Teraz jest So, 17 lis 2018, 03:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 16:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1150
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ale wiekszości z nas te auta zaczynały żwawo jeździć po paru tys km . Był kiedyś taki wątek roztrząsany. Nawet w erze przedkarczowej, kiedy wszyscy jeździli wolniej ciesząc się bardziej z posiadania nieopatrzonej fury niż osiągów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 sie 2018, 20:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 282
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Dokładnie, ja swoją robię spokojnie powtarzalne 7.8. Masa robi swoje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sie 2018, 15:56 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam,
mam pytanie odnosnie wyciszenia tylko samych nadkoli. czy jest sens robic to po zabezpieczeniu podwozia przed korozja? niestety nie orietuje sie czy usluga wyciszenia podwozia nie uszkodzi w jakikolwiek zabezpieczenia przed korozja? widzialem ze w rzeszowie koszt takiego wyciszenia jesli dobrze pamietam to w okolicach 1.5-2k.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sie 2018, 17:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 916
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jak najbardziej po. Masz zabezpieczenie, więc śmiało oklejaj matami.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 sie 2018, 19:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 08.08.2016
Posty: 36
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
manci

Oklej same plastikowe nadkola

Bagażnik z nadkolami - 3,5 m2:

Zestaw podstawowy - StP Black Silver = 375zł - 10 mat butyl 1,8mm 75x50cm + 3,5 m2 Pianka 6mm K6s

Zestaw premium - StP Black Gold = 509zł - 10 mat butyl 2,3mm 75x50cm + 3,5 m2 Pianka 6mm K6s

Zestaw diamond - StP Aero = 817,50zł - 10 mat butyl 2,3mm 75x50cm + 3,5 m2 Pianka 7mm KO7s

Ja oklejam auto zestawem premium
Już mam za sobą podłogę i bagażnik.

Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 sie 2018, 20:49 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Dzięki za odpowiedzi <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 08:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Macie jakieś opinie na temat http://ciche-auto.pl z Wrocławia?
Jutro oddaje im M6 2017 2.5 sedan do kompleksowego wyciszenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 09:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 638
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jaki koszt takiego czegos?
na ile czasu zabieraja auto?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 2 wrz 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7349
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
2 września 2018, o 09:05 Karaluch75 napisał(a):
Macie jakieś opinie na temat http://ciche-auto.pl z Wrocławia?

W tym wątku już były opinie o tej firmie, trzeba się cofnąć o kilka lat wstecz. :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 wrz 2018, 20:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Mazda na 245 ? Bridgestone Turanza T005 A i 245 , chyba miało być 225.


Mazda 6 2018 kontra Opel Insignia, Volkswagen Passat - diesle nadal w dobrej formie.
Mazda najlepiej wyciszona - lepiej od passata i 3db mniej od insigni a 3db to jakby 2x głośniej.

http://www.auto-swiat.pl/testy/mazda-6- ... mie/0e05yx


Link to testu T005, nowe opony ale dalej najglosniejsze w teście jak kiedys T001.
Za maist wyciszać fabrycznie powinni zmienić marke, mazda wycisza to i tamto ale uparcie ciągle najglośniejsze opony dają.

https://www.sklepopon.com/testy-opon/po ... 195-65-r15


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 wrz 2018, 23:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 638
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
bo to sa japonskie opony :-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 07:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.03.2018
Posty: 7
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
2 września 2018, o 09:05 Karaluch75 napisał(a):
Macie jakieś opinie na temat http://ciche-auto.pl z Wrocławia?
Jutro oddaje im M6 2017 2.5 sedan do kompleksowego wyciszenia.


Witajcie,
Wczoraj odebrałem auto z ciche-auto.pl i po pomiarze jest w nim o 2,9db ciszej (w tym przy 130km/h i 160km/h), a to ok 45% redukcji hałasu. Poza tym dobrze "opracowane" głośniki dla poprawy audio i zmniejszenia drgań tapicerki. Do tego 230 fotek z tej operacji :)
Dziś jadę w pierwszą 100km trasę poza miasto to będę miał porównanie. Póki co napawałem się super dźwiękiem.
Dam znać, sam jestem ciekaw wrażeń po trasie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 07:59 
Świeżak
Offline
Od: 19.12.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: dolnośląski
Karaluch75 jaki wyszedł koszt tego wyciszenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 08:40 
Bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 357
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: wielkopolski
I daj znać co dokładnie robiłeś i jaki był tego koszt.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 08:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1150
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Tylko 2.9dB ?! Czy może to wartość już poprawiona o częstotliwosciową charakterystykę akustyczną (A) dla zakresu słyszalnego?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 09:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
3db to odczuwalnie 2x ciszej.
Ja po zmianie opon koło 1,0 - 1,5 db słyszałem różnicę.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 10:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1150
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Czujniki rejestrują nateżenie / zmiany ciśnienia akustycznego w całym spektrum. Odczuwa się oczywiście to, co słyszymy ( w dużym uproszczeniu). Stąd miernik w tym samym czasie w ajfonie pokazuje np 85dB a ten profesjonalny (akustycznie zoptymalizowany) 68 dB(A)
Oczywiście po wyciszeniu spadek hałasu będzie różny - przy tym pełnym spektrum odpowiednio większy a mierzony z optymalizacją akustyczną mniejszy. Dla odróżnienia ten ostatni oznaczony jest jako dB(A)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 wrz 2018, 18:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Yhhyyyy <o0>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 07:40 
Świeżak
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Witam, wymyśliłem sobie że spróbuje wygłuszyć wnętrze mojej 6. Zrobiłem już wszystkie drzwi oraz wnętrze bagażnika. Pozostała mi jeszcze podłoga i dach. Czy ktoś z Was rozbierał podsufitkę i wyciągał kanapę tylnego siedziska. Na co trzeba uważać. Szukałem jakiś fotorelacji ale nic nie ma. Z góry dziękuje za pomoc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 11:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 139
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To masz zrobione co łatwiejsze. Zorganizuj sobie podręcznik Manual Workshop 2014 jest link tu gdzieś na forum. Po prostu trzeba mieć pojęcie gdzie znajdują się mocowania spinek i ich rodzaj co ma wpływ na ich sposób demontażu.
Proponuję zacząć od podłogi bo po jej zrobieniu możesz szybko złożyć gdy uznasz, że nie masz na tyle czasu aby wygłuszać dach. Aby dostać się do dachu musisz zdemontować wszystkie osłony boczne od dołu do góry oraz każdorazowo siedzenia (piszę z pamięci).
1. Odłącz zamocowany przy ujemnej klemie inteligentny czujnik akumulatora odpowiedzialny za określenie parametrów akumulatora takich jak SOC poziom naładowania, po kilku minutach odepnij klemę ujemną i zabezpiecz przed ewentualnym zwarciem. Po wyciszeniu i złożeniu pojazdu zamontuj najpierw klemę a po kilku minutach czujnik. Jest to ważne bo jeśli zrobisz w tym momencie błąd to komputer może pozyskać błędne info. o stanie akumulatora i wozisz się z tym jak wielu innych na tym forum i reset może ci nie pomóc a często i ASO.
2. Złóż oparcia tylnych siedzeń i rozłącz kostki od przewodów elektrycznych (chyba jest ich 5). poodkręcaj śruby od oparć i je wyjmij.
3 Zdemontuj boczki oparć tylnych poprzez odkręcenie śruby i podniesienie do góry.
4. Przesuń w bok płaskie dwa zaczepy pod siedziskiem tylnej kanapy i wysuń ją do przodu.
5. Wyjmij zagłówki z przednich foteli i poodkręcaj 4 śruby mocujące każdy fotel. Rozłącz kostki przewodów pod fotelem odchylając fotel nieco do tyłu tak aby można było włożyć dłoń. Wyjmij z poj. fotele.
6. Zdemontuj dolne śruby mocowania pasów bezpieczeństwa po uprzednim usunięciu plastikowej osłony.
7. Zdemontuj środkowy tunel poczynając od tylnej osłony, którą demontujesz od dołu do góry - wymaga trochę siły. Później po kolei do przodu tunelu demontuj poszczególne elementy. Ważne znać system mocowania z manuala poszczególnych elementów.
8. zdemontuj środkowe plastikowe osłony progów przednich i tylnych po czym osłonę dolną środkowego słupka po uprzednim demontażu górnej śruby mocowania pasów bezpieczeństwa (uprzednio naciśnij w środkowej części osłony śrub i je wyjmij)
9. zdemontuj przednie osłony dolnej części przedniego słupka, to samo tylnego.
10 . zdejmij górne osłony słupków środkowych i tylnych. Przy tylnych uważaj aby nie zgubić metalowych spinek, gdyż przy wysuwaniu osłony mogą wpaść do zakamarków karoserii na wieki. W moim przypadku jedną z takich spinek musiałem zakupić w ASO.
11. Poodkręcaj mocowania uchwytów dachowych oraz oświetlenia wewnętrznego, a także osłon przeciwsłonecznych. Przy odkręcaniu uważaj aby tapicerka dachu nie spadła i pourywała przewodów. Nie zapomnij o trzech spinkach w kolorze tapicerki w tylnej części dachu. Dużo trudniejsze jest wygłuszania dachu z szyberdachem, gdzie trzeba stosować różnej grubości materiał wygłuszający i ogólnie jest bardziej skomplikowane.
Montaż w odwrotnej kolejności. Uważaj na demontaż osłony przedniego słupka. Jest ona m.in. mocowana za pomocą specjalnej opaski przymocowanej do słupka aby nie zrobiła krzywdy pasażerowi w przypadku uruchomienia poduszki powietrznej, znajdującej się pod tą osłoną. Normalnie w serwisie to przecinają i zdejmują, ja męczyłem się przy częściowo zdemontowanej osłonie. Jeśli się dobrze przygotujesz do tych operacji nie powinieneś uszkodzić jakiejkolwiek spinki. W moim przypadku dach wygłuszałem na opuszczonej na fotele tepicerce. Zaopatrz się w komplet specjalistyczny kluczy, w szczególności nasadki do śrub do przykręcania foteli. I jeszcze jedno, masz jedyną sytuację aby zabezpieczyć podwozie. W podłodze jest wiele otworów technologicznych w które można wstrzyknąć środek zabezpieczający przed korozją. To plus tego że robisz to sam i masz taką możliwość. Korozja zaczyna się od wewnątrz.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 15:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Daje wam coś wyciszenie drzwi ? widziałem że fabrycznie wszystkie otowry są zakryte i pod boczkiem drzwi tez dali jakies jasnej pianki, wiec nie ma tragedi, ale po dodatkowym wyciszeniu pewnie nie ma takiego rezonansu drzwi jak gra audio. dobrze myślę ?
Niekiedy jak mam kawalek basowy to na volume w radiu koło 35 odzywają się lewe drzwi koło klamki, coś drga i to słychać, pewnie wy wyciszenie tego by nie było.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 16:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 139
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ten kawałek pianki nie jest związany na całej powierzchni z boczkiem lecz w trzech, czterech punktach zgrzany do występów plastikowych. Więc tłumienie jest dość iluzoryczne. Pod niego należy podkleić na całej powierzchni boczku piankę gąbczastą najlepiej grubości ok. 6mm, a w miejscach newralgicznych, najczęściej zewnętrznych o gr. 3mm tak aby można zapewnić szczelność przylegania tapicerki wew. do szkieletu drzwi. Elementy dystansowe boczku należy bezwzględnie pozostawić wolne od pianki bo muszą dotykać szkieletu drzwi (ewentualnie podkleić izolacją, co zapewni dobre spasowanie i nie pozwoli rezonansować. Na zewnętrzną blachę od strony wewnętrznej na wysokości głośnika można dać dodatkowo piankę (przyklejoną na matę butylową). Wtedy dodatkowo unikamy rezonansu. Poziomu głośności 35 nie będziesz musiał uzyskiwać bo lepszy efekt będziesz miał już przy 20. Będziesz miał wrażenie, że poziom 35 rozerwie słabe membramy głośników albo je odklei. Pod śrubkami mocującymi tapicerkę należy podłożyć kawałek pianki nie więcej jak 2 mm. nie będzie rezonansować. Jak zrobisz to sam dokładnie zastanawiając się nad sensownością klejenia każdego kawałka to będziesz miał oczekiwany efekt. Firmy tego nie zrobią bo nie zarobiłyby na chleb. Kładą na boczek jeden do trzech kawałków ale one w 50% odstają od boczku, który jest mocno pofałdowany. Dokładne wyklejenie to kilkadziesiąt kawałków pianki a to zajmuje dużo, dużo czasu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 17:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tylne drzwi tez warto mimo że tam nie ma basowych glośników ? co do spinek nie wiem jak w m5 ale w focusie ojca kiedys przy ściąganiu boczków parę mi poszlo spinek, i kupilem na allegro, w m6 tez trzeba dokupić ? , jesli tak dajcie linka jaki konkretny model spinek bo boczków, bo jak jakiś padnie to lepiej mieć na zapas.

''Elementy dystansowe boczku należy bezwzględnie pozostawić wolne od pianki bo muszą dotykać szkieletu drzwi'' - tego nie kumam, chodzi o to że jak dam piankę 6mm w niewłaściwym miejscu to nie dam rady boczka zaczepić bo będzie odpychała pianka co nakleiłem ?

Jak wiecie robiłem pomiary miernikiem więc tak.
m6 fl2 - najpierw opony na ciche .
Potem 6mm pianka na zewnetrze nadkola i wneki nadkola.
Zaklejone otowry technologiczne słubek B.
Ekeft teraz jest tak cicho - przy 120 km koło 62-64 db przy 140 kolo 65-67 db.
Eusa brak juz fabrycznie ale po tym wyciszeniu, wychodża następne dźwięki, - teraz słyszę coś kolo uszczelek słupek B na wysokości głowy, to nie eus bo po odebraniu fl2 2017 bylo jak najbardziej ok ale jak cos wyciszasz po kolei to zawsze coś będzie do poprawki, wydajem i się że to może uszczelki, może kupie dodatkowe i zobacze czy coś to dało.

Kolega ma superba III i teraz moja po tych delikantych wyciszeniach jest znacząco lepiej wyciszona a fabrycznie było podobnie jak w superb, po samych wymianie opon już było lepiej od superba. - nie miałem potrzeby tego robić ale mam wolny czas to coś robię przy furce :).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 17:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 139
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Elementy dystansowe boczku to te części plastikowe boczku, które są prostopadłe do jego płaszczyzny i przylegają do konstrukcji blaszanej drzwi. W podręczniku warsztatowym Manual Workshop 2014 masz wymienione. W ASO też dostaniesz ale za 3 szt zapłacisz jak za paczkę kilkudziesięciu na Alieexpress do Atenzy 6. Pytanie po co ci cała paczka.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 4 paź 2018, 18:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.05.2016
Posty: 999
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Danke :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 paź 2018, 06:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 340
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pozwolę sobie zapytać - czy ktoś próbował stosować owiewki Heko? Czy to coś daje / zmienia? :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 04:55 
Świeżak
Offline
Od: 22.09.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Panowie a jak zapatrujecie sie na cos takiego https://www.youtube.com/watch?v=dp8pL-NiAw0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 06:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1150
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Mam coś takiego od dawna jako niezbednik do przedlifta. Warto, bo za niewielkie pieniadze efekt wymierny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 08:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 471
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jest zauważalnie ciszej w trasie :?: ??


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 paź 2018, 10:14 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 2366
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Proszę , proszę :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5147 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 168, 169, 170, 171, 172  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.