Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 10 cze 2014, 20:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chcę rozpocząć temat opisujący bagażniki dachowe, ponieważ okazuje się, że wybór jest ogromny i dobrze oprzeć się na doświadczeniach tych, którzy już mają to za sobą.

1. Bagażnik podstawowy - belki

Testowałem różne belki. Ostatnio przez kilka lat miałem doświadczenia z modelem Whispbar, australijskiej firmy Hubco (na rynku od 1975). Nie będę się rozpisywał o samej firmie, dość powiedzieć, że wprowadziła bardzo innowacyjny produkt, bagażnik przypominający kształtem skrzydło samolotu (założyciel firmy to były inżynier lotnictwa).
Mój wybór wiąże się z potrzebą osiągnięcia efektu maksymalnie obniżonego hałasu, generowanego przez belkę bagażnika dachowego.
Odnośnik do strony szczegółowo opisującej bagażniki www.whispbar.pl

Jest kilka rodzajów belek Whispbara ale nas interesują dwa, mocowane do relingów (75 kg nośność):
- płaska belka na reling (ściśle określona szerokość, limitowana rozstawem relingów) rozmiar dla GJ to S54
- podwyższona belka Flush
- podwyższona belka Through (wydłużona wersja belki, pozwalająca na przewożenie szerszych elementów) rozmiar dla GJ S26 + kit K328

Przy wyborze, trzeba sobie wziąć pod uwagę kilka elementów:
1. Co chcemy przewozić
2. Jak szerokie są elementy, które chcemy przewozić
3. Jakimi akcesoriami do belek bagażnika dysponujemy (uchwyty na narty, boks, inne uchwyty), a konkretnie, jakie mają systemy mocowania, do belek
Belka Whispbara jest najszerszą, z tych dostępnych na rynku. Nie każdy system boxa, jest w stanie ją objąć ale są takie, które dają radę.
Jeśli mamy w boxie system mocowania, który nie obejmuje tak szerokiej belki, możemy zastosować montaż na tzw. T adaptery pasują do konkretnego modelu. Trzeba zapytać w sklepie, gdzie kupowaliśmy box.

Płaska belka, bardzo ładnie mieści się między relingami, ledwo wystając ponad ich krawędź.
Plusy:
+ najcichsze rozwiązanie
+ elegancki i dyskretny wygląd
Minusy:
- ograniczona szerokość belki
- położenie blisko dachu może powodować, że niektóre boksy o nowoczesnej sylwetce, a tym samym obniżonym dnie, mogą niebezpiecznie, w tylnej swej części, zbliżać się do skrzydła anteny i ją uciskać, powodując ugięcie dachu; również przednia część może zbytnio zbliżyć się do dachu

Podwyższona belka Through, wystaje poza boczne krawędzie relingów oraz znacznie ponad górną ich płaszczyznę
Plusy:
+ możliwość przewożenia szerszych przedmiotów, lub zamontowania większej ilości akcesoriów (np. 4 rowerów)
+ wyższa pozycja montażu boxa, nawet o obniżonej podłodze, bez kontaktu z anteną
Minus:
- minimalnie większy poziom hałasu
- mniej estetyczne wygląd na aucie (rzecz gustu)


Z powyższych punktów wynika, że decyzja o wyborze belki, musi być zdeterminowana tym, co chcemy na nim przewozić. Wydaje się więc, że bardziej elegancka wersja belek, jest mniej praktyczna.


Sent from my iPad using Tapatalk

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 cze 2014, 21:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
piękna praca :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 07:44 
Amator
Offline
Od: 29.05.2014
Posty: 88
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
A przy okazji polecę wszystkim kupującym w Odyssey kombiaki (również z własnego doświadczenia). Przy tej małej uliczce wzdłuż Prymasa Tysiąclecia zlokalizowany jest dość spory sklep z akcesoriami typu bagażniki dachowe, boxy, uchwyty rowerowe. Zaraz po odebraniu swojej szóstki stawiłem się tam po zakup bagażnika bazowego.
Wybrałem Thule Wingbar Edge i szczerze polecam go właścicielom Mazdy 6 w wersji kombi - jeszcze nie widziałem tak dobrze prezentującego się na dachu bagażnika.

Miałem obawy czy nie za niski jest i czy dam radę przewozić na nim box, bez ryzyka uszkodzenia anteny na dachu. Jednak po przymiarce w wyżej wymienionym sklepie moje wątpliwości zostały rozwiane. Pasuje idealnie i jest mnóstwo miejsca. Przynajmniej z moim modelem boxa.



mar00ha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 12:14 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.04.2014
Posty: 80
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
mar00ha obyś był zadowolony z tych belek. Ja w poprzednim aucie strasznie psioczyłem na ich niby aerodynamiczne wykończenie.
Okazały się dość głośne, a kosztują niemało.

A tak poza tym pochwal się autem. :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 12:26 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Istotne jest, żeby dobrze dopasować box do kupionych belek, bo w GJ linia dachu bardzo schodzi w dół i dno boxa może opierać się na płetwie anteny, wgniatając tym samym dach. Inaczej też wygląda box pusty, a inaczej w pełni załadowany.

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 13:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 01.04.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A czym się wizualnie różni pusty od pełnego ? :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 13:36 
Offline
szymek1604 chodziło chyba o to, że pełny box bardziej "siedzi" i dlatego warto nad tym pomyśleć...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 17:24 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nolej napisał(a):
A czym się wizualnie różni pusty od pełnego ? :)

Chodzi dokładnie o to, że jak zamontujemy pusty box, to jego tył jest na innej wysokości względem dachu, niż jak go zapakujemy na full

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 19:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 01.04.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Czyli, że się poddaje (ugina) pod ciężarem? No bo chyba nie powinien. Belki tez nie powinny sie ugiąć. Jak dobrze pamiętam to ładowność wynosi 50 kg a to nie jest az taki wielki ciezar aby box się poddał.
A konkretne siły dociskajace działają dopiero w czasie jazdy.
Ale aż tak się nie znam, wiec się nie upieram.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 19:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To uwierz mi na słowo. Jakbym uwierzył w to co mówisz, tak jak pan od bagaznikow, to bym dzisiaj dach naprawiał. Udało mi się tak ustawić box, że jego tył był ponad 5 cm nad płetwą, a i tak troszkę tłukł o nią w czasie jazdy. Poczytaj wątek o bagażnikach. Mimo wzmocnionej podłogi boxa. Mój box ma 75 kg nośności.

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 20:47 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 01.04.2014
Posty: 94
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A nie masz za wąsko rozstawionych belek na dachu albo za długiego boxa. Ja Ci wierzę ale box nie powinien sie aż tak uginac. Sprawdzę u siebie ale to dobiero chyba w zimie. Chociaż załadowany nartami pewnie inaczej pracuje.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lip 2014, 21:23 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nolej napisał(a):
A nie masz za wąsko rozstawionych belek na dachu albo za długiego boxa. Ja Ci wierzę ale box nie powinien sie aż tak uginac. Sprawdzę u siebie ale to dobiero chyba w zimie. Chociaż załadowany nartami pewnie inaczej pracuje.

Musiałem przybliżyć tylną belkę do przedniej (ta była już na maks z przodu) aby podnieść tył boxu. Do tego na belce dołożyłem 2 paski z pcv grubości 0,5 cm jazdy. Wtedy dopiero uzyskałem w miarę bezpieczną odległość od płetwy. Ale moje belki nie wystawały ponad płaszczyznę relingów i tu byl problem. Zmieniłem je na wyższe.

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 10:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
jak to tak czytam, to niejest tak proste. Ja mam religow od Mazdy, te chyba niesa tak nisko ze by mog byc problem, czy ?
jesce ich na dachu nemialem, leza sobie w regalu :-)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 11:24 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Problem przy relingach jest z dość szybko opadającą linią dachu i wystającą płetwą anteny. Oparcie o nią dna boxu powoduje ugięcie dachu. Oczywiście zależy to też od tego, czy box ma płaskie dno, czy ma specjalne zagłębienie na belkę w celu obniżenia jego pozycji względem dachu.

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 14:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
to znaczy predzej niz zapalce, otestowac , ze by bylo pare cm medzy antenom i boxom- min 5cm ?.

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 16:05 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mirec, 5 cm to jest na styk. Oczywiście zależy jaki masz box i ile do niego chcesz włożyć (czy tylko narty, czy też i buty). Mnie po załadowaniu belki ugieły się tak, że te 5 cm zamieniło się na 1, a w czasie jazdy jest tylko mniej.
Ja z tego powodu zmieniłem belki na model wyższy, który jest ponad poziomem relingów.

wysłane tapatalkiem z gsm

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 wrz 2014, 17:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
aha, dzenki za info, mialem zamiar kupic/pozycic thule motion 600
do tej pory mialem narty zawsze w samochodze, boxu jesce nemialem

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 gru 2014, 21:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Czy ktoś przewoził już na dachu rowery i boxa? Mam pewne obawy ze względu na "lekką" konstrukcję.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 gru 2014, 21:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
BEz problemu trzy rowery do Wenecji i z powrotem ;) jedynie zużycie się zwiększyło o litr


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 gru 2014, 22:08 
Offline
Bez problemu box z nartami, kijami, kaskami itp. rzeczami do Austrii i z powrotem :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 gru 2014, 22:47 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bez problemu (pomijam problem samych belek), do pogranicza Austrii i Italii, z 6 parami nart oraz deska, 5 par butów.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 11:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
A jakie macie belki? Ja do swojej Hondy miałem widbary i jestem zadowolony. Teraz bede chyba potrzebował nowe i zastanawiałem się nad thule edge?warto?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 13:22 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie, ja pozostaję przy whispbar, poczytaj o nich w moich postach. Dla mnie nie ma cichszych belek.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 15:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Szymek ale masz ty nie masz tych s54?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 17:40 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie mam wersji s54, bo box był za blisko dachu, w okolicach anteny i opierał się o nią.
Mam podwyższoną wersję Flush
Obrazek
Obrazek

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 21:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.11.2014
Posty: 240
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mam dwa komplety bagażników. Jeden do Hondy zbudowany jest z belek thule Wingbar, drugi do citroena jakiś inny. Różnica między nimi polega na tym że Thule zaczyna być słyszalny przy ok 120km/h a ten drugi przy ok 70. Dlatego też z Thule jestem zadowolony. Zastanawiałem się nad thule edge który widzę że wygląda bardzo podobnie do tego whispbara. Z tego co widziałem wystarczy mi nowy uchwyt do relingów i belki powinny pasować. Innym temat szumów to sam box.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 22:02 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Różnica między tymi belkami jest w specjalnej bruździe, rozbijającej falę powietrza.
Dla mnie wingbar jest głośniejszy. Ale na pewno dużo lepszy, od zwykłej belki.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 gru 2014, 22:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Czy to trzeba kupić S54 i do do tego inne adaptery czy jest to zupełnie inny zestaw? Sorki, że tak pytam ale coś mało o tym Flush w internecie.

I jeszcze jedno pytanie. Może ktoś wie czy boks Thule Motion obejmie tą belkę?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 00:40 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W opisie Thule Motion będzie napisane, do jakiej szerokości belek, jest mocowanie.
Co do kompletu belek, to na stronie http://www.whispbar.pl masz konfigurator, gdzie po wyborze Mazdy GJ, dostaniesz odpowiedź jaki komplet trzeba wybrać. Pokażą się 3 warianty belek i będziesz mógł wybrać najlepszy dla siebie :)
Wersja najbardziej płaska, będąca na wysokości relingów, moim zdaniem, nie nadaje się do dużych boxów, z obniżoną podłogą. Powinno być dobrze, tylko w przypadku, gdy box ma całkowicie płaską podłogę (ale nie, gdy jest bardzo duży i ciężki).
Z powodu tych wątpliwości, sugeruję odwiedzić sklep z bagażnikami, w celu przymiarki.
U mnie wygląda to tak
Obrazek
Obrazek

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 gru 2014, 15:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dzięki. Właśnie o to chodzi że z tym sklepem to u nas w Opolu kiepsko. Sa dwa, whisbara nikt nie ma a i reszty wybór na miejscu bardzo mały. Strasznie mi sie podoba to niskie rozwiązanie. Przymierze więc do niskich belek Thule i zobacze czy box bedzie napierał na płetwę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 216 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.