisał(a):
KMBak może go przymroziło.


Yhn. W garażu 10 stopni... Trraz się tak wkurzyłem, że ide z Mazdą na wojne.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 12:53 
Offline
26 listopada 2017, o 12:25 KMBak napisał(a):
W garażu 10 stopni...


Przesadzasz, ciekawe ile ty byś wytrzymał bez "doładowania" <%> w takiej temperaturze.. :hihi:

A poważnie, to rzeczywiście, nie ma co się z nimi pier...lić, bo to przestaje być śmieszne.
Ich silniki spełniają normy zapewne tylko dzięki iStopowi i iEloopowi, a przez pół roku te systemy nie działają.
I jawnie oszukują klientów (u mnie wzrost spalania na poziomie 7-8%) a także rządy które wymagają Euro6. :inkwizycja:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 15:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Kolejny kretynizm. iEloop działał. Zauważyłem przy 64%. Przecież nie miał prawa... <zgłupiał>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 15:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pytanie co pokazuje Forscan. Jak juz pisałem u mnie dziś prąd aku waha sie od -30A do +30A. Podobnie z napięciem 11,95V do 14,80V. Czy tak jest rzeczywiście?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 18:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Peterka u mnie zawsze tak jest jak podłącze na nowo Aku. Jutro będziesz miał procenty.
KMBak jak widzisz idealnie te same głupoty masz jak u mnie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 18:32 
Offline
A u mnie mimo paru dni Peterka odczytał 0%.
Także to chyba niezła loteria. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 19:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rkarcz u mnie teraz prąd na poziomie 0-1A. Ale po zadziałaniu I-Stopa przez chwile jest 5-6A i spada do 1A. A aku naładowany
W kazdym razie potwierdza sie ze akumulator nie jest wystarczajaco doladowywany podczas normalnej eksploatacji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


Ostatnio edytowano N, 26 lis 2017, 19:17 przez Peterka47, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 19:17 
Offline
To skąd ja mam te 4A? Ciekawe.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 19:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Moze za pochodzenie :wink: albo ty masz AMG a ja EFB.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 20:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mi dziś wskoczyło 69%. Po kilku 30 minutowych jadach dobiło do 70%. Prąd ładowania od 3-4A zaraz po starcie, a potem 1A.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 20:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czyli lądowanie jest do doopy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 20:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Bo on ustala sobie że akumulator ma 70% i tej wartości się trzyma, więcej nie doładuje. Dlatego tylko 1A. Przed odpaleniem auta potrzymasz na zapłonie z włączonymi światłami i tylną szybą z dwie minuty to ładowanie będzie ponad 20A.
Tylko nie rozumiem przypadku swojego i KMBak że niby jest super 75% kilka dni, cały czas odrabia po nocy te 1-3% a nagle po tygodniu z dnia na dzień jeb 62.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 20:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jak mu spadnie poniżej tych ustalonych 70%? To co ładuje większym prądem?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Tak, wtedy ma znacznie większy prąd, im bardziej rozładowany (mniejsze BAT_SOC) tym większy prąd z tendencją malejącą im bliżej tych 70%.
W moim przypadku ciekawe jest to, że nie było ładowania, a tylko odpięcie akumulatora. Przed odpięcie maks jaki miałem to 61% a teraz 70%.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A moze problemem sa te czujniki ładowania?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 22:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Online
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dokładnie - coś jest nie tak z tą analizą naładowania. Nie ma bata by w 15 godzin uciekło z baterii 17%. A według tego zjebanego pomiaru tak się właśnie stało dzisiejszej nocy. Zgłaszam to do ASO, a jak nic z tym nie zrobią to nie wiem... TVN Turbo, jakiś rzeczoznawca?! Może coś wspólnie podziałamy, bo to jest kpina. Jak zaczną wyłazić inne "drobiazgi" to jadę do Warszawy i zostawiam auto otwarte.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lis 2017, 22:41 
Offline
26 listopada 2017, o 22:36 KMBak napisał(a):
to jadę do Warszawy i zostawiam auto otwarte.


żeby to było takie proste. :hihi:
TVN oleje cię ciepłym moczem.
Mamy już doświadczenie.. :kozakiewicz:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 12:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Znalazłem procedurę resetu BATT_day w maździe CX-5, pewnie działa też w 6.
Niestety w języku rosyjskim. Nie udało mi się przetłumaczyć na tyle aby to publikować, może ktoś się podejmie?

Polecam blog gościa który szczegółowo testował ładowanie i pracę akumulatora w Cx-5, wszystko się potwierdza z naszymi obserwacjami.
Tekst w języku rosyjskim ale translator google nieźle sobie radzi.
http://translate.google.com/translate?h ... 8386076%2F


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 14:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 listopada 2017, o 12:30 pawko napisał(a):
wszystko się potwierdza z naszymi obserwacjami

To zależy. Jakoś nikt mi nie przyznał racji, że jazda miejska oraz temperatura nie wpływa dobrze na stopień naładowania. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lis 2017, 14:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
To wiadomo... Nie od dziś... Że akumulatory gorzej działają w niskiej temperaturze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4334 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 145  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.