Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 19:45

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 20 sie 2022, 12:58 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Trochę dalej od Warszawy, człowiek zajmuje się detailingiem ale konserwacje tez potrafi ogarnąć.

Studio znajduje się koło Częstochowy
42-152 Opatów, ul. Kościuszki 174

Tel. 665 851 715


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 21 sie 2022, 20:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
garminman znalazłem kwity z przeglądu/zabezpieczenia.
Korozja była tylko na 3 wieszakach tłumika. Fotki zrobione przed, w trakcie i finalnie doczyszczone z rdzy.
Na tym koniec fotorelacji.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 sie 2022, 09:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.10.2021
Posty: 5
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dzieki za polecenia Plichcior, pbbp.

Czy mamaj12 mógłbyś mi wysłać na PW zdjęcia lub udostępnić na forum jak to wyglądało przed i doczyszczenie rdzy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sie 2022, 17:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.03.2020
Posty: 154
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
garminman foteczka poniżej.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

Mazda 6, 2016 FL2, 2.5 AT, SkyPassion - Dark Shadow ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 wrz 2022, 09:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Dealer Mazdy w 3mieście nie oferuje już usługi w zakresie konserwacja podwozia ale daje namiary na rzetelny serwis, który tym się zajmuje. Byłem i sprawdziłem na swoim wehikule. Jestem zachwycony podejściem szefa do zlecenia, klienta i ogólnie do motoryzacji. Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 21 lis 2022, 13:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2644
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Kierowca
Widziałem, że polecałeś do profili Noxudol 750 do profili w sprayu. Myślałem, żeby zalać czymś progi od środka. W GH miałem profile zamknięte wypełnione 700. Niby 700 jest bezzapachowa i bez rozpuszczalników. Masz jakieś doświadczenie / porównanie tych dwóch? Zalewałeś progi od góry od wnętrza?

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 paź 2023, 17:35 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
https://youtube.com/watch?v=iz2oJjrWlD4&si=-xQQf3__g162EJiJ
:arrow: :/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2023, 13:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jest to w 100% zgodne z tym jak było u mnie. Pisałem, że w zasadzie lepiej gdyby nie robili nic w porcie. Oczywiście dla tych klientów, którzy chcą mieć zrobione porządnie później we własnym zakresie.
To rzygnięcie woskiem, a nie konserwacja. Auto po zjeździe ze statku powinno być dokładnie umyte.

Płynie długo, powietrze z mgiełką soli morskiej na pewno w jakimś stopniu się na nim osadza.
Nie podejrzewam aby auta myli, suszyli, a później pryskali.

Generalnie nędza do kwadratu, karygodne i amatorskie podejście.

PS. Wydech też w kilku miejscach upaskudzony. Później to śmierdzi miesiąc. U mnie tak właśnie było.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2023, 16:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No właśnie jest tragedia :| . Żeby lakieru/podkładu na podwoziu było 40 mikronów ?? :lol: Przecież to porażka. Auta podrożały w cholerę a jakość spadła na psy. O h… tu chodzi…… Lakieru na karoserii tez jak kot napłakał. Teraz jak będą odpryski to nie do podkładu tylko do blachy, pewnie specjalnie żeby to gniło jak najszybciej. Ja nie mam słów …. :mad:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2023, 17:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Niestety Mazda tu bryluje. Mam polerkę ale jest mi ona niepotrzebna bo strach to ruszać, przecież pójdzie do gołej blachy.
Ja rozumiem pewne oszczędności ale to jest czysty idiotyzm.

Lubię to auto ale muszę przyznać jedno. Mazda całkowicie wyleczyła mnie z troski o super wygląd lakieru, z kupowania drogich kosmetyków samochodowych, itd. Szkoda pieniędzy bo i tak nie da się tego utrzymać w należytym stanie.
Ew. można auto postawić jako eksponat i nie używać. Nie o to jednak chodzi. Lakier oprócz funkcji dekoracyjnej powinien spełniać też funkcję ochronną. Tu nie spełnia właśnie tej podstawowej funkcji.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2023, 20:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie do końca podzielam stanowisko zawarte w powyższej wypowiedzi. Uważam, że skoro lakier Mazdy sam w sobie nie spełnia roli ochronnej (wiadomo jest cienki i miękki, a zwłaszcza w połączeniu z podkładem ochronnym spełniającym rolę tzw. ocynku), to tym bardziej warto zadbać o jego wzmocnienie. Kosmetyki mogą spełnić tu swoją rolę. Ważne, żeby robić to systematycznie. A właśnie z tym jest największy problem. I ja to rozumiem. Bo po tygodniowej pracy większość z nas myśli o przyjemniejszych rzeczach niż naginanie przy lakierze. Bo to pracochłonne i dość męczące. Nie wszyscy mają takie usposobienie, że przy tym wypoczywają.
Na ten przykład miałem jeden odprysk (prawdopodobnie od kamienia) na dachu przed szyberdachem. Podkład, baza, lakier i polerowanie załatwiły sprawę. Ale generalnie nie narzekam na tego typu usterki lakieru. Ala nakładany detailingowo dwa razy w roku wosk wzmacniam przy każdorazowym myciu (też detailingowym) karoserii (co 3-4 tyg.) QD-ekiem. Owszem trwa to dodatkowe max. do 45’ ale gęba się śmieje. To jest element każdorazowego mycia. Inaczej już nie potrafię.
Wszelkie koszta mam na motostacie, w tym „pielęgnacja” obejmuje dokładnie 5,53% całkowitych kosztów eksploatacji. I dużo i mało. W każdym bądź razie na myjnię wydam więcej, a efekt pożal się Boże.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 paź 2023, 20:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Podzielam zdanie kolegi dropt07 Mazda ma słaby lakier ale jak nie dbasz to niestety tylko pogłębiasz ten stan. Z polerką tego lakieru nie jest tak źle trzeba się postarać żeby uszkodzić te 80 mikrometrów. Dobry wosk regularnie u mnie kilka razy w roku do tego QD po każdym myciu czyli raz w tyg. najgorzej jest w zimie ale da się a czarny kolor to wynagradza oczywiście przymusem jest garaż. Dobre kosmetyki robią dużą robotę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2023, 13:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Chodzi mi o podejście detailingowe, którego tu uważam nie warto robić. Woskowanie uważam za zwykłą pielegnację, oczywiście woskuję kilka razy w roku. Detailing to jednak coś więcej.

Co do zaś do grubości warstwy lakieru to nowych modelach 80 mikronów to górny zakres. Raczej od 40 się zaczyna, a to jest śmiech na sali. Od 2018 roku jest o wiele gorzej na tych autach. Piszę o ostatnim lifcie i swojej wersji. Odprysków też jest sporo, co z tego że będę o to dbać skoro i tak za dwa trzy lata trzeba cały przód lakierować. Nie pomogą woski ani nic innego oprócz folii. Sens ekonomiczny folii jest zbliżony do powtórnego lakierowania. Jakby się obrócić to dupa z tyłu. Stąd właśnie wniosek, że nie opłaca się tu latać z mikrofibrą i wydawać kasy na kosz kosmetyków.

Jeśli teraz miałbym nowy model jedyne co bym zrobił to przedni zderzak i maskę w folii, wosk na resztę i to wszystko.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2023, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No nie, woskowanie to nie zwykła, pielęgnacja. Mam przed sobą opracowany 6 lat temu przez siebie wykaz czynności wchodzący w zakres pełnego detailingu zewnętrznego, który realizuję dwa razy do roku. Nałożenie wosku jest dopiero 25-tą czynnością, którą wykonujemy na 32-wie w ogóle (pierwszy dzień kończę woskowaniem, drugi zaczynam od położenia drugiej warstwy). Podobnie jest z deteilingiem wewnętrznym. Jak jesteś dobry to może w pojedynkę wykonasz to w dwa dni pracując 8h/dobę. Tyle mi to zajmuje 2xdo roku (zegarek z krokomierzem wykazuje ok 13000 kroków/dzień - co ozn. że zrobisz ok. 10 km.) Inaczej nakładanie wosku mija się z celem. Mycie detailingowe w ciągu roku to przyjemność i chwila moment (2 h).
Więc jeśli uważasz, że to jest zwykła pielęgnacja to gratuluję. Po takich dwóch dniach dochodzisz do siebie przez kolejne dwa.
Ale do rzeczy. Niewątpliwie położenie 2 warstw chroni lakier i ułatwia utrzymać jako tako na co dzień nasz samochód. Natomiast temat zabezpieczenia M6 zwłaszcza tych z 2018 r. z uwagi na mnogość odprysków, był omawiany we właściwym wniosku, z konkluzją zasadności położenia na przód poj. folii.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2023, 19:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kierowca napisał(a):
Niestety Mazda tu bryluje. Mam polerkę ale jest mi ona niepotrzebna bo strach to ruszać, przecież pójdzie do gołej blachy.
Ja rozumiem pewne oszczędności ale to jest czysty idiotyzm.

Lubię to auto ale muszę przyznać jedno. Mazda całkowicie wyleczyła mnie z troski o super wygląd lakieru, z kupowania drogich kosmetyków samochodowych, itd. Szkoda pieniędzy bo i tak nie da się tego utrzymać w należytym stanie.
Ew. można auto postawić jako eksponat i nie używać. Nie o to jednak chodzi. Lakier oprócz funkcji dekoracyjnej powinien spełniać też funkcję ochronną. Tu nie spełnia właśnie tej podstawowej funkcji.



Z tym psikaniem w porcie czyu gdzie tam - mój przypadek z dwoma mazdami 6 - pierwsza, konserowałem zaraz po zakupie. Druga , do tego samego "konserwatora" umówiony termin, pogoda itd, po półdnia dzwoni - panie, ale co ja mam tu robić ta to jest zakonserwowana. Trzeba by ten wosk zdzierać żeby nowy się trzymał. Twierdzi ze to kolejna któa do niego zawitała 6tka przyzwoicie fabrycznie zakonserwowana. Pierwsza (z 2015r) była właśnie z takimi jak w filmie plamami żółto-zielonego.

A co do lakieru - komuś kiedyś z powodu ubytku lakieru karoserii auto korodowało poważnie? bo ja mam takie doświadczenie z marką z avatara, że lakier tip top, ale rdza idzie od środka - z progów, podłogi, profili. Odpryski, wgniecenia miesiącami gołe niepolakierowane i nic. W pierwszej 6tce zresztą to samo, zdnej obcierki nie zaprawkowałem, nie lakierowałem i nic. Jak zardzewieje to raczej z miejsc niewidocznych z pozycji detailera dostępnych dla mikrofibry ceramik i sealantów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2023, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie popadajmy w paranoję, przecież to zależy wyłącznie od właściciela co robi i jak długo. :> Woskowanie jak najbardziej jest zwyczajną pielęgnacją którą stosuje się od dziesięcioleci. Nie potrzeba całego dnia żeby to poprawnie wykonać. Dwie godziny na samo woskowanie wystarczy jeśli auto już jest czyste. Oczywiście można stale dodawać kolejne etapy, a to glinkowanie, a to stosowanie cleanera. Są to jednak opcje.

Mazda 6 to zwyczajne, wolumenowe auto. Szkoda tyle czasu poświęcać i tak to nie będzie nic specjalnego o dużej wartości w przyszłości. Dwadzieścia lat i zamieni się w gruz. Jeśli nie blacha to mechanicznie lub też brak części oryginalnych, a to już często 10 lat poi zakończeniu produkcji modelu.

Ja rozumiem i wiem, że specjaliści od marketingu próbują nam wmówić, że musimy wydawać tysiące złotych na pielęgnację tych samochodów ale z praktycznego punktu widzenia to wyrzucanie pieniędzy w błoto. Ot dla radości lub satysfakcji owszem, dla dłuższego efektu już nie bardzo.

Ten cały detailingowy przemysł to trochę jak obecna branża suplementów diety dla ludzi. Po prostu to świetny sposób na robienie kasy. Realna wartość za tym idąca mocno wątpliwa.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2023, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tu nie chodź o czas, ale po prostu jest taniej. Kosz jednorazowej pielęgnacji detailingowej to 65 zł (Łączne koszty po podzieleniu przez il. m-cy eksploatacji). Gdzie za tyle umyjesz samochód? Tyle wydam na bezdotykowej i nie domyję, w zakładzie detailingowym 160 zł za mycie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 paź 2023, 20:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Nie rozumiem tych kwot jeśli mam być szczery. No chyba że chodzi o wygodę, jeśli mycie ma wykonać ktoś inny. Ja lubię myć auto.

Na bezdotykowej byłem dzisiaj u mnie w Wieliczce, wydałem dokładnie 14 zł. System mam taki:

1) Spłukuję pod ciśnieniem za 3 zł wodą z proszkiem.
2) Myję szczotką najczęściej za około 2 zł (tu szczotki są zawsze świeże).
2) Następnie 3 zł na opłukanie wodą demineralizowaną z proszku, tylko z grubsza oczywiście.
3) Wyjeżdżam ze stanowiska żeby go nie blokować, oblecę rękawiczką z irchy z butelką 1,5L z jakimś APC rozrobionym całe auto dokładnie.
4) Ponownie wjeżdżam na stanowisko, żeby za 6 zł spłukać auto wodą demineralizowaną. Tutaj dużo wody i długo żeby nie pozostawić APC na aucie.
5) Wyjeżdżam ze stanowiska i wycieram całe auto do suchego.

Czasami w międzyczasie oblecę tym APC także felgi dużym okrągłym pędzelkiem.

Tą szczotką faktycznie nie da się dobrze umyć auta, potrzebna jest gąbka lub myjka rękawiczka.
Nie chodzi mi wcale o oszczędności na myjni, po prostu taka ręczna myjnia zgodnie z instrukcją nie doczyści auta.

To powyżej jest po ostatnich dużych podwyżkach na myjniach ręcznych. Mocno wzrosły koszty.
Dawniej za 6 zł umyłem całe auto. :)

Innymi słowy po prostu nie liczysz specjalnie kosztów. W każdym razie nie tak jak ja.
Owszem muszę się sam namachać :lol: .

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 paź 2023, 21:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.12.2020
Posty: 4
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
8 lutego 2016, o 14:35 Terminator181 napisał(a):
Irys - nie o t chodzi gdzie produkowane ale pod jakiego klienta. Inaczej zabezpieczone i wyposażone są chyba auta na klimat rownikowy, a naszej na północny zimowy. Mnie najbardziej denerwuje podejście Mazdy do starych wad np. jaki problem zrobić mocniejsze tarcze lub faktycznie lepiej zabezpieczyć podwozie. Chociaż z tym zabezpieczeniem to ich rozumiem bo mało kto ich za to oskubie z kasy, ale takie tarcze to non stop wymieniają.

A z tą podróżą morską to bajer co ma to do rdzy, że miesiąc na statku i dlatego ruda bierze? Czyli wszyscy co mieszkają nad morzem lub oceanem to mieliby problem z rudą, niezależnie od marki.


Wysłane z mojego Lenovo K910 przy użyciu Tapatalka


To raczej nie bajer. Dużo podróżuję motocyklem, który zimą nie jeździ i soli na drodze nie widział. I wiesz co zauważyłem, że kiedy podróżowałem promem przez jakieś tam morze, zawsze na wiosnę przygotowując moto do kolejnego wyjazdu miałem większe naloty rudej na śrubach niż po sezonach, kiedy moto promu nie widziało. Myślę więc, że coś w tym jest.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2023, 07:40 
Świeżak
Offline
Od: 05.02.2023
Posty: 17
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: świętokrzyski
Cześć, jest ktoś na forum co samemu przeprowadzał konserwację auta. Przymierzam się do tego zabiegu. chodzi mi o demontaż baku i z tym związane czynności? będę wdzięczny za pomoc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 gru 2023, 20:43 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Dokonałem ostatnio zabezpieczenia antykorozyjnego swojej Maździoszki. Jak wyglądała po 7 latach i 232 tys. km oraz jak wygląda teraz opisałem w fotorelacji.

https://www.youtube.com/watch?v=EUS5Foj ... Cs2NqaVNwV

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 gru 2023, 13:43 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.05.2023
Posty: 18
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witajcie,

W zasadniczej kwestii wątku pozwolę sobie zaznaczyć, iż popełniłem dziś zabezpieczenie przedzimowe Krown. Widziałem szereg rożnych opinii, ale chcę przekonać się sam. Jako, że auto na gwarancji - bez otworów w nadwoziu - ale ponoć były techniczne które umożliwiły nieinwazyjne wypełnienie profili zamkniętych.

Obserwował będę i relacjonował ;).

J.

_________________
.. dziś powiedziałeś, że każda rewolucja jest dobra tylko na początku drogi...
bo potem wszystko zamienia się w system i są potrzebne rewolucje nowe..


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 gru 2023, 12:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Powiedz coś więcej o ty zabezpieczeniu. Czego używają i jaka cena ?? :wink:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 gru 2023, 13:44 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 28.05.2023
Posty: 18
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Lucasbadboy - szczegóły masz tu http://krown.pl/ - mnie kosztowąło to w totalu 1250 bruto + 3h czasu z myciem auta.

J.

_________________
.. dziś powiedziałeś, że każda rewolucja jest dobra tylko na początku drogi...
bo potem wszystko zamienia się w system i są potrzebne rewolucje nowe..


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 21, 22, 23, 24, 25

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.