Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 14:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 186  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 15:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Napisałem odnośnie opon w wątku o oponach letnich. A tutaj jeszcze mogę powtórzyć, że na duże prędkości to to auto pod względem hałasu nie nadaje się. Jest coś lepiej po zmianie opon, ale na gładkiej nawierzchni, przy chropowatej i większych predkosciach to ta cała karoseria przenosi wszystko do środka. Jestem na czasie bo po trasie do Chorwacji.
A ha, mam rocznik 2015, ale mimo tego zbytnio EUS u mnie nie występuje bo zrobiłem wyciszenia sposobem chyba Żyrafa. Nie wiem czy same uszczelki i grubsze szyby przednie w modelu 2017 poprawią na tyle, żeby przy np. 160/km i wyżej nie było huku w kabinie.
Jeszcze jedno spostrzeżenie po zmianie opon przy wyższych prędkościach hałas jest inny, moja żona sama od siebie nazwała go jakby samolot startował . Ale mimo wszystko jest bardziej do zniesienia niż hałas od opon Turanza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 17:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Przyznam że problem wyciszenia był mi znany przed zakupem, a w czasie jazd testowych auto nie wydawało mi się szczególnie głośne. Po dłuższej eksploatacji trudno jednak nie dostrzec że to auto jest w tej kwestii bardzo słabe. Przed zakupem przeczytałem/ obejrzałem kilkanaście(a może kilkadziesiąt) testów publikowanych w Polsce, Niemczech oraz USA. Zastanawia mnie że tylko na portalu autokult.pl redaktor zwrócił uwagę na problem wyciszenia, poza tym auto zbierało mnóstwo pochwał(design, ekonomia, właściwości jezdne). Ciekawe że ludzie zajmujący się w przeciwieństwie do mnie profesjonalnie i półprofesjonalnie oceną samochodów nie wychwycili tej znacznej wady. Do tej pory w domu mieliśmy Mazda 6 GG 2007 i BMW 525d 2013 i niestety nasza GJ jest pomimo FL2( z dumnym zapewnieniem poprawy komfortu akustycznego) tylko minimalnie lepsza od poczciwej GG. Szkoda...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 18:18 
Offline
Bo ci rzekomi testerzy mają z tego po prostu kasę i nie mają żadnego interesu kopać się z producentem bo więcej nic nie dostaną do oceny i co pokażą na tych swoich kanalach? Tak samo jak TVN Turbo woli kopać w dupsko handlarzy, czy innych komisiarzy niż Mazdę - bardzo dobrego zleceniodawcę reklamowego. :) Jedna "banda" specjalistów od siedmiu boleści. Mina Zachara "zdziwionego", że są jakiekokwiek zastrzeżenia do wyciszenia jest naprawdę bezcenna... :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 18:22 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jaco19 - też przed zakupem oglądałem testy i dopiero tu na forum użytkownicy otwarcie o wyciszeniu piszą. Mazda po prostu znała problem i zadbała o to aby dziennikarze o wyciszeniu nie wspominali.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 lip 2017, 20:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Miny Zachara w sprawie wyciszenia nie widziałem, a chętnie bym zobaczył. Do tej pory szanowałem gościa, w końcu problemem znikających Mazd w Wawie się zajął, a nagłaśnianie tej sprawy nie było chyba w interesie producenta. "Jedna banda" ? Na prawdę przekupili wszystkich z wyjątkiem aurokult.pl??!!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 06:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie złapałem za rękę nikogo przecież, ale ja tak sobie tłumaczę. Chyba, że ktoś testował krótko poniżej 120km/h czyli coś w stylu jazdy testowej. Tak jak jest u większości kupujących. Albo M6 oczarowuje wyglądem, silnikiem itp. i nie zwraca się uwagi na duperele, ale uciążliwe duperele w ciągłej eksploatacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 13:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No właśnie uważam że problem występuje już dużo wcześniej niż przy 120kmh i powinien być dostrzeżony przez tzw. fachowców nawet podczas jazdy na jednopasmowych krajówkach. To przecież koncern VAG ma najwięcej siana, by zaskarbić sobie dziennikarzy. Mazda to karzeł wobec VW. Wychodzi na to że jednak problemy ze słuchem a nie spisek :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 15:39 
Offline
jaco19 jesteś chyba pierwszym właścicielem v.2017 narzekającym na wyciszenie.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 15:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
może już powrócili do stanu normalnego, tak jak wcześniej. Moja pierwsza FL1 była dużo cichsza niż ta co mam teraz, mamy jeszcze drugą FL1 kupowaną na początku produkcji FL1 i jest bez porównania cichsza. To samo może być z FL2

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 16:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pingu, tylko, że Robert też ma FL1 z początku jej produkcji i nigdy jej za cichą nie uważał :P
Ot wg mnie to jest jak się trafi, tzn. wyciszenie jest jakie jest, ale sądzę, że milimetry na blachach i uszczelkach potrafią zrobić drastyczną różnice z EUS...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 21:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@ rkarcz Pozyjemy, zobaczymy ilu sie jeszcze zamelduje. Mysle jednak, ze warto ten problem podkreslic rowniez w modelu 2017, zwlaszcza wobec wielkich obietnic Mazdy . Pomimo poprawek, w tym eliminacji EUS jest to auto dyplomatycznie mowiac bardzo przecietne (czyt.slabe) w tej kwestii. Jesli komus zalezy na aucie komfortowym w sensie akustycznym to pomimo FL2 musi szukac czegos u konkurencji. Przez inwestycje w kompleksowe wyciszenie mozna sytuacje troche poprawic, ale poziom Mondeo Vignale albo VW Passata z opcjonalnymi dzwiekoszczelnymi szybami to chyba nigdy nie bedzie.

Z drugiej strony mam auto z super design'em, w rozsadnej cenie, z dobrymi prognozami co do trwalosci mechanicznej (klasyczny automat, wolnossaca benzyna), zwrotne i oszczedne jak kompakt, ale rownoczesnie z poziomem komfortu z klasy kompaktowej. Do miasta i na jeden wyjazd 2000km w roku ujedzie. Kto musi wiecej jezdzic 140+ (np. w Germanii) nie bedzie juz tak zachwycony. Choc wiem, ze kolega jordanj (Moja Mazda) uzytkuje auto intensywnie na autostradach i chwali sobie jej komfort.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 lip 2017, 23:11 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
jaco19- zgadzam się w 100%.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 09:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
jaco19 napisał(a):
poziom Mondeo Vignale albo VW Passata z opcjonalnymi dzwiekoszczelnymi szybami to chyba nigdy nie bedzie


Tak jest, tak samo jak poziomu premium za >200k PLN...

Ale już
jaco19 napisał(a):
Pomimo poprawek, w tym eliminacji EUS jest to auto dyplomatycznie mowiac bardzo przecietne (czyt.slabe) w tej kwestii. Jesli komus zalezy na aucie komfortowym w sensie akustycznym to pomimo FL2 musi szukac czegos u konkurencji.


Wg mnie jak nie ma EUS to nowe 2017 po prostu dobiło do poziomu konkurencji... Jeździłem nowym Superb, zwykłym Mondeo (nie V) i powiem tak d...y pod względem wyciszenia wcale nie urywają... Po przesiadce z mojej Mazdy 6 FL1 (EUS od 130-150 w zależności od wiatru) nie miałem efektu "wow, jak tu cicho"... Szum powietrza jest, opony słychać, silnik też... Dla człowieka który przesiada się na codzień z klasy B/C o przeciętnym wyciszeniu do mojej M6 i odczuwa drastyczną różnice, przesiadka z M6 na Superb nie dała zupełnie nic... Żeby nie było, każde auto testowane w sobotę do południa na obwodnicy Krakowa przy prędkościach 120-160km/h... na tej samej trasie przy podobnym wietrze... i ja bym dał pomiędzy M6 SkyP 2017 (bez EUS) vs Superb Style vs Mondeo Ti znak równości (tylko to o 4-5lat za późno)... ale to moje przydepnięte przez słonia ucho...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 09:35 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Grzesiolek zupełnie mam inne odczucia po mazdzie... Być może miałem wyjątkowo głośny egzemplarz ale dla mnie prawie każde konkurencyjne auto było o niebo bardziej komfortowe akustycznie. Jeździłem nawet przez tydzień zafirą... I pierwsza rzecz jaką jednogłośnie z żoną powiedzieliśmy to " jak tu cicho". Mam w firmie Opla corse i pod względem głośności uważam że jest podobnie jak w mazdzie... Może ciut glosniej ale bez EUS i tak lepsze wrażenia jak w M6. Tak znienawidzilem M6 że jak odjeżdżała spod domu to był bardzo szczęśliwy moment. Teraz jeżdżę nowym touranem i mimo że przy prędkości od 160 też jest głośno to jednak jest ciszej

Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 09:39 
Offline
Wczoraj przez ok. 20 km moją M6 jechał znajomy mechanik. Szukał przyczyn pewnego pulsującego "wycia" przy ok. 90 km/h.
Średnio mógł coś usłyszeć przy jakimś tam ruchu pojazdów z naprzeciwka, chropowatym asfalcie itp. Sam ledwo to słyszałem.
Był naprawdę w szoku jakie to auto jest głośne. Pytał mnie o cenę, ale poprosiłem aby dał mi spokój i nie kopał leżącego.. :hihi:
Aktywny tempomat super, hamulec elektryczny na światłach bomba, wielkość rewelacja, ale czemu tu tak k...rwa głośno.. :facepalm:
Ostatnie zdanie pana mechanika..


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 11:42 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
nfsKing, może trafiłem na wyjątkowo głośną Superb, a może jazda na co dzień Daciami, Fiacikami, czy wcześniej Mitsu Lancerem tak przytępiła mi słuch...

Poza tym, żeby była jasność, moja z 2015 z małym EUS wg mnie jest głośniejsza od Superb którym jeździłem, ale nie aż tak, żebym chciał w jednej chwili M6 wyrzucić a Superb wziąć...
A nowa M6 2017 wydaje mi się podobnie cichsza w stosunku do mojej (oczywiście w egzemplarzu z ograniczonym EUS) i podobnie głośna do Superb którym jechałem...

No i podsumowując wcale nie uważam Mazdy 6 za cichą, tylko uważam, że jakoś u konkurencji też bywa z tym różnie i że szumne zmiany Mazdy powodują jedynie dorównanie konkurencji, a nie jakąś drastyczną zmianę...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 22:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Na Eus jest Panowie w opcji szyberdach, otwierasz i wietrzysz, wietrzysz ... :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 09:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Poddaję się. Szukałem, przeglądałem i nic... Co to jest EUS???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 09:30 
Offline
Efekt Uchylonej Szyby, czasami jest EOS - Efekt Otwartej Szyby.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 17:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
EUS j.w. czyli jest to taka sytuacja, że wydaje się, że trzeba zamknąć okno do końca, że z automatu dociskać chce się przycisk okna, wszyscy krzyczą zamknij okna, sytuacja wygląda jakby były niedomknięte.
Lewe ucho słyszy szmerki, zefirki, szumienie, syczenie, różnie to jest odbierane.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 21:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
I jeszcze taka sprawa ze zazwyczaj te wszystkie "syki" słychać dopiero po lekturze forum...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lip 2017, 21:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to już wiem. Miałem tak w Lancerze. :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 08:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Luke, to musiałeś nieźle go wyciszyć,żeby usłyszeć syki powietrza, bo silnik dość skutecznie wszystko zagłuszał :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 08:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
gzesiolek, miałeś chyba takiego samego (pamiętam Cię z forum mitsumaniaki), pamiętasz jak lusterka świszczały przy prędkościach autostradowych? :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 09:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Luke, a to dopiero pow. 145km/h bo wtedy szum powietrza i dużych lusterek dopiero niwelował ryk silnika (ech ten brak szóstki)... Generalnie nie ma co porównać głośności Lancera i Mazdy , bo ja jak czasem teraz wsiądę do Lancera (jeżdżą nim teściowie) to aż się dziwie jak ja mogłem tam wytrzymywać :P

No ale to nie był klasyczny EUS... szum był głośny, ale świstu powietrza wpadającego do kabiny aż takiego nie było (albo był skutecznie zagłuszany)

Najbardziej wkurzający EUS w Maździe jest wtedy gdy jedziesz spokojnie 100-120km/h, cichutko jak na Mazdę, silnik 2.5 AT ma dość niskie obroty... a tu Ci świszczy przy uchu tak jakbyś miał gdzieś szparę do wnętrza (np. uchyloną na parę milimetrów szybę), próbujesz domykać, a tu nic. Raz tak w jednej Maździe 6 słyszałem i nie dziwię się ludziom, że dostają fioła...

U mnie przy 100-120 nie mam odruchu domykania szyby ani dziwnego świstu... pojawia się właśnie klasycznie przy mocnych wiatrach i prędkościach autostradowych... dlatego mówię, że moja to jest ta z lepszego dnia bez strasznego EUS... ale Pingu na ten przykład już zaznał, że różnica między egzemplarzami może być drastyczna...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 10:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam poliftową (2017) i szumu powietrza nie ma. Silnika też nie słychać. Ale... jedyne co słychać, to szum opon, które przy chropowatej nawierzchni potrafią mocno hałasować. Przy gładkiej - jest idealna cisza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 13:25 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Idealna cisza [WINKING FACE], pojęcie względne. Musiałoby być co najmniej jak w Audi 6. A jest to nie możliwe z grubością blach, szyby przedniej i braku wyciszenia (chyba, że masz wyciszoną). Idealna cisza to może być jak na chropowatym asfalcie jest cicho, czyli nie zwraca hałas na siebie uwagi. Jeśli na chropowatej jest głośno to nie ma możliwości mówić o idealnej ciszy.


Ostatnio edytowano Pn, 24 lip 2017, 15:02 przez Huncwot, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 14:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
No przeciez Luke napisal ze przy gladkiej nawierzchni jest idealna cisza. Ze swojej strony tez moge potwierdzic, ze MY2017 po dodatkowym wyciszeniu na gladkim asfalcie prezentuje bardzo podobna akustyke jak BMW 5 F11, ktorym do dzis przejechalem 80kkm i uwazam nawet za lepsze niz A6. Niestety jakims sposobem chropowaty asfalt powoduje dziwny huk w aucie, ktory po tej "idealnej ciszy na gladkiej nawierzchni" konkretnie denerwuje (czyt. wk...ia). Niecierpliwie czekam na zmiane opon.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 16:54 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
jaco19 napisał(a):
Niestety jakims sposobem chropowaty asfalt powoduje dziwny huk w aucie,

Ktoś już o tym pisał, że przenoszony jest do kabiny poprzez rodzaj sztywnej karoserii specjalnie zaprojektowanej do tego modelu.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lip 2017, 18:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.07.2017
Posty: 14
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Wychodzi na to, ze szczegolnie w projekcie Mazda 6 cos poszlo mocno nie tak, bo jezdzilem tez autami opartymi na tej samej architekturze skyactiv-body (Mazda CX5 und CX3) i tam ten problem nie wystepowal w takim natezeniu jak w naszych autach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5551 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 186  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.