Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 07:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 19 cze 2015, 22:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
to co musiało by być w prawym podłokietniku a raczej jak miałby wygladać uchwyt :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 cze 2015, 13:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<hahaha> <pucu> pucu pucu ;)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2015, 03:54 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
makaronek niestety, ale potwierdzam, tak jak pisze damianko, wcieranie w to czegokolwiek to robienie z siebie debila. To jest ordynarny kawał gumy, odlany w bardzo zmyślny sposób, żeby wyglądało na zszyte dwa kawałki skóry. Na deser przeszyty czerwoną nicią :) Swoją drogą naprawdę chylę czoła za pomysł szycia kawałka gumy. Co ciekawe plastikowy podłokietnik obklejony jest cienkim kawałkiem filcu, żeby "skóra" na nim nie skrzypiała :D

slawek napisał(a):
chętnie wymieniłbym tę gąbeczkę na coś porządniejszego grubszego i byłoby po sprawie

slawek, od spodu trzeba wykręcić sporo śrub (w sumie wykręcić trzeba 17), a potem podważyć kilka zatrzasków, żeby wyjąć z boczku cały podłokietnik, razem z częścią, w której są przełączniki. Mogę Ci zabrać kiedyś przy okazji do samochodu swój boczek, to sobie obejrzysz gdzie są śrubki.

Sprawa podłokietnika z braku czasu nie ruszona niestety. Mam nadzieję, że się za to jakoś zabiorę, bo pomysł jest, składniki również, jeszcze muszę znaleźć czas (albo może po prostu zwiększyć tej sprawie priorytet - wtedy czas się znajdzie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 cze 2015, 10:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Muszę przyznać, że się uśmiałem czytając o cyckach i smarowaniu gumy preparatem do skóry. <hahaha>

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 1 wrz 2016, 09:43 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 25.06.2016
Posty: 63
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: zagranica
Siema!

Moja GJ ma obecnie 43000 i zauważyłem już, że "półka pod łokieć" na boczku drzwi przy szybie lekko się świeci, jest lekko wyślizgana. Całe szczęście nie ma jeszcze żadnych wgnieceń!

Moje pytanie: czy macie jakis sposób/środek na zabezpieczenie boczka drzwi przed przyspieszonym zużyciem/wyślizganiem/przetarciem? Jestem wysoki i podłokietnik w drzwiach jest dla mnie za nisko żeby wygodnie podeprzeć lokieć, a jeżdząć na długich trasach takie podparcie jest niezbędne :-)

Proszę o rady. Dziękuję!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 wrz 2022, 08:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Hej,

odkopuję temat, gdyż zabrałem się za naprawienie wgniecenia w podłokietniku. Po demontażu boczka, uświadomieniu sobie o istnieniu gumowej "skóry" i wyciągnięciu gąbki, zobaczyłem taki oto widok:
Obrazek

Założyłem gąbkę tapicerską 10mm, najgęstszą jaka była u okolicznego tapicera - T35. Niestety po 3 dniach szybko zrobiło się tak samo twardo jak było. Ktoś wymieniał już tą gąbkę i jest w stanie polecić jakiś materiał co wytrzyma trochę dłużej?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 wrz 2022, 11:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dziwi mnie tylko, że ta „gumowa skóra” się nie przetarła. Najbardziej zaufałbym tapicerowi w doborze. Te pianki poliuretanowe i inne służące do wygłuszenia pojazdu też się odkształcają trwale pod stałym naciskiem - wypróbowałem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2022, 09:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ta "skóra" jest jak najbardziej ok i się trzyma. Właśnie zastanawiałem się nad wsadzeniem tam pianki do wygłuszania, ale jak ma być tak samo to chyba odpuszczę.
Co do tapicerów samochodowych to niestety byłem w trzech miejscach i odprawili mnie z kwitkiem. Sprzedaż tak małego kawałka materiału to dla nich żaden zarobek.

-- Dodano: 30 listopada 2022, o 10:43 --

Dla potomnych: Wyciąłem kawałek pianki z najtańszej, sztywnej maty do ćwiczeń i póki co (2 miesiące) sprawdza się dobrze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 gru 2022, 16:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I to chyba dobry pomysł. Mata na tyle sztywna aby ulec trwałemu odkształceniu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 gru 2022, 19:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trzeba zdejmować cały boczek żeby się tam dostać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 sty 2023, 19:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, ale rozebranie tego to raczej prosta sprawa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 sty 2023, 22:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2023
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam kolegów. W moim aucie też się wygniótł podłokietnik w drzwiach. Naprawiłem sam w ten sposób, że zdemontowałem poszycie drzwi i podłokietnika. Z bardziej twardej gąbki wyciąłem nowy element, następnie wszystko zmontowałem i od 4 lat jest dobrze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sty 2023, 22:20 
Amator
Offline
Od: 22.01.2023
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witaj, czy dal bys radę w kilku słowach powiedzieć jak zabrać się do demontażu tego podłokietnika?

Rozumiem, ze trzeba demontować cały boczek drzwi?

Wysłane z mojego J9110 przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano N, 22 sty 2023, 22:20 przez maciekelga, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 73 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.