Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 186  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 08:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witaj na forum, Mirecsk38!

Wydaje mi się, że sz. Sprzedawca nie wie, co mówi, więc mówi, co mu pierwsze przyjdzie do głowy :) Najprostszy test na to to złożyć lusterka na autostradzie. Nic się w szumie nie zmieni.

Ja się po prostu przyzwyczaiłem. Nie jest to takie straszne - Amerykanie, którzy GJ kupili już masę, raczej na to nie narzekają. Inna sprawa, że oni mają niższe ograniczenia szybkości na autostradach, niż my. Ja jeszcze nigdy nie przekroczyłem moją Matsudą 140km/h...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 15:33 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
Widzialem test na you tube amerykanski zreszta gdzie twierdzono ze szum robi sie glownie przez sun roof czyli szyberdach ... Generalnie mazda ma dosc oplywowy ksztalt a i opory powietrza zblizone do aut hybrydowych wiec teoretycznie szum powinien byc niski to jest prawdopodobne bo dach stanowi dosc duza powiedzchnie ktora oplywa powietrze wiec wszelkie zalamania takiej powierzchni moga powodowac dodatkowy syk. Ciekaw jestem czy koledzy bez szyberka tez narzekaja na duzy poziom halasu oplywu powietrza. Nie jest to problem jedynie mazdy z szyberdachem, ja zamowilem bez ale wypowiem sie dopiero w 2 polowie grudnia taaki teraz jest termin odbioru.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 15:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
GH tez jest slabo wyciszona , szczegolnie drzwi I nadkola wiec pewnie w GJ jest podobnie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 16:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekawy pomysł z tym szyberdachem. Obawiam się jednak, że narzekanie na sieci na szum powietrza nie ma relacji do szyberdachu. Ja chyba byłem pierwszym właścicielem M6 z szyberdachem w Polsce, bo kiedy go zamawiałem, to nie było go jeszcze nawet oficjalnie w cenniku... A już wtedy czytałem o szumach powietrza.

Wg. mnie szumi nie jeden element, a bryła samochodu. Postawiono na wygląd kosztem hałasu. Ale to tylko moja teoria :)

Nb. hałasy z nadkoli, o których też czytałem, są do stosunkowo łatwego wytłumienia.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 18:31 
Adept
Offline
Od: 30.08.2013
Posty: 144
ZBANOWANY!
No tak ale pytanie brzmi czy dodatkowo szyberdach nie doklada do ogolnego wrazenia tym bardziej ze zrodlo tego dzwieku jest tuz nad nasza glowa jest aplikacja na iphone do pomiaru decybeli nie wiem na ile jest dokladna ale mozna porownac ew decybelomierzem. Generalnie skladowych moze byc bardzo duzo i pewnie dlatego ciezko jest okreslic zrodlo dzwieku.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 19:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dobrze mówisz :) Jako właściciel studia nagrań mam daleko precyzyjniejszy przyrząd pomiarowy niż iPhone i próbowałem nawet zmierzyć charakterystykę częstotliwościową szumu, chociaż nie jest to łatwe, bo bardzo zależy od warunków, szybkości, itd. Wyszło mi szerokie spektrum o charakterze podobnym do białego szumu, charakterystyczne dla WIELU obiektów generujących dźwięk, a nie jeden. Stąd mój wniosek, że to najprawdopodobniej bryła nadwozia, a nie np. jakaś konkretna, niedopracowana szczelina - takie źródła zwykle będą miały spektrum z "górką" scentrowaną na konkretnej częstotliwości (jak gwizdek).

Jedno, co warto pamiętać: szum powietrza pokrywa się częściowo zakresem z szumem opon. Trudno więc powiedzieć, jaki wpływ na negatywne opinie o hałaśliwości szumowej Mazdy 6 mają standardowe opony, które są niestety dość głośne. Ja kupiłem na dzień dobry jedne z najcichszych opon na rynku, o 3dB cichsze od firmowych, i to może wpływać na moje mniejsze narzekanie na hałaśliwość szumową :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 22:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gajdzin, a może przez to że masz ciche opony, to wyeliminowałeś szum tła i teraz bardziej odczuwasz szum innych elementów, których normalnie nie byłoby słychać, albo szum byłby minimalny :)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 wrz 2013, 22:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Coś w tym może być :)

Na tej samej zasadzie odkryłem też świetną metodę na szum powietrza przy prędkościach autostradowych: otworzyć szyberdach :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 07:39 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Gajdzin napisał(a):
Coś w tym może być :)

Na tej samej zasadzie odkryłem też świetną metodę na szum powietrza przy prędkościach autostradowych: otworzyć szyberdach :)


No i mamy rozwiązanie dla mających szyberdach <spoko> .
Pomaga jeszcze - włączenie radia i uchylenie okna :P .

Ja na wiosnę oddaję swojego "sokoła" do prof. firmy na wyciszenie. Zobaczymy co da się zrobić w tym temacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 08:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Jaki koszt i co będzie robione? Jaka to firma?

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 08:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Hej, ja mam pytania całkiem podobne do Damianko:

Jaki koszt i co będzie robione? Jaka to firma?

I: o ile cięższy będzie samochód po tych wyciszeniach? :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rozmawiałem tel. z fachowcami z firmy http://www.sztukawyciszania.pl przy Mazda Gołembiewscy w Warszawie.
Już na wstępie rozmowy było jasne, że panowie wiedzą o co chodzi - zwłaszcza w Mazdach ;) .
Ceny powalają :o za całościowe wyciszenie ale można z nimi negocjować usługę tj. co chce się robić a czego nie np. podwozie ale bez bagażnika itd.

Ja rozmawiałem o wyciszeniu zakoli plus "wyciszenie" uszczelek.

Generalnie jeśli chodzi o szum z okien to jak zrozumiałem oni nie zlikwidują przyczyny a tylko zwiększą izolację wnętrza samochodu od hałasów z zewnątrz :P . Ponoć praca nad uszczelkami polega m.in. na tym, że je demontują i wypełniają jakąś masą przez co uszczelka lepiej uszczelnia/przylega do drzwi.
Ceny macie na stronie a jeśli chodzi ile przytyje auto to zostawiłem sobie ten temat na osobną wizytę bo ja będę oczekiwał wariantu z możliwie jak najmniejszą ingerencją w rozbieranie wnętrza oraz zastosowanie lekkich materiałów. Wstępnie wiem, że jest taka możłiwość tylko, że efekt może być nie tak oczekiwany jak się zakładało. Pogadamy zobaczymy <mysli> .
Ponoć np. zdejmują plastik zakoli zabezpieczają antykorozją i wykleją matami wnętrza ich.
Przepraszam za chaotyczny styl ale trzy roboty na raz robię ;) .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 12:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Świetne informacje, CzerwonaStrzała - dziękuję bardzo! Będę niewątpliwie zainteresowany.

PS. Właśnie tam zadzwoniłem. Faktycznie, ceny KOSMICZNE :) Niestety, 10 tys. zł za pełne wyciszenie samochodu nie mam. Obawiam się, że nawet 6000zł za samo wyciszenie drzwi (uszczelki) może mnie przerastać... Chyba wolę sobie na trasę przygotować kilka płyt CD.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 13:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6000 zł. za same uszczelki Ci powiedzieli :?: . Mi liczyli tak jak na stronie jest napisane.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 13:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Gołębiewscy... oni zawsze się cenili :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 13:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
CzerwonaStrzala napisał(a):
6000 zł. za same uszczelki Ci powiedzieli :?: . Mi liczyli tak jak na stronie jest napisane.

Nie, powiedział 10000zł za kompleksowe wyciszenie (drzwi, maska, nadkola, podwozie) albo 6000zł za same drzwi i maskę chyba (nie pamiętam już). W każdym razie już po tej rozmowie zacząłem czytać uważnie ich stronę i znalazłem:
- Drzwi: 350-750zł za jedne. Czyli x4 = 3000zł w najgorszym wypadku
- Maska: 800zł
No więc na same drzwi i maskę mógłbym się szarpnąć. Wyciszenie nadkoli jest drogie, a czy wiele da w kwestii tego szumu - nie wiem. Chyba bardziej hałas opon wyciszy. Z tym ja nie mam problemu, tylko z szumem wiatru opływającego karoserię. To się najprawdopodobniej przenosi do kabiny głównie przez drzwi.

Tak czy inaczej zaczekam na testy na autostradzie, bo jakbym miał reklamować maskę, i jakby mi np. ją mieli wymieniać, to nie chcę znowu wydawać potem 800zł na jej wyciszenie... I tak w takim wypadku pewnie wydam z 800zł na ponowne pokrycie Ceramic PRO 9H :(
Ale nie uprzedzajmy wypadków. Może nic nie będzie falowało.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 14:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Aaaaaaa za drzwi to OK czyli pakiet dla muzyka <disco> :P .
Z tego co mi mówili to raczej jest przygotowanie pod audio.

Wg. mnie nie ma potrzeby wyciszać auta po całości. Wiadomo, że firmie zależy na kompleksowej usłudze za 10 tyś zł. Gdzieś przeczytałem, że ci co jechali wersją demo takiego auta byli w ciężkim pozytywnym szoku <brawo> .
Ja osłuchałem swoją Mazdę i ewidentnie hałas słychać z zakoli oraz szyb więc poprawienie tych obszarów powinno dać zadawalający efekt tym bardziej, iż wybieranie nierówności i odgłosy z zawieszania są jak dla mnie <spoko> .
Ja spróbuje najpierw umówić się na uszczelki i zobaczę na ile jest poprawa i czy wchodzić w zakola czy nie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 15:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zgadzam się z Tobą - wcale nie ma potrzeby wyciszać całości. To NIE jest źle wyciszone auto. I zgadzam się z Tobą całkowicie, że najwięcej powinny dać uszczelki drzwi jeśli chodzi o ten szum powietrza.

Będę BARDZO ciekaw Twoich wrażeń po zrobieniu drzwi w tej firmie! I napisz potem, ile Ci policzyli :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 18:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Nie licząc uszczelek to jest w stolicy przynajmniej kilka osób które potrafią dobrze ogarnąć auto za troszkę mniejsze pieniądze. Tak btw to i panowie ze śląska mają pod ręką dobrego magika :)

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 19:00 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Online
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
kogo ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 2 wrz 2013, 21:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Jeżeli chodzi o Trójmiasto to mogę polecić pewną firmę Car Audio. Np. za komplet drzwi przednich biorą 500zł.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 wrz 2013, 10:13 
Offline
Damianko napisał(a):
Nie licząc uszczelek to jest w stolicy przynajmniej kilka osób które potrafią dobrze ogarnąć auto za troszkę mniejsze pieniądze. Tak btw to i panowie ze śląska mają pod ręką dobrego magika :)


Damianko - kogo? skąd ten magik ? ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 16:57 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jestem po wyciszeniu uszczelek drzwi kierowcy. Usługa wykonana bardzo profesjonalnie. Generalnie trochę ciszej z okolic tych drzwi. Problem z szmem przy większych prędkościach niestety nie zniknął. Duży plus to efekt dźwiękowy przy zamykaniu drzwi z wyciszonymi uszczelkami. Chyba tylko tych będę używał. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 19:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jaka firma? Co zrobili? Ile kosztowało? Podziel się :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 20:24 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Strona firmy to sztukawyciszania.pl. Generalnie to firma Mazda Gołębiewscy. Pojechałem na ulicę Liwską 2 ale od 2 września są już na skrzyżowaniu Gilarskiej i Wincentego. Koszt usługi 800 zł. Uszczelki zostały czymś wypełnione i to dwukrotnie. Wizualnie nic nie widać, że było coś robione. Tylko na powierzchniach styku są twardsze niż te bez wyciszenia. Szkoda, że szum pozostał - a miałem nadzieję, że przynajmniej będzie dopiero się pojawiał np przy prędkości 140 - 150 km/h.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 20:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiesz, jak z nimi rozmawiałem przez telefon, to radzili też wyciszenie nadkoli... Nie wiem, dlaczego szum powietrza (a nie halas opon) miałby się dostawać przed nadkola, ale może wiedzą, co mówią...

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 21:21 
Amator
Offline
Od: 11.08.2013
Posty: 84
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jak z nimi rozmawiałem to robili całą nową szóstkę - uszczelki, drzwi i nadkola i klient był bardzo zadowolony. Proponowali też zabezpieczenie podwozia - doświadczenia z rdzawym nalotem już po dwóch latach w poprzednich modelach szóstek. Ale może nasze są już na to odporne.
Też uważam, że wyciszone nadkola tłumią szum opon a nie przepływającego powietrza. Z szumem przy większych prędkościach miejmy nadzieję, że upora się mazda i zaproponuje nam akcję serwisową.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 wrz 2013, 21:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda nie zaproponuje, jeśli klienci nie będą tego zgłaszali jako usterki - a ilu np. forumowiczów to zgłosiło jako formalną usterkę z żądaniem naprawy? Zgaduję, że nikt.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2013, 07:17 
Amator
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 91
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja zgłosiłem, odpowiedź Mazdy - jednostkowy przypadek(co nie oznacza, że potwierdzają usterkę), spróbujemy coś z tym zrobić ale nie mamy pojęcia jak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 7 wrz 2013, 09:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Brawo! To ja się zobowiązuję zgłosić za tydzień, po powrocie z Krakowa, bo jeszcze nigdy nie jechałem tym samochodem autostradą. Zmierzę nawet poziom szumu przy różnych szybkościach, jak się uda, to z pełną analizą spektrum :)

Nb. jeśli twierdzą że jednostkowy przypadek, to świetnie - to oznacza, że maja obowiązek naprawić :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 186  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.