Mazda 6 Forum https://mazda6forum.pl/ |
|
Oryginalne spręzyny obniżające https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=61&t=1544 |
Strona 4 z 5 |
Autor: | koliber1960 [ So, 22 kwi 2017, 06:25 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
a tłucze przy przejeździe przez progi zwalniające? bo normalnie podczas najazdu na oryginalnych , przód stuka |
Autor: | KMBak [ So, 22 kwi 2017, 07:14 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Ja delikatnie przejeżdżam. Nidgy nie tłukło i teraz też nie... |
Autor: | Pstro1982 [ So, 1 wrz 2018, 15:02 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Panowie krótkie pytanie, czy jak we własnym zakresie zamontuje (nie w ASO) takie sprężyny obniżające: https://allegro.pl/mazda-6-iii-gj-sedan ... 82988.html To stracę gwarancję? -- Dodano: 1 września 2018, o 15:02 -- Koledzy pomożecie? |
Autor: | Plichcior [ So, 1 wrz 2018, 19:57 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Ktos pisał w poście #70 w tym wątku o gwarancji. A jak chcesz miec pewność to zadzwoń albo napisz do mazda Polska. Eibach z tego o pamietam jest producentem oem sprężyn obniżających. |
Autor: | szerak [ Cz, 18 paź 2018, 22:52 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
nic nie tłucze nic nie stuka a auto wygląda zdecydowanie lepiej, ja kupiłem sprężyny na stronie Eibacha, to są te same sprezyny co w serwisie, dobrali mi odpowiednie, cena połowę niższa, oczywiscie trzeba zaplacic za montaz w mazdzie, ale i tak sie oplaca, gwarancja jest, nikt się do tego nie przyczepi, ja mam jeszcze zamontowane sportowe listwy progowe do okola, auto wyglada świetnie |
Autor: | ieiasu [ Pt, 19 paź 2018, 19:19 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Czy możesz wrzucić jakieś fotki? Jestem zainteresowany takim całściowym rozwiązaniem... |
Autor: | szerak [ Pn, 22 paź 2018, 13:47 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
nie wiem czy na tych zdjęciach będzie to aż tak widoczne |
Autor: | poxtazo [ Pn, 22 paź 2018, 14:07 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Ja mam ten pakiet i tak to wyglada. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | szerak [ Pn, 22 paź 2018, 14:22 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
o ładniutki ten pakiet, to te elementy malowane pod kolor ? A boczne progi też masz nałożone? Dziś odbieram auto po drugim przeglądzie, będzie umyte, zrobię zdjęcia wyraźniejsze i wrzucę. Tak przy okazji zapytam , braliście na drugim przeglądzie odgrzybianie i uzupełnianie czynnika klimatyzacji ? |
Autor: | poxtazo [ Pn, 22 paź 2018, 15:00 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Jaki pakiet i jakie elementy pod kolor ? To sprezyny eibach i kola nie fabryczne. Nie ma zadnych progow czy innych zdezakow ,dokladek etc. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | pawko [ Pt, 2 lis 2018, 14:23 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Zdjęcia porównawcze osi przed i po i dwa dodatkowe zdjęcia już po obniżeniu. Jazda super, niżej, stabilniej, a nadal na tyle wysoko, że do galerii do parkingów podziemnych zjeżdżam bez problemu. Kolega KMBak namówił szerak to ja Cię kiedyś zaczepiłem pod Piotr&Paweł żeby posłuchać Sebringa, jak widzisz na zdjęciach poszedłem w stronę Ultera. |
Autor: | szerak [ Pt, 2 lis 2018, 15:31 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
pawko tak pamiętam, powiedz mi jak ten ulter się sprawuje, jest duża różnica między Serbingiem ? Wygląda fajnie, zgaduje że cenowo Ulter jest bardziej przystępny. |
Autor: | pawko [ Pt, 2 lis 2018, 20:38 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Duuuuuża różnica. Jest głośny, ale dla mnie w sam raz. 940zł kosztował. Chcesz to możemy się ustawić na porównanie. |
Autor: | PIOTR [ Pt, 2 lis 2018, 22:18 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Może nie ten dział ale fajnie zobaczyć oba wydechy w akcji obok siebie takie bezpośrednie porównanie pawko szerak trzymam kciuki |
Autor: | janriedel [ So, 24 lis 2018, 23:32 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Pytanie do tych, co obniżyli samochód: Na jakich felgach i oponach jeździcie? Do wszystkich zorientowanych: Czy zestaw: felga = 19'', 5x114.30, Szerokość: 8,00″, ET: 45, Otwór centralny: 75,10 + opona = 245/40/R19, nie będą się gryźć z -30 mm? |
Autor: | poxtazo [ N, 25 lis 2018, 07:12 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Latem na 8.5x19 et40 , zima na 7.5x19 et 45. Latem opony od 225/45 , 235/40 zima od 225/40-45 Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka |
Autor: | mirpo [ Śr, 18 wrz 2019, 09:24 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Mam pytanie do osób, które mają Eibach Pro Kit. Na ich stronie są 3 opcje do Mazdy 6 GJ. Mnie interesuje opcja do silnika 2.5. Na stronie pod zestawem jest info o nacisku na osie: - przód 1050 kg - tył 1075 kg Ja u siebie na tabliczce znamionowej na drzwiach mam: - przód 1075 kg - tył 1025 kg Jak się ma jedno do drugiego? Taki zestaw będzie pasował? ja to rozumiem tak: - przód - sprężyny są zaprojektowane na nacisk 1050 kg, a auto ma nacisk 1075 kg, czyli sprężyna usiądzie niżej niż te obiecane 30mm ? - tył - sprężyny są zaprojektowane na nacisk 1075 kg, a auto ma nacisk 1025 kg, czyli sprężyna nie obniży do tych obiecanych 30 mm ? Przód będzie ciut niżej niż tył. Zgadza się? |
Autor: | KMBak [ Śr, 18 wrz 2019, 11:41 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Hm... Kurka nie wiem. Ja mam Eibacha, ale kupowałem przez ASO (silnik ten sam co Ty). |
Autor: | mirpo [ Śr, 18 wrz 2019, 14:05 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Napisałem do nich maila i się okazuje, że siły nacisku sprężyn muszą być większe niż siły nacisku na osie w aucie. Dobrze że zapytałem bo byłem pewien że ma być zupełnie odwrotnie |
Autor: | ogo2103 [ N, 22 wrz 2019, 09:02 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
2 listopada 2018, o 14:23 pawko napisał(a): Zdjęcia porównawcze osi przed i po i dwa dodatkowe zdjęcia już po obniżeniu. Jazda super, niżej, stabilniej, a nadal na tyle wysoko, że do galerii do parkingów podziemnych zjeżdżam bez problemu. Kolega KMBak namówił szerak to ja Cię kiedyś zaczepiłem pod Piotr&Paweł żeby posłuchać Sebringa, jak widzisz na zdjęciach poszedłem w stronę Ultera. Mam prośbę, czy możesz zmierzyć jaka jest wysokość błotnika od podłoża? Mam chyba seryjne zawieszenie ale wydaje mi się że jakby stoi niżej niż na serii. |
Autor: | pyby [ Pn, 13 kwi 2020, 17:56 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
mirpo napisał(a): Napisałem do nich maila i się okazuje, że siły nacisku sprężyn muszą być większe niż siły nacisku na osie w aucie. Mirpo, masz sedana czy kombi? jak sedana to podpowiesz który konkretnie model z eibacha należy wziąć żeby było dobrze? Myśle nad tymi z końcówką numeru 04-22 https://motostacja.com/p/EIBACH-E10-55-015-04-22/?gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIa-NWQaDzAWLREc77Oz1AP7QQ-tBk1ukFqCx5UsX6duM8bKx0n078MaAuuvEALw_wcB |
Autor: | mirpo [ Pn, 13 kwi 2020, 18:45 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Link który podałeś jest do sprężyn do kombi, więc sprawdź czy się nie pomyliłeś. Mam sedana 2.5 motor. Zanim kupiłem konsultowałem się z Eibachem. Musisz sprawdzić jakie masz dane na tabliczce znamionowej na aucie, a dokładnie interesuje Cię max obciążenie osi przedniej i tylnej. Dostałem wytyczne od Eibacha, że wartość dla sprężyn musi być wyższa niż dane na tabliczce. Czyli: - mam na aucie na tabliczce: oś przednia 1075 kg, oś tylna 1025 kg - kupiłem zestaw E10-55-015-02-22, który ma parametry: oś przednia 1160 kg, oś tylna 1075 kg. Tylko ten zestaw spełniał te warunki. |
Autor: | pyby [ Pn, 13 kwi 2020, 18:58 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
13 kwietnia 2020, o 19:45 mirpo napisał(a): więc sprawdź czy się nie pomyliłeś. faktycznie, zagapiłem się. dzięki, w takim razie będę brał tak jak pisałeś E10-55-015-02-22, bo mamy te same modele i konfigurację. |
Autor: | mirpo [ Pn, 13 kwi 2020, 19:22 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Tak wyszło po obniżeniu + dystanse na kołach. |
Autor: | JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 15:50 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Siema. Potrzebna pomoc w odpowiednim dobraniu sprężyn. Mazda 6 gj 2015 2.0 benzyna 165. Chce mieć pewność, ze zamówiłem odpowiednie: https://eibach.pl/product/zestaw-sprezy ... -20/96524/ Dobre te będą? Pozdrawiam |
Autor: | mirpo [ N, 10 maja 2020, 15:54 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
W poście #112 masz opisane jak dobrać sprężyny. To tylko 4 posty wyżej... |
Autor: | JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 16:00 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Haha faktycznie dzięki i sorki U mnie do zamówienia jest: Przód: 1193 Tył: 1204 Czyli spory zapas jest Dzięki za pomoc i pozdrawiam |
Autor: | mirpo [ N, 10 maja 2020, 16:05 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Sam będziesz zmieniał? |
Autor: | JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 16:16 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Nie nie, aż takich zdolności to nie mam ,u znajomego we warsztacie. Czekam na opony teraz i ringi cetrujace. No i właśnie te sprężyny zastanawiam się cały czas. Ale myśle, ze warto. Z tabliczki znamionowej wynika, ze nacisk jest: Przód: 990 kg Tył: 1100 kg |
Autor: | mirpo [ N, 10 maja 2020, 16:41 ] |
Tytuł: | Re: Oryginalne spręzyny obniżające |
Masz kombi 2.0 Pb GJ? Nie wiem gdzie znalazłeś : Przód: 1193 Tył: 1204 |
Strona 4 z 5 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |