Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:46

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 12:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Witam,

czy ktoś na forum posiada zdjecie jak wygląda 6-ka na spreżynach obniżających w pakietu akcesorii ???
I czy ktoś kupił w PL mazde z tymi sprężynami i ją użytkuje ? Jak wrażenia ?
Mam zamiar kupić 6-ke (jeszcze nie zamówiona) i wacham się co do zakupu tych spreżyn....

Pzdr

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 12:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Na necie znajdziesz fotki GJ po obniżeniu.


Obrazek

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 12:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.08.2013
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
dawids napisał(a):
Witam,

czy ktoś na forum posiada zdjecie jak wygląda 6-ka na spreżynach obniżających w pakietu akcesorii ???
I czy ktoś kupił w PL mazde z tymi sprężynami i ją użytkuje ? Jak wrażenia ?
Mam zamiar kupić 6-ke (jeszcze nie zamówiona) i wacham się co do zakupu tych spreżyn....

Pzdr

Tutaj masz na zagranicznym forum mazdy6 fotki jak to wygląda,co do jazdy sam jestem ciekawy ,czy nie jest za twardy
http://forum.mazda6club.com/suspension- ... 4-h-r.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 12:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Fotki które wrzuciliście to spreżyny obniżające oferowane przez Mazdę ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 13:12 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.11.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Też zastanawiam się nad obniżeniem. Właściwie jestem już umówiony na wymianę w przyszłym tygodniu.

Jak dla mnie auto za bardzo się buja na zakrętach i przy uskokach jezdni (szybsza jazda). Mam nadzieje że obniżenie wszystko wyeliminuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 13:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ramski napisał(a):
Też zastanawiam się nad obniżeniem. Właściwie jestem już umówiony na wymianę w przyszłym tygodniu.

Jak dla mnie auto za bardzo się buja na zakrętach i przy uskokach jezdni (szybsza jazda). Mam nadzieje że obniżenie wszystko wyeliminuje.


W takim napisz jak wrażenia przed i po wymianie springów :)
Jakiej firmy montujesz spreżyny ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 13:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
dawids napisał(a):
Fotki które wrzuciliście to spreżyny obniżające oferowane przez Mazdę ?


Ta mazda, która ją wrzuciłem nie jest obniżona sprężynami OEM. To są jakieś aftermarket. A auto jest niższe o jakieś 1.75" czyli prawie 45mm.

A te drugie spreżyny, które pokazał adamus28 to są także aftermarket firmy H&R.
Właściciel tej Mazdy stwierdził, że autem bardziej buja na nierównościach jak na oryginalnych sprężynach.

Więc chyba lepiej będzie kupić OEM, lub zaczekać na opinie innych użytkowników, którzy OEM mają u siebie.

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 14:13 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
szczypik napisał(a):
dawids napisał(a):
Fotki które wrzuciliście to spreżyny obniżające oferowane przez Mazdę ?


Ta mazda, która ją wrzuciłem nie jest obniżona sprężynami OEM. To są jakieś aftermarket. A auto jest niższe o jakieś 1.75" czyli prawie 45mm.

A te drugie spreżyny, które pokazał adamus28 to są także aftermarket firmy H&R.
Właściciel tej Mazdy stwierdził, że autem bardziej buja na nierównościach jak na oryginalnych sprężynach.

Więc chyba lepiej będzie kupić OEM, lub zaczekać na opinie innych użytkowników, którzy OEM mają u siebie.


-45 to za dużo jak na PL :(

Jeżeli te co wrzucił adamus28 są H&R, to obniżają 30mm czyli tyle ile "mazdowskie" :)
Moim zdaniem mazda jako ori springi oferuje albo Eibach albo własnie H&R tylko nie jest to napisane w katalogu akcesorii
Ale to tylko przypuszczenia.....
Taka sama sytuacja jest z felgami, widziałem w katalogu mazdy CX5 felgi które są robione dla mazdy przez Firme Borbet, a dokładniej te: http://www.hespo.nl/velgen/borbet/id3285_hespo.html

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 mar 2014, 14:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.11.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Wymieniam na akcesoryjne Mazdy, jak dobrze pamiętam to sprężyny Eibach'a


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 mar 2014, 10:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.10.2013
Posty: 13
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
i jak wymieniłeś te sprężyny bo jestem ciekaw


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 mar 2014, 11:55 
Amator
Offline
Od: 16.10.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ten kto zmieni niech koniecznie da znać jak to się spisuje.
Jak pooglądałem zdjęcia to robi to robotę ale z drugiej strony
nie chciałbym się nadziać tak jak z Bilsteinem w EVO X gdzie był beton.
Najchętniej się wproszę na jazdę próbną :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 mar 2014, 12:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
eibach pro kit to spreżyny obniżające które zapewniają komfort prawie jak na serii

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 mar 2014, 12:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja co prawda mam zmienione w GH na taki zestaw obniżających eibach pro kit. Jest połowę niżej tego co było, trochę twardziej, ale samochód dużo lepiej trzyma sie drogi. W zakręty które wcześniej wchodziłem ok 100km/h i bardzo przy tym bujało, teraz wchodzę bez problemu po 120 i bez takiego bujania. Polecam taki zestaw, trochę na komforcie sie straci ale na wyglądzie zyskuje sie więcej ;)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 20:21 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.11.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Poniżej zdjęcia (tak na szybko) po obniżeniu. Jak zrobię lepsze w dzień to też wrzucę.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Auto dużo lepiej się trzyma, jest sztywniejsze i twardsze, o to chodziło <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 20:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Fajnie wygląda :)
ale co zimą ? o łancuchach mozna zapomniec ? raczej miejsca nie ma


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 20:57 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.11.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Sorry, ale jeszcze nigdy łańcuchów nie używałem i nie mam zamiaru zawracać sobie tym głowy, a po drugie to aż tak nisko nie siedzi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 21:04 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Piekności :)
Nie myślałeś o pomalowaniu felg na czarno albo np. Gun metal ???

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 21:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 18.11.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Myślałem, ale jakoś czarny mat mi nie pasuje do mazdy. Za to, zdecyduję się chyba na oklejenie kilku elementów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 kwi 2014, 21:12 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
slawek napisał(a):
Fajnie wygląda :)
ale co zimą ? o łancuchach mozna zapomniec ? raczej miejsca nie ma


Tez sie nad tym zastanawiam, ale.....ori felgi 17" mają wieksze ET wiec bedą dalej od nadkoli i średnica całego koła przy 17" jest mniejsza niz przy 19" ale czy po mimo tego łańcuchy bedą obcierały o nadkole to nie wiem....:(

-- Dodano: Śr, 2 kwi 2014, 21:13 --

Ramski napisał(a):
Myślałem, ale jakoś czarny mat mi nie pasuje do mazdy. Za to, zdecyduję się chyba na oklejenie kilku elementów.


Jezeli chodzi o kolor czarny to osobiscie malowałbym tylko w połysku ( gun metal też) :)
Co chciałbyś okleić ?

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 kwi 2014, 06:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pięknie się prezentuje :wink:
Też się zastanawiam nad taką stylizacją ale mam obawy co do ewentualnej wakacyjnej podróży 4-osobową rodziną i bagażami .... czy pod takim obciążeniem nie siądzie za bardzo i nie będzie dobijać amorami na nierównościach ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 kwi 2014, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
w Austrii ten sestaw kosztuje 211 eur kombi.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 kwi 2014, 19:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.08.2013
Posty: 514
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W BEMO mam ofertę za 700 zł. No i się zastanawiam :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 kwi 2014, 19:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
a wymiana ile kosztuje?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 06:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ponawiam pytanie : czy ktoś z forumowiczów po zmianie sprężyn miał okazję jechać z większym obciążeniem ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 10:23 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 10.01.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
ja bym się zastanowił 10 razy czy warto obniżać...
obniżysz... to może zyskasz na wyglądzie i może nieco na trzymaniu w zakrętach...ale
-co druga głęboka koleina z wgłębiniem będzie powodowała stres podczas jazdy... obawę o uderzenie przednią częscią zawieszenia, osłony itp
-będzięsz rozbijał co drugą bryłę lodową leżącą na jezdni....niezły huk,
-możesz mieć problem z wjazdem do podziemnego garażu (zarówno przy wjeździe do garażu, jak i przy pierwszym garbie zjazdowym)
- będziesz musiał szczególnie uważać, jeśli auto obciążysz...
ja mam stosunkowo niskie auto, pomimo że go nie obniżałem...a już raz zdarzyło mi się zawisnąć na garbie, po małym osunięciu się miękkiego podłoża... a w/w problemy mam zawsze na uwadze... teraz sobie mówię, że kolejne auto ma być nie niższe...a lepiej wyższe :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 13:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mazda 6 jest wyższa niż moje poprzednie auto i...widzę same zalety tego rozwiązania.
Nie muszę już wołać uprzejmych ludzi do pomocy gdy nieopacznie podjadę pod krawężnik i mi auto na nim siądzie, co zdarzało się już kilkakrotnie.
Jak obniżysz zapewne szybko pozrywasz te wystające nisko na podwoziu plastiki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 16:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chyba macie rację , rozsądek tez mi to podpowiada choć obniżona GJ wyglada na prawdę kozacko <spoko>
Jestem ciekawy czy można byłoby założyć 20 calowe felgi żeby bardziej wypełnić wnęki na koła przy zachowaniu w miarę rozsądnej wysokości opony ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 17:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Oczywiście , że można... :)
Obrazek Obrazek

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 18:03 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 23.03.2014
Posty: 104
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jeżeli nie zachowamy średnicy koła to będą przekłamania predkościomierza....(wartości zależne od tego czy koło będzie większe czy mniejsze)
Samo założenie felg 20" z odpowiednim profilem (zachowującym średnicę fabrycznego koła) nie wypełni lepiej nadkola niż np. felga 19" (między oponą a nadkolem nic się nie zmieni )

_________________
2.2d 175 AT skypassion :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 kwi 2014, 20:11 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie zalezaloby mi bardziej na wypełnieniu nadkola ...
Czy uważacie ze założenie np 19 ale z wyższą opona nie byłoby ryzykowne z punktu widzenia mechaniki i jakiś ewentualnych usterek ? W mojej cx5-ce mam 19 i nadkola zieją wielkimi dziurami co bardzo mnie drażni <slabo>

-- Dodano: N, 6 kwi 2014, 20:14 --

No ale to jest "terenówka" :) wiec jeszcze do przyjęcia .
W 6 wolałbym uniknąć tego wrażenia ale oczywiście nie za wszelka cenę i bez robienia głupot. Jeśli jest to ryzykowne zapomnę o temacie ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 127 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.