Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 21:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Może to być przedruk, z czegokolwiek. Nie zarzucam kłamstwa Maździe, bo nie obiecała mi, że akurat w progu znajdę wosk, chodzi mi tylko o pokazanie faktów.
Niejednokrotnie komentowano w sieci zdjęcie z Auto-Świata (tzn. komentowali użytkownicy np. na tym i innych forach) i pisano, że konserwacja jest już wykonana i niepotrzebna, zatem zamieszczam i stwierdzam, że JEST POTRZEBNA.

-- Dodano: 1 stycznia 2019, o 21:26 --

Niezmiernie jestem ciekaw jak to wygląda w Waszych autach. Dostęp utrudniony. Listwę progu trzeba zdjąć, żeby mieć dostęp do wnętrza progu.
Jakby ktoś próbował to dodam, że listwę zdejmujemy poprzez odpięcie pierwszej spinki (pierwszej licząc od przodu pojazdu), następnie listwę popychamy w kierunku tyłu pojazdu. Listwa przesuwa się po spinkach o o kilka cm, następnie opada na ziemię.
Wbrew pozorom nie jest to takie łatwe, szczególnie wypięcie tej pierwszej spinki z progu. Do ponownego zamontowania listwy przyda się pomoc drugiej osoby.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 21:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, a ja stawiam, jak to w Maździe... Jaki się trafi egzemplarz to tak pewnie jest... Może Twój dotarł do Antwerpii w piątek wieczór i goście odbębnili to zabezpieczenie... i nie chciało im się z tymi listwami na kilkuset autach bawić... :hihi:

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 22:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Robiłem cały spód i nadkola. Nie zdejmują osłon podwozia, nadkoli (kilka śrub i spinek), to tym bardziej nie zaglądają do samych progów, gdzie jeszcze plastikowa listwa po drodze.
Takie zabezpieczenie typu napryskanie woskiem przez otwory technologiczne w osłonach to nie jest solidne zabezpieczenie. Dam sobie głowę uciąć, że w Waszych autach jest to wykonane dokładnie tak samo. Nie łudziłbym się.
Na dowód tutaj jeszcze jedno auto, warto zwrócić uwagę na zdjęcia nadkoli właśnie. Baranek jest tylko tam gdzie dało się prysnąć nie zdejmując plastikowych osłon.
Bardzo ważne miejsca, te bliżej błotników nie są zabezpieczone. To samo było u mnie.

http://www.creativ.net.pl/realizacja-1/mazda/mazda-6-kompletne-wygluszenie

-- Dodano: 1 stycznia 2019, o 22:41 --

Pokażcie mi choć jedno auto z 2017 lub 2018 roku inaczej zabezpieczone to uwierzę. Nie ma na to szans...
Oglądałem też auta stojące w salonie. Na tyle na ile to było możliwe zaglądałem tu i tam, no i wszędzie było to dokładnie to samo.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 23:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Pewnie głupio zapodam ale dlaczego profile zamknięte wykonane ze stali wysokowytrzymałościowej miałyby korodować akurat od wewnatrz skoro są profilami zamknietymi? Czy ktoś widział stalowe felgi skorodowane w miejscu gdzie stykają się z napompowanym do opon powietrzem? A może stalowe felgi powinno się wewnątrz też woskiem prysnąć? Tak pytam, nie znam się.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 23:42 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Do wnętrza progu, można się dostać w łatwy sposób od przodu, chyba.
Kto zakładał chlapacze, to wie że trzeba odgiac nadkole żeby założyć chlapacz.
Wtedy widać przód progu, jest tam wielka zaślepka odpowiedzialna za odpowietrzenie wnętrza progu. Na tej zaslepce jest jakby komin służący za odpowietrzenie.

Można zdjąć całą tę zaślepke z tym kominkiem i zajrzeć do środka.

Otwór będzie mieć około 4 cm średnicy.

..chyba że to będzie do czegoś innego jak odpowietrzenie progu, tego nie wiem bo nie zaglądałem do środka i raczej zaglądać nie będę .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 00:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja listwy ściągałem bo robiłem progi także od zewnątrz, chodzi o zabezpieczenie barankiem krawędzi blach pod listwami, w miejscach gdzie daje się łapy podnośnika i ogólnie całości progów. Nie da się tego zrobić bez demontażu listew.

Tak, jest jakiś odpowietrznik z rynienką na nadkolach w miejscu gdzie po drugiej stronie jest próg. Dla osób, które nie chcą ściągać listew może być to rozwiązanie.

Tutaj możecie zobaczyć, gdzie i jak zaczyna korodować Mazda. Widać też wspomniany odpowietrznik. Macie tu CX5 z 2012 roku, zabezpieczaną w porcie własnie tak jak to prezentowałem i opisywałem. Jest to pojazd o bliźniaczej podłodze do M6. Profile zamknięte jak widać po otworach już podżarte.
http://www.serwis.onyxx.pl/projekty/konserwacja-mazda-cx-5

Trzeba jednak przyznać, że akurat ten egzemplarz nie jest tragiczny. Spory postęp musiał się dokonać w samych blachach czy podkładach i lakierach w Maździe.

Na dokładkę jeszcze M6. Pewnie 2014 lub 2015.
http://www.serwis.onyxx.pl/projekty/zab ... ne-mazda-6

Także widać tendencję do powstawania ognisk korozji na zgrzewach i w otworach wzmocnień z profilami zamkniętymi.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Śr, 2 sty 2019, 00:16 przez Kierowca, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 00:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, o ten kominek mi chodzi...

Ps, jakby nie patrzeć, i jakby nie patrzeć jednym tylko okiem, to takie zabezpieczenie jak w linku powyżej, to daje raczej takie bezpieczeństwo ale umysłu a nie podwozia.
Jako samo psikanke tu i ówdzie, preparatami antykorozyjnymi nie podlega dyskusji, ale dalej pozostaje tysiąc miejsc niezabezpieczonych od których ruda i tak powłazi ale od drugiej strony i panoszyć się będzie pod zabezpieczeniem

A i wogóle ta niebieska cx to chyba po szlace granitowej jakiejś jeździła


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 00:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Te przykłady powyżej to ja oceniam na bardzo solidne zabezpieczenie. Jednak problemem jest czas kiedy zostały wykonane. Zdecydowanie za późno, bo każdy rdzawy parch trzeba czyścić i podkładować i to widać było robione.

Ale są tacy co zamalują nam to bez czyszczenia i wtedy jest jeszcze gorzej niż gdybyśmy zdecydowali się nic z tym nie robić. Wtedy wszystko gnije pod nałożonymi preparatami i nawet tego nie widzimy, a jak zobaczymy to jest już dziura na wylot. To jest właśnie klucz do prawidłowej konserwacji. Można wydać i dwa tysiące i w niektórych przypadkach będzie wykonane to źle. Uczulam Was na to, trzeba umawiać się na dokumentację zdjęciową.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 00:30 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, dlatego ja złożyłem chlapacze ponieważ blacha na rancie z za kołem nie jest zakryta więc narażona na to co opona wyrzuca spod siebie. W GH było lepiej bo była wysoka nakładka plastikowa która zdzierala się do czarnego plastiku.
Zakładając oryginalny chlapacz zabezpieczamy rant blachy dość wysoko, więc w tym akurat miejscu pomoże tylko baranek. Ale nałóż baranek na element lakierowany
W GH jest plastikowa nakładka progu i nad progiem , a jak jest w GL? koszmarnie, lakierowane elementy na wierzchu Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 01:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak w generacji III jest tam z tyłu widoczna blacha progu, widac jakby jego przekroj, tę część zamalowalem. Nie jest to niczym osłonięte i tak jak piszesz napewno jest to miejsce uderzane kamieniami. Same ranty nadkola zostawiłem oczywiscie bo wygladaloby to źle. No jedynie zawoskowałem twardym woskiem bezbarwnym. Od razu zalożylem też chlapacze.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 13:12 
Amator
Offline
Od: 14.06.2018
Posty: 79
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
1 stycznia 2019, o 18:55 ploza napisał(a):
Ciąg dalszy historii z reaktorem Balkanem, ciekawe co teraz Mazda odpowie

https://www.youtube.com/watch?v=V--KP6l15m8


Się tak zapytam - czytasz co jest napisane w danym wątku czy tylko produkujesz posty żeby były ????????


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 13:50 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
arnoldd tak produkuje żeby mieć więcej od Ciebie ;)

A tak na poważnie to dyskusja na temat pana B. była na innym wątku i tam mój post umieściłem wcześniej sprawdzając na tamtym wątku już nie ma filmiku. Ten który cytujesz został przeniesiony przez moderatora do tego i stąd zamieszanie i moja wypowiedź wygląda jak z dupy i produkcja cyferek przy ilości postów. Czy taka odpowiedź jest satysfakcjonująca, czy potrzeba szerszych wyjaśnień?

PEACE


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 16:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
2 stycznia 2019, o 13:50 ploza napisał(a):
Macie tu CX5 z 2012 roku, zabezpieczaną w porcie własnie tak jak to prezentowałem i opisywałem.

Z wiarygodnego źródła wiem, że Mazdy były dodatkowo zabezpieczane antykorozyjnie w porcie Antwerpia, dopiero od końca 2014r.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 16:49 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A mój jest z produkcji 2013, odebrany w lutym 2014 r i nie był nigdzie dodatkowo zabezpieczany, ani w Antwerpii ani w Polsce. W ub. roku sprawdzałem stan podwozia i wszystko jest OK! Żadnych śladów korozji, poza oczywiście częścią układu wydechowego ale to normalne. Dlatego nie myślę o dodatkowym, czy jakimkolwiek zabezpieczeniu, chociaż zamierzam go eksploatować jeszcze co najmniej dwa lata.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 16:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A to ci zaskoczenie. A ruda już dawno miała go przełamać na pół :-P .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sty 2019, 19:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mazop napisał(a):
2 stycznia 2019, o 13:50 ploza napisał(a):
Macie tu CX5 z 2012 roku, zabezpieczaną w porcie własnie tak jak to prezentowałem i opisywałem.

Z wiarygodnego źródła wiem, że Mazdy były dodatkowo zabezpieczane antykorozyjnie w porcie Antwerpia, dopiero od końca 2014r.


Jeśli tak jest no to na plus dla tej Mazdy, tragedii w tej CX5 nie ma oprócz błotników. Na szczęście M6 to nie dotyczy bo nie mamy dodatkowych plastikowych osłon wchodzących w kontakt z krawędziami błotników.

-- Dodano: 2 stycznia 2019, o 19:02 --

Fajnie jakby użytkownicy forum wrzucali więcej zdjęć do tego wątku, moglibyśmy wyrobić sobie zdanie na ten temat. Zdanie potwierdzone dowodami.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 15:45 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Coś tam badali :idea:
https://www.mazda.pl/assets/poland/Wyni ... 0Mazda.pdf

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 16:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Badali, że jest cynk. Ale ten cynk nie równa się ocynk jak np. w VAGach. I np. na dachu go NIE MA. ;((

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 16:05 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wolałbym, aby ten cynk można było wykryć prostym miernikiem, a nie za pomocą działa elektronowego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 17:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Cynk jest, no jest.
Dziękujemy.

Mazda kłamie? Nie.

A i tak będzie z tego kupa złomu jak każdego innego dupowozu, nawet tych z fabryk niemieckich na których aż się cynk leje wiadrami i później wylewa się bokami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 17:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Co najmniej za 5 - 7 lat dowiemy się co wart jest ten system zabezpieczenia blach.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 17:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Wiadomo! Muru głową nie przebijesz. Ale chodzi o zasady. Trzeba walczyć z oszustwami, złodziejami itd. Taki jest świat. Walka non stop, dobra ze złem. A tak wymiernie chodzi o to, żeby Nas nie skubali "cwaniaczki" z kasy. Jeśli coś ma być to niech będzie i spełnia swoją rolę bo za to się płaci. Diabeł tkwi w szczegółach. Nie wystarczy stwierdzenie, że coś jest musi to spełniać jeszcze swoją rolę. Co z tego, że ktoś da cynk, żeby nie kłamać, że nie ma. To jest właśnie nieuczciwa konkurencja, podszywając się pod oryginał, mówiąc że robi tak samo z takim samym nakładem środków. A koniec końców to my, kupujący jako ostatnie ogniwo płacimy za wszystko i na nas spływają potencjalne problemy z funkcjonowaniem danego urządzenia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 17:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A cynk jest tylko gdzieniegdzie.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pierwsze to to, że cynk jest i Mazda nie kłamie
A po drugie, to jak przedmówcy słusznie zauważyli to gdzie jest i jaką funkcję pełni.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ja bym się nie przejmował czy jest cynk czy go nie ma jeśli kupuje się nowe auto na 3 do 5 lat w tym czasie nie zgnije. Niech się później martwi drugi właściciel nad tym ile jest cynku :wink:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Też racja, albo inaczej. Stara technologia cynkowania blachy chroniła stal przed rdzą, ochroniła? a może a może tylko spowolniła? Pewnie spowolniła ale co to dało...jeżdżą teraz ulepy smierdzace klekoty a wpakowane (czysta eksploatacja) w nich jest tyle pieniędzy że uzbieraloby się na drugie nowe...jest sens? a pewnie ze jest (nie powiem dla kogo).

Auto jak każdy inny produkt ma się nadawać no użytku na jakiś czas, nic więcej. Japończycy o tym doskonale wiedzą, więc kombinują jak tylko mogą ale w inny niż Niemiecki znany nam sposób.

Ale to, czy Mazda coś stosuje ukrytego przeciw klientowi, to trochę za bardzo wysunięta myśl.
A nawet jeśli, to proszę, pozew zbiorowy, ale na jakiej podstawie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:42 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
irys napisał(a):
Ja bym się nie przejmował czy jest cynk czy go nie ma jeśli kupuje się nowe auto na 3 do 5 lat w tym czasie nie zgnije. Niech się później martwi drugi właściciel nad tym ile jest cynku :wink:
Typowe dla Polaka. Kupić tanio, sprzedać drogo i każdy każdego dymać. Można to żartobliwie brać, ale nie tak to powinno wyglądać. Niech napiszą auto na 5 lat potem parchy mogą wyjść. Wszytko dobrze tylko taka drogą do niczego nie dojdziemy jako ludzkość. Ile planeta wytrzyma takiej krótkowzrocznej polityki bogacenia się jednostek kosztem zanieczyszczenia ziemi ("byle teraz mi było dobrze, a po mnie choćby potop" ). I nie mówię tylko o autach, ale całym produkowanym sprzęcie. Oglądałem kiedyś program jak to firmy załatwiają odnośnie zużytego sprzętu elektronicznego. Odsprzedają za marne pieniądze ten złom biednym krajom w Afryce, a ci jak nie na ognisko to do morza.


Ostatnio edytowano Cz, 3 sty 2019, 18:45 przez Terminator181, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Millerek - uważam, że sama już dyskusja publiczna da Maździe dużo do myślenia bo przekaz idzie w świat i obroty spadają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 18:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Niestety utarło się wszędzie i ciężko to bedzie zmienić, ze mazdy (ogólnie japonczyki) rdzewieją. Słyszę to wszędzie tv, youtube itd. Z pewnością są to osoby które nie miały nigdy aut japońskich i powtarzają usłyszane gdzieś błędne informacje .... :roll:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 20:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odnośnie tych opinii nt mazd, to klęska poszła w swiat po modelach pierwszej M3 i pierwszej M6 z lat 2002-2007.
I tutaj jest niestety smutna prawda....

M6 GH nie obroniła opinii Mazdy, czy M3 BL bo jka wiadomo opinia idzie w świat ale jako ogół na produkcie. Trzeba jeszcze poczekać parę lat aby ta opinia się zmieniła, a czy się faktycznie zmieni to już pozostawiam każdemu do przemyślenia.

A ta opinie Polaka poczciwego z krwi i kości, że tanio kupić i drogo sprzedać...nie każdy jest takim Polakiem, ale taką opinia panuje i w pewnych względach jest to prawda i oczywiście słuszność. Bo przecież tylko niemiec drogo kupuje i tanio sprzedaje, jako złom na czterech kółkach do Polski hihi

Cała afera cynkiem bez cynku czy o co tam chodzi...
I tak będzie rdzewiec i tak, ale to w jakim stopniu to nawet my tego nie zmienimy robiąc konserwację za 3 tysiące złotych. Co nam po podwoziu i zabezpieczeniu przed korozją. Przecież zabezpieczamy tylko te miejsca które widzimy z kanału bądź na kolanach i to są te same miejsca na które nakładamy specyfiki.. Wewnątrz między blachami, od środka czy z drugiej strony i tak ruda wejdzie i tak. Ludzie (parę osób ) robili zabezpieczenie GY zaraz po kupnie, a i tak po 6 latach była rdza która wylazila od środka na zewnątrz i miała głęboko to że jest zabezpieczenie itd...

Można się ratować, zabezpieczać, ale dla kogo to robimy...dla nas, dla samego siebie? już samo to że to robimy i wydajemy kasę na nowy samochód za 160kzl to już w tym momencie jesteśmy w tej całej popapranej machineri świata Eco inżynierów których zaprzęgnięto siłą do roboty z działu finansowego na rynku globalnym.
Jest obrót? jest. Kasa się kręci? kręci się. Człowiek jest zdrowszy? Zdrowszy jest. Pomogło to komuś? Nie.

Jest cynk w Maździe? Jest. Więc koleś musi powiedzieć przepraszam na swoim kanale YT.
Przeprosi? Nie musi, chyba że przed sądem, ale i tak przeliczy, ile może nie stracić... tylko zyskać!


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.