Teraz jest Wt, 18 gru 2018, 17:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 13:05 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
ja robiłem 4 lata temu w mojej byłej GH (w Krośnie, jesli będziesz zainteresowany mogę poszukać adresu), koszt wtedy około 1200 PLN.
ostatnio widziałem zdjęcia od nowego właściciela i podwozie jest w bdb stanie. Moim zdaniem gra warta świeczki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 17:58 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: podkarpacki
pbbp : jestem zainteresowany, podaj proszę jakieś namiary.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 20:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
poszedł priv.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 5 sie 2018, 15:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 1267
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
@Pepe87 : jeśli Rzeszów w rachubę wchodzi , to mogę polecić z doświadczenia, kilka aut tam robiłem : panowie Śliż (ojciec i syn) Kielanówka. Znajdziesz w internetach telefon.
Koszt Mazdy 6 - podwozie i profile zamknięte coś ok 800zł 3 lata temu, środki Valvoline. Robią auto kilka dni - rozbieranie plastików gdzie trzeba, mycie , suszenie (teraz dobre warunki pogodowe) , oklejenie wszystkiego co niekonserwowane i konserwacja. Mam porównanie dwóch 156tek które równolegle miałem - jedną konsekrowaną, drugą nie. Kilka naszych zim i różnice ewidentne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lis 2018, 17:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.09.2015
Posty: 179
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Widzieliście?



 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lis 2018, 19:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
tak, temat poruszany był w innym wątku,
jest i odpowiedź na materiał Mazdy. No to niech dalej sprawdzają, moze dowiemy się czegoś więcej nt. naszych aut:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 14:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.09.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
bardzo dziwna ta sytuacja...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 21:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 78
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ktoś się mija z prawdą. Pytanie czy mazda by sie tak podłożyła i szlifowała lakier na jakimś lewym egzemplarzu? To byłyby dopiero strzał w kolano :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lis 2018, 22:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 164
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na mój nos to kwestia miernika, który nie wykrywa na blaszanych elementach cynku w ocynku blach mazdy. Mówi się, że mazda do ocynkowanie używa stopu różnych pierwiastków, którego procentowy skład jest tajemnicą firmy. Zatem zawartość cynku w ocynku blach może być np. 30% a nie 90% i nie każdy miernik to wykryje. Podejrzewam, że stosowana przez mazdę technologia ocynku jest tańsza niż zwykle stosowana. Dlatego też ASO nie wie jak dokładnie nazwać ten ocynk, gdzie cynk ni jest tak dominującym pierwiastkiem. Ale to tylko moje domniemanie, a nie jakaś konkretna wiedza. Ale nigdy bym na podstawie miernika nie dowodził, że mazda nie ma ocynku dopóki bym nie zbadał kilkoma nieinwazyjnym metodami lub organoleptycznie. Bo to wygląda tak ze najpierw opluć a później się jakoś wyjaśni.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 19:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 1930
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
dropt07 ale cały materiał opierał się na tezie Mazdy strasznie gnija... bezstronności i rzetelności było w nim tyle ile wyciszenia klasy Premium w Mazdzie... Nawet jeśli ocynku by nie było mój odbiór był negatywny...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lis 2018, 22:25 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: łódzki
Cytuj:
Zatem zawartość cynku w ocynku blach może być np. 30% a nie 90% i nie każdy miernik to wykryje.

To nie tak kolego dropt07. Ocynk w tym przypadku na blachy karoseryjne kładzie się elektrolitycznie.

_________________
W Grudniu będzie druga miłość M6 kombi 165KM skyENERGY biała perła


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 lis 2018, 01:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 164
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wiem o tym doskonale, ale pod pojęciem ocynku mam na myśli cynk nakładany elektrolityczne oraz warstwę pasywacyjną, ja zauważyłem oliwkową, która dodatkowo chroni blachy i od grubości tych warstw i składu tej drugiej mogą być problemy z wykryciem tej pierwszej. Ale to tylko moje domniemanie. Nie czuję się tu specjalistą. Ale żeby tak pluć i czekać czy mazda odpluje.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 00:55 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: łódzki
A tu kolejna odpowiedz:


_________________
W Grudniu będzie druga miłość M6 kombi 165KM skyENERGY biała perła


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 04:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 224
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mazda Polska pokazała to co chciała pokazać. Zlecili pomiar składu i dystrybucji pierwiastków przy pomocy spektroskopii rentgenowskiej, ale bez podania grubosci warstwy, zeby zle nie wypasc na tle konkurencji. Juz sama grubosc lakieru rzedu 70um mowi sama za siebie.

Tez macie korozje powierzchniowa na tych elementach?
http://www.wykop.pl/ramka/4664043/zabez ... zywistosc/
https://www.[inne forum].pl/forum/viewtop ... 4&t=207695


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 11:09 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 874
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pamiętam dyskusje z forum Mitsubishi - nowo odbierane auta miały dużo gorszy nalot na wydechu. Dopisywali się ci co odbierali auta 3-5-8 lat wcześniej - też tak mieli przy odbiorze i po tych 3-5-8 latach (pomijając zużycie i brud :) ) za dużo to się nie różniło. Generalnie wychodziło na to że w perspektywie 10 czy 15 lat taka rdza nie ma żadnego znaczenia pod względem bezpieczeństwa czy zużycia/wytrzymałości elementu. Więc jak nie jest widoczne to nie ma sensu z tym nic robić. Więc żadne dzieci do żadnego bagażnika z tego powodu nie wpadną.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 11:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 7488
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
27 listopada 2018, o 11:09 limo napisał(a):
bez podania grubosci warstwy

A jakie ma znaczenie dla zabezpieczenia antykorozyjnego grubość warstwy?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 21:43 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 224
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Korozja to korozja i jeżeli po roku jest nalot to po latach sie tylko poglebi. Nie robmy z tego normalnosci. Wystarczy, ze importer to robi. Zamiast reagować na filmy Balkana lepiej niech zajma sie klientami Mazdy. Jeszcze, zeby byl to duzy koszt a mozna byloby to doczyszcic i oddac do lakierowania proszkowego (za 20 zl to zrobia) przynajmniej zachowujac twarz. Słabe to.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lis 2018, 23:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1126
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Jestem ciekawy jakości stali, bo jakiś czas temu wypłynęła sprawa:
Cytuj:
...Kobe Steel sfabrykowała dane na temat parametrów produktów ze stali, aluminium i miedzi dostarczanych ponad 200 odbiorcom...


Kobe Steel to japoński producent stali, rynek jest tam bardzo specyficzny - tzn. zamknięty.
Bardzo niechętnie sprowadzają towary, więc jest duże prawdopodobieństwo, że stal wykorzystywana w produkcji była właśnie od Kobe.

Jaka jest prawda wie tylko Mazda.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 lis 2018, 10:17 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Sprawa Kobe Steel, jest na tapecie już od dłuższego czasu, ponad rok albo dwa.
Oficjalnie była mowa o aluminium i metalach kolorowych.
Faktem jest, że fabryka coś namieszała, i sama stal (prawdopodobnie) również została "zmodyfikowana".
Nie wchodząc w politykę, napewno każdy z nas, jest posiadaczem metali z tej fabryki.

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 09:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 224
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Nie namieszała a było to celowe działanie i nie martwiłbym się o fotele a o parametry karoserii przy zderzeniu, bo jezeli słupki B miały stal HSS 1500 MPa a w praktyce jest 980 MPa jak na elementy dachu to już jest spory problem. Kwestia foteli i oparc w Mazdzie to po prostu czysta oszczednosc na lakierze lub/i ocynku.

Przykładowa rama fotela do "oszukańczego" VW Golfa rocznik '99 (kiedys lakierowali):
Obrazek

Ford Focus 2012 - 2016:
Obrazek


Ostatnio edytowano Cz, 29 lis 2018, 09:39 przez limo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 09:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1126
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Tak to właśnie jest obecnie - księgowi projektują auta.
Ktoś policzył ile to litrów farby i godzin pracy zostanie oszczędzonych, na efekty nie trzeba było długo czekać.

Nie porównywałbym aut czy elementów z 2000r z obecnymi - to jest bezcelowe.
Mogę przysłać Ci zdjęcie Audi 100, które od 15lat stoi "pod chmurka" i rdzewieje tylko tam, gdzie pozaginały się błotniki.
Także jeżeli chcesz coś porównywać, to elementy/części/samochody z tych samych lat produkcji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 09:48 
Stały bywalec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 874
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Tak to właśnie jest obecnie - księgowi projektują auta.
to samo na forach czytałem i 8 i 13 lat temu jak kupowałem poprzednie nowe auta :D

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 09:58 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 224
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Auta z lat 90tych np. japonskie tez mialy wady np. korozja karoserii byla duzo wiekszym problemem.
Jak spojrzymy na ramy foteli duzo mlodszych aut z ostatnich lat to w przypadku np. Opla Insignii, VW Passata, Audi, BMW wygladaja podobnie jak te w VW z lat 90tych i sa lakierowane.
Klienci kupuja wzrokiem, wiec oszczednosci sa tam, gdzie klient nie zajrzy (np. nikt nie bedzie w salonie rozpinal tapicerki kanapy lub foteli).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 10:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jasne , teraz księgowi żałują nawet na auta do crash testów. W związku z czym zaprzestano ich przeprowadzania. Zresztą, po co straszyć ludzi. Same paździerze teraz robią. Żaden by nie przeszedł nawet na jedną gwiazdkę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 10:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: łódzki
Wybacz Smook, nie mogę się z Tobą zgodzić.
Auta na krasz testy kupowane są przez niezależne firmy. Żadna firma nie daje aut za darmo do testów.
NCAP kupuje auta sam, nawet 20 sztuk jednego typu.
Pozdrawiam

_________________
W Grudniu będzie druga miłość M6 kombi 165KM skyENERGY biała perła


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 12:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 405
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cyrk i afera z powodu powierzchniowej rdzy na stelażu. Wystarczy pogrzebać w necie na zagranicznych forach i takie kwiatki wychodzą w nowych BMW, Toyotach, Daciach i pewnie innych. Ale to Mazda obrywa :)
Przykłady z samego BMW:
https://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?s=79482ee2e8bb50146dd47d0b0062c3d0&attachmentid=730706&stc=1&d=1343964389
https://f30.bimmerpost.com/forums/attachment.php?s=79482ee2e8bb50146dd47d0b0062c3d0&attachmentid=730753&stc=1&d=1343987301
https://www.fotosik.pl/zdjecie/cea46b0f956e7098

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 12:49 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 1190
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zbyk napisał(a):
Wybacz Smook, nie mogę się z Tobą zgodzić.
Auta na krasz testy kupowane są przez niezależne firmy. Żadna firma nie daje aut za darmo do testów.
NCAP kupuje auta sam, nawet 20 sztuk jednego typu.
Pozdrawiam
Sugerujesz, że fabryka robi jak leci i jak wyjdzie a potem czeka aż ktoś kupi ich produkt i jebnie nim o ścianę?
Może i tak się kiedyś działo w FSO, bo po co eksperymenty robić skoro produkt samochodopodobny sam się sprzedawał.
We współczesnym przemyśle samochodowym jest jednak gdzieś konkurencja i walka o klienta. Różnie się objawia.
Stąd fanboje wideł, łańcuchów oraz stringów.
Stąd pośrednio auta sprzed 10 lat nie przejdą równie bezpiecznie crashtestów tak jak te współczesne, chociaż zespawane byly z blach fizycznie grubszych. Cadillac z lat 60tych bedzie dużo wiekszym ryzykiem w razie wypadku niż tegoroczna Kia Picanto.
Przecież to oczywiste, że na etapie projektowania niszczy się dziesiatki prototypów aby osiągnąc docelowo ten pożądany kompromis pomiedzy wytrzymałoscią, estetyką a ekonomią produkcji.
Pisałem sarkastycznie i zgryźliwie bo ciężko się czyta tendencyjne niczym kurwizja posty kolegów .


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 13:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1126
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
29 listopada 2018, o 12:49 Smook napisał(a):
ciężko się czyta tendencyjne niczym kurwizja posty kolegów


Chciałem wyrazić swoją opinię, że inaczej wyglądały auta produkowane 20lat temu i nie można ich porównywać z obecnymi (chodzi o jakość wykonania, materiałów itp).
Nie zgodzę się, że tylko stelaże foteli w Maździe mają rdzawy nalot, a w innych jest super, bo jak widać po zdjęciach, problem jest ogólny, a krytykuje się jedną markę.

Czy to celowe oszczędności materiałowe, czy brak dobrej jakości stali - nie wiem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 lis 2018, 13:39 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 4648
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Szczerze to oczy bolą od czytania...

Teraz czy kiedyś...Co za różnica? Za każdym razem coś jest nie tak, zawsze można wszystko podważyć, inaczej odebrać, inaczej spojrzeć, zawsze będzie wymóg stricte personalny bo mnie się coś tam nie podoba, bo mnie ciągle coś nie pasuje a bo paluszek i skuwka itd...

No ale przecież mamy zezwolenie na pierdolenie.... :-)

Marudy marudzą na jakiś produkt np samochód a kończy się na mądrościach że zmieniliby nawet świat! Ha taki oto człowieczek jest ma forum wieeelki że aż strach...

Marudzi klepie jak potrafi, wszystko chciałby zmienić bo mu coś nie pasi, ale zacząć zmianę od samego siebie? Co.? Niemożliwe przecież....

Panie i pany, gdzie zostawiliście rozsądek, zdrowe myślenie, akceptację tego co macie?... Aha, no tak...to radzę sobie samemu coś wyprodukować, zachwalać na lewo i prawo i niegdy pod żadnym pozorem nic nie powiedzieć że coś zrobiłem nie tak...cicho wtedy jak mysz pod miotłą się siedzi...

A w myśl przysłowia, że żyd dla towarzystwa kazał się powiesić.. To tak jak zbiór malkontentów na forum, gadam narzekam słuchają mnie więc żyje!....

A bez sensu... :-)

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 lis 2018, 23:47 
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 224
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
... i nieprawda jest jakoby dach przeciekal, bo prawie nie padalo <spoko> Napisz to posiadaczom 3-ek, ktorzy wrzucili zdjecia a importer ich olał :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 430 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.