Mazda 6 Forum
https://mazda6forum.pl/

Oryginalne spręzyny obniżające
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=61&t=1544
Strona 4 z 5

Autor:  koliber1960 [ So, 22 kwi 2017, 06:25 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

a tłucze przy przejeździe przez progi zwalniające? :?:
bo normalnie podczas najazdu na oryginalnych , przód stuka :|

Autor:  KMBak [ So, 22 kwi 2017, 07:14 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Ja delikatnie przejeżdżam. Nidgy nie tłukło i teraz też nie...

Autor:  Pstro1982 [ So, 1 wrz 2018, 15:02 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Panowie krótkie pytanie, czy jak we własnym zakresie zamontuje (nie w ASO) takie sprężyny obniżające:
https://allegro.pl/mazda-6-iii-gj-sedan ... 82988.html

To stracę gwarancję?

-- Dodano: 1 września 2018, o 15:02 --

Koledzy pomożecie?

Autor:  Plichcior [ So, 1 wrz 2018, 19:57 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Ktos pisał w poście #70 w tym wątku o gwarancji. A jak chcesz miec pewność to zadzwoń albo napisz do mazda Polska.

Eibach z tego o pamietam jest producentem oem sprężyn obniżających.

Autor:  szerak [ Cz, 18 paź 2018, 22:52 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

nic nie tłucze nic nie stuka a auto wygląda zdecydowanie lepiej, ja kupiłem sprężyny na stronie Eibacha, to są te same sprezyny co w serwisie, dobrali mi odpowiednie, cena połowę niższa, oczywiscie trzeba zaplacic za montaz w mazdzie, ale i tak sie oplaca, gwarancja jest, nikt się do tego nie przyczepi, ja mam jeszcze zamontowane sportowe listwy progowe do okola, auto wyglada świetnie

Autor:  ieiasu [ Pt, 19 paź 2018, 19:19 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Czy możesz wrzucić jakieś fotki? Jestem zainteresowany takim całściowym rozwiązaniem... :wink:

Autor:  szerak [ Pn, 22 paź 2018, 13:47 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

nie wiem czy na tych zdjęciach będzie to aż tak widoczne

Autor:  poxtazo [ Pn, 22 paź 2018, 14:07 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Ja mam ten pakiet i tak to wyglada.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Autor:  szerak [ Pn, 22 paź 2018, 14:22 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

o ładniutki ten pakiet, to te elementy malowane pod kolor ? A boczne progi też masz nałożone?

Dziś odbieram auto po drugim przeglądzie, będzie umyte, zrobię zdjęcia wyraźniejsze i wrzucę.

Tak przy okazji zapytam , braliście na drugim przeglądzie odgrzybianie i uzupełnianie czynnika klimatyzacji ?

Autor:  poxtazo [ Pn, 22 paź 2018, 15:00 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Jaki pakiet i jakie elementy pod kolor ? To sprezyny eibach i kola nie fabryczne. Nie ma zadnych progow czy innych zdezakow ,dokladek etc.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Autor:  pawko [ Pt, 2 lis 2018, 14:23 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Zdjęcia porównawcze osi przed i po i dwa dodatkowe zdjęcia już po obniżeniu.

Jazda super, niżej, stabilniej, a nadal na tyle wysoko, że do galerii do parkingów podziemnych zjeżdżam bez problemu.
Kolega KMBak namówił :drunk:

szerak to ja Cię kiedyś zaczepiłem pod Piotr&Paweł żeby posłuchać Sebringa, jak widzisz na zdjęciach poszedłem w stronę Ultera. <spoko>

Autor:  szerak [ Pt, 2 lis 2018, 15:31 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

pawko :) tak pamiętam, powiedz mi jak ten ulter się sprawuje, jest duża różnica między Serbingiem ? Wygląda fajnie, zgaduje że cenowo Ulter jest bardziej przystępny.

Autor:  pawko [ Pt, 2 lis 2018, 20:38 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Duuuuuża różnica. Jest głośny, ale dla mnie w sam raz. 940zł kosztował. Chcesz to możemy się ustawić na porównanie.

Autor:  PIOTR [ Pt, 2 lis 2018, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Może nie ten dział :wink: ale fajnie zobaczyć oba wydechy w akcji obok siebie takie bezpośrednie porównanie <brawo> pawko szerak trzymam kciuki :D

Autor:  janriedel [ So, 24 lis 2018, 23:32 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Pytanie do tych, co obniżyli samochód:
Na jakich felgach i oponach jeździcie?

Do wszystkich zorientowanych:
Czy zestaw: felga = 19'', 5x114.30, Szerokość: 8,00″, ET: 45, Otwór centralny: 75,10 + opona = 245/40/R19, nie będą się gryźć z -30 mm?

Autor:  poxtazo [ N, 25 lis 2018, 07:12 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Latem na 8.5x19 et40 , zima na 7.5x19 et 45. Latem opony od 225/45 , 235/40 zima od 225/40-45

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Autor:  mirpo [ Śr, 18 wrz 2019, 09:24 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Mam pytanie do osób, które mają Eibach Pro Kit.
Na ich stronie są 3 opcje do Mazdy 6 GJ. Mnie interesuje opcja do silnika 2.5.

Na stronie pod zestawem jest info o nacisku na osie:
- przód 1050 kg
- tył 1075 kg

Ja u siebie na tabliczce znamionowej na drzwiach mam:
- przód 1075 kg
- tył 1025 kg

Jak się ma jedno do drugiego? Taki zestaw będzie pasował?
ja to rozumiem tak:
- przód - sprężyny są zaprojektowane na nacisk 1050 kg, a auto ma nacisk 1075 kg, czyli sprężyna usiądzie niżej niż te obiecane 30mm ?
- tył - sprężyny są zaprojektowane na nacisk 1075 kg, a auto ma nacisk 1025 kg, czyli sprężyna nie obniży do tych obiecanych 30 mm ?
Przód będzie ciut niżej niż tył.

Zgadza się? :> :idea:

Autor:  KMBak [ Śr, 18 wrz 2019, 11:41 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Hm... Kurka nie wiem. Ja mam Eibacha, ale kupowałem przez ASO (silnik ten sam co Ty).

Autor:  mirpo [ Śr, 18 wrz 2019, 14:05 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Napisałem do nich maila i się okazuje, że siły nacisku sprężyn muszą być większe niż siły nacisku na osie w aucie. Dobrze że zapytałem bo byłem pewien że ma być zupełnie odwrotnie

Autor:  ogo2103 [ N, 22 wrz 2019, 09:02 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

2 listopada 2018, o 14:23 pawko napisał(a):
Zdjęcia porównawcze osi przed i po i dwa dodatkowe zdjęcia już po obniżeniu.

Jazda super, niżej, stabilniej, a nadal na tyle wysoko, że do galerii do parkingów podziemnych zjeżdżam bez problemu.
Kolega KMBak namówił :drunk:

szerak to ja Cię kiedyś zaczepiłem pod Piotr&Paweł żeby posłuchać Sebringa, jak widzisz na zdjęciach poszedłem w stronę Ultera. <spoko>


Mam prośbę, czy możesz zmierzyć jaka jest wysokość błotnika od podłoża? Mam chyba seryjne zawieszenie ale wydaje mi się że jakby stoi niżej niż na serii.

Autor:  pyby [ Pn, 13 kwi 2020, 17:56 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

mirpo napisał(a):
Napisałem do nich maila i się okazuje, że siły nacisku sprężyn muszą być większe niż siły nacisku na osie w aucie.


Mirpo, masz sedana czy kombi?
jak sedana to podpowiesz który konkretnie model z eibacha należy wziąć żeby było dobrze?

Myśle nad tymi z końcówką numeru 04-22
https://motostacja.com/p/EIBACH-E10-55-015-04-22/?gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIa-NWQaDzAWLREc77Oz1AP7QQ-tBk1ukFqCx5UsX6duM8bKx0n078MaAuuvEALw_wcB

Autor:  mirpo [ Pn, 13 kwi 2020, 18:45 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Link który podałeś jest do sprężyn do kombi, więc sprawdź czy się nie pomyliłeś.

Mam sedana 2.5 motor. Zanim kupiłem konsultowałem się z Eibachem. Musisz sprawdzić jakie masz dane na tabliczce znamionowej na aucie, a dokładnie interesuje Cię max obciążenie osi przedniej i tylnej.
Dostałem wytyczne od Eibacha, że wartość dla sprężyn musi być wyższa niż dane na tabliczce. Czyli:
- mam na aucie na tabliczce: oś przednia 1075 kg, oś tylna 1025 kg
- kupiłem zestaw E10-55-015-02-22, który ma parametry: oś przednia 1160 kg, oś tylna 1075 kg.

Tylko ten zestaw spełniał te warunki.

Autor:  pyby [ Pn, 13 kwi 2020, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

13 kwietnia 2020, o 19:45 mirpo napisał(a):
więc sprawdź czy się nie pomyliłeś.

faktycznie, zagapiłem się.
dzięki, w takim razie będę brał tak jak pisałeś E10-55-015-02-22, bo mamy te same modele i konfigurację.

Autor:  mirpo [ Pn, 13 kwi 2020, 19:22 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Tak wyszło po obniżeniu + dystanse na kołach. Obrazek

Autor:  JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 15:50 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Siema.
Potrzebna pomoc w odpowiednim dobraniu sprężyn.
Mazda 6 gj 2015 2.0 benzyna 165.
Chce mieć pewność, ze zamówiłem odpowiednie:

https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -20/96524/

Dobre te będą?

Pozdrawiam

Autor:  mirpo [ N, 10 maja 2020, 15:54 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

W poście #112 masz opisane jak dobrać sprężyny.
To tylko 4 posty wyżej...

Autor:  JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Haha faktycznie dzięki i sorki <spoko>

U mnie do zamówienia jest:
Przód: 1193
Tył: 1204

Czyli spory zapas jest <disco>

Dzięki za pomoc i pozdrawiam

Autor:  mirpo [ N, 10 maja 2020, 16:05 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Sam będziesz zmieniał?

Autor:  JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 16:16 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Nie nie, aż takich zdolności to nie mam <slabo> ,u znajomego we warsztacie. Czekam na opony teraz i ringi cetrujace. No i właśnie te sprężyny zastanawiam się cały czas. Ale myśle, ze warto.

Z tabliczki znamionowej wynika, ze nacisk jest:
Przód: 990 kg
Tył: 1100 kg

Autor:  mirpo [ N, 10 maja 2020, 16:41 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Masz kombi 2.0 Pb GJ?
Nie wiem gdzie znalazłeś :

Przód: 1193
Tył: 1204

Obrazek

Strona 4 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/