Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 17:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2013, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trochę trudno wyczuć, w którym dziale to napisać, ale najwyżej kolorowi przeniosą :)

Szukam bagażnika dachowego do GJ sedan, jakiegoś bez belki poziomej wystającej poza uchwyty. Chodzi mi o wygląd taki, jak firmowych bagażników, a nie uniwersalnych, jak na przykład Yakima Whisbar: http://www.whispbar.com

Niestety Yakima nie ma jeszcze opracowanej wersji do GJ (dzwoniłem, pytałem, powiedzieli, że pracują nad nim, ale daty mi podać nie potrafią). Thule ma bagażnik bazowy do GJ (przynajmniej w USA), ale taki z poziomą belką wystającą poza uchwyty...

Wszelkie sugestie mile widziane :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 kwi 2014, 14:43 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 27.08.2013
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy ktoś używa tego bagażnika bazowego do GJ sedan i może się pochwalić wrażeniami?

http://mototame.pl/thule-rapid-system-754-bagaznik-z-belkami-stalowymi-do-mazda-6-mkiii-4d-sedan-2013.html

albo ten

http://www.rackoutfitters.com/new-2013-2014-and-2015-mazda-6-sedan-roof-rack-fit-kit-kit1715/

Obrazek

Niemniej wygląda na to że ktoś wyręczył producenta i sam sobie zmontował oryginalny bagażnik, okazuje się ze pod tą gumką (listwą) są zaczepy, które na to pozwalają http://forum.mazda6club.com/mazda-6-3rd-generation-2013-present/262624-2014-mazda6-roof-rack-options.html

Z tego co piszą na tym zagranicznym forum to istnieje możliwość zamówienia wyciętych listew (gumek) - Mazda part numbers GHY1509H0 (right) and GHY1509L0 (left).


Potrzebne są (nie wiem czy da się kupić w PL)
- Thule 460R feet lub 480
- Thule 3069 fit kit
- Thule Aeroblade 53" bars (ARB53)

Przykład wykonania:
Obrazek
http://forum.mazda6club.com/attachments/mazda-6-3rd-generation-2013-present/107834d1391194253-2014-mazda6-roof-rack-options-cam00038.jpg

Obrazek
http://forum.mazda6club.com/attachments/mazda-6-3rd-generation-2013-present/107834d1391194253-2014-mazda6-roof-rack-options-cam00038.jpg

Pozdrawiam,
Wombi

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 kwi 2014, 10:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Proszę bardzo, bez kombinowania http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/akcesoria/mazda6/2012-08/przewozenie/GHK1V4701/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 00:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Cześć.

Do Mazdy nie mam jeszcze bagażnika bazowego, natomiast przećwiczyłem dwa typy rozwiązań w Oplu Corsie i w Hondzie Accord (którymi wciąż jeżdżę).
Podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami - może komuś się przydadzą ...

W Corsie montaż jest szybki, wygodny - gdyby się uprzeć, zająć mógł nawet i minutę (maksymalnie pięć minut).
Rozpoczynam od wyjęcia zaślepek z listwy dachowej, następnie wkładam "otwarte" podstawy bagażnika bazowego do odpowiednich otworów w listwie dachowej, "zamykam" je i przekręcam klucz w zamkach.
Można to sobie jako tako wyobrazić patrząc na te obrazki:

Obrazek
Obrazek

Wady? Dla mnie brak.
Szerokość może być nieodpowiednia dla niektórych osób (przewożących np. więcej niż 2-3 rowery równocześnie).
Zalet sporo - wyjdą w porównaniu z kolejnym rozwiązaniem - przy tym bagażnik taki wygląda dość przyzwoicie (i w miarę aerodynamicznie, nic przy tym nie wystaje poza obrys dachu).

W Accordzie korzystam z rozwiązania częściej spotykanego, widocznego na zdjęciu wstawionym przez Wombat11:

Obrazek

Trzeba otworzyć drzwi samochodu, umiejscowić poluzowane "łapy" bagażnika bazowego na karoserii, oczywiście w odpowiednich odstępach (łatwo tu o pomyłkę), następnie przykręcić mocno (odpowiednim elementem bagażnika bazowego, niczym imbusowym kluczem) śruby obecne w łapach bagażnika bazowego (zmniejsza się wówczas dystans między łapami po obu stronach samochodu i zaciskają się one na karoserii auta).
Wady? W porównaniu z poprzednim rozwiązaniem, mnóstwo.
Trzeba precyzyjnie odmierzyć miejsca, w których muszą być zamontowane łapy (zajmuje czas).
Być może łapy mogą porysować przy tym karoserię, ale w Accordzie mi się to jeszcze nie zdarzyło (lub nie jest zbyt widoczne).
Przykręcanie łap jest dla mnie wybitnie irytujące - trwa sporo czasu, nigdy nie mam stuprocentowej pewności że nie są zbyt lekko przykręcone (a bagażnik i to co na nim nie odpadnią przez to w trakcie jazdy) lub że przy kolejnym obrocie podczas "zakręcania" podstawy bagażnika bazowego nie przekręcę w niej gwintu.
Łatwo się przy tym ubrudzić, mówiąc szczerze nie cierpię tego rozwiązania.
Zalety? Belki bagażnika bazowego w Accordzie wystają poza obrys łap, więc jeśli ktoś potrzebuje bardzo dużej szerokości na montaż boxu czy bagażników rowerowych - może ją wykorzystać.
Montaż takiego bagażnika jest upierdliwy, jeśli ktoś lubi dokładność, może zająć sporo czasu (przy montażu w Corsie nie ma wspomnianych problemów i wątpliwości wcale, klik klik i gotowe).

Do Mazdy definitywnie chcę kupić bagażnik pierwszego typu.
Odpada rozwiązanie z "łapami" (np. zestaw Thule Rapid System 754, Thule WingBar 962, Zestaw dopasowujący 1715 Rapid proponowany przez konfigurator na stronach Thule).

Oznacza to konieczność kupna listew pod belki bazowe ( http://www.mazda.pl/serwis-i-akcesoria/ ... GHK1V4701/ -> kody GHY1-50-9H0 i GHY1-50-9L0), ich koszt to około 140-150 zł brutto za komplet (na lewą i na prawą stronę). Podejrzewam, że obecne są w tym rozwiązaniu zaślepki na otwory w listwie, ale nie widziałem ich jeszcze na żywo.

Do tego bagażnika mógłbym dokupić
1) zestaw jak w opisie Wombat11 (Thule 460R, Thule 3069 fit kit, Thule Aeroblade 53" bars (ARB53)) ... nie podoba mi się jednak, że belki wystają wówczas poza obrys samochodu
2) wspominany przez Gajdzina bagażnik Yakima Whispbar (jest już dostępny, potrzebne części to S26 bat i K694 mount).
Znalazłem je najpierw na australijskiej stronie http://roofrack.com.au/mazda-6-4dr-seda ... 4w-pr.html , ale okazuje się, że dostępne są i u nas - http://www.whispbar.pl/samochody/mazda/ ... dan-133728 , wygląda to moim zdaniem bardzo przyzwoicie i estetycznie:

Obrazek Obrazek

Minusem jest to, że cena powala z nóg (aktualnie 1 101,97 zł za zestaw S26 plus K694), poszukam jednak cen zestawu Thule, aby wiedzieć jakie mam opcje.

Dorzucę jeszcze informację, że wg konfiguratora Thule ładowność dachu Mazdy 6 '2014 to 60 kg.

Gdyby Thule oferowało rozwiązanie podobne do opisywanego Whispbara, zdecydowałbym się może i na Thule (posiadam box Thule Ocean 500 oraz bagażniki rowerowe Thule ProRide 591 i 2 * Thule FreeRide 530) - pewnie łatwiej o dopasowanie tych elementów, ewentualne modyfikacje. Zobaczymy co rynek oferuje ...

Pytania do Was:

- Może znacie jeszcze inne rozwiązania, firmy które oferują tego właśnie typu bagażniki bazowe?

- Miał ktoś z Was do czynienia z montowaniem boxów typu Thule Ocean 500 ( http://www.milecki.com.pl/allegro/autob ... opisu.html ) z systemem Easy Snap 80 mm ( http://www.milecki.com.pl/pphu_milecki/ ... system.jpg ) na belkach aero, w szczególności takich jak Whispbar lub nawet Wingbar?
W teorii to chyba możliwe - w końcu na zdjęciach na podanej ciut wyżej stronie Ocean 500 tkwi właśnie na starych belkach aero Thule - ale mimo wszystko to wciąż rzecz, która najbardziej martwi mnie przy potencjalnym zakupie cienkich belek aero, szczególnie Whispbara ...

- W wątkach dot. montażu boxu na niskich belkach (jak opisywany wyżej Whispbar) pojawia się informacja, że obciążony box zbliża się niebezpiecznie do dachu ... informacja ta pojawiała się przy wersjach kombi, nie wiecie czy sedan też jest tą samą przypadłością zagrożony?

Inne Wasze uwagi również mile widziane :)

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 08:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zawsze jest problem, jak doradzić jakąś firmę i gdzie, gdy nie ma wpisanej lokalizacji...
a montaż czy czasem docięcie nieraz wymaga bycia w firmie, aby wszystko grało i nie było za szybko reklamacji...
te belki z Australii są dobre, bo ponoć ciche wg jakiś tam testów, ale czy warto? nie wiem
Thule jest dobre, ale cena też spora jak dobre.... http://www.bagazniki.pl/pl/p/THULE-TH-1 ... 2013-/2502 choć mniejsza :goraco:
Sam mam Mont Blanc, ale na kombiaku....http://www.bagazniki.pl/pl/p/Aluminiowy ... -20Alu/111
zmienia się przy aero podpięcia pod bagażnikiem (u mnie rowerowym) z zacisków na wkładane blaszki i wszystko gra... w boksie też zapewne jest taka kombinacja :idea:
ja na twoim miejscu bym zadzwonił po prostu do dystrybutora, czy przedstawiciela, czy takie coś istnieje i jest łączenie, na logikę chyba tak, ale wszystko byś wiedział :)

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 lis 2014, 09:11 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
AlbertoTombak napisał(a):
W wątkach dot. montażu boxu na niskich belkach (jak opisywany wyżej Whispbar) pojawia się informacja, że obciążony box zbliża się niebezpiecznie do dachu ... informacja ta pojawiała się przy wersjach kombi, nie wiecie czy sedan też jest tą samą przypadłością zagrożony?

Ten problem występuje, z mojego doświadczenia wynika, tylko w kombi. Tam linia dachu schodzi dość mocno w dół, a wraz z nią relingi. Jeden z modeli Whispbara (wersja tzw. rozporowa, super wygląd i minimalne opory powietrza) niestety nie pozwalał na zamontowanie nowych modeli boxów, z obniżoną podłogą (żeby była jak najbliżej dachu). Tył boxu wręcz opierał się o płetwę antenową (chyba w sedanie jej nie ma) i powodował ugięcie blachy na dachu. Rozwiązaniem okazało się zastosowanie belek, w kształcie, jaki prezentujesz powyżej, dostosowanych do belek kombi. Wtedy linia mocowania boxu podnosi się pona poziom relingów i nie ma problemu z odległością do powierzchni dachu. W sedanie nie powinno być takich problemów.
Jeśli chodzi o same belki firmy Whispbar, pomimo ich ceny, nie kupiłbym nic innego. Jest to najcichszy bagażnik bazowy na rynku. W Warszawie znam sklep, gdzie można taki bagażnik kupić i jeśli nie spełni Waszych oczekiwań, zwrócić. Myślę jednak, że takiej potrzeby nie będzie.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 mar 2015, 13:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 08.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Dzięki Panowie za wypowiedzi i informacje!

Lokalizacja to Częstochowa/Wrocław (aktualnie to pierwsze miasto).
To prawda, warto sprawdzić temat w sklepie, który ma wszystkie elementy dostępne - obawiam się jednak, że przy bardzo ograniczonej dostępności Whispbarowych bagażników to praktycznie niemożliwe.

Thule kosztuje w podanym źródle 857 zł.
Whispbar w teorii (wg sugerowanej ceny detalicznej producenta) powinien być o około 200 zł droższy, ale patrząc na ceny bardzo podobnych elementów przeznaczonych dla innych modeli aut (ta sama belka i podobna baza), koszt zakupu Thule i Whispbara jest prawie taki sam (przykład - 899 zł i darmowa wysyłka - http://www.e-bagazniki.pl/whispbar-s-26 ... ,5910.html ).
Z relacji wielu użytkowników (wliczając opinię Szymek1604) wynika, że rzeczywiście Whispbar może być sporo cichszy, podoba mi się w nim też to, że belka nie wystaje poza obrys samochodu - najchętniej zdecydowałbym się więc na niego.
Moje początkowe zmartwienie o kompatybilność z akcesoriami Thule jest chyba niepotrzebne, wg informacji podawanych przez Whispbar, w rowku belek Aero można montować akcesoria Thule (przy użyciu "śrub T") .
W efekcie - decyduję się na zakup opisywanego zestawu Whispbar, muszę tylko znaleźć go w dobrej cenie (i dostępnego, bo z tym jest problem) ...

Opiszę temat boxu i uchwytu rowerowego dość dokładnie, może te informacje przydadzą się komuś w przyszłości ...

Wspominany box dachowy Thule Ocean 500 (i wiele podobnych modeli) korzysta z systemu montażu Easy-Snap 80 mm.
80 mm w nazwie oznacza, że metalowa obejma w kształcie litery U (łapiąca poprzeczne belki uchwytu bazowego) obejmie belki bagażnika bazowego o maksymalnym rozmiarze 80 mm (gdy patrzymy z boku samochodu, można ten wymiar nazwać szerokością belki).
Mierzyłem suwmiarką wnętrze obejmy i dane nie są przesadzone - 83 milimetry to wynik z najszerszego miejsca, na samym dole jest wyraźnie ciaśniejszy (80 mm to więc realna wartość).
Rozwiązaniem problemu z niekompatybilnością Easy-Snap 80 mm i szerokich belek Aero (jak Whispbar Flush, która ma 85 mm szerokości) jest adapter 'T' Thule 697-1 (znalazłem go najtaniej za 89 zł).
Na obrazie http://sklep.milecki.com.pl/images/boxy ... ka_600.jpg ze strony http://www.sklep.milecki.com.pl/adapter ... p-210.html widać dokładnie jak różni się montaż z użyciem adaptera od standardowego sposobu montażu ( widocznego na wideo http://www.youtube.com/watch?v=FlQNh6Ey0E8 ).
Rozwiązanie to jest może mniej wygodne (Easy-Snap zamyka się szybko, a tutaj zakręcić ręcznie jedną śrubę w każdym mocowaniu), ale mimo wszystko nie jest to specjalnie uciążliwe - wydaje mi się, że większość osób montuje box raczej rzadko.
Strata czasu jest zresztą bardzo niewielka, oceniłbym ją na minutę-dwie.

Sposób montażu uchwytów rowerowych typu Thule ProRide 591 czy Thule FreeRide 530/532 jest zupełnie inny, widoczny jako tako na filmikach ( http://www.youtube.com/watch?v=2cZwd4scBLo , http://www.youtube.com/watch?v=71U87Outy_Y ) i na tym schemacie:
http://www.taurus.info.pl/sklep/_var/gf ... 2a27f2.jpg
Do przykręcania uchwytu do belek bagażnika bazowego używa się elementów 50552, 50554, 50551 (tym ostatnim zawsze trzeba troszkę pokręcić, bo dla złapania elementu 50552 elementem 50554, element 50551 i 50552 muszą być lekko rozkręcone, nie zamyka się go tak szybko jak pokazuje to filmik stworzony przez Thule).
Rozwiązaniem niekompatybilności z szerokimi belkami Aero jest adapter Thule 889-2 (koszt kompletu to ok. 35 zł).
Wydaje mi się nawet, że mocowanie z użyciem adaptera (więc w praktyce zwykłych śrubek z odpowiednimi gabarytami i zakończeniem) jest nawet wygodniejsze niż standardowe rozwiązanie - nie trzeba manipulować elementami 50552 i 50554, jest więc chyba nieco wygodniej.
Filozofia działania:
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 83_800.jpg
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 75_800.jpg
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 76_800.jpg
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 73_800.jpg
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 71_800.jpg
http://www.bagazniki.net.pl/images/full ... 67_800.jpg

Pozdrawiam!

-- Dodano: So, 28 mar 2015, 13:26 --

Po zakupie listew GHY1-50-9H0 i GHY1-50-9L0 (ok. 148 zł za obydwie) i założeniu ich pod bagażnik bazowy Whispbar mogę napisać tylko jedno - odradzam kupowanie ich.

Nie ma żadnego sensu wykosztowywanie się na listwy z otworami, zdecydowanie lepiej samodzielnie wywiercić wiertarką otwory w odpowiednich punktach standardowych listw.

Wypuszczenie tego "produktu" przez Mazdę to zwyczajne naciąganie klienta, trik na naprawdę żenującym poziomie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 06:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam

Czy ktoś z kolegów forumowiczów ma oryginalne belki mazdy do wersji SD i może podać ich długość. Byłbym bardzo wdzięczny.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 10:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Niestety ja mam belki mont blanc do wersji kombi i nie wiem, czy to to samo.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 20:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
crow napisał(a):
Niestety ja mam belki mont blanc do wersji kombi i nie wiem, czy to to samo.


Niestety to nie to samo. Te Mazdy to są Thule. Co śmieszne u dystrybutora Thule nie dostaniemy takich mocowań/stóp jak mają te z ASO Mazdy, a ich mocowanie znacznie bardziej mi odpowiada jak mocowanie dystrybutora Thule z obejmą pod drzwi. Z doświadczenia z obecnym autem wiem, że niszczą lakier.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 maja 2015, 00:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
Mam pytanie do posiadaczy belek bazowych z katalogu akcesoriów Mazdy 6. Czy u was też bardzo ciężko zamykały się zamki zabezpieczające przed kradzieżą (od frontu)? Tak jest ciasno spasowane że na siłę trzeba kręcić kluczem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 18 maja 2015, 11:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Hamakarol, a możesz zmierzyć dla mnie jaka jest długość tych belek oryginalnych z katalogu. Byłbym bardzo wdzięczny.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2015, 21:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 25.01.2014
Posty: 47
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jesli to potrzebne to moge zmierzyc jak będę miał miarkę pod ręką. A co do mocowań z łapą wchodzącą pod drzwi - tragedia miałem taki system w samochodzie żony (porysowany dach w miejscu przylegania bagażnika) i choć ten z oryginalnych akcesoriów mazdy montuje się dłużej to bardzo gorąco go wszystkim polecam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2015, 23:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jeśli dasz radę, byłbym wdzięczny.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lip 2015, 06:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 31.10.2013
Posty: 40
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: lubuski
JaFGdy napisał(a):
Hamakarol, a możesz zmierzyć dla mnie jaka jest długość tych belek oryginalnych z katalogu. Byłbym bardzo wdzięczny.


Sorry że po takim czasie, ale mnie nie było tyle czasu na forum. Belki mają około, z przodu 131 cm, a z tyłu 125 cm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 lut 2020, 21:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.04.2018
Posty: 5
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: łódzki
Witajcie czy ma ktoś instrukcje montażu oryginalnego bagażnika dachowego Mazdy 6 gj sedan? Nie wiem jak wygląda połączenie śrub i nakrętek połączeniu dachu i bagażnika, mój mail kgrzelak28@gmail.com, dziekuje


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.