Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 16:04

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 15:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
chyba 400km spowrotem zauwazilem sporadicne pukanie fotela a disz chyba w kazdym zakrencze pukalo. Mial juz ktosz taky problem ? W piatek mam wyzite w ASO, jestem ciekawi co zrobia :-(

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 17:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Niestety z tego co wiem to sztandarowy problem mazd od kilku lat. W GH miałem wymieniany fotel po 2 latach. Teraz w cx5 po 2 latach eksploatacji tez chyba będzie mnie to czekać. Widziałem swój fotel w GH rozłożony na części pierwsze i dziwie sie ze wogóle wytrzymało to 2 lata eksploatacji. Znajomy z serwisu opowiadał mi ze dla osób które ważą powyżej 85-90 kg bądź siadają z impetem na fotelu to standardowa usterka. W bmw fotel to stalowa rama ze sprężynami, wyprofilowaniem, poduszkami etc . Szkielet jest jednak jednym mocnym elementem wytrzymujacym lata. W Mazdzie fotel to klocki lego poskrecane i pozczepiane ze sobą. W momencie gdy te elementy (bądź łączenia) sie poluzują to fotel zaczyna pukać a czasami skrzypi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 17:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
no super :-(
a to mam tylko 80kg a zona duzo mnej
na 70kg sie napewno niedostane :idea:

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 17:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 26.03.2014
Posty: 169
Rok produkcji: 2014
Generacja: II
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok, to ważycie z żoną niewiele ale może siadacie do auta z "przytupem" :)
6 to dość niskie auto i często sie wpada na fotel z duża siłą :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 17:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
czyli na nowy fotelik zalozim 15cm pianki :-)
fotel jest ustawiony na max wysokosc

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 18:02 
Offline
Na max. wysokość? Jak Ty się tam mieścisz? I tak jeździsz? :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 19:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
"normalne" :)
niechce mi sie obnizac, bo duzo jezdzi zona, mam tylko 182cm

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 18 maja 2014, 23:29 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja mam maksymalnie do dołu, ale na kołysce podnoszę trochę przód. W GH poprawiali mi siedzenie na gwarancji bo miało luz i na hamowaniu przesuwało się do przodu.

Wysłane z mojego HTC Desire 500 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 maja 2014, 07:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
mirecsk38 napisał(a):
chyba 400km spowrotem zauwazilem sporadicne pukanie fotela a disz chyba w kazdym zakrencze pukalo. Mial juz ktosz taky problem ? W piatek mam wyzite w ASO, jestem ciekawi co zrobia :-(


Ja mam, po przeglądzie ostatnim zauważyłem, że oparcie stuka jak się podnieść i oprzeć. Na razie mi się nawet nie chce tego zgłaszać, bo ASO mam na zadupiu. Żona chyba ma rację, że jakość wykonania tego pojazdu to tak niższe stany chińskich możliwości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 maja 2014, 16:07 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
mirecsk38 !!!!!!!!! tylko nie siadaj razem z żoną na jednym fotelu bo zarwiecie i załamiecie wszystko

-- Dodano: Wt, 20 maja 2014, 16:07 --

:wink:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 wrz 2014, 16:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
ja od pewnego czasu mam problem z fotelem kierowcy, za mną 24 tyś km, trochę jestem akurat na te fotele (bez skóry) za duży, ważę też swoje, te foteliki japońskie są dla mnie małe same w sobie i średnio wygodne, ale mam wrażenie, że pode mną jakby było pukanie, luzy, ale nie mocowania fotela, ale coś w środku, jak ruszam, za mną rusza fotel, auto hamuje, fotel się jakby w ułamku sekundy dostawiał do reszty, może to wrażenie, ale ewidentnie coś zaczyna się znowu paskudzić, czyżby stare wady foteli mazdy? ktoś coś ma podobnego?

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 wrz 2014, 13:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Ja miałem. Wymienili cały stelaż fotela włącznie z prowadnicami. Zostały tylko pianki oryginalne i obicie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 paź 2014, 14:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
to już też wiem po dzisiejszej wizycie w ASO, masakra <suicide> , okazuje się, że m.in. prowadnice się wyrobiły pod fotelem, bo jak stwierdzono są cienkie i słabe, więc powiedziały dość, więc m.in. one są przyczyną tego wrażenia, że fotel godni kierowcę i coś puka, głucho stuka i pyka pod tyłkiem, więc przeznaczone do wymiany... :rozejm: <zgłupiał>

-- Dodano: Pn, 27 paź 2014, 15:18 --

wymieniona podstawa fotela, jakoś zupełnie inaczej się siedzi (jak w nowym <disco> ) i zakres regulacji jakby większy, chyba od początku coś było nie hallo, bo wreszcie wchodzi na swoje miejsce przy regulacji a nie się zsuwa na dany ząbek, prawdopodobnie podstawa fotela nowa i poprawiona, ale coś jest na rzeczy :wink:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 lut 2015, 00:12 
Adept
Offline
Od: 07.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
U mnie zaczyna pukać - głównie przy ostrym skręcie w lewo (rondo itd). Przebieg 16 tys.

Cóż, kolejny punkt na pierwszy serwis dopisany :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lut 2015, 09:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
U mnie puka i rusza się fotel góra/dół, jak się oprę.
W serwisie uznano reklamacje i będzie wymieniany spód fotela (chyba prowadnice, etc)
Mam przejechane 40 tyś.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 23 lut 2015, 09:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nic nowego, to działa po wymianie jakoś lepiej nawet, dają jakieś nowe prowadnice, tylko pilnuj potem sprawy, sam miałem wymieniany i jest lepiej, ale właśnie teraz skrzypi, upierdliwe to i pierdołki i znów do poprawki ten fotel w ASO :/

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 sie 2015, 20:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.02.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Dzięki za info.
Będę uważny w tym temacie.
Pozdrawiam!


Ostatnio edytowano Wt, 25 sie 2015, 20:55 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 wrz 2015, 14:20 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.02.2014
Posty: 78
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Hej,
U mnie też pojawił się delikatny luz na oparciu (13500 km). Zastanawiam się czy już to zgłaszać przy najbliższym przeglądzie, czy czekać do końca gwarancji i dopiero wtedy wymieniać ?
Orientujecie się, czy przy gwarancyjnym usuwaniu usterek fotela montują jakieś zmienione części / dokonują modyfikacji, czy też wkładają takie same elementy tylko nowe ?

_________________
126p ... Avensis T27, MX-5 NB, GT86, Mazda 6 GJ fl


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 wrz 2015, 22:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Wszystko zależy od ciebie, czy chcesz się męczyć czy naprawić i mieć spokój. Te fotele potrzebują czasem interwencji ASO.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 wrz 2015, 22:45 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja byłem ze swoim w dwóch ASO i mam takie spostrzeżenia:
1. generalnie pukają w każdej GJ, w niektórych miej w innych bardziej. Siedziałem w 4 albo 5 i we wszystkich efekt był podobny. Podejrzewam, że to jak bardzo nam to przeszkadza zależy do wagi. Ja ważę ponad 100kg i pukanie się niestety nasila :)
2. w jednym ASO powiedzieli, że nie widzą nic dziwnego (łamane przez nie jest jeszcze tak źle), posadzili mnie w dwóch swoich autach i tam było tak samo jak u mnie,
3. w drugim ASO dowiedziałem się, że muszą fotel wyjąć i poskręcać - pomoże na jakiś czas i proponują pojeździć aż będzie bardzo źle - wtedy wymiana.

Więc jeżdżę sobie i czekam aż mnie to zacznie wkurzać na poważnie :-) 5 lat na to jest w końcu :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 09:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Naprawiałem kiedyś fotel kierowcy w GJ, (j.w. w wątku) bo było pukanie coraz większe, czyli taki swoisty chybotliwy luz, wymieniono szyny, niby słabe w GJ i szybko się wyrabiają pod dużym cielskiem, po naprawie fotel stabilny i nic się potem nie ruszało i pukało, <urodziny>
Kaczor masz rację, że w salonowym jak siedziałem ostatnio o dziwo dla porównania w cx5 też ten fotel pukał i się lekko ruszał :/ , a ja mam 30% więcej masy niż ty (tzw. ciężki kościec i masa mięśniowa), więc się i mieszczę i swoje jednak dociskam <oczy> , ale wg mnie to nie jest normalne, że się rusza. Bo wtedy co? wg mazdy jestem za ciężki i za wielki do tego fotela?, to może jak na orbitrecku napisać kierowca do 100kg <slabo> , mają fajne naklejki, więc jedna więcej nie zaszkodzi, bo akurat obok w GJ fotel już nie chybotał się. Specjalnie zwiedziłem wiele aut. A japan- sumo w Japan kupuje mazdę czy mu odradzają? :idea:
Czyli co? kolejna niedoróbka czy tak ma być i ten model tak ma, bo mój 2 przypadek już auta po FL z tym samym uczy, że przy większej masie doprowadza to do rozregulowania i wyrobienia się szybkiego fotela. A zatem na fitness. <hahaha> A w moim wypadku anoreksja :mad: :-P
Sam ostatnio właśnie naprawiałem w swoim nowym KE ten fotel, bo już tak się ruszał, że aż wkurzało, a teraz nie ma żadnych stuków i puków i jest mega ok. <pucu>
Czyli można. A nawet poprawiła się regulacja, działanie, zakres, czyli może to wyrobienie powoduje inne złe zachowania fotela itd.
Czyli kolejny punkt auta, który trzeba (można) obserwować. <niewiem>
Wymieniono teraz chyba jeszcze stelaż fotela, bo coś tam puściło, już nie pamiętam, ale teraz i komfort i cisza. Polecam naprawę. Po co się męczyć myśleniem. I denerwować że coś puka i stuka pod dupką.
Dwa wozy i dwa razy fotel, czyli ciężsi muszą uważać :/ i delikatnie siedzieć <zgłupiał>
Ale po naprawie inna jazda. Komforcik i cisza, nic się nie rusza i super się jeździ. Stabilny fotel jest jednak bardzo ważną sprawą i wpływa mocno przynajmniej na moje odczucia z jazdy. <spoko>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 10:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
crow, ze tak sie spytam przy jakiej masie koscca i miesni zaczynaja sie problemy... bo u mnie na razie stabilnie, ale ze moja masa miesniowa osiagnela wlasnie magiczne 100kg zastanawiam sie, czy sie juz martwic i zarzucic glodo-diete, czy mozna na razie utrzymywac mase ok 100kg ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 10:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Trza oczywiście schuść :wink: :hihi:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 11:08 
Adept
Offline
Od: 08.07.2015
Posty: 101
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
niedługo do skypassion będzie za 1 pln płytka z jakąś japońską Chodakowską ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 11:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
gzesiolek napisał(a):
crow, ze tak sie spytam przy jakiej masie koscca i miesni zaczynaja sie problemy... , czy mozna na razie utrzymywac mase ok 100kg ;)


ja ważę 66 kg :wink:
to dużo? <metal>


do 200 <hahaha>
idę na siłkę <suicide>
:facepalm:

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 11:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
crow napisał(a):
ja ważę 66 kg :wink:
to dużo? <metal>

To zależy, czy masz np. wzrost ponad 150cm. Jeśli masz mniej - to dużo :wink: :-P

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 11:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
66 do 200 to juz sluszna masa kostno-miesniowa

Ok, ponownie zejde do 92-95, bo to u mnie norma... jak sie ograniczam to po 3 miesiacach schodze te 5-8kg... pozniej jakos mniej sie ograniczam i ponownie mam 100kg ;)
I tak ciagle... a ze przy 188cm jakos strasznie roznicy nie widac poza waga miedzy skrajnymi punktami to i zona ciagle narzeka ze to moje odchudzanie to nic nie daje ;) I chce mnie zmusic do biegania... a ja nie cierpie samemu biegac... dasz mi pilke, boisko do kosza, wspolgraczy, to i 2h bede biegac do upadlego... ale sam jak mam biegnac po zadanej trasie to po 10minutach mam dosc :P

Ok koniec OT... u mnie fotel na razie full stable... Ale ja sie czesto z zona wymieniam, a zonka chucherko... po drugiej ciazy 56kg ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 12:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja nie czuję luzów na fotelu, w GH się pojawiły po 4 latach. Mam nadzieję, że w GJ tego nie uświadczę. Ważę ok 74 kg. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 wrz 2015, 12:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czyli połowę tego co ja w grubym ubraniu :-P ;((

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 wrz 2015, 07:45 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
crow napisał(a):
Ale po naprawie inna jazda. Komforcik i cisza, nic się nie rusza i super się jeździ.


Do czasu. Mój był wymieniany z 30 tys. km temu (cały stelaż), bo się chybotał, a teraz skrzypi jak stare drzwi i też się oparcie rusza. Ogólnie te fotele to jest mega porażka i jestem przekonany, że nawet jeśli wymienią go po raz drugi, to znów będzie to samo za 1.5 roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.