Teraz jest Cz, 27 sty 2022, 21:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2021, 12:32 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam
Po 5 latach przestało się otwierać, zamykać - różnie , czasem staje w połowie lusterko od strony pasażera. Podobno to wina zębatki ale trzeba sprawdzić. Jak rozebrać lusterko czy trzeba je całe demontować? może ktoś ma jakąś instrukcję lub filmik?

Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2021, 13:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1111
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Najpierw spróbuj WD40 za szybkę lusterka. Tak jak było to tutaj opisywane.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2021, 14:33 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Przebrnąłem przez wszystkie posty. Czy ten WD40 należy wlać jakby do tej grubszej wiązki wchodzącej w białą uszczelkę bo chyba poniżej jest ten mechanizm? dobrze rozumiem?


Ostatnio edytowano Pn, 26 kwi 2021, 14:33 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 kwi 2021, 14:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1111
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja walę sprayem w okolicę osi obrotu obudowy lusterka. Tak na oko, bo nie widzę tego po odchyleniu lustra. Doczepiam rurkę do końcówki WD40 i psikam. Potem niestety wypływa spod lustra - sugeruję wytrzec ile się da, a potem zostawić lusterko rozłożone, to przez noc będzie kapać na ziemię a nie na drzwi.
Po parokrotnym psiknięciu składam i rozkładam lusterko parę razy, jak się zacina, to pomagam ręką. Po paru razach powinno zacząć działać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 10:12 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Witam ponownie. Po sukcesie z WD40!, Lusterko samo od siebie w pozycji otwartej silnik ciągle pracuje. Zamyka się ale już nie otwiera i jest luźne. Jak mogę odłączyć kostkę zasilającą? Da się to zrobić bez demontażu i rozbierania drzwi np. może da się dostać od strony tylniej obudowy tylko jak zdjąć obudowę żeby tego nie połamać. Ma ktoś pomysł lub już to rozbierał?

Pozdr.

-- Dodano: 26 czerwca 2021, o 11:12 --

Witam ponownie. Po sukcesie z WD40!, Lusterko samo od siebie w pozycji otwartej silnik ciągle pracuje. Zamyka się ale już nie otwiera i jest luźne. Jak mogę odłączyć kostkę zasilającą? Da się to zrobić bez demontażu i rozbierania drzwi np. może da się dostać od strony tylniej obudowy tylko jak zdjąć obudowę żeby tego nie połamać. Ma ktoś pomysł lub już to rozbierał?

Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 10:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zdejmując tylną nakładkę lusterka, widoczny masz napęd obtotu. Napęd jest zakryty zaślepką która wpięta jest na zatrzaski.
Zatrzaski są od strony widocznej jak i jeden zatrzask jest z tyłu.
Zasilanie do silniczka obrotu, doprowadzone jest od góry, dwa cienkie przewody, przechodzą przez korek gumowy, taka zaślepka jakby zatyczka.
Możesz zdjąć tą zaślepkę gumową podważając lub wypychając ją do góry tak, aby przewody zostały na miejscu.
Jak uda Ci się zdjąć do góry tą zaślepkę gumową, zobaczysz wewnątrz wtyczkę od tych przewodów.
Wtedy, możesz delikatnie wyciągnąć wtyczkę zasilającą silniczek od obrotu (składania).
Wtyczka dość mocno siedzi w gnieździe, i jest ryzyko wyrwania gniazda z płytki drukowanej razem z przewodami, także musisz uważać aby jej nie wyrwać.

Oczywiście będzie lepszy dostęp po zdjęciu tapicerki.
Tam masz widoczną dość normalną wtyczkę którą łatwiej jest rozpiąć, ale wtedy rozpinasz całe zasilanie lusterka,. Pozbędziesz się ustawienia lustra, kontrolki RVM oraz podgrzewania i kierunkowskazu też nie będzie.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


Ostatnio edytowano So, 26 cze 2021, 10:58 przez Millerek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 10:51 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Dzięki ale jak zdjąć tylnią nakładkę, jaki jest sposób?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 11:02 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Używając siły niestety (nie znam innego sposobu).
Klepnąć ją otwartą dłonią od góry w kierunku przedniego zderzaka, powinna sama wypiąć się z zatrzasków.
Sam tak zdejmowałem i niczego nie uszkodziłem.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 11:06 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Dzięki. Na otwartym lusterku? Rozumie że przywalić z góry w dół w kierunku przodu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 11:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Tak na otwartym czyli w pozycji użytkowej.
Chociaż chłopaki pisali o podważeniu nakładki, zaczynając od którejś strony....

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 15:27 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Pełen sukces , choć urwałem niektóre mocowania bo system ściągania jednak jest od drugiej strony. Dziękuję za podpowiedź, silniczek wyłączony i mam spokój z tym dziadostwem.

Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 18:09 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odłączyłeś ten kabelek o którym pisałem?

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 18:11 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
26 czerwca 2021, o 19:09 Millerek napisał(a):
Odłączyłeś ten kabelek o którym pisałem?


Tak, pisałem powyżej. Dziękuję za poprowadzenie za rękę. o dziwo regulacja działa , fajnie że składanie to inny silnik. Pierdziele to i nie naprawiam tego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 18:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ok, wszystko inne działać będzie, odłączyłeś tylko zasilanie od napędu mechanizmu składania. Składać i rozkładać możesz ręcznie jakby była taka potrzeba.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...
In God we trust, all others must bring data.
P-D-C-A, Kejzen, 8D? The future is yesterday.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 18:22 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Jedynie lusterko lata tzn. jest luźne.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 19:22 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1998
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ace2, zębatka pewnie w kawałkach. U mnie jest to samo, najgorzej że przy 100km/h składa się do 3/4. Niebawem wymieniam zębatkę.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~277000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 cze 2021, 20:01 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
Albo przykleić lusterko żeby nie było obrotowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 15 sie 2021, 20:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.06.2020
Posty: 1
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Cześć w mojej M6 lusterka padły dość późno bo dopiero po 6 latach.

To od kierowcy przestawało najpierw składać się sporadycznie, problem pogłębiał się aż w końcu przestało reagować na przełącznik.

Chciałem złożyć je ręcznie ale słabo wyszło bo rozkruszyłem całą zębatkę.

Silnik zaczął pracować cały cas bo stracił opór, tak doszedłem do konieczności wymiany całego mechanizmu lusterka.

Znalazłem fajną ofertę na portalu aukcyjnym i zabrałem się za robotę, podczas podmiany wypełniłem smarem całe miejsce gdzie znajduje się zębatka, ten zabieg wyciszył trochę prace lusterka i od tej chwili nie mam z nim problemów, niestety miesiąc temu odezwało się drugie lusterko, więc czuje że trzeba będzie podziałać.

Przez moją głowę przeszedł jednak alternatywny pomysł, być może wystarczyło by namierzyć sterownik lusterek i zamienić rezystory bocznika mierzącego prąd składania/rozkładania, być może odrobinę większy prąd potrafiłby ruszyć nawet zabrudzonym mechanizmem, próbował ktoś tego ?

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 22 sie 2021, 20:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.11.2019
Posty: 10
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Siema. Dzisiaj rozbroiłem całe lusterko wg. opisu viewtopic.php?f=59&t=9018. Problem z lusterkiem jest taki że się składa ale już nie rozkłada, słychać tylko silniczek kręci się cały czas a lusterko jest luźne.

Cala przekładnia wygląda na całą. Zębatka i ślimaki. Ktoś miał taki przypadek? Że wszystko działa w jedną stronę a w drugą już nie.

Pozdrawiam
Przemek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lis 2021, 17:33 
Świeżak
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 27
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
popielasty, mam pytanie, czy jak silnik jednego lusterka pracuje cały czas (bez względu na pozycję lusterka) można go tymczasowo odciąć wyciągając któryś bezpiecznik (do czasu rozebrania lusterka)?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lis 2021, 17:37 
Bywalec
Offline
Od: 24.11.2015
Posty: 380
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: śląski
16 listopada 2021, o 18:33 Jedrzej napisał(a):
popielasty, mam pytanie, czy jak silnik jednego lusterka pracuje cały czas (bez względu na pozycję lusterka) można go tymczasowo odciąć wyciągając któryś bezpiecznik (do czasu rozebrania lusterka)?


Miałem tak samo. Wypiłem zasilanie od silniczka. Cała reszta działa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 lis 2021, 19:51 
Świeżak
Offline
Od: 18.10.2021
Posty: 27
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
16 listopada 2021, o 17:37 ace2 napisał(a):
16 listopada 2021, o 18:33 Jedrzej napisał(a):
popielasty, mam pytanie, czy jak silnik jednego lusterka pracuje cały czas (bez względu na pozycję lusterka) można go tymczasowo odciąć wyciągając któryś bezpiecznik (do czasu rozebrania lusterka)?


Miałem tak samo. Wypiłem zasilanie od silniczka. Cała reszta działa.


Już widzę kilka postów wyżej, dziękuję :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lis 2021, 14:32 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1111
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No i po myjni w piątek padło składanie lewego. Na razie nawet polecany przeze mnie WD40 nie zadziałał... Czekam aż się osuszy trochę powietrze. Może pomoże :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lis 2021, 15:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 418
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Może niepotrzebnie przypominam, bo o tym już wiecie, ale zawsze składajcie lusterka podczas mycia na myjni...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 lis 2021, 15:31 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1111
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja po prostu zapomniałem powiedzieć, żeby nie lali po lusterkach za bardzo...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 24 lis 2021, 14:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 1998
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na pokrętle od lusterek jest pewna pozycja która sprawia, że silniczek nie działa w przypadku uwalonej zębatki lub ślimaka. Trzeba to wyczuć, w połowie między rozłożonymi a złożonymi ;) Działam tak od ponad 2 lat :D

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~277000km. <pucu>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lis 2021, 19:48 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1111
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A jednak... "Pozwól WD40 działać, a odwdzięczy się działającymi lusterkami" :) Po paru dniach lusterko ożyło. Zapewne wyschło, WD40 dotarł tam gdzie powinien i działa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 lis 2021, 17:57 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 130
Rok produkcji: 2012
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam,
Dopadło mnie przypadłość lusterkami:
Nagle przestały działać mi lusterka, konkretnie nie dało się złożyć rozłożyć obu lusterek, podobnie nie dało się ustawić pozycji.
Przy takim zachowaniu nie mogła to być sprawa napędów - jedynie przełącznika.
Na sieci znalazłem informacje, że w przełączniku lubi przepalić się ścieżka.
I u mnie to nastąpiło:
Mazda6_awaria_przelacznika_lusterek_0.JPG
W przeciwieństwie do typowej naprawy, zamiast zworki wlutowałem najpierw bezpiecznik topikowy, ale ponieważ w różnych momentach palił się to wymieniłem go na normalny automat (S-ke).
Okazało się że wybijało ją podczas przekręcania przełącznika składania i regulacji lusterka.
Nie dawało mi to spokoju i po rozebraniu i wyczyszczeniu przełącznika okazało się że styki w pokrętle wytarły lakier na ścieżkach:

Mazda6_awaria_przelacznika_lusterek_1.JPG
Mazda6_awaria_przelacznika_lusterek_2.JPG

Przy pomocy cienkiej warstwy poxipolu zaizolowałem ścieżki i pomogło - bezpiecznik przestał się już palić.
Trzeba pamiętać by była to bardzo cienką warstwa bo w przypadku zbyt grubej, nie da się przekręcić przełącznika ( lub będzie to utrudnione....)
Może ma ktoś pomysł jakim lakierem odpornym na ścieranie to zabezpieczyć?

Niestety , zauważyłem że po wyłączeniu zapłonu dalej można sterować lusterkami. normalnie powinny działać jakiś czas , ale np rano po otwarciu auta powinno być nieaktywne...
Generalnie jednak, do czasu znalezienia używki mogłem normalnie działać

Mam nadzieję że innym osobom uda się to "naprawić" tak że będzie to działać dokładnie tak jak przed awarią.
Może ma ktoś taki przełącznik do eksperymentów?

PS Na rosyjskich stronach naprawa polega na wlutowaniu w miejsce spalonej ścieżki grubego drutu. ...
Dotyczy modułu GKL266350A GKL2 66 350A


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 31 gru 2021, 10:51 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jaka zębatka lusterka jest stosowana w M6 GL 2017r. Są chyba różnice w niektórych wersjach. Chcę zamówić nową bez rozbierania lusterka, ale nie wiem jaka powinna być w tym modelu, 30 zębów czy inna ? Ktoś może rozbierał już ten rocznik, lusterko i wie jaka powinna być ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 sty 2022, 10:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.01.2022
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dzien dobry wszystkim, mam problem z lusterkiem które urwał mi jakiś pirat drogowy, chciałem zamowić używane i przyszło mi na 9 pinów prawdopodobnie ze składaniem elektrycznym. Ja mam wersje us 2,5 194KM skrzynia automat w sedanie z lusterkiem składanym manualnie. Moje pytanie brzmi czy jest ktoś w stanie określic mi jakie lusterko powonno byc do tego modelu? Licząc kable które wystają z mojego byłego lusterka to jest ich 8, czy wersja lusterka 8pin bedzie idpowiednie? pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 38, 39, 40, 41, 42

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.