Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 186  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 7 maja 2018, 11:13 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.04.2016
Posty: 38
Rok produkcji: 2023
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
niko123 3-4m2 na same nadkola czy wnętrze? Bo jako dużo mi się wydajne na same nadkola ogólnie chciałbym wiedzieć mniej więcej ile kupujecie by starczyło na podłogę bagażnik drzwi nadkola dachu nie będę robić. Jak nie wiecie to sam policję +/- i kupię lepiej więcej niż za mało ale dzięki za odp.
niko123 napisał(a):
Nadkola to tylko cienki plastik, watro od zewnątrz też np . pianką kauczukową 8mm . - nie słychać odbijąjących się kamyczków w deszcz i są mniejsze szumy od opon. ( nadkola koło 3 - 4 m2. ) Kolega w m6 2014 wyklejał wnęki i naklejal dodatkowo piankę na same plastikowe natkola. - miał piankę 10 mm i były problemy potem z zapinkami na nadkola, bo pianka 10mm jednak za gruba, więc lepiej 8mm.


Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

_________________
Byłe Mazdy to: 323-C BA '93rok, 626-GE FP '94rok, 6-GY RF7J '07rok, 6-GL PE01 '17rok, 6-GL 2.0 165KM AT Exclusive-line '23rok :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 maja 2018, 15:11 
Offline
3-4 m 2 same nadkola, ale jak pisałem tyle koledze, zresztą robiliśmy to razem :) wyklejenie wneki nadkola i potem jeszcze wyklejenie jeszcze samych nadkoli plastikowych. - tychy osłon, więc 0,8 m2 na jedno nadkole spokojnie jeśli chcesz dokładnie wszystkie zakamarki wykleić jak sciągniesz koło.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 09:31 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.06.2016
Posty: 16
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Hehe, ja mam obecnie porównanie. Najpierw Mazda 6 2016 (przez rok), potem 9 miesięcy Audi A5 2015 a obecnie Skoda Superb 2018. I ten kto mówi że superb jest źle wyciszony chyba nigdy nim nie jeździł. Audi A5 jest najcichsze (ale też najmniejsze z nich). Nigdy więcej Mazdy, za to co zrobili powinna się należeć wymiana na inny model (pozbawiony wady).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 maja 2018, 15:25 
Offline
Jechałem superbem i jak pisałem i jak pisali wcześniej to ten sam poziom co w m6 2017. - nic lepiej. nawet w pomiarach mi wyszło 1 db mniej bo zmieniłem opony na ciche ale na fabrycznych poziom ten sam.
Były testy w auto śwait m6 2017 wyszła 1 db glośniej od mondeo i identycznie jak superb ale m6 2017 była cichsza o 1,2 db od insigni 2018 - to tylko potwierdza co napisałem i pisali wcześniej o suberb vs m6 FL2.

"" Nigdy wiecej mazdy '' - co za głupi tok myślenia , nawet jakby mazda wydała najlepiej wyciszone auto śwaita to mazda i tak głośna bo ja miałem mazde 6 2015 i była głośna. - bez sensu, cokolwiek mazda zrobi i poprawi to i tak nikt tego nie zmieni bo ja miałem i było głośno.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 02:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wczoraj odwiedziłem Aliexpress w poszukiwaniu paru sprytnych uszczelek, zupełnie nie w temacie wyciszenia. Jakie bylo moje zdumienie gdy wyszukiwarka wypluła mi kilka a może i kilkanaście propozycji na gumki wyciszajace dedykowane do Porsche w tym zupelnie nowe modele Macan czy Panamera. I nie tylko :

Duży D Małe D 4 metrów uszczelki drzwi samochodu hałasu pyłu taśma uszczelniająca do Land Rover Range Rover Jaguar Porsche Volvo S40 S60
http://s.aliexpress.com/6ZbemquA?fromSns=Copy to Clipboard

To ja już poproszę Superba w następnym życiu..


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 09:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
niko123, tylko, że w Maździe dużo zależy od egzemplarza... uwierz mi można trafić dwie sztuki w tym samym roczniku i FL, gdzie jedna będzie miodzio i bez EUS, a w drugiej będzie gwizdać/szumieć nie do zniesienia (zwłaszcza, że lepsze wyciszenie reszty podkreśla jeszcze bardziej wszelkie takie niedoskonałości)...

Aha i nie chodzi o ogólny poziom dB...

Moja FL2015 np. do 140km/h nie jest jakoś tragicznie głośna w stosunku do innych aut klasy D którymi jeździłem, ale jechałem już taką która tragiczna była...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 15:09 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Moje poprzednie auto to skoda Superba III i tam było głośniej i z hamulcami te same kłopoty co tu kiepskie i awaryjne dodatkowo lampy łapia fabrycznie wodę i setki drobnych awarii elektroniki. M6 przy skodzie to bajeczka :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 15:44 
Offline
Liczę że od fl2 mazda ogarneła te wyciszenie i uszczelki bo jeśli to prawda cże wczesniej było jak teraz z arteonem że 30% na eus to mazda dała dupy i nie ma co jej bronić.
Pozytywne jest to że jeszcze nikt nie pisal o eus w 2 lifcie -oczywiście czekamy co nam da nowa 2018. :)

Ktoś miał z was poprzednią mazde 6 gh ? jestem ciekae czy pierwsza mazda 2012-2105 mimo że była głośna to czy było w niej ciszej jak w poprzedniej generacji.
Jeśli było podobnie to mazda nię nie postarała bo nastepna generacja powinna byc stanowczo ulepszona.
Widać że dopiero 2 lift dał poprawę ale np taki superb od razu byl dobrze wyciszony a nie jak mazda po kroczku do przodu - tu nie bronie mazdy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 15:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 11.09.2014
Posty: 44
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Miałem to szczęście być posiadaczem wszystkich 6tek. I niestety ale muszę powiedzieć że obie poprzednie były lepiej wyciszone niż aktualna GJ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 16:35 
Amator
Offline
Od: 23.03.2018
Posty: 67
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Żona nadal jeździ moją starą 6 GG i jest zdecydowanie ciszej. Dawno temu miałem 626 przedliftowe i też było ciszej :) GH jechałem raptem 2-3 razy ale pamiętam że było dosyć głośno.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 17:34 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
9 maja 2018, o 17:35 krogoth napisał(a):
Żona nadal jeździ moją starą 6 GG

A wg. mnie w GJ jest ciszej. A jezdziłem dwoma GG


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 17:53 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Widać że dopiero 2 lift dał poprawę ale np taki superb od razu byl dobrze wyciszony a nie jak mazda po kroczku do przodu - tu nie bronie mazdy.[/quote]

Polecam watek na temat podobno wyciszenia skody http://forum.superbclub.pl/viewtopic.php?f=58&t=8432


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A ja miałem GY przed liftem i GH po lifcie. Ta pierwsza to już zamierzchle czasy więc nie pamiętam jak było, tym bardziej że przesiadlem się na nią z Rovera 416 więc zmiana była znaczaca. Ale GL jest w porównaniu z poliftową GH cichutka. Nawiasem mówiąc GH z kolei była cichsza od Mazdy 3 BM (przedliftowa), którą jeździ żona - piszę o jeździe autostradowej, gdzie w trójce jest wyraźny szum powietrza oraz od kół. Za to w typowym pyrkaniu po mieście trójka jest cichsza od GH z racji kulturalnego silnika w porównaniu do diesla, jaki był w szóstce.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 maja 2018, 15:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Moja GG była dużo głośniejsza niż obecna GJ głównie przy prędkości 120+

Jedyne z czym zamierzam powalczyć to właśnie ten szum/świst powietrza przy szybach, może dodatkowe uszczelki pomogą?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 19:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: lubuski
Zakupiłem taki oto zestaw, ciekawe jaki będzie efekt

http://allegro.pl/uszczelki-do-drzwi-ma ... NDhhYzE%3D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 19:35 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Muszę Cię zmartwic bo efekt będzie żaden a połowa tych uszczelek i tak nie będzie pasowała

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 20:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: lubuski
17 maja 2018, o 19:35 Luki97 napisał(a):
Muszę Cię zmartwic bo efekt będzie żaden a połowa tych uszczelek i tak nie będzie pasowała

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


Testowales Luki97? to oczywiście początek zabawy z wyciszeniem Magdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 21:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Bez obawy- kupiłem podobne a być może identyczne dawno temu(~ 3lata). Wszystko się do dzisiaj trzyma i jest całkiem skuteczne. Serio.
Można sobie jedynie darować te gumki z przodu drzwi kierowcy oraz pasażera. Trochę chronią przed kurzem ale akustycznej poprawy nie zauważyłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 22:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: lubuski
Dzięki Smooku, uspokoiłeś mnie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 00:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ściągnąłem swego czasu z Chin za sto kilkadziesiąt złotych, dedykowane do konkretnego modelu, wersji Mazdy. Jestem b. zadowolony, choć nieco mocniej należy zamykać drzwi. Silnik praktycznie czysty jak pupa u niemowlaka. Wnęki drzwi również. Przy klejeniu należy się przyłożyć i zrobić to dokładnie a gęba będzie się śmiała. Jeśli chodzi o wpływ na stopień wyciszenia to nie większy jak 5-10 %.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 05:30 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja kupiłem u niego te uszczelki i poza czystym silnikiem nie ma różnicy . Mała rada jeśli będziesz zakładał zgodnie z instrukcją obsługi to uszczelka bagażnika przy zderzaku będzie zbierała wodę w rurkę . I po myciu auta jak sobie auto wytrzesz i cieszysz się już że koniec roboty to otworzysz bagaznik a tu jeeb pół litra wody na auto leci i hu.... cię strzeli .

Może są jakieś dedykowane pod 6 wtedy kupie a te oczywiście nie są.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 08:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: lubuski
Czyli raczej chronią tylko przed kurzem? a drzwi zamykają się jakoś ciszej? czytając co piszesz o tej uszczelce bagażnika to od raz tę rurkę zaślepię


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 08:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Robotę akustyczną w zasadzie robi tylko ta gumka pomiędzy drzwiami przy słupku. Cała reszta i ten komplet wokół drzwi jest głównie p.kurzowi (główny problem chińczyków)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 15:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.04.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: lubuski
Dzięki za info, myślę, że warto choćby po to żeby syf się nie zbierał od wewnętrznej strony drzwi. Kasa nie duża w sumie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 lip 2018, 21:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
7 maja 2018, o 16:11 niko123 napisał(a):
3-4 m 2 same nadkola, ale jak pisałem tyle koledze, zresztą robiliśmy to razem :) wyklejenie wneki nadkola i potem jeszcze wyklejenie jeszcze samych nadkoli plastikowych. - tychy osłon, więc 0,8 m2 na jedno nadkole spokojnie jeśli chcesz dokładnie wszystkie zakamarki wykleić jak sciągniesz koło.


Czy kolega mógłby podać ile metrów jakich materiałów (mata butylowa i pianka kauczukowa # (?) mm) użył do wygłuszenia przednich nadkoli? Będę bardzo wdzięczny, ten szum z tych okolic jest mocno irytujący (na zimówkach jest w miarę znośnie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 lip 2018, 17:20 
Offline
Lepiej kup 4mm2 i niech zostanie jak ma brakować. ( liczone nadkola + obklejenie nadkoli plastikowch, po obklejeniu plastikowych nadkoli ( one raczej nie wyciszają ale obklejenie = brak w deszczu dżwieku małych kamyczków o nadkola plastikowe )

pianka KAUCZUKOWA z KLEJEM Samoprzylepna pianka wodoodporna - np. 6mm.
Przy 9mm można dać tylko jeda warstwe na wneki nadkola ale juz nie na same oslony plastikowe bo spinki nadkoli juz nie wejdą ( nadkola bada za bardzo odepchnięte i spinki będą za krutkie.)
Lepiej 2x po 6mm lub 5mm. .


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 12:34 
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2015
Posty: 20
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Będąc wczoraj na przeglądzie z kolegą z jego M6 r.2015 skorzystaliśmy z okazji, i odbyliśmy przejażdżkę dopiero co wystawioną do jazd testowych M6 2018 III lift. Był to sedan w automacie 194 KM i najbogatszej wersji SkyDream. W moim a także kolegi odczuciu praktycznie żadnej różnicy pomiędzy poprzednią a nową wersją nie zauważyliśmy jeśli chodzi o wyciszenie. Co prawda rozpędziliśmy się tylko do 140 km/h ale i przy tej prędkości dało się zauważyć szum z okolic lusterek. Poza tym kolega stwierdził, że chyba nadkola są lepiej wygłuszone w nowej wersji. Przyjrzeliśmy się także dokładnie uszczelkom w drzwiach. No cóż... dalej są takie badziewiaste jak były. Generalnie dalej nie jest to ciche auto. Może to kogoś zszokować gdy powiem, że Civic X sedan z CVT mojego szefa jest wyrażnie cichszy od nowej M6. Kto nie wierzy niech się przejedzie obydwoma autami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 13:09 
Offline
To trochę dziwne to civic wedle testów i recenzji na necie to jedno z najgłośniejszych w klasie kompakt.
Napisałeś że ten 2018 jest wyciszony jak poprzedni model, czyli ten 2 lift 2016- 2017 z klejonymi szybami itp ?
Myślałem że 3 lift będzie wyraźnie lepiej. od 2 lifta. bo i waga + 100 kg, między 1 a 2 liftem jest różnica .
Co do uszczelek to tez dziwne bo w 2 lifcie zmienili uszczelki na inne i już praktycznie nie istanieje eus , może w 5 % gdzie przed 2 liftem był w 80 %.
Problem w 2 lifcie to szumy od głośnych opon od i słabe wycisznie nadkoli ale to sam w insigni czy superbie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 14:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
wg mnie w halas od opon teraz taki jak na zimowkach
czyli prawdopodobnie zmienili tylko opony na model z mieksza guma jesli chodzi o halas z nadkoli


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 lip 2018, 14:27 
Offline
Czyli wyciszenie podobne ale osiągi i spalanie juz na minus vs np 2,5 m6 2 lift 2017. :/


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 166, 167, 168, 169, 170, 171, 172 ... 186  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.