Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 21:44 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Słuchajcie chyba niepotrzebnie bijemy pianę bo ktoś tam na yt pokazał i powiedział, że nie ma ocynku. Ktoś inny pokazał i powiedział, że jest. Po tym, ten pierwszy, znów pokazał, że jednak nie ma i ma na to papiery.Teraz ten drugi znów coś pokaże i powie, że ma na to papiery. My natomiast będziemy o tym dyskutowali w nieskończoność.
Widzieliśmy, że skoda tego pierwszego ocynku ma na 4 mazdy i co z tego? Jak ktoś nie widział skody z rdzą niech tu napisze. Ja widziałem wiele i co to wszystko zmienia? Naprawdę chcemy walczyć z księgowymi? Powodzenia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 22:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Hehe, też właśnie...
Ale wiesz, smród pozostanie i to bez różnicy że niemieckie w pełnym ocynku też rdzewieją, i to nie słabiej od japońskiej Mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 22:48 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.07.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
I coś do tematu:
http://www.mazda.com/en/innovation/mazd ... 8U_B5C_0ms

http://www.wykop.pl/ramka/4664043/zabez ... zywistosc/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 sty 2019, 23:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Po drugim linku czar pierwszego prysł .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 01:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Widziałem temat ze stelażami. Pomijajac juz sam fakt dla mnie dziwnej przypadlosci do pokrywania sie tych elementów rdzą, zastanawia też fachowość napraw. Jednostronne pokrycie lakierem takiego stelaża nie załatwi sprawy. To nic innego jak pudrowanie syfa. Dla mnie jedyną właścową naprawą byłaby wymiana. No komplikacje dla producenta ogromne, zdaję sobie sprawę.

Zobaczymy ile czasu tak naprawione stelaże wytrzymają. Ja daje kilka miesięcy. Przecież w zakamarkach gnije to dalej, nie ma na to siły. Trzebaby piaskować i zanurzać w czymś. Nie twierdze ze stelaze sie rozleca, chodzi mi o ponowne pojawienie się rudej. Będę obserwował ten temat.

Cały temat znajdziecie na innym polskim forum Mazdy.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 09:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale temat stelaży jest namacalnym faktem, dotyczy w 99% Mazd 3 z Meksyku i to tak, że na niektórych rudych osadach był znacznik pisakiem z fabryki...
I to jest temat który Mazda powinna dokładnie zbadać, wyjaśnić... i przez niego powinna być stawiana do pionu... ale co robi mr Bałkan? brnie dalej w konflikt semantyczny, co jest ocynkiem, a co nie jest... a użytkowników tych trójek olewa ciepłym sikiem... dlaczego? Mam nadzieję, że nie dlatego, że dostał zlecenie na zrobienie szumu wokół gnicia nadwozi nowych Mazd...
Nawet jeśli te na złość jak na razie nie gniją...

Terminator181, zrozumiałbym także jakby skupił się na cienkim lakierze, czy na elementach takich jak dach, które są po prostu niezabezpieczone żadną warstwą cynku i to wynika nawet z materiałów udostępnionych przez Mazdę...
Nie... Ważniejszy jest szum wokół tego że Mazdy gniją bo nie ma ocynku...

Jak widać po stelażach, jak jest nagłośniony problem, to od razu pojawia się dziesiątki jeśli nie setki osób które go posiadają ze zdjęciami itp.... Dlaczego pod filmami Bałkana, mocno nagłośnionymi, pojawił się na razie chyba jeden przypadek rdzewiejącej Mazdy nowych generacji z podpisem właściciela i linkiem do jakichkolwiek zdjęć (wpisów w stylu Mardza, przecież wiadomo, że Mazdy rdzewieją itp. nie liczę)

Czy nie powinno to dać do myślenia, że jednak nowe Mazdy nie gniją na potęgę?

Nie zmienia to faktu, że chętnie się dowiaduje nowych rzeczy i chętnie poznam technologie Mazdy dot. tej powłoki z cynkiem... Bo wg wszelkich informacji które znalazłem to nie jest zwykły natrysk, tylko jednak jakaś kąpiel galwaniczna, ale jednak nie taki pełen ocynk jak w Europie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 10:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Koniec końców sądzę, że wszystko sprowadzi się do tego co można nazwać ocynkiem a co nie.
Pewnie może tu być dowolność.
To że uznaliśmy w Europie jak to ma wyglądać, może to pozostać naszym problemem.

To, że Mazdy od kilku lat nie gniją bardziej niż konkurencja, potwierdza internet.

PS. BMW też miało identyczny problem ze stelażami.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 sty 2019, 13:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dlatego jako właściciel Mazdy chciałbym, aby riposta czy przekaz od MAZDA Polska był stanowczy, konstruktywny i spójny. Przecież nie może być tak, że u różnych dealerów mówią co innego. Fajne auto, a od strony medialnej pieprzą sprawę. Przykład w święta, gadka o autach ogólne nowych i tekst szwagra. Auta teraz tak robione, mazda też na 5 lat bo nie ma ocynku. No i żołądkuj się z nim. Nie, nic nie odpowiedziałem i tyle. Dziwne to, ale najlepiej co Japończykom wyszło to stylistyka, resztę powierzchownie potraktowali.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 sty 2019, 13:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Sprawdzałem stelaże tylnych oparć w mojej nowej M6. Nie ma ani grama rdzawego nalotu. Blacha jednak nielakierowana jak wszędzie.
W przyszłości potraktuję ją twardym woskiem do nadwozia. Zakładam, że powinien być wtedy spokój.

W M3 blacha z meksykańskiej fabryki musiała być jakaś zawęglona lub coś w tym stylu.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 00:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Kierowca
Nie zawęglona tylko zawilgocona. Węgiel jest składnikiem stopu z żelazem. Stop żelaza z węglem to stal.
Nalot rdzy mógł powstać od zawilgocenia z powodu długiego stania na placu np. pół roku.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 14:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Racja, chodziło mi o złą postać węgla lub też złą jego zawartość.
Ja raczej skłaniam się ku temu, że pewne partie były kiepskiej jakości.

W dowód z pisakiem nie wierzę. Sądzę, że nie pisano po zardzewiałych stelażach, a po prostu kolorowy znacznik podnosi się na rdzawym nalocie.
Co by jednak nie pisał, spora wtopa.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 16:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 03.01.2019
Posty: 42
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Koledzy obserwuje ten wątek , jak i wiele innych ponieważ przymierzam się do zakupu , i chce zobaczyc czy mazda poradziła sobie ze rdzą .
Czytając ten wątek widac ze mazda ma jeszcze jakies minimalne zaniedbania , jesli chodzi o ochronę antykorozyjną . Ale też były podane tu przykłady innych marek , które tez mają problem . Na yotube można tez obejrzeć wypowiedz osoby która pracowała w salonie samochodowym, i mówiła ze niektóre samochody są naprawiane w salonie zanim są wydane włascicielom ( naprawy lakiernicze )
Jeżeli nowa generacja III bedzie choć o połowę mnie rdzewiała od mojej , to biorę ją w ciemno ...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 16:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wmasz obecnie GG/GY, więc możesz brać w ciemno. <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 20:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Panowie myslicie żeby konserwacje robić teraz w zimie czy dojezdzić do wiosny i dopiero zrobic jak bedzie cieplej i juz nie będzie tej nieszczęsnej soli na drogach?

Ps. Nie mialem możliwości zrobienia wczesniej ponieważ dopiero niedawno kupilem samochód.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 20:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jeżeli samochód jest nowy (nie jeżdżony) to można robić i teraz w zimie. Jak używany, lepiej poczekać do wiosny (mycie, suszenie i schnięcie).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 20:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Tzn nie robił bym tego sam tylko zlecę firmie się tym zajmujacej. Samochód kupiłem używany i aktualnie nim jeżdżę.
Chyba poczekam do wiosny kiedy juz bedzie cieplej i wtedy się za to zabiorę.
Ale chyba nie powinno się nic za bardzo dziać z podwoziem jak jeszcze dojeżdżę tę zimę?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 6 sty 2019, 20:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja bym poczekał. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 12:43 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ciąg dalszy o ocynku. Sytuacja dziwna przyszło mi powiadomienie o 16tym odcinku, gdzie jest dalszy ciąg sporu o ocynku Mazdy. Ogladnąłem go, następnie chciałem udostępnić link i nic. Film wykasowany. Ciekawe? Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 12:45 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja go obejrzałem.
Faktycznie zniknął z YT. Dziwne rzeczy się dzieją... <boisie>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 12:50 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Może chodzi o głos u mnie był zniekształcony gdy mówił bezpośrednio do kamery. Mimo to wyszło, że ocynk jest, ale nakładany chyba natryskowo, a nie poprzez zanurzenie w cieczy. Przez co jest popękany, niejednolity, technika porównana do techniki na aucie europejskim z 1991 roku gdzie auto to było uznawane za mega rdzewiejące.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 12:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Najlepiej to podsumował. Cynk jest, ocynku nie ma. Gorzej bo na dachu nawet tego natrysku nie ma (ponoć).

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 13:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
filmiku nie widziałem, ale z tego co napisał KMBak i pomijając materiał Mazdy, wynika że elementy nadwozia są cynkowane (przynajmniej niektóre) , a Balkan (wraz ze swoim miernikiem) wprowadza w błąd.
Inne kwestą jest sposób cynkowania, na szybko znalezione w necie:
wyróżniamy cztery główne metody cynkowania:
-proszkowe,
-zanurzeniowe (inaczej ogniowe),
-natryskowe,
-galwaniczne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 13:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A może Mazda ma galwaniczne...?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:04 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
od około min. 3:13 jest odpowiedz od przedstawiciela MMPOL:
https://www.youtube.com/watch?v=2pBoadBvimo

poza tym Balkan we wcześniejszym mailu pisał o stali 'rust proof steel' jako nierdzewce, co jest tez błędne, nierdzewka określana jest jako stainless steel.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
3 stycznia 2019, o 22:48 karwiny napisał(a):
I coś do tematu:
http://www.mazda.com/en/innovation/mazd ... 8U_B5C_0ms


Wg tego cały podkład pod lakierowanie z zapewne dodanymi jonami metali w tym cynku nakładany jest galwanicznie...
Ale nie jest to odrębny proces ocynku...
Tylko jest jeden połączony, gdzie najpierw jest powierzchnia fosforanowana, tak by poprawić przyczepność farby elektrolitycznej i dopiero w kąpieli galwanicznej jest osadzana warstwa farb z dodatkiem cynku...

Czyli takie coś pomiędzy ocynkiem natryskowym a ocynkiem galwanicznym, ale przy minimalizowaniu ilości cynku do minimum...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:09 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Tutaj macie badanie ocynku przez firmę która produkuje mierniki grubości lakieru samochodowego. Której to firmy miernikiem posługuje się Bałkany.
https://www.prodig-tech.pl/cynk-gl-pro-6-faz/


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Terminator181, dzięki...

W sumie zaczyna się to układać w całość, bo jeśli w Maździe ten niejednorodny ocynk nakładany jest wraz z farbami elektrolitycznymi/podkładem to odpada wspomniane ryzyko dostania się wilgoci/powietrza przed położeniem podkładu...
Stąd mimo cząstkowego ocynku nowe Mazdy nie gniją na potęgę... Ale są bardziej podatne na rdzewienie po nawet drobnych uszkodzeniach itp....
Tylko co z tym dachem... czyżby kąpiel nie była jednorodna i im bliżej powierzchni tym mniej jonów cynku?

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 17:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.09.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2012
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Taki film znalazłem, mazda testowana w środowisko silnie korozyjnym w Halifax w Kanadzie.

https://www.youtube.com/watch?v=Q9LlzgSmqQk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 18:08 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
https://www.youtube.com/watch?v=Y5_EV2nexwk
Tu już cały odcinek jest. Stwierdzenie końcowe takie : cynk jest, ale ocynku nie ma. Nie wiem co o tym myśleć. Trochę mazda chyba kluczy, no bo jeśli na filmach ich całe karoserie są spryskane to i dach powinien być pokryty cynkiem. Chyba zrobili takie minimum minimorum, aby mówić, że ocynk jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 18:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wcale bym sie nie zdziwil gdyby zabezpieczone byly tylko miejsca najbardziej narazone na korozje, czyli "psiknac" delikatnie tu i tam byle nie za duzo bo kur... drogo wyjdzie. To nie tylko mazda, wszyscy tak robia dlatego w dwu/trzy letnich mercedesach i vw "leci" blacha (potwierdzone w autach znajomych).

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.