Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 18:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
He! Tyle lat musiało minąć, aby inni dogonili Mazdę .
A tutaj strona mazda kanada jakie to triki poprawiając zabezpieczenie antykorozyjne. Gdyby brać to na wiarę, to jest to najlepsza marka pod względem zabezpieczenia antykorozyjnego jest .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 22:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale jednak mnie wkurza, że pod filmikami brandzlowanie jak to Mazdy rdzewieją, a użytkownicy to nie chcą się przyznać, że im gniją itp.
Zaczynam mieć wrażenie, że tutaj na forum żyjemy w jakiejś równoległej rzeczywistości... może te nasze Mazdy naprawdę gniją i się rozpadają, a my jesteśmy w jakiejś zbiorowej hipnozie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 09:18 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Może nie w hipnozie, ale jako właściciele mamy bezwarunkowy odruch wyparcia (w jakimś stopniu). Każdy broni swojego. W każdej bajce coś prawdy jest, a może było. To jest tak, że na autorytet pracuje się cały czas, a wystarczy jeden przypadek i tracimy go. A żeby go odzyskać to znowu trzeba lata. To samo i z mazdą, czas pokaże jeśli nasze szóstki wytrzymają z 10 lat bez rudej i będzie taki stan trwał cały czas to i dziennikarze o tym napiszą.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 09:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Terminator181, ale ja rozumiem, że ocynk w Maździe jest taki w bieda-wersji... rozumiem, że nie będzie super/hiper odporna na rdzę... i za lat 10 trzeba będzie się blacharką przejmować bardziej niż w takim Audi...
Ale nie potrafię zaakceptować twierdzeń, że nowe Mazdy rdzewieją na potęgę, skoro fakty i dane o niczym takim nie mówią...
Jeśli ktoś by napisał pewnie będą rdzewieć na potęgę... ok nie przeczę, ale przecież nie rdzewieją...
Ile jest osób z forum które mają problem z rudą...
Ba wystarczy porównać wielkość wątku o akumulatorze, gdzie problem ma może 10% osób, z wątkiem powyższym gdzie większość postów to takie lanie wody jak ten mój... Za nic nie wychodzi, że ludzie mają problem z rudą...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 09:55 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Teraz poczytałem komentarze pod filmikiem i zgadzam się jestem kilku typowych pieniaczy, którzy wyśmiewać się lubią ze wszystkiego gdzie mają tylko okazję, aby podbudować swoje gówniane ego lub fanoholicy wieśwagenów. No i taki przekaż idzie w świat. Dlatego mazda musi obronić się sama faktami. A nie tak jak robi to teraz. Odbiór pod filmem jest taki, mazda kłamie bo to jest pseudo cynkowanie. Serwis Mazdy wg mnie pracuje też na niekorzyść marki (brak poprawy choćby hamulców, lusterek itp.).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 10:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
No jakoś w mojej ponad dziesięcioletniej GH nie widzę problemu. Może za słabo szukam ? Jak na razie nic nie odpada. 323f Bj w tym samym wieku wyglądała trochę inaczej, więc na pewno postęp jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 13:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
7 stycznia 2019, o 18:29 malagb napisał(a):
mercedesach i vw "leci" blacha (potwierdzone w autach znajomych).

Tu się z tobą nie zgodzę mam takiego starego auto bezwypadkowe silnik ponad 210 tyś przejechane jeszcze mnie nie zawiódł ,blacha zdrowa tak samo jak podłoga.
Ostatnio zawór EGR tylko wymieniłem nowy koszt 200 zł.

viewtopic.php?f=94&t=9111

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 13:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Terminator181 nie łudź się ze dziennikarze napiszą ze mazdy nie rdzewieją. Mam gh, ma już 9.5 roku nie ma nigdzie rdzy. Jakoś nikt o tym nie napisał i ludzie nie zmienili podejścia, wiec nie sadze ze przy GJ coś się zmieni....

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Niemcy maja bardzo duzy problem z mazda. Japonczycy zrobili piekne auto (niemcy nie potrafia) do tego niezawodne silniki benzynowe ktore spalaja jak dizel. Mazda zgarnela sporo klientow niemcom nie tylko w polsce (najwieksza sprzedaz mazdy w europie to niemcy i na drugim miejscu polska) panoszy sie w najlepsze, poprawia jakosc teraz jeszcze nowy silnik skyactive-x. Co maja niemcy ? Silnik 1.0 turbo - super ! Co im pozostalo ? Typowo niemieckie podejscie: srac ile wlezie i gdzie sie da na mazde, ze rdzewieje, ze w skrzyni manualnej trzeba biegi zmieniac i mnostwo innych bzdur wypowiadanych przez oplacanych "wackow" ekspertow testerow na youtubach. Jesli ktos w to wierzy to jego problem, na mnie te arykuly i filmiki nie dzialaja.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 16:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W samo sedno


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 08:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja sądzę, że mit o solidnej niemieckiej motoryzacji już dawno upadł. Obecnie jakość grupy VW oceniam nawet poniżej aut koreańskich.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 10:25 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Pytanie czy Bałkan tak ciągnie temat tego ocynku od chyba 5 odcinków dlatego, że mu zwiększa klikalność, czy dlatego, że dostał zlecenie na zrobienie jak największego szumu w jak największej ilości odcinków, a trole produkują się pod filmikami jak tylko mogą...

_________________
Obrazek <pucu>


Ostatnio edytowano Śr, 9 sty 2019, 19:20 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Edycja - usunięcie OT


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 17:30 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Rdza w Mazdzie jest demonizowana, przede wszystkim przez ludzi, którzy nigdy Mazdy nie mieli. Moja mazda 6 ma 15 lat. Z tych lat Mazdy były najbardziej podatne na korozję. U nie też jest. Ale 7 lat temu wycięte zostały tylne nadkola i dospawane reperaturki. Ostatnio zakonserwowałem całe podwozie. Mimo tych problemów nie wypadłem na asfalt przez płytę podłogową. Jak przychodzę do garażu, to nie widzę, aby na podłodze była jakaś część Mazdy w postaci rdzawego pyłu :lol:. Tak, chcę zmienić auto, ale nie ze względu na rdzę - pora na coś nowego.

Obecne Mazdy są nieporównywalnie lepiej zabezpieczone przed rdzewieniem, dlatego nie ma co przesadzać. Pojeździcie i Wy długie lata, i drugi właściciel. Najważniejsze, że te samochody są jednymi z najbardziej niezawodnych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 18:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pearson, w Tobie siła im więcej napiszesz tym bardziej twoja opinia będzie burzyć tę, która błędnie krąży w sieciach.
Dodam że również na rdzę nie narzekałem w Mazdach, poza tymi miejscami gdzie i tobie się zdarzyło


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 18:09 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
VW umiał rozreklamować rdzę w Mazdzie . Ciekawe czemu takiej reklamy nie zrobili jak była afera , ze spalinami ... Jak by inny koncern tak zrobił to juz dawno w europie był by <suicide>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 18:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zaczynacie mądrze, czyli odpowiednio gadać


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 19:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Mazda jest za*bista i ***j. <hahaha>

Wg mnie rdza to najmniejszy problem w nowych Mazdach. :hihi:

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 20:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja jak zawsze, uwierzę jak zobaczę spód po pięciu latach. Jestem dobrej myśli :idea:

Noo, na pierwszy ogień mój nowy samochodzik napotkał dosyć upierdliwą zimę, a sól w Krk sypią jak wściekli.

Jak zwykle spłukuję na ręcznej, gdy temperatura na to pozwala.

Poziom korodowania obecnych Mazd uznaję, że jest taki jak tu:
http://www.serwis.onyxx.pl/projekty

Oceniam, że w miarę się poprawiło ale też szału nie ma i dbać trzeba.
Teraz biorąc pod uwagę tę dodatkową konserwację, robioną w porcie, no i moją, powinno być oki :> .

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 21:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Volkswagen Tiguan vs Mazda cx 5.

https://www.youtube.com/watch?v=ZZpNe_n ... e=youtu.be


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 22:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jak to, przecież VW mają duuuuuzo ocyyyyyyynku <hahaha>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 sty 2019, 23:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Miód na moje oczy jak czytam ostatnie posty
Oby oby więcej


...zeby nie było, to Sąsiad ma superba, nowy z salonu, 3 latka, i rdza wszędzie.... Wszędzie tam gdzie plastik łączy się z blachą, nawet tam gdzie uszczelka (gumowa!..) szyby wchodzi na dach, nad lampami, na klapie, na masce a i ogólnie rozpacz... Serwis oczywiście jak w Maździe, wyj... wyjebongo


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 06:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Trzeba tego Tiguana wysłać do p. Balakana niech go zmierzy czy ma Zn, a najlepiej do instutytu badawczego na mikroskop, czy powłoka jest jednolita, czy nie ma porów.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 06:51 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam znajomego na lakierni VW, to tam właśnie bardzo często po ok pół roku wychodzi ruda na drzwiach pod listwą chromowaną w Passatach B8, ale z tego co mówił robią to na gwarancji bez zająknięcia.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 08:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Latem rozmawialem z kuzynem ktory ma znajomych w serwisie vw. Smial sie ze zaden z nich nie jezdzi vw, podczas przegladow i napraw jak patrza na ten szrot to maja dosyc tej marki.
U znajomego w golfie po 3 latach ruda pojawila sie pod lusterkiem na drzwiach, auto garazowane chuchane dmuchane, powloki kwarcowe cuda wianki rok w rok 1tys zl na detailing, auto garazowane oczywiscie.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 08:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Witam jestem posiadaczem CX5 z 2016 roku sam ją po 2 latach sprawdzałem na kanale i podwozie było całe zabezpieczone żywicą i jak zaglądałem w profile zamknięte to też w nich była ta żywica. Tak więc powyższe zdjęcia profili zamkniętych mnie mocno ździwiły. W auto świat Nr 1-2(1203) też jest rozebrana mazda MX5 i tam również profile zamknięte są zabezpieczone ponadto autor chwali zabezpieczenie anykorozyjne tej mazdy. Trudno mi zrozumieć takie zróżnicoiwanie zabezpieczeń przecież tego się nie robi w porcie w Antwerpii bo jest zbyt pracochłonne. :wstyd:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 10:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Te ogólnodostępne profile to mogli zabezpieczyć. Widocznie robią jak im się chce.
Co innego wnętrze progów. Dostęp utrudniony. Tam sprawdź.

Z tego co wiem właśnie tylko i wyłącznie w porcie robią zabezpieczenie.

Jest więcej testów w internecie:

https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy ... 5#slajd-15

Jest mowa o profilach, w odniesieniu także do innych Mazd.
Powiem szczerze. Sądzę, że do testów producenci dostarczają czasami auta lepiej przygotowane.

Ja już nie kieruję się tym co jest w prasie, bo jeśli miałbym brać na serio wyniki np. na auto roku czy silnik roku to jeździłbym kosiarką. :lol: :lol: :lol:
To wszystko budzi u mnie uśmiech politowania na twarzy.

Większość z Was nie ma poprawnie zabezpieczonych profili. Gro zdjęć z internetu o tym świadczy.
Nie można polegać na takim podejściu do sprawy, a że są jakieś wyjątki, no cóż.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 10:59 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pozwólcie, że jeszcze raz zapytam, co powoduje, że tak bardzo należy się martwić wnętrzem profili zamkniętych wytworzonych z najbardziej wytrzymałej stali?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Że za 15 lat trzeba będzie wstawiać reperaturki ??? :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
To że stal może zgnić. Nalot nie jest groźny ale gdy proces korozji się pogłębia wówczas mamy coraz więcej rdzy i coraz mniej "najbardziej wytrzymałej stali". Tylko czekać jak podkładając lewarek pod samochód nagle wbije się do samego końca.

Przykłady z wiki:
Cytuj:
Rdza była ważnym czynnikiem katastrofy Silver Bridge w 1967 roku w stanie Wirginia Zachodnia. Stalowy most wiszący zawalił się w mniej niż minutę, zabijając 46 osób na moście.
W 2003 roku Kinzua Bridge uległ zniszczeniu przez tornado, głównie dlatego, że śruby mostu zardzewiały.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja na poważnie pytam. Dlaczego profile zamknięte mają korodować bardziej niż np. dach czy bagażnik od wewnątrz?
Ponad ćwierć wieku łażę robiąc inspekcje po różnych elementach konstrukcji statków- zbiornikach paliwowych, balastowych, wypornościowych oraz tym podobnych. Naprawdę nie zauważam, by zamknięte wnętrza statkowych pustych"profili" (pomalowane jedynie 1x podklad 1x wierzchnia) korodowały bardziej niż powiedzmy, burta, nadbudówka czy zbiornik balastowy pokryte dodatkowo kilkoma innymi warstwami farby.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.