Teraz jest Pt, 26 kwi 2024, 15:31

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 5 gru 2018, 13:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wygląda na to że MMPOL się ugiął i mają to malować.
Ciekawe jest to, że prawdopodobnie te elementy, które były montowane w fabryce miały już nalot. Czyżby Mazda chciała tym nawiązać do legendy swoich poprzednich modeli?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 18:59 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
a propo ocynku i ich filmu pokazującego że niby jest...

napisałem do nich że mi wyłazi ruda na dachu i że podstawiam swój egzemplarz na taki sam test, jeżeli wyjdzie że ocynk jest to naprawiam na swój koszt, jeżeli nie - MMPOL robi na swój.. po kilku dniach dostałem odpowiedź:

"Dzień dobry, producent nie wskazał, żeby dach twojego auta posiadał powłokę cynkową."

<hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1638
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Że co?!?! Masz to na piśmie?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 9 gru 2018, 19:55 
Adept
Offline
Od: 25.01.2017
Posty: 113
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Mam to na fb messenger :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 gru 2018, 13:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale przecież od początku akcji na YT "wojna o ocynk z Balkanem" była mowa, że to wybrane elementy najbardziej narażone na rdzę są "rust proof" i rzeczywiście dachu wśród nich chyba nie było...
a szkoda...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 gru 2018, 17:41 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
11 grudnia 2018, o 13:10 gzesiolek napisał(a):
a szkoda

Bo to najbardziej narażony na rdzę element Mazd od 2008 roku.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 18:33 
Offline
Ta pokrywa plastikowa pod autem na całej długości auta to normalne ? tylko wydech i tłumnik końcowy jest bez tej pokrywy plastikowej.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 18:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak, nie jedna tylko 5 sztuk.

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 gru 2018, 19:24 
Offline
Co wy na to :
https://www.olx.pl/oferta/konserwacja-p ... xfLiv.html

Napisałem ile wyjdzie mazda 6 ale bez sciagania nadkoli bo wneki nadkoli mam wyciszone.
Odpisal 300 zl
Nie za tanio coś ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 15:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Niemożliwe. Może za element - tak napisali. Albo jest to firma, której motto jest takie: Klient udaje, że płaci, a firma udaje, że konsewuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 gru 2018, 18:01 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
niko123
Cytuj:
Odpisal 300 zl. Nie za tanio coś ?

Zamówiłem antykorozję do swojego auta, cena 1400zł brutto. Kolejkę mam na kwiecień. Facet zadzwoni do mnie w lutym na ustalenie dokładnego terminu.
Będzie to pełna ochrona podwozia.
Auto będzie u nich przez 3 dni. Tyle to trwa. Trzeba rozebrać nie które elementy, umyć, wysuszyć, nałożyć warstwy, oddać klientowi. Pełna dokumentacja zdjęciowa.
Tak kolego to wygląda.
Za 300zł nikomu bym nie oddał swojego auta do takiego zabezpieczenia.
Pozdrawiam

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 16:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.11.2018
Posty: 96
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: małopolski
Witam, czy myślicie żeby robić konserwację teraz w zimie? Kupiłem co dopiero samochód i chciałbym go zabezpieczyć. Jakie są ewentualne koszty takiej porządnej konserwacji?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 17:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
matixp
No nie mogę się powstrzymać. Kolego umiesz czytać? Cały wątek jest na ten temat.
Przeczytaj moją wypowiedz napisaną nad twoim pytaniem.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 17:22 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 73
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
28 grudnia 2018, o 16:49 matixp napisał(a):
Jakie są ewentualne koszty takiej porządnej konserwacji?
Takiej porządnej, to 4000, tyle dałem ja. Zawieszenie, podwozie, profile. Środki Nuxol + warstwa wygłuszająca. 2 tygodnie roboty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 12:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 240
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawa ocynku w Mazdach, ciąg dalszy <bach>
Czekam z niecierpliwością na odpowiedź MMPOL. Wątek rozwojowy.


_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 12:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czyli tak jak pisałem od początku... wszystko rozbije się o to, czy warstwa antykorozyjna z dodatkiem cynku w procesie Mazdy może być nazywana ocynkiem czy nie...
No nic poczekamy na te wyniki badań...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 12:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Będzie spór kto i czym nazywa cynkowaniem. Nie wiem czy są jakieś normy określające proces cynkowania.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 12:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Fajnie, że drąży i że koniec końców będzie jakaś wiedza dzięki temu, ale od początku nie podobała mi się forma drążenia. Na zasadzie Mazdy są be i gniją, a auta od VW są cacy...
Strasznie mnie ta teza postawiona na samym początku zdenerwowała, bo z lektory forum jak na razie nie wynika jakaś straszna przypadłość do rdzy nowych Mazd, a taka teza padła już na starcie...
No, ale sam fakt drążenia tematu jest jak najbardziej ok... Kupuję popcorn i czekam na wyniki badań i odpowiedź Mazdy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 12:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dla mnie osobiście nie ma znaczenia czy blacha jest ocynkowana, z warstwą cynku czy czymś innym. Ważne czy swoją rolę spełnia i zabezpiecza. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 13:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 27.04.2014
Posty: 298
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja mam od grudnia 12r. i jak na razie zero rdzy. Więc
31 grudnia 2018, o 12:49 tombien napisał(a):
swoją rolę spełnia i zabezpiecza
- tak mi się wydaje.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 14:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Oczywiście że są normy dla warstwy cynkowych. Jeżeli Mazda cynkuje swoje samochody to na pewno robi to na podstawie jakiejś normy ISO. Pytanie jaka to norma (numer) i co dokładnie zawiera skład tej mieszanki która jest nakładana na blachę.
Możliwe że dla uproszczenia i ogólnego zrozumienia zostało to nazwane warstwą cynkową albo tak interpretują to rzecznicy prasowi i dealerzy Mazdy. Jednak w dokumentach jakie p. Balkan przedstawiał padło określenie "Rust proof steel" a to w tłumaczeniu na polski nie ma prawdopodobnie nic wspólnego z warstwą cynku.
Jestem osobiście mocno rozdarty w tej sprawie, z jednej strony faktycznie podejście p. Jacka jest mocno dyskusyjne - Mazda jest be, niemieckie to dobre.
Z drugiej strony widzę, że na forum użytkownicy nie mają problemu z rdzą. Jedyne znane mi problemy z korozją na elementach blacharskich nadwozia to te które mają przeszłość wypadkową, co jest logiczne.

Wysłane z XIAOMI MI 6 przy użyciu Tapatalka

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 14:59 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
https://www.youtube.com/watch?v=V--KP6l15m8
Ciąg dalszy sporu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 19:50 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2531
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A moim zdaniem, inżynierowie mazdy wymyślili jakąś kosmiczną technologie która jest tańsza i lepiej zabezpiecza auto niż ocynk <spoko>

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 21:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak też może być, zresztą...Japończycy lubią stosować jakieś dziwne technologie i niezrozumiałe dla Europejczyka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 31 gru 2018, 22:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chwila, chwila. Jak dobrze zrozumiałem ten „Bubek” mówi, że zapoznał się z mikroanalizą chemiczną próbek blach, a nie mówi czy tam jest cynk. Z informacji przedstawiciela Mazdy wynika, że w oparciu o wyniki tych badań znajduje się tam warstwa cynku. Dlaczego ten bubek teraz się wycofuje i zmienia meritum sprawy mówiąc, że ta technologia nie ma nic wspólnego z tą jaką stosuje się przy ocynkowanie w Europie, i jeszcze lepiej, że przedstawiciel Mazdy wprowadza ludzi w błąd mówiąc, że mazda ma blachy ocynkowane. Przecież na początku sam nam wmawiał mierząc skład za pomocą miernika, że tam cynku nie ma. Nie mówił nic o technologii nakładania cynku. Po prostu mazda znalazła inną technologię ochrony blach z użyciem cynku. Ale Palant to Palant. I wątpię czy przeprosi bo dupek tego pokroju to dupek. Zamiast przeprosić i powiedzieć, że zbyt zaufał miernikowi w trakcie mierzenia, to kręci jak aktualna Wła... .

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 01:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Słuszna uwaga.

Wiemy tylko jakie jest jego podejście według europejskich norm standardów czy wiedzy, ale nic jednak nie wiadomo jakie normy czy technologie wprowadziła Mazda jakiś czas wstecz.

To takie porównanie czegoś co wiemy po europejsku do czegoś czego nie wiemy po japońsku.

To podobnie jak z silnikiem vankla.
Jak wiadomo vankel to był Niemiec który sobie wymyślił ale nie potrafił tego uruchomić tak jak Mazda ze względu na uszczelnienia tłoka.
Mazda wykupiła patent od Niemców i wymislila sobie skuteczny sposób aby wdrożyć vankla do produkcji seryjnej.

Taka właśnie jest Mazda od dawien dawna z pewnymi zawirowaniami.

Japońska technologia to nie europejskie badziewie, mało kto to docenia.

To takie dziwne spostrzeżenia na przełomie dekad, niekiedy trwające do dzisiaj. W Belgii dwadzieścia lat wstecz nie uczyli o Polsce, że Niemiec najechał na nas, a Rusek? hehe, że to był sprzymierzeniec i wyzwoliciel polski w dupke jeża...
Historia płata figle, zawsze można postawić obie prawdy na przeciw siebie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 18:55 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ciąg dalszy historii z reaktorem Balkanem, ciekawe co teraz Mazda odpowie

https://www.youtube.com/watch?v=V--KP6l15m8


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 19:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie popadajmy w fanatyczną skrajność... Sami dobrze wiecie, że Mazda święta nie jest i swoje w wielu aspektach za uszami ma...
Ba, blachy i podwozie w Maździe nie są jakimś wzorcem antykorozyjnym... Nikt chyba tak nie twierdzi. Po prostu nie rozpada się w oczach od rdzy, a tak mogą odczytać potencjalni nabywcy po materiałach imć Bałkana...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 20:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Miałem nie zamieszczać w wątku ogólnodostępnym, ale zdecydowałem, że jednak zamieszczę w miejscu gdzie każdy, nawet niezalogowany może zobaczyć:

Tutaj macie porównanie zabezpieczenia antykorozyjnego pojazdu Mazda 6 2.2 Diesel z testu Auto-Świat`a z 2017 roku z moją niedawno odebraną Mazda 6 2.5.
Znajdźcie różnicę. Dodam tylko, że zdjęcia przedstawiają wnętrze progów. Progi od środka można rozpoznać po charakterystycznych spinkach mocujących zewnętrzną listwę ochronną.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pierwsze zdjęcie to własność Auto-Świata, link do pełnego artykułu:
https://www.auto-swiat.pl/uzywane/co-wa ... ac/fvtph3t

Zdjęcie drugie i trzecie jest mojego autorstwa. Wykonane kamerą inspekcyjną.

W związku z tym co zastałem, a raczej czego nie zastałem w progach :x , musiałem zrobić to:

Obrazek

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano Wt, 1 sty 2019, 21:03 przez Kierowca, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 1 sty 2019, 20:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Test długodystansowy z AŚ to był przedruk z niemieckiej wersji... Pytanie, czy na rynek niemiecki w Antwerpii traktowali specjalnie, czy na test popsikali dodatkowo specjalnie...

Aż się boję zaglądać u siebie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.