Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 15:47 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
1. Tapicerka drzwi - na początek dwie śrubki – jedna za klamką (pod zaślepką), druga we wnęce (pod wkładką):
1.jpg
2.jpg

2. Następnie plastik narożnika – mocowany na dwóch zatrzaskach:
3.jpg
4.jpg

3. Teraz tapicerka drzwi – mocowana na 9 zatrzaskach, dobrze mieć jakiś zatrzask w zanadrzu na wymianę bo lubią popękać:
5.jpg

4. Po wypięciu z zatrzasków odchylamy lekko i odłączamy dwie małe wtyczki przewodu lusterka i dwie wtyczki podłączone do panelu sterowania szybami/lusterkiem:
6.jpg

5. Cały panel możemy odłożyć na bok, teraz demontujemy plastikową zaślepkę, za którą znajdują się śrubki mocujące lusterko:
7.jpg

6. Zwróćcie uwagę jak poprowadzony jest przewód lusterka – za prowadnicą szyby:
8.jpg

7. Odkręcamy 3 śrubki mocujące lusterko + zatrzask i wyciągamy lusterko:
9.jpg
10.jpg

8. Jeśli któraś ze śrubek spadnie na dół można się do niej dostać przez odkręcenie głośnika – przy okazji polecam i tak odkręcić głośnik i sprawdzić membranę kompensującą (ta mniejsza od strony wewnętrznej) czy przypadkiem się nie odkleiła:
11a.jpg

9. Teraz demontujemy wkład lusterka – wciskamy wkład od strony wewnętrznej aby od strony zewnętrznej zrobiła się luka gdzie włożymy śrubokręt:
11.jpg
12.jpg

Wkład mocowany jest na dwóch mniejszych ruchomych ‘przegubach kulowych’ – po stronie zewnętrznej i od dołu – i na jednym większym przegubie nieruchomym – środkowym. Zaczynamy od tych mniejszych przegubów- najpierw ten zewnętrzny a później dolny - wkładamy płaski śrubokręt (jakiś szerszy) między gniazdo wkładu lusterka a trzpień i delikatnie skręcamy śrubokręt aby kulka trzpienia wyskoczyła z gniazda, następnie tak samo z dolnym trzpieniem. Co do środkowego dużego przegubu to można go zdemontować w taki sam sposób jak te mniejsze (po wypięciu tych małych przegubów robi się na tyle dużo miejsca że jak ktoś nie ma zbyt grubych palców można je włożyć jak najbliżej środkowego przegubu i delikatnie wycisnąć)
13.jpg

10. Po wypięciu wkładu z przegubów odpinamy przewody – podgrzewania + RVM:
14.jpg

11. Teraz kolej na obudowę górną mocowaną na zatrzaskach (uwaga - mogą popękać) – rys 15, 16
15.jpg
16.jpg

12. Obudowa dolna + 3 śrubki mocujące mechanizm do obudowy:
17.jpg
18.jpg

13. Następnie plastikowa osłona ramienia – zatrzaski:
19.jpg
20.jpg

14. Odpinamy wtyczkę kierunkowskazu:
21.jpg

15. Teraz kolej na 3 śrubki mocujące ramię do obudowy:
22.jpg

16. Ramię można spokojnie odczepić od reszty przeciągając delikatnie przewody:
23.jpg

17. Odkręcamy 2 śrubki mocujące obudowę do przekładni:
24.jpg

18. Po oddzieleniu przekładni od obudowy przeciągamy/wyciągamy przewody (spokojnie przejdą):
25.jpg

19. Odłączamy przewód zasilający silniczek – wyciągamy gumową zaślepkę/uszczelkę, pod którą jest wtyczka:
26.jpg

20. Pokrywę przekładni trzyma 5 zatrzasków:
27.jpg

21. Po zdjęciu pokrywy wyciągamy silniczek z płytką zasilającą – wysuwamy płytkę do góry:
28.jpg

22. Teraz demontujemy zabezpieczenie trzymające sprężynę – potrzebny będzie większy płaski śrubokręt i drugi cienki mały- dużym śrubokrętem dociskamy podkładkę a małym odginamy ząbki tego zabezpieczenia (uwaga bo na końcu może wystrzelić) nie bójcie się że za mocno odegniecie, później można je przygiąć:
29.jpg
30.jpg

23. I cała przekładnia w częściach:
31.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 15:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 17.08.2014
Posty: 637
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
<brawo>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 16:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
dobra robota <brawo>

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 17:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pięknie pokazane. Wymiana jakiegokolwiek elementu wydaje się dość kosztowna i czasochłonna (robocizna). Dziwi mnie, że problemu nie rozwiązano jak dotąd, choćby przez wprowadzenie zmian konstrukcyjnych w nowowchodzących liftach. Wnętrze lusterka brudne, więc nie jest szczelne.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 21:03 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mario....szacun :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 13:48 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
:oops: :oops:
Po swietach postaram sie wrzucić tylny zacisk - na części pierwsze - czyszczenie + uszczelnienie
Musze tylko dopracować uszczelnienie tego trzpienia ktory lubi sie zapiekać
Ale to juz temat na inny dział


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 20:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
26 marca 2018, o 14:48 mario2011 napisał(a):
Musze tylko dopracować uszczelnienie tego trzpienia ktory lubi sie zapiekać


Akcja serwisowa na niego była chyba. Mi wymienili cały zacisk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 mar 2018, 23:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
zdjęcie 11a , co to jest na obudowie tego głośnika ? wygląda jak korozja????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 07:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2016
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Kawał dobrej roboty.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 27 mar 2018, 08:14 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 marca 2018, o 00:16 figi487 napisał(a):
wygląda jak korozja????

Bo to jest korozja, u mnie 2 głośniki przednie zostały z tego powodu wymienione.
Przez wilgoć puszcza klej i głośnik zaczyna charczeć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 16:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.09.2016
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
japoński szajs


Ostatnio edytowano Cz, 29 mar 2018, 16:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 16:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jakby to było faktycznie japońskiej produkcji a nie jakiegoś podwykonawcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 19:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
<brawo> Szacun.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 11:55 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Czy można wyjąć silniczek bez demontażu całego lusterka ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 maja 2018, 13:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Nie ma takiej możliwości. Żeby fizycznie dostać się do silniczka trzeba rozebrać całe lusterko

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 maja 2018, 17:24 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
;(( omg nie dość, że lusterko padło to jeszcze dziś idę do Madzi, a ona zero oznak życia i akumulator z napięciem 4V ....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 14:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Dobranie się do tego to jest jakaś MASAKRA. Barwo za fotorelację, ale mimo niej nie podjął bym się sam na swoim aucie demontażu... No chyba, że na jakichś drzwiach z demobilu...

25 marca 2018, o 18:02 dropt07 napisał(a):
Dziwi mnie, że problemu nie rozwiązano jak dotąd, choćby przez wprowadzenie zmian konstrukcyjnych w nowowchodzących liftach. Wnętrze lusterka brudne, więc nie jest szczelne.


O tym samym pomyślałem...

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 cze 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 07.05.2018
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
A co w tym mechanizmie lusterka ulega zniszczeniu? Silniczek czy ślimak na tym silniczku ? Jeśli ten ślimak to może da się go podmienić na jakiś zrobiony na tokarce czy coś ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 22:24 
Świeżak
Offline
Od: 22.05.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ubiegłeś mnie z fotorelacją o kilka godzin :)) Gratuluje , ja dodam od siebie kilka kwestii w naprawie składania lusterka jeśli pozwolisz.
Kolega zadaje pytanie co ulega uszkodzeniu. Moim zdaniem nic. Winą za brak działania składania lusterka jest woda i korozja przekładni ślimakowej, której dwa elementy są stalowe.
Stalowy jest ślimak poziomy i zębatka pod sprężyną.

1. Po wyjęciu płytki z silniczkiem ukazuje nam się mechanizm ( zębatki ) składania lusterek. Tu uwaga, są to bardzo delikatne elementy, nie próbować wyciągać samych zębatek.
U mnie skończyło się ułamaniem, na szczęście wcześniej zaopatrzyłem się w używane lusterko za 150 zł :))
Obrazek

Ja nie wyciągałem sprężyny, ponieważ nie widziałem sensu zabawy z nią. Natomiast starannie kompresorem oczyściłem wnętrze z wody i smaru.
Następnie wymyłem benzyną w sprayu ( może być ta do czyszczenia tarcz hamulcowych ) i ponownie oczyściłem kompresorem.
Kolejnym krokiem było obfite spryskanie ( zalanie ) WD40 i pozostawienie na 30 minut. Kolejny raz sprężone powietrze wyczyściło i wysuszyło wnętrze.
Teraz smar biały, napsikałem prawie do połowy "pojemniczka"
Obrazek

Teraz składanie, ponieważ do środka ewidentnie dostawała się woda i ona była przyczyną nie działania lusterka, więc postanowiłem trochę uszczelnić cały pojemnik.
Użyłem pasty silikonowej Loctite. Uszczelniłem zarówno po obramowaniu przykrywki, jak i przy przewodach zarówno od silniczka ( gumowy kapselek ) i przy przejściu wiązki.
Obrazek

Po złożeniu pełna satysfakcja. Naprawiałem prawe lusterko. Działa płynniej, ciszej od lewego.
Czas zabawy około 2 godzin. Biorąc pod uwagę cenę za naprawę w serwisie Mazdy - 500 zł, zaoszczędziłem 350 zł :) Trudność oceniam na 2 gwiazdki w skali pięciogwiazdkowej.
Nie ma się czego bać. Plastiki lusterka są dosyć elastyczne i ciężko je uszkodzić. Oczywiście należy wszystko robić z wyczuciem, a najlepiej po założeniu przykrywki sprawdzić czy mechanizm zaczął działać wpinając się na chwilę do kostek lusterka w drzwiach samochodu. Polecam bo warto.

_________________
Oby do przodu...
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 cze 2018, 23:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ciekawe którędy dokładnie dostaje się do wewnątrz woda..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 24 cze 2018, 10:59 
Świeżak
Offline
Od: 22.05.2018
Posty: 25
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Moim zdaniem cieknie po przewodach prowadzących do silniczka składania lusterka. Gumowy kapturek nie uszczelnia dokładnie.
Kropla raz na miesiąc i po kilku / kilkunastu miesiącach mamy efekt w postaci korozji która blokuje zębatki.

_________________
Oby do przodu...
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 lip 2018, 08:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2014
Posty: 158
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Nie chcę zaśmiecać forum i tworzyć nowy wątek, ale czy ktoś z was wie, ile pinów ma lusterko kierowcy w wersji USA (z blind spot monitor)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 29 wrz 2018, 09:42 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Z tego co widzę to przekładnia ślimakowa jest tworzywowa więc to nie dzieje się bezpośrednio na niej tylko może oś ślimacznicy jest metalowa i to ona koroduje.
Zauważyłem też ze zdjęć, że praktycznie luźno chodzą przewody w tej koszulce które łączą się z silnikiem. Skoro tak to uszczelnienie obudowy to mało. Trzeba by było dorobić jakąś uszczelkę na ten przewód i chyba w tedy problem byłby rozwiązany w 100%.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 lut 2019, 16:34 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za porządny poradnik, przydał się <spoko> Miałem nadzieję że u mnie będzie brudna ta przekładnia, ale chyba silniczek ma dosyć (lusterko wolniej lub ma kłopot ze składaniem/otwieraniem), trybiki w puszcze jak nowe... Jak na przejechany kilometraż, lusterko ogólnie nie było aż tak brudne. Jedynie kurz, śladowe ilości piasku na zewnętrznych elementach lusterka). Natomiast u podstawy mechanizmu na odlewie był brud (piasek, błoto). Po wyczyszczeniu i złożeniu, lusterko mało co reagowało na otwieranie/zamykanie. Dopiero po kilkunastu próbach i pomoc miotły (popychanie /ciągnięcie) zaczęło pracować (działa trochę wolniej). Pewnie nie obędzie się z wymianą mechanizmu :/ Ogólnie w lusterkach już miałem wymieniany mechanizm z 3-4 lata temu :arrow:

Mogę jedynie dodać że wkład lusterka zdejmowałem wkładając dłoń, gdyż śrubokrętem nie szło. Skorzystałem z filmiku



-- Dodano: 9 lutego 2019, o 16:34 --

Jeszcze dodam do punktu 11, jak ktoś nie może wypiąć śrubokrętami tych słupków, to może przygiąć tą środkową "listewkę" (co jest nad zatrzaskiem), następnie za pomocą wąskich szczypiec/kombinerek ścisnąć i wypchnąć.
Trochę też problemu stanowi przeciągnięcie wiązki przez ten słupek prowadnicy w drzwiach. Trzeba mieć małe rączki, ja przywiązałem sznurek do wiązki a następnie złapałem go haczykiem z pręcika, potem już jakoś poszło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 12:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 19.01.2014
Posty: 304
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Ciekaw jestem, czy ta główna wiązka przewodów (ta grubsza, bez uszczelki) potrzebuje mieć coś luzu po zmontowaniu całości, czy też można to uszczelnić "na sztywno". Wydaje mi się, że te przewody nie potrzebują wykonywać żadnych ruchów podczas pracy mechanizmu składania lusterka, więc można spróbować to jakoś rozwiązać. Ja za to zabiorę się pewnie na następnym wolnym albo w okolicach Wielkanocy, lusterka już obydwa fiksują, a nie mam zamiaru jechać z tym do ASO, wydać kupę kasy i dostać ten sam shit...

A sama fotorelacja rewelacyjna, znacznie ułatwi mi pracę, dzięki...
Jak tylko wymyślę jakiś sposób jak to całkowicie uszczelnić i wprowadzę go w życie, to postaram się zamieścić tutaj zdjęcia z wykonanej naprawy...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 13:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
W moim przypadku z grubą wiązką nic nie robiłem jedynie wszystkie mechanizmy spryskałem oczyszczaczem do hamulców textar, potem posmarowałem tym białym smarem (więcej przy przekładni ślimakowej, trochę u podstawy mechanizmu na odlewie). Nie wiem jak się dostało tam zanieczyszczenie, wygląda jakby od spodu, od góry było czysto. Trochę brudu się dostało w szczeliną pomiędzy obudową mechanizmu a przekładnią (punkt 20, w miejscu cyfry 2) to spryskałem oczyszczaczem. Na tą chwilę po kilkunastu zamykaniach/otwieraniach lusterko zaczęło normalnie pracować. Praca jest o wiele cichsza od lewego lusterka, w którym mechanizm składania był wymieniany w zeszłym roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 16:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
10 lutego 2019, o 13:22 KamykG napisał(a):
posmarowałem tym białym smarem


Możesz podać nazwę tego białego smaru?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 21:58 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
10 lutego 2019, o 16:43 dropt07 napisał(a):
10 lutego 2019, o 13:22 KamykG napisał(a):
posmarowałem tym białym smarem


Możesz podać nazwę tego białego smaru?


Użyłem "Biały smar Boll" w sprayu.

Lepiej zadbać o lusterko żeby działało jak najdłużej, oto Pan z mazdy mi napisał:

"przewiduję do wymiany moduł składania lusterka oraz wiązkę elektryczną lusterka (zdarzają się przypadki, że przyczyną problemów ze składaniem są zaśniedziałe styki). Kosztowo przedstawiałoby się następująco:
moduł składania: 240,12zł netto
wiązka elektryczna: 142,13zł netto
wymiana: 186,96zł netto" <slabo>

Jeszcze po wymianie trza się od nich dopominać starej części, w moim przypadku moduł lewego lusterka, który najprawdopodobniej jest sprawny, tylko wcześniej bałem się rozebrać lusterko a pewnie wystarczyło odpowiednio oczyścić i nasmarować. Jeszcze jedno po naprawie serwisie wkład lusterka zaczął lekko drgać przy autostradowych prędkościach i po sprawdzeniu przez nich twierdzą że jest ok. Na wiosnę tak rozbiorę te lewe oczyszczę i nasmaruje, głośniej chodzi niż to co zrobiłem (prawe), a jeszcze jest kilka innych rzeczy co by trzeba zrobić/poprawić m.in oczyścić silnik krokowy, trochę wytarty lakier na progach, uszczelkę od strony kierowcy bo puszcza, prawdopodobnie podkleić membranę w głośniku :>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 lut 2019, 23:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dzięki. Zastanawiam się czy zadbać przed czy po gwarancji. Jeszcze nie wymieniałem modułu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 lut 2019, 09:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.01.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyGO
Region: kujawsko-pomorski
Nifares podaj symbol lub link do silikonowej pasty Loctite białej, której użyłeś do uszczelnienia modułu składania lusterka Mazdy 6 GJ.


Ostatnio edytowano Pn, 11 lut 2019, 09:10 przez tombien, łącznie edytowano 2 razy
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.