Teraz jest Śr, 11 gru 2019, 12:05

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2019, 19:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Adianek17 możesz podesłać foty jak to dokładnie wygląda

-- Dodano: 11 września 2019, o 20:58 --

Witajcie. Wczoraj byłem w ASO i po jeździe pracownik potwierdził że problem jest i obiecał że sprawdzi temat. Jednak wszystko wskazuje że przyczyną jest lusterko które przez swój kształt kieruje powietrze na szybę i są te super doznania. W sobotę lub piątek odkręce lusterko zakleje powstała dziurę i zobaczymy. Jednak wpadł mi pomysł taki czy do 6 nie dałoby się przeszczepić lusterka z 3 które jest mniejsze. Czy ktoś z Was badał już ten temat?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 wrz 2019, 20:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 166
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ale nie każdy egzemplarz choruje na EUS. Więc zmiana lusterka na mniejsze nie ma sensu.
Ja w swoim szczęśliwie nie mam świstów, a przecież lusterka mam standardowe
Według mnie może coś być na rzeczy jeżeli ktoś demontuje lusterko (np. z uwagi na jego zacinanie się) a przy ponownym montażu jest już jakaś niedokładność w spasowaniu która powoduje świst.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 07:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witajcie. Jak pisałem tak zrobiłem. Praktycznie rozbebeszylem wszystko co w drzwiach. Najważniejsze jest to że znalazłem przyczynę pojawiania się świstów. Nie jest to lusterko. Zaznaczam że po ściągnięciu każdego elementu np lusterka czy listw zgarniajacych zaklejalem wszystkie otwory folia 3m i jazda na test. Byłem mega zdziwiony że pomimo braku lusterka świst dalej się wydobywa. Jazd testowych było chyba 20. W końcu poprosiłem żonę aby przy pomocy dmuchawy do liści kierowała strumień powietrza po wszystkich szczelinach otworach i dziurach drzwi. Dmuchawa generuje wiatr o prędkości 270 km/h więc efekt był dobry.Ku mojemu zaskoczeniu zaciekawił mnie dźwięk wydobywający się po skierowaniu powietrza na klamkę. Następnie udałem się na test po zaklejeniu całej klamki i otworu folia. Zaznaczam że jazdy testowe były przeprowadzane bez boczka drzwi tak aby było lepiej słychać. Już po wyjechaniu zauważyłem że jest lepiej ale najważniejsze było co się dzieje powyżej 80 km/h. No i Bingo, zero świstów i podmuchow. Oczywiście pęd powietrza jest słyszalny ale to jest normalne. Na twarzy pojawił się wielki banan bo w końcu przestałem słyszeć dźwięk który mnie wkurzał od 1.5 roku. Podkleję wszystko uszczelką z epdm i dodatkowo matą butylową, którą wygłuszałem drzwi. Będę dawał znać jak wyszło. Ważne że przyczyną jest zdiagnozowana. Jak macie też sam problem i folie zaklęcie klamkę -cały otwór i sprawdźcie, u mnie to jest przyczyna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 08:24 
Adept
Offline
Od: 15.07.2019
Posty: 130
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Jestem pod wrażeniem, serio. Tak powinny wyglądać testy samochodu przed oddaniem do produkcji :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 08:46 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Zaznaczam oczywiście że mój wcześniejszy post był pisany w sobote. Wczoraj oczywiście wydarlem klamkę i podkleilem ja od wewnętrznej i zewnętrznej strony guma epdm i mata butylowa. Trochę było z tym zabawy . Dziś mam do wykonania trasę więc jak wrócę popołudniu dam znać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 08:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 1048
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Wow foster szacunek za takie testy naprawdę <brawo> . Kupę czasu i cierpliwości poszło ale najważniejsze ze ci się udało <spoko> . Czyli co musicie jeździć bez klamek ??? :lol: :-P . Bo raczej ciężko będzie coś tam uszczelnić. Pozdrawiam

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 180.000 km ON board, Egr off.
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6900-D Max


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 08:55 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Spokojnie da się uszczelnić :) wieczorem jak wrócę zrobię fotki i wrzuce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 16:47 
Adept
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 116
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Panowie potwierdzam jeszcze wczoraj wymieniałem uwagi z Foster o pochodzeniu szumu. Po zaklejaniu taśmą szyby , całych drzwi gdy te działania nie przynosiły efektu też niezależnie od Foster zwróciłem uwagę na szparę w zamku drzwi przy klamce . Wczoraj wieczorem wkleiłem testowo na silikonie kawałek pianki oraz zapchałem dziurę na styku tapicerki i szyby przy słupku B ( było już o tym na forum ). Nie testowałem tego wczoraj ale jak wieczorem przeczytałem info od Foster byłem prawie pewien że ta szpara w zamku robi krecią robotę. Dzisiaj zrobiłem 150 kilosów na Słowację z czterema rowerami na dachu i nareszcie przestało szumieć . Pewnie temat można ogarnąć od środka zaklejając cały mechanizm zamka matą butylową i pianką .
Przed wakacjami wygłuszałem drzwi i trzeba będzie jeszcze raz wrócić do tematu samego zamka .
Zdjęcia w załączeniu . Pozdrawiam. Mam nadzieję że to pomoże tym bardziej zdesperowanym i wkurzonym .


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 18:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5605
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Przypomniałem sobie czasy GF gdzie problem był podobny.

Pamiętam że po zdjęciu tapicerki i foli ochronnej można było zobaczyć gdzie wpada powietrze do wnętrza. Było widać po kurzu w których miejscach jest nieszczelność i powodowały uporczywy hałas.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 wrz 2019, 19:03 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witajcie. Dziś zrobiłem trasie ok 300 km i cisza. Nareszcie. Ja zrobiłem to tak jak na zdjęciach. Od wewnątrz poszła mata butylowa tak żeby objąć cała klamke.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2019, 08:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.02.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam. Niestety nie robiłem fotek z przebiegu tej modyfikacji u mnie (podklejenie uszczelek tylnych małych szybek). Po testach i opiniach pasażerów tylnej kanapy efekt nie jest imponujący i nadal słychać dziwne szumy.
Ale chłopaki to co Wy odkryliscie wygląda bardzo obiecująco i dziwie się że nikt na to nie wpadł przez tyle lat. Ja sam dopiero teraz zauważyłem że te szczeliny przy klamkach są duże i obserwując inne samochody na parkingu zauważyłem że tam wszystko jest lepiej spasowane. Jestem po zabiegu uszczelnienia tych miejsc od zewnątrz na wszystkich klamkach. Napiszę moja opinie po testach na dłuższej trasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2019, 09:07 
Adept
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 116
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Witam.
Foster mam pytanie czy można podkleić cały element klamki od wew. matą butylową i pianką tak aby uszczelnić w całości to miejsce bez kombinowania na zewnętrznych elementach klamki.Jeżeli założyłeś uszczelnienie od środka to może jakaś fota.
Ps. pewnie problem dotyczy wszystkich klamek nie tylko w drzwiach przednich.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 wrz 2019, 19:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Cześć. Da się to zrobić od wewnątrz tylko trzeba pamiętać o przepuszczeniu drążka od klamki i jakiegoś przewodu. Ja te miejsca dokleilem tak aby klamka się ruszała. Moim zdaniem trzeba zrobić i od wewnątrz i od zewnątrz. Moje wnioski wypływają z tego że na próbę tylko od zewnątrz zrobiłem prawe drzwi przednie i oczywiście na testy tyle że z sąsiadem. Obaj doszliśmy do wniosku że drzwi kierowcy nic nie szumią. Myślałem że wystarczy zrobić zewnętrzną stronę i po kłopocie ale lepiej będzie z obu stron. Na weekendzie oczywiście będę robił kolejne drzwi także wrzucę fotki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2019, 20:09 
Adept
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 116
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
Dzięki - czekamy na foty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 wrz 2019, 07:40 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witajcie. Załączam fotkę jak to u mnie wygląda po modyfikacji. Jak odkręciłem cała klamke dałem na gola blachę od wewnętrznej strony mate z gumy epdm i później całość zalepilem mata butylowa. Jak będziecie rozbierać całość uważajcie aby wam się wyskoczyło to kółko z 1 zdjęcia -naciag od szyby. Ja kiedyś mordowałem się z tym 2 h i się udało przy pomocy imadła wcisnąć 2 sprężynki które tam są ale była masakra. Najlepiej delikatnie się z tym obchodzić po ściągnięciu silniczka i zakleić dla bezpieczeństwa na czas prac. Pozdrawiam i życzę miłej zabawy :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 11:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2015
Posty: 6
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Ja mam wyciszony cały samochód Mazda Cx5 ale tego nie robili a szpary są konkretne też dzisiaj je porawie dam znać czy coś się polepszyło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 wrz 2019, 12:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 238
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Trzeba zrobić wszystkie 4 drzwi, czy tylko od kierowcy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 14:28 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja zrobiłem wszystkie bo wtedy jest lepszy efekt

-- Dodano: 7 listopada 2019, o 14:28 --

Witajcie, w końcu udało mi się dorwać lewą boczną szybę do mazdy z rocznika 2017 w mega okazyjnej cenie. Najważniejsze jest to że musi mieć oznaczenie AS1. Po wymianie jest ogromna różnica. Nic nie słychać z lewej strony. Z zewnątrz od razu widać że szyba jest grubsza i klejona w stosunku do tej sprzed 2016 r. Szkoda tylko że nowa w ASO kosztuje ok 800 zł


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 15:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 477
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A daje się ją włożyć w mechanizmy/elementy (np. jakieś prowadnice/uszczelki etc..) dla niej nie przewidziane w starszej rocznikowo GJ-tce ? Coś dodatkowo trzeba zmieniać ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lis 2019, 17:48 
Nowicjusz
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 50
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Ja tylko zmieniłem szybę. Reszta pasuje. Co więcej moja szyba jest z kombi a ja mam sedan. Początkowo szyba unosi się ciężko ale wystarczy psiknac sprejem silikonowym i jest spoko.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 15:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: zagranica
Hej Foster.
A możesz podać numer tej szyby? Chodzi mi o numer części.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 15:54 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 81
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Hej, w przypadku lakierowania drzwi w ASO, będą musieli zdjąć maty wyciszające? Jeśli tak to czy dadzą radę założyć z powrotem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 lis 2019, 15:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5605
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wątpię, maty masz założone od wewnątrz, i nie będą kolidować w lakierowaniu.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 lis 2019, 19:55 
Adept
Offline
Od: 26.02.2019
Posty: 115
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Maty bitumiczne ciężko jest usunąć jeśli są dobrze położone . A lakierować to będą od zewnątrz tak myślę :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 14:07 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czy ktoś z Was mógłby podpowiedzieć jak zdemontować haczyki na zakupy w kombi tak żeby nic nie urwać? ;)
Obrazek
Chciałbym się dostać to śrub, które są za nimi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 17:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 491
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Haczyki sa obracane na bolcach po bokach, tu na zdjeciach widac wyciecie w obudowie i kawalek bolca plastikowego. Musisz wlozyc miedzy obudowe a haczyk srubokret (a najlepiej skorzystac z tych plastikowych narzedzi) i wysunac bolec z otowu z lewej i prawej strony. Tak robilem u siebie, za pierwszym razem ciezko idzie ale nic nie urwalem.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
Jest:
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2018).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5306 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 173, 174, 175, 176, 177

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.