Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 07:21

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 46  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 10:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Moim zdaniem to wywarzanie otwartych drzwi.
Po co zmieniać kółko zębate na metalowe, myślę że to może tylko pogorszyć sprawę
Silnik ma niewielką moc, a takie kółko jest cięższe i trudniej je będzie napędzić, nie mówiąc już o rdzy, która w takiej wilgoci się musi pojawić.Proponuję po prostu nie szarpać się z lusterkiem na siłę jak przestanie działać to kółko plastikowe nie pęknie.
Silnik jest za słaby żeby go połamać.

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:16 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 09.12.2014
Posty: 59
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
U mnie wymieniono lusterko na koszt Mazda PL (miesiąc po gwarancji). Po umyciu na myjni (temp. dodatnia na zewn.) lusterko składało się do ok. 2/3. Zgłosiłem sprawę do serwisu (miesiąc po gwarancji) i czekałem na decyzję Mazda PL. Jednak po pewnym czasie lusterko się "rozchodziło" i zaczęło się składać prawie do końca. Po ok. tygodniu otrzymałem wiadomość, że Mazda PL pokryje koszt części. Pojechałem do serwisu, poczekałem 2godz., zapłaciłem ok 250zł i wróciłem do domu szczęśliwy. Po kilku dniach zauważyłem, że jednak to lusterko składa się nieco mniej niż prawe. Tak naprawdę, to wydaje się jakby składało się tak samo jak przed wymianą.
Moje pytanie, czy u was lewe lusterko składa się nieco mniej niż prawe? U mnie po złożeniu jest zdecydowanie różnica ok. 5 cm. w odległości końca lusterka od szyby.
Czy mogę jakoś zweryfikować czy rzeczywiście wymieniono lusterko, np. po numerach seryjnych?

_________________
Marek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Składają się symetrycznie, nie ma różnicy lewe - prawe.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:42 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
u mnie lewe zatrzymuje sie cm wczesniej jak prawe, ale skladaja sie tak samo czasowo, bylo tak od nowowsci.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 11:46 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U mnie prawe składa się bardziej, niemalże dotyka do drzwi po złożeniu. Lewe składa się zdecydowanie mniej, chociaż obydwa potrzebują tyle samo czasu.
Prawe miałem wymieniane.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 kwi 2018, 12:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Aż zmierzyłem po Waszych wpisach. U mnie jest 3 mm różnicy między lewym i prawym (mierzone od szyby do krawędzi lusterka) Lewe składa się minimalnie dłużej i było wymieniane tydzień temu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 maja 2018, 19:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 174
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podzielę się alternatywną metodą doprowadzenia lusterka tymczasowo do stanu używalności. Metoda jest dość brutalna, podejrzana w ASO i ma się nijak do kompleksowych fotorelacji z tego i innych wątków, ale... zajmuje do 10 min i działa na kilka mcy (w moim przypadku).

Szybki wstęp: jestem tym szczęśliwcem, któremu lewe usterko przestało się zwijać dopiero po 4 latach, czyli po gwarancji. Byłem kiedyś w ASO z zupełnie inną rzeczą, ale po wyjeździe przestało działać lusterko, tak więc oskarżyłem ich :P Na moich oczach pan Janek wziął w swoje wielkie jak miechy ręce obudowę lusterka, coś tam docisnął, podważył i... zdjął ją :D Uwaga, nie popękała, bo sprawdzałem. Nawalił WD-40, przetarł, splunął na ziemię i zaczęło działać.

Pomogło na rok. Zaczęły się tydzień temu upały (a nie mrozy jak u innych) i znowu nie działa. Ponieważ nie mam dłoni jak bochny, ani wiedzy pana Janka z ASO, nie podjąłem się zdejmowania obudowy. Nie mam czasu na rozkręcanie wszystkiego zgodnie z opisem kolegów, także poszedłem po najmniejszej linii oporu, podważyłem od spodu obudowę, w szczelinę wepchnąłęm rurkę od WD-40 (taka wersja ze "słomką") i nacisnąłęm. Pod różnym kątem, jakieś 10-15 sek. Pomogło.

Taaa... Wiem, że na chwilę, ale może innym w sytuacji awaryjnej też pomoże.

_________________
w chwilach wolnych od korpo --> making noise


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 maja 2018, 21:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To jest jakiś sposób, sam myślałem o zrobieniu od spodu lusterka otworu 2 mm (z gumową zaślepką z kołnierzem) i wprowadzania co rok, dwa preparatu antykorozyjnego typu Rust Check, Noxan itp. wypierającego wodę, o właściwościach smarnych, może nieco gęstsze od WD 40 b. penetrującego.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 09:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
dropt07 to bardzo dobry pomysł z tym otworem jeśli ktoś nie chce rozbierać całego lusterka z tym zastrzeżeniem, że nie da rady tego zrobić od dołu, ponieważ jest metalowa konstrukcja utrzymująca lusterko oraz nie ma wolnego miejsca na otwór.Można to zrobić od góry, ale to troche zepsuje estetykę.Ale jeśli się to ładnie zaślepi to czemu nie.Trzeba tylko wyznaczyć dokładny punkt nawiercenia.WD 40 podane z cienkiej rurki bezpośrednio w okolice silnika i kółka zębatego ma tę zaletę, że oprócz właściwości smarujących podane jest pod ciśnieniem, które troche "posprząta" środek mechanizmu.

Pożyczyłem zdjęcia od mario2011
Na fioletowo zaznaczyłem bezpieczne i sugerowane miejsca otworów
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 16:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ze względu na estetykę robienie od góry otworu odpada, raczej już od bocznej strony lusterka (tj. od strony szyby tam gdzie jest mało widoczny czarny plastik), mniej więcej prostopadle do dolnej części fioletowej linii przerywanej na wysokości mechanizmu przekładni, w której też robimy nieduży otwór. Rust Check jest również w sprayu pod ciśnieniem z cienką czerwoną rurką. Służy mi do wprowadzania preparatu w profile zamknięte, a lepiej będzie wypierał wodę i trwalszy w smarowaniu. Smarowanie polegałoby na złożeniu elektrycznych lusterek, wtedy będzie dojście do otworu od przodu auta, wyjęciu małej czarnej zaślepki i włożeniu rurki w obudowę lusterka a następnie obudowę mechanizmu przekładni.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 20:04 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Świetny pomysł
Obrazek
Więc jeśli się ktoś nie boi, a nie ma chęci do rozbierania całego lusterka, to małe wiertło, wkrętarka i poprosimy o fotorelację

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 maja 2018, 21:53 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Trzeba jeszcze wiedzieć na jaką głębokość wiercić by nie uszkodzić mechanizmów.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 maja 2018, 06:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
zagryziak głębokość nie jest dużym problemem, bo wiercisz na małych obrotach i wwiercasz się w puste przestrzenie ( przechodzisz przez jeden plastik-wpadasz w pustą przestrzeń, idziesz dalej, przechodzisz przez drugi i jak wpadasz przestajesz wiercić, bo jesteś w przestrzeni z mechanizmem ) Trudniej będzie wyznaczyć punkt wiercenia (góra-dół, prawo-lewo). Dość trudne bez rozkręcania lusterka ( zdjęcia obudowy lusterka w kolorze nadwozia ) więc ktoś musi się poświęcić i rozebrać lusterko żeby wyznaczyć punkt

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 3 maja 2018, 11:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tego nie powinno się robić na chybił trafił na podstawie chociażby tego zdjęcia. To trzeba wymierzyć współrzędne wiercenia na lusterku rozłożonym od krawędzi bocznej i dolnej, fragmentem objętych czerwonym kółkiem na pow. zdjęciu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 maja 2018, 10:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.04.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Niestety i moją Madzię dopadł ten problem, na razie tylko prawe... Pytanie do Panów, którym Mazda zaproponowała pokrycie kosztów części po gwarancji - jakich argumentów użyliście? Teraz napisałem do Mazdy na fb i napisali że jedyne co zrobią to "przyśpieszenie" naprawy w ASO...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 maja 2018, 10:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Przede wszystkim nie odpuszczać... W Maździe znają problem... mają specjalną instrukcje serwisową i sami nie mogą się nadziwić, że wciąż Mazda nie rozwiązała tego problemu z uszczelnieniem mechanizmu...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 16:48 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Witam chyba bede rekordzista jesli chodzi oo lusterak madzaia odebrana w lutym przebieg ponizej 5000 km skladanie lusterek od swieta I lusterko od strony kierowcy sklada sie tylko do polowy po dotknieciu lusterka lata na boki. To jakis koszmar z czego oni robia ten naped z g.....liny jakiejs, jak mozna w tych czasch robic taki szajs i, nie uczyc sie na bledach przeciez ten problem jest od poczatku produkcji tego modelu. Dlaczego na ten element nie ma akcji serwisowej....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 19:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wygląda na to, że masz pecha. Albo uderzone w transporcie i tymczasowo podrasowane w ASO wiedząc, że klient zgłosi to na gwarancji. Albo ktoś walnął z glana. Z fabryki by nie wyszło, żeby latało na boki.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 19:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 04.01.2015
Posty: 230
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
22 maja 2018, o 17:48 yamah1 napisał(a):
....Dlaczego na ten element nie ma akcji serwisowej....

Dlatego,że Mazdę kosztowałoby to za dużo zielonych papierków
A tak do końca gwarancji wymieniają, a dalej płać i płacz

Ne pewno jakieś mechaniczne uszkodzenie. Mi kiedyś ktoś z buta pociągnął to też latało, ale po uruchomieniu mechanizmu
zaczęło dalej działać normalnie.

_________________
Mazda 6 2015 FL Kombi SkyPassion 2.0 Pb MT kolor Sonic Silver


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 20:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
dropt07, wcale nie pech. U mnie też była wymiana, po około 6k, więc to standard, a drugie po kolejnym 1-2k.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 maja 2018, 23:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
I też Ci latało na boki po dotknięciu lusterka. To ewentualnie mogłoby świadczyć o ukruszeniu części kółka zębatego.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 08:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tego nie pamiętam, ale w Vectrze jak mi latało to wystarczyło je "nastawic" na odpowiednią pozycję i się uszytwniło.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 15:35 
Adept
Offline
Od: 23.04.2017
Posty: 117
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tym lataniem na boki to wygląda tak, że zamyka się do połowy i po tym częściowym zamknięciu jak dotykam lusterka to wtedy się rusza, natomiast po otwarciu jest ok. Natomiast jeśli chodzi o uderzenie to na pewno nie zero śladów i samochód parkowany w garażu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 18:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trudno coś doradzić, konstrukcja delikatnie mówiąc, nie dopracowana. Jak nie otworzysz i nie zajrzysz do otwartej obudowy przekładni podczas jej pracy to nie rozpoznasz jednoznacznie przyczyn. Czy to kwestia spasowania, pęknięcia przekładni, w każdym razie nie jest to szczelna konstrukcja. Jeśli samochód 3 lata w leasingu to można się bawić i jeździć jak ten gupi do serwisu i wymieniać, jak niektórzy tu na forum powiadają i co pół roku. W takim wypadku to już bym zrezygnował z automatycznego składania na co dzień, a tylko w miejscach naprawdę ciasnych. Na Twoim miejscu próbowałbym być przy naprawie w obecności mechanika i sprawdzić co jest powodem takiej sytuacji.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 18:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ale to nie jest żadna tajemnica co jest powodem, m.in. dzięki Martinusowi. Lusterka w tym samochodzi to bubel.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 23:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu jeszcze nikt nie wyjaśnił przyczyn niesprawności lusterek. Wiadomo, że są nieszczelne, smar może być wypłukiwany, że kółko zębate pęka ale jego wzmocnienie (jak już tu prezentowano) na jak długo zapewni jego niezawodne funkcjonowanie. Co bywa powodem, że zębatka pęka: złe spasowanie, za duże luzy, jakość materiału (wyrobienie zębów)- tego próbuję się dowiedzieć z forum ale nie mam jeszcze na to jasnej odpowiedzi. Swojego nie będę rozbierać jak jest dobre. To że powiem, że lusterko jest bubel to nie rozwiązuje sprawy. Ale wierzę w niektóre osoby co zaangażowały się w ten problem na poważnie i modyfikują je konstrukcyjnie. Na efekty trzeba poczekać co najmniej rok.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 maja 2018, 15:38 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Znów powrót do problemy....
Już miałem 2 razy wymieniane lusterka...
27 kwietnia skończyła mi się podstawowa 3 letnia gwarancja... lusterko (bo narazie jedna sztuka, lewa) ledwo zipie.
Napisałem do Mazdy Polska z zapytaniem jak oni postrzegają problem skoro 20 dni po gwarancji pada mi lusterko z przyczyn "konstrukcyjnych" ? Czy klient ma się "gonić" i wymieniać na własną rękę mimo, że to nie wynika z złego użytkowania ? Czy po prostu jest już po gwarancji i tyle w temacie ? (Co zapewne by miało wpływ przy kolejnym wyborze auta.... )

Odpowiedź : zapraszamy do serwisu który ja wybiore i Mazda bierze to na klate ;) i to mi sie podoba ! ale użeranie się po raz kolejny z tym jest irytujące...

Panowie czy ktoś znalazł "złoty środek" jak rozwiązać skutenie problem ? Uszczelnienie ? Wymiana zębatki ? Ktoś zupgradował własnym systemem to ?

Pozdrawiam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 05:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ja wczoraj byłem w ASO Mazda w związku z akcją serwisową (coś tam z częstotliwością migania kierunków), ale także i z nieszczęsnymi lusterkami. W luźnej rozmowie serwis przyznał, że faktycznie jest problem z mechanizmami, pękające zębatki w skutek nieszczelności. Zapewnił, że teraz dają poprawione mechanizmy (uszczelnione) z którymi nie ma już problemów. Z przymrużeniem oka podchodzę do tych zapewnień , ale najlepsze było to jak się okazało, że przyszły niby inne, które nie pasują do mojej szóstki. I tak się zastanawiam co kombinują - faktycznie może są ulepszone wersje oraz stare wersje mechanizmów jakie jeszcze montują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 10:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Czyżby się coś zmieniło od lutego? Wtedy, po długich brakach magazynowych, przyszło wreszcie i w serwisie przyznali, że to to samo, co było.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 11:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.06.2015
Posty: 580
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie wiem, ale ja czekałem na lusterka z pół roku , i tak przyszły złe. Ciekawy sam jestem co kombinują. Chociaż zmienił się kierownik w ASO to i obsługa całkiem całkiem była.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 46  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.