Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 8 lip 2020, 18:27 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ktoś moze mi krótko napisać jak zdjąć plastiki na progach w GJ? Nie chce nic połamać.
Jak dostać się do otworów, przez które mogę zrobić konserwacje? Z góry dzięki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lip 2020, 19:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czarne w progach nakładki plastikowe podważasz w jej końcach od strony tapicerki podłogowej. Tam znajdują się niewielkie zatrzaski. Czas demontażu to chwila - moment. Od razu widać otwory w progach, raz do roku np. przy okazji detailigu wstrzykuję sobie profilaktycznie preparat.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lip 2020, 20:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dzięki. Myślałem o zdjęciu plastików od spodu.

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lip 2020, 21:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Też tak zrozumiałem, ale prościej tak jak napisałem.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 09:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Najprościej to zdjąć przednie i tylne wewnętrzne nakładki ochronne z przodu, te widoczne po otwarciu drzwi.
Kompresor, pistolet z rurką o dł. kilkudziesięciu centymetrów i dojdziesz wszędzie.

Jeśli dobrze zajrzysz do progów przez górne otwory widoczne pod zdjęciu nakładek (musisz poświecić latarką), zorientujesz się, że pomimo wewnętrznych wzmocnień, rurkę sondy możesz wsunąć tak, żeby nalać wosku do dolnej części progu, są tam otwory technologiczne.

Polecam Noxudol 750 pod kompresor.

Spodziewaj się wypłynięcia części wosku otworami odprowadzającymi wodę. Otwory te są niewidoczne ale znajdują się na łączeniach blach progów od spodu.

Jeśli nie masz kompresora to kup Noxudol 750 w wersji spray, ale wtedy będziesz potrzebować dwie puszki.
Pod kompresor to pewnie wystarczy jedna puszka.

Sonda musi być o małej średnicy żeby ją zmieścić w otwory, więc rozważ może jednak spray. Tak mniej więcej do połowy pojemności ma on duże ciśnienie, które pozwoli "psiknąć" wystarczająco daleko. Reszta środka rozprowadzi się sama podczas ruchu pojazdu.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 10:40 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Próbowałem zdjąć te nakładki i nie dałem rady. Bałem sie ze coś połamie. Gdzie to dokładnie podawać obciągnąć aby bylo bezpiecznie?

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 13:37 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
*gdzie to podważyć i ciągnąć aby nic nie urwać?

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 14:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Najpierw trzeba odblokować przy krawędziach część osłony która zachodzi na wykładzinę, ciągnąć w kierunku foteli z wyczuciem. Coś jakbyś chciał wyprostować to zagięcie osłony zachodzące na wykładzinę. Dwa punkty mocowania po prawej i lewej.

Później osłonę ciągniemy do góry. Zaczynając od jednej wybranej strony.

Ciężko wytłumaczyć, spróbować z wyczuciem.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 14:06 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Teraz dopiero zajażyłem że chodzi o te wewnętrzne plastiki, nie te male plastikowe naklejki na progach. Te zdejmowałem w gh i faktycznie szło bez problemu. Bede próbował. Myślałem aby pryskać Film Fluid.


Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 lip 2020, 20:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Zwróć uwagę na zapach środka zabezpieczającego. Noxudol 750 mam sprawdzony i praktycznie nie wydziela on zapachu. Wersja spray po odparowaniu rozpuszczalnika to to samo co wersja pod pistolet i nie śmierdzi.
W progu jest kilka otworów które prowadzą do wnętrza pojazdu. Nawet w nagrzanym aucie nie czuję zapachu tego wosku.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 13:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.01.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy ktoś może polecić warsztat w Krakowie do wykonania konserwacji?
Troche podzwoniłem i średni koszt jest około 1500zł, poza jednym warsztatem gdzie jest grubo ponad 2tys ale za to obiecują wyrobić się w niecałe dwa dni gdzie średni czas uziemienia auta to tydzień...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2020, 17:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Znaczy według mnie im szybciej tym gorzej jeśli chodzi o te sprawy ;). Trzeba rozebrać, pewne rzeczy muszą powysychać Itd 2 dni na coś konkretnego to mało. Nie wiem czy ktoś widział proffchris jak mu robili konserwacje. Koszt dla niego 3tys normalnie 4-5tys zł. Czas chyba 2 albo 3 tyg.



_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 20:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Panowie, jak wyglądają u Was zawiasy i sworznie w drzwiach, czy tak jak u mnie??
Sprzątając dzisiaj auto po urlopie, zobaczyłem że na wszystkich sworzniach i zawiasach pojawia się ruda.
No bez jaj, auto ma 2 lata i takie klocki?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 21:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie zauważyłem, raczej z uwagi na ciemny kolor zawiasów, mimo, że niedawno myłem te miejsca i smarowałem ograniczniki w drzwiach. Niemniej nie przejmowałbym się tym, bo to miejsca narażone na wilgoć. Psiknąłbym profilaktycznie preparatem konserwującym połączenia zawiasów raz do roku, co by m.in. zapobiegło nalotowi rdzy. Widać te elementy nie są szczególnie zabezpieczane przed rdzą.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 sie 2020, 21:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
U mnie bez rdzy, serwis na każdym przeglądzie psika mi jakimś niebieskim smarowidłem w tych miejscach na wszystkich drzwiach, nawet ograniczniki i klapę z tyłu też mam przesmarowaną.
Nie muszę się jeszcze martwić.
W przyszłym roku smarowanie mam po swojej stronie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 08:22 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Spojrzałem w dsr Mazdy, przegląd miałem w połowie lipca i zaznaczona na zielono jest opcja że zawiasy oraz ograniczniki zostały nasmarowane.
Jak widać zostało to tylko odznaczone w DSR, a fizycznie tego nie zrobili. W poniedziałek będę do nich dzwonił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 08:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Masakra jakaś. Mam nadzieje ze filtrów I oleju tak nie odznaczają, tylko w DSR :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 11:27 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Patrząc na zdjęcie, to ie widzę tragedi. Lekki nalot rdzawy. Przetrzeć wyczyścić i psiknac czymś gęstym w aerozolu, nadmiar wytrzeć i będzie ok.

PS. Mnie jak serwis smaruje ograniczniki i zawiasy, to psikaja wszędzie, po uszczelkach, po drzwiach, wszędzie. Muszę później wycierać nadmiar i wycierać miejsca w których smaru nie powinno być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 11:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Millerek, to jest jedno zdjęcie, a takie naloty są na wszystkich zawiasach drzwi (w sumie osiem), jedynie nie ma na klapie bagażnika. Od strony pasażera jest jeszcze gorzej. Dla mnie to jest tragedia, coś takiego w 2 letnim aucie z przebiegiem 15k km. I dziwic się że panują takie a nie inne opinie nt. rudej w Mazdach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 14:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Według mnie taki nalot rdzy to normalna zupełnie sprawa. To nie jest usterka i nie traktowałbym tego w ten sposób.
U mnie pomimo smarowania, przy jednym z zawiasów widziałem lekki nalot. Trzpień zawiasu nie jest łożyskowany, zawsze dostanie się tam woda. Jest to połączenie ślizgowe.
Nasmarować olejem maszynowym lub olejem do zamków i tyle. Dajesz kropelkę, rozruszasz drzwi. Wycierasz chusteczką, drugi raz kropelka oleju i tyle. Czynność powtarzać dwa razy do roku i będzie ok.

Aha, w każdym poprzednim aucie było podobnie, więc szkoda szukać dziury w całym i się denerwować.

Podejrzewam, że u mnie może być tyleż samo tego nalotu. Na białych zawiasach uwidacznia się on.

Zawiasy w Maździe uważam za trwałe, tu bedzie podobnie jak w starych modelach. Problemem są natomiast często ograniczniki, które przestają "trzymać".

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


Ostatnio edytowano N, 2 sie 2020, 14:26 przez Kierowca, łącznie edytowano 4 razy

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 14:16 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 94
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Zgadzam się z przedmówcą.

Sent from my Nokia 7.2 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2020, 14:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
I że sworznie korodują spod spodu to tez normalne?
Specjalnie patrzyłem i porównywałem to jak wygląda w 9 letnim Oplu żony i nie ma takich wykwitów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 sie 2020, 14:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie miałeś poprawnie nasmarowanych tych zawiasów.

Na Oplu mógł być dobry trwały smar.

Nalot da się usunąć poprzez wielokrotne przetarcie olejem.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Kierowca, w przypadku zaznaczonych na zdjęciach poniżej elementów niestety jest to g...ny lakier i brak jakiegokolwiek zabezpieczenia


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 14:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Chwileczkę, muszę odszczekać to co napisałem. Na dwóch ostatnich fotkach faktycznie to wada lakiernicza.

Biały nieperłowy jest moim zdaniem, zawsze ale to zawsze najsłabszym lakierem z palety, ale w tym wypadku jest coś konkretnie schrzanione.

Pisząc "nalot rdzy" nie miałem na myśli takich uszkodzeń. To nie jest tylko rdza z połączeń, a korozja całych zawiasów.

Reklamacja i szczerze to, prawie na pewno, będzie wkrótce problem w innych lokalizacjach, chyba że tylko zawiasy były nieodpowiednio przygotowane do lakierowania? :x Mam taką nadzieję.

Oj konkretnie bym obejrzał samochód, głównie pod spodem.

Zajrzyj na miejsca łączenia blach, np. można położyć się pod tylnym zderzakiem, gdzie nie ma osłon, okolice wydechu, podłużnice.

Sprawdź czy w otworach technologicznych na krawędziach nie ma podobnej sytuacji.
No słabooooo to wygląda i czegoś podobnego nie widziałem nigdzie.

Początkowo nie zrozumiałem i nie dotarło do mnie o czym dokładnie piszesz.

Samochód z 2018 :mad:

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 14:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Jedną z pierwszych rzeczy jakie zrobiłem po zakupie M była konserwacja podwozia.
Dzisiaj byłem na przeglądzie i uzupełnieniu braków, jest ok.
Przy okazji zgłosiłem reklamację tych zawiasów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 14:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Te ostatnie fotki dużo mówią. Sam muszę dokładniej się przyjrzeć u siebie. Dobrze, że zgłosiłeś.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 15:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Mam nadzieję, że mimo tego co wcześniej napisałem, problem ograniczy się do zawiasów.
Ciekawe czy przychodzą w podkładzie do fabryki.
Tak na logikę, to są one wykonane z innego stopu stali niż reszta elementów. Pewnie tu gdzieś pojawił się problem.

Niedobre jest tylko to, że zawiasy należałoby demontować, wymieniać lub powtórnie lakierować co wymaga dobrego ustawienia drzwi.
Dobrze, że na szczęście śruby zawiasów nie są lakierowane i nie będzie śladu ingerencji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 sie 2020, 19:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zmusiłem się do zrobienia kilku zdjęć zawiasów w mojej M.
Zawiasy po lewej stronie samochodu, od spodu. Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Mazda po dobrych kilku tysiącach km, nie myte od miesiąca abo i więcej.
Te plamki na pierwszym zdjęciu, to są nasiona z jakiegoś drzewa, takie płaskie motylki brązowe
Ponadto rdze już widać, chyba za bardzo wycierałem smar po serwisie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 sie 2020, 17:01 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No i to jest normalny wygląd zawiasów, minimalny nalot rdzy wystający z pracujących połączeń.
Nic więcej nie powinno mieć tu miejsca.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.