Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Nie przeginajcie, że rdza w aucie doprowadzi do śmierci kierowcy/pasażerów. Diagności na przeglądach na prawdę zwracają uwagę na stan podłużnic, podłogi itd itp.
Wiadomo, że auto skorodowane nie będzie tak samo wytrzymałe jak nowe, ale zachowajmy zdrowy rozsądek.

Każda marka ma swoje wady i zalety. Mazda boryka się z łatką rdzewiejących, ale jest na to prosta i tania metoda.
Zabezpieczyć auto we własnym zakresie w sprawdzonym zakładzie. Koszt - 1000zł? 2000zł?
To chyba niewiele, w zamian za niezawodność.

Osobiście mam Mazdę z 2006r - najbardziej gnijący model, a ludzie na stacjach benzynowych oczy przecierają ze zdziwienia, że rdzy nie ma.
Jak DBASZ tak MASZ! Nie będziesz dbał o odpryski przy cienkim lakierze? Na pewno za pół roku pojawi się tam ognisko i zaczątek rdzy.
Zabezpiecz podwozie, zabezpiecz lakier i ciesz się niezawodnością Mazdy.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 11:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
10 stycznia 2019, o 11:33 Plaski napisał(a):
Rdza była ważnym czynnikiem katastrofy Silver Bridge

Po 40 latach od wybudowania... Poza tym most był notorycznie przeciążany.
10 stycznia 2019, o 11:33 Plaski napisał(a):
W 2003 roku Kinzua Bridge uległ zniszczeniu

Po 120 latach...
:D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
10 stycznia 2019, o 11:41 Smook napisał(a):
Ja na poważnie pytam. Dlaczego profile zamknięte mają korodować bardziej niż np. dach czy bagażnik od wewnątrz?

domyślam się że w takich profilach są otwory inspekcyjne, wentylacyjne, spustowe (jak zwał tak zwał) i być może tamtędy zimą dostaje się mieszanka wody z solą (lub tym czym sypią) która z upływem czau robi swoje?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 12:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
O przegnicie elementów nośnych bym się nie martwił. Nie piszę w tym kontekście. Chodzi bardziej o spokojną głowę.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 14:01 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
@Luke, chodziło mi o to, że rdza potrafi narobić szkód. Nawet w takich solidnych konstrukcjach.
Ciężko jest porównywać lata mostu i samochodu osobowego, zarówno pod względem wytrzymałości konstrukcji jak i czasu użytkowania.
Te 40 czy 120 lat może się okazać wcale nie tak dużo jeśli weźmiemy 20-30 letni samochód osobowy. Jeżdżą takie jeszcze ale nie każdy przejmuje się co ma pod spodem.
Jeśli sprzedajesz przed upływem 10 lat to raczej nie ma się co martwić, że się coś stanie. Najwyżej taniej sprzedasz.

Jakiś czas temu słyszałem historię jak kolega robił coś przy samochodzie jego teścia. Nie pamiętam marki, wiek samochodu pewnie z 15-25 lat.
Szczęście, że robił z kanału bo mogło się źle skończyć. Progi nie wytrzymały.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 16:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie, pytanie ilu z nas, kupując samochód za ok. 150 tys (bo takie wersje przeważają), ma zamiar jeździć nim dłużej niż 10 lat?
Moim poprzednim Lancerem jeździłem 8 lat. Od 2 lat jeżdżą znajomi - nie rdzewieje. Nie robiłem zabezpieczenia. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 16:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Ja zamierzam.
Po drugie lubię sam przy nim dłubać a jest dużo prościej cokolwiek zrobić jak podwozie nie jest skorodowane.
Po trzecie pytanie nie dotyczyło ile kto ma jeździć tylko co może się stać w przypadku olania tematu. Nie brałem pod uwagę, że dla niektórych samochód powyżej 10 lat to złom do odsprzedania.
Poprzedni mój samochód kupiłem właśnie ponad 10-letni (sprzedałem po równych 9 latach) i pomijając to, że nie miał bajerów to jeździło się nim bardzo dobrze.

Żeby nie było to już rok jeżdżę bez dodatkowego zabezpieczenia i na razie jest w porządku. Na razie obserwuję co się dzieje i sądzę, że też zrobię zabezpieczenie antykorozyjne na wolniejszym czasie własnymi siłami chociażby z tego powodu, że nie lubię widoku rudej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sty 2019, 23:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Różnie to bywa, są i takie przykłady.

http://gwarancjakia.pl/?p=22

Widać, że stal stali nierówna i niektóre auta są tzw. gównolitu.

Jakby nawet była to niczym niezabezpieczona stal, nic podobnego nie powinno się wydarzyć.
Moja 10-cio letnia Octavia I ma na zawieszeniu tylko rdzawe naloty na krawędziach blach.
Dalej to nie idzie. Można czyścić, tylko poco, skoro nie koroduje w głąb.
Np belka zawieszenia czy przednie sanki są tak leciutko nadgryzione.

Kiedyś mechanik mi o tym wspominał, że akurat w Vag`u belka przeżyje spokojnie kilkanaście lat i nie ma sensu ruszać.
Nooo i miał rację.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 19:42 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Problem moim zdaniem jest taki, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przynajmniej ja przed zakupem pytałem pomny wcześniejszych modeli i problemów z korozją czy ta wersja M6 ma ocynkowane nadwozie i sprzedawca potwierdził, że tak jest i te już na pewno nie będą miały takich problemów. Natomiast temat konserwacji, sam nosiłem się z takim zamiarem ale sprzedawca odradził mówiąc, że nie ma takowej potrzeby ponieważ jest ocynk oraz newralgiczne miejsca są konserwowane po przypłynięciu w antwerpi więc sobie odpuściłem, a teraz się okazuje że warto konserwować i tak można wyliczać co jeszcze: problem z ocynkiem a w zasadzie jego brak, problem z akumulatorem i i-loopem, i e-stopem, problem z wyciszeniem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sty 2019, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak można pisać o każdym samochodzie. Tu nie ma problemu (... z ocynkiem a w zasadzie jego brak, problem z akumulatorem i i-loopem, i e-stopem, problem z wyciszeniem...) , o którym byś nie wiedział przed zakupem M6. Twój sprzedawca (jak wielu mu podobnych) cię nie oszukał, że M6 ma ocynkowane nadwozie no może nie elektrolitycznie, czy zanurzeniowo ale natryskowo. A konserwować w tej strefie klimatycznej wskazuje się każdy samochód, bo konserwacja dodatkowo zabezpiecza jego newralgiczne części.
Ja też mógłbym ponarzekać, że i-stop dzisiaj po mroźnej nocy i półgodzinnej jeździe przy (-7st.) załączył się tylko na 45 sek. a nie na 90 sek. i więcej jak to miało miejsce w lecie. Troszkę rzetelnego obiektywizmu przydało by się.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sty 2019, 00:23 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Obiektywnie i-stop to pic na wodę-fotomontaż. Mazda być może zbliżyła się do tego że to nie niszczy środowiska aż tak bardzo ale wg. mnie to dalej jest zaprzeczeniem idei. Czyli ochrony środowiska. Dowód - na forum było, na zero wychodzi po postoju powyżej 25s (29?). I jakoś tak wychodzi (oczywiście moje obserwacje) że albo za krótko stoję albo jednak system nie wyrabia.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sty 2019, 10:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zgadzam się, dlatego z i-stopu korzystam tylko tam, gdzie zmiana świateł trwa ok. 1 min. i więcej. No bo co to za oszczędność, że na 28 tys. km oszczędziłem dzięki temu systemowi ok. 60 km, tj. ok 4 litrów Pb.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sty 2019, 11:49 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A da się ten system i-Stop wyłączyć permanentnie? I nie chodzi mi o każdorazowe wyłączanie przy uruchamianiu silnika, bo jest to uciążliwe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sty 2019, 22:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ja mam na stale wcisniety przycisk istopu i przy kazdym odpaleniu z automatu mi wylacza.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sty 2019, 17:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.01.2019
Posty: 106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam,

Jestem tu nowy a to mój pierwszy post. Kupiłem poniższą Mazdę 6 i generalnie szukam zakładu w Krakowie który w sposób profesjonalny zabezpieczy mi podwozie. Podwozie jest okey, ale z tego co czytam w tym temacie warto chyba zainwestować w zabezpieczenie. Zależy mi na kontakcie do kogoś kto robi to dokładnie.

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-m ... BvdOn.html

Pozdr


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 sty 2019, 19:47 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Taka ciekawostka z RU
http://autogener.ru/ocinkovka-kuzova/ma ... 5-2017.php


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 sty 2019, 13:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Uprzejmie donoszę, ze sprawdzałem oparcie tylnej kanapy pod kątem ew. nalotu rdzy i nic na szczęście nie znalazłem.
Mam nadzieję, że nie będziemy w M6 mieli z tym do czynienia.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 18:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, chyba poza meksykańskimi Mazdami 3 nie było większych przypadków...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 20:41 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Tak wygląda super konserwacja podwozia według Mazdy <hahaha> <hahaha> <slabo>
Te żółte plamy gdzieniegdzie na blachach i elementach podwozia - to jest to super zabezpieczenie nakładane w Antwerpii :idea:
571165140.jpg
571166448.jpg
571166396.jpg

571165235.jpg
571165186.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 22:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
6 lutego 2019, o 20:41 arnoldd napisał(a):
Tak wygląda super konserwacja podwozia według Mazdy <hahaha> <hahaha> <slabo>


Ja tam myślę, że tak wygląda konserwacja podwozia u większości producentów w dzisiejszych czasach ;) sorry, to nie lata 80/90 gdzie na podłodze w VW miałeś gruuuubą warstwę ochronną :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 22:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale tutaj w porcie jakiś koleś pewnie chodzi i psika tu i ówdzie woskiem... jednemu trafi się kilogram wosku, a drugiemu nic...
Chcesz mieć auto na ponad 10lat zabezpiecz sobie sam... chcesz na mniej to już zależy jak dbasz o kolejnego właściciela...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 lut 2019, 23:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
U mnie przynajmniej zawieszenie dokladnie spryskali. Tu porażka po całości. Ostrzegałem, każdy powinien coś zrobić w tym temacie od razu po odbiorze. Duży rozrzut w dokładności nałożenia wosku, źle, fatalnie, bez sensu. Cóż więcej napisać.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 08:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
6 lutego 2019, o 22:28 popielasty napisał(a):
Ja tam myślę, że tak wygląda konserwacja podwozia u większości producentów w dzisiejszych czasach


nie zgodzę się europejskie auta pod tym względem są dużo lepiej zabezpieczone , japońskie auta zawsze były słabe pod tym względem.

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 10:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie można porównywać konserwacji fabrycznej, takiej jak baranki, mastyki do tej portowej wykonanej bardzo niestarannie.

Auto europejskie były dobrze zabezpieczane fabrycznie z małymi wyjątkami. Były.
Obecnie prawie wszędzie jest jak w Maździe. Nawet w markach premium.
Po zdjęciu nadkoli i osłon goła blacha.
To co było kiedyś jest już więc nieaktualne. Widocznie zaczęli mocno oszczędzać.
Europą goni teraz Japonię w tej dziedzinie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 11:23 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wystarczy ottomoto rozbitki zawsze jakiś pan zaprezentuje minimalnie <nuta> rozbite auto z delikatnie wyrwanym kołem i widać co tam jest PREMIUM nie premium mało tam jakości. Natomiast widać działania księgowego i to bardzo .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 11:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.02.2019
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cos w tym jest poprzednie moje auto to toyota rav podwozie gorzj zabezpieczone niz w mazdzie po 3 latach na zgrzewach punktowych zaczelo sie rdza nie do opanowania

-- Dodano: 7 lutego 2019, o 11:34 --

Ostatnio sciagnalem tylne nadkola masakra gola blacha ,jedynie w antwerpii spryskano uklad wydechowy po przejechaniu 1000km przestalo dymic i smierdziec


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 lut 2019, 23:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Obserwator napisał(a):
Cos w tym jest poprzednie moje auto to toyota rav podwozie gorzj zabezpieczone niz w mazdzie po 3 latach na zgrzewach punktowych zaczelo sie rdza nie do opanowania

-- Dodano: 7 lutego 2019, o 11:34 --

Ostatnio sciagnalem tylne nadkola masakra gola blacha ,jedynie w antwerpii spryskano uklad wydechowy po przejechaniu 1000km przestalo dymic i smierdziec


Tutaj na forum Mazdy są gdzieś w wątku o korozji zdjęcia, chyba 3 letniej GJ`ki z korozją. Nie była dobrze zabezpieczona, jeśli wogóle.
Nie sądzę, że nowsze są choć trochę lepsze pod tym względem. Drobną różnicę pewnie robi tylko ta mało konkretna konserwacja w porcie. Raz wykonana lepiej, raz gorzej jak widać.
Dążę do tego, że konserwację trzeba wykonać przed upływem 3 lat, a jeszcze lepiej, od razu.

Tak, zgrzewy i spawy to klasyka. Kiedyś nie było z tym cholera problemu, a teraz jest wszędzie.

Chodzi pewnie o wpływ ciepła na stop metalu. Tam gdzie jest zgrzew musiało być bardzo gorąco przez moment. I nie zmienia nic to, że przecież każda powierzchnia, otrzymała taką samą powłokę lakieru i podkładu, zgrzewy lecą pierwsze.

Z masy zdjęć wyłowionych w internecie wynika, że newralgicznymi punktami są też najbliższe okolice gwintów montażowych osłon nadkoli.
To akurat wiem jak wytłumaczyć. Po pierwsze wspawany gwint, a więc znowu ciepło, po drugie nadkole pracujące na tej powierzchni mocowania. Nie ma siły, plastikowe nadkole musi czasami się lekko przemieszczać. Nie jest to jakieś super sztywne jako całość i na pewno pracuje.

Tu są te fotki:
Obrazek
Obrazek[/quote]

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 12:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.04.2019
Posty: 6
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam wszystkich,
właśnie stałem się posiadaczem ślicznej M6 kombi z 2016,więc i jestem na forum. A pytanie: zabezpieczać podwozie antykorozyjnie czy nie? A jeśli tak gdzie w okolicy W-wy (może ktoś coś poleca).
Pozdrawiam Wszystkich


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 19:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
15 kwietnia 2019, o 13:00 tda7575 napisał(a):
A pytanie: zabezpieczać podwozie antykorozyjnie czy nie?

Jak najbardziej. Niestety nie wiem gdzie w twojej okolicy. Weź pod uwagę że dobre zabezpieczenie nie trwa 1-2 dni i nie kosztuje 700-1000zł. Lepiej zrobić to dobrze bo tam goła blacha jest. Od mojego zabezpieczenia minie niedługo rok i po świętach pojadę na przegląd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 20:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2500
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Nie wiem czy ktoś oglądał, w ostatnim odcinku zakup kontrolowany na TVN turbo Mazda 6 tylko ze model GH dostała po dupie za rdzę właśnie. Wiec mit się ciągnie dalej, tego już ludzia z głowy nie wybijemy :(. Ja mam mazdę 6 gh prawie 10-letnia i nie ma ani grama rdzy.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.