Mazda 6 Forum
https://mazda6forum.pl/

Oryginalne spręzyny obniżające
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=61&t=1544
Strona 5 z 5

Autor:  JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 17:45 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

U mnie na duńskiej stronie są 2 rodzaje:

1. Varenummer: E10-55-015-04-22
2. Varenummer: E10-55-015-03-22

I te pierwsze maja taka wartość.

To mówisz zamawiać śmiało te co mi podałeś teraz? Wystarczające?

Autor:  mirpo [ N, 10 maja 2020, 18:29 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

No to dziwne podejście Eibacha, bo na polskiej stronie w katalogu masz do wyboru tylko i wyłącznie E10-55-015-03-22 do swojego modelu auta 2.0 Pb GJ kombi.
Parametrami pasuje, bo parametry sprężyn są wyższe niż to co masz na tabliczce.

Jak wrzucam w przeglądarkę E10-55-015-04-22 to jest cyrk, bo różne sklepy internetowe podają różne dane :)

Ja bym brał jednak E10-55-015-03-22, bo parametrami jest najbliżej do Twojego auta. Te sprężyny z wyższymi parametrami będa po prostu twardsze i auto nie usiądzie tak nisko - tak ja to rozumiem.

Co do decyzji samej zmiany sprężyn - rób i się nie zastanawiaj!!! Jest różnica w prowadzeniu, nie ma nurkowania przy hamowaniu, w zakrętach buda mniej się przechyla. Czuć że jest twardziej, ale nie do tego stopnia że wypadają plomby z zębów :)
Wizualnie - jeśli zostaniesz przy ori felgach, to będzie widać że są schowane w nadkolach, dlatego ja założyłem dystanse, bo o wiele lepiej wygląda.

Autor:  JaCek89RM [ N, 10 maja 2020, 18:34 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

To zamawiam. No ja mam 19 już kupione. Ale myśle, ze będzie gites.

Dzięki wielkie za pomoc! Pozdrawiam


Jak ogarnę fotki po wszystkim to napewno się pochwale.

Autor:  premass [ Wt, 11 sie 2020, 15:38 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Witam, bardzo mocno zastanawiam się nad kupnem spręzyn obniżających od eibacha, przestudiowałem już cały wątek i wiem jakie potrzebuję do mojej GJ kombi, ale mam pytanie innego rodzaju. Ile procent sprawności muszą mieć ori amortyzatory aby móc bezpiecznie założyć same spreżyny bez amortyzatorów, mowa o czymś takim: https://eibach.pl/product/zestaw-zawies ... -20/96524/.
Czytałem, że jest to istotny czynnik. Moja "eM" jest z polowy 2013r i z 2 ręki więć nie wiem co się z nią działo przez 6 lat. Podjadę sobie na stację diagnostyczną sprawdzić sprawność amorków, ale muszę wiedzieć czy taka jaką uzyskam wystarczy. Pozdrawiam

Ps. Zbieżność po zabiegu wymiany zawiasu oczywiście trzeba ustawić ?
Ps2. Czy szerokość felg oraz ich ET (oczywiście w granicach rozsadku) wypychające koło w strone nadkola ma jakieś znaczenie? Obecnie mam 8,5-ET45-19cali, i planuje kupić 8,5-ET40-19cali lub 9-ET od 40 do 45-19cali. Czy to się może żreć?

Autor:  mirpo [ Wt, 11 sie 2020, 15:53 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Najlepiej napisz maila do Eibacha. Polski oddział szybko odpisuje. Jeśli mają takie dane to na pewno Ci napiszą.
Zresztą stan amorów musi być conajmniej akceptowalny przez stację diagnostyczną. Jeśli będzie zbyt duża różnica w % lub ogólny stan kiepski to na pewno Ci to powiedzą i zalecą zmianę amorów.
Po zmianie sprężyn do ustawienia zbieżność i wysokość świecenia przednich lamp. Po zmianie sprężyn buda zejdzie w dół, czujniki będą podawać inne dane i lampy będą świeciły inaczej niż przed zmianą.

Autor:  premass [ Wt, 11 sie 2020, 16:08 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Cytuj:
Po zmianie sprężyn do ustawienia wysokość świecenia przednich lamp

Jeśli mam pakiet led z bixenonami to też? Gdzie się to ustawia? W sensie u jakiego fachowca?

Autor:  Fireman84 [ Wt, 19 lip 2022, 10:20 ]
Tytuł:  Re: Oryginalne spręzyny obniżające

Witam. Miał ktoś zamontowane sprężyny H&R w gj sedan?

Strona 5 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/