Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 11:41 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.12.2017
Posty: 44
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Przeczytałem cały wątek. Planuję zakup M6. Budżet pozwoli mi raczej na zakup przedlifta - 2012 - 2014.
Auto bardzo mi się podoba, jednak przestraszyłem się trochę paroma zdjęciami na forum (ruda) i doniesieniami, że pierwsze wypusty miały problem z rdzą przez podróż morską i sól.
Jak to w końcu jest? Był ten problem w pierwszych wypustach, czy nie? Jeżeli był to wiadomo coś na temat tego, kiedy został rozwiązany?
Czy jest różnica między produkcją 2012, a 2013, czy 2014? Może da się kupić 2012 bez rudej? :-)
Czy kolor ma jakiś wpływ na szanse wystąpienia rdzy?

A może to wszystko zależy po prostu od szczęścia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 sty 2018, 21:57 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
moim zdaniem Mazda nie jest ani lepiej zabezpieczona niż konkurencja ani gorzej, ta sama eko-nędza...

Auta jeżdżą już kilka lat a wątek korozji nie jest specjalnie rozwinięty w przeciwieństwie do tego o hamulcach czy wyciszeniu:)

Także dobrze skontrolować przed zakupem, profesjonalnie zabezpieczyć po, odpowiednio pielęgnować podczas eksploatacji i auto kilka lat powinno pośmigać...

Jeżeli oczekujesz poziomu zabezpieczeń i odporności na korozje jakie miały Volvo w połowie lat 90tych to tego nie znajdziesz w Mazdzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 18 sty 2018, 13:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 stycznia 2018, o 21:57 Plichcior napisał(a):
Jeżeli oczekujesz poziomu zabezpieczeń i odporności na korozje jakie miały Volvo w połowie lat 90tych to tego nie znajdziesz w Mazdzie.


Tak samo jak nie masz się co obawiać, że zje ją ruda w 3 lata jak to było w przypadku pierwszych serii Mazdy 3 i 6 I gen. za czasów współpracy z Fordem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 sty 2018, 16:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na temat korozji w innych zajefajnych autach w odniesieniu do naszych Mazd :D
Obejrzyjcie od około 8 minuty opinię fachowca na temat blach innych aut ....

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 sty 2018, 17:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
To są skutki nie profesjonalnej wcześniejszej naprawy lakierniczej :wink:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 26 sty 2018, 17:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ta ??? Autor filmu komentuje to inaczej - dach szczególnie. A osobną sprawą jest spaprana poprzednia robota ... tyle , że to też juz była walka z rdzą , a nie dzwon.
Więc pochopny wniosek twój ;) :hihi:

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 09:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
26 stycznia 2018, o 17:07 irys napisał(a):
To są skutki nie profesjonalnej wcześniejszej naprawy lakierniczej :wink:


B6 akurat na drzwiach miały listwy na drzwiach i pod listwami często korozja się zdarzała.... To nie jest pierwszy raz gdy o tym słyszę.


Generalnie 13:20 i wzwyż jakieś 5 minut o korozji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 09:17 
Offline
Odnośnie Mazdy to mam odprysk z rudą na rancie maski. I tak od 2.5 roku. Jak w każdej marce są mity. Co jakiś czas jestem pod autem i nic się nie dzieje. Są naloty na zawieszeniu czy tłumiku ale tak zawsze miałem w tym czym jeździłem więc mnie to nie rusza ani nie niepokoi. Relaks.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lut 2018, 11:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.12.2017
Posty: 38
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Swoja GG i GH sam konserwowalem jak Pan Bog przykazal i starczylo na 4 lata uzytkowania kazdej M6. Teraz po zakupie GJ czekam na cieplejsze dni i zrobie to samo (moze w marcu). Cala akcja trwa okolo 2,5 dnia bez spinania sie. Jak rozgrzebie auto to pokaze fotki jak wyglada auto 5 letnie od Niemca.

Pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 16:33 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 03.02.2014
Posty: 78
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Najnowszy długodystansowy test Auto Świata zakończony rozbiórką samochodu pokazał, że GJ/GL są nieźle zabezpieczone - rudej nie odkryto. Tak jak piszecie - w tej chwili ogólnie wszystkie marki są "eko" i obliczone na max 10-letnią eksploatację. W rzeczonym wyżej AŚ parę miesięcy temu rozebrali nowe BMW i miał naloty rdzy m.in. na drzwiach. W moim poprzednio użytkowanym salonowym i nie bitym Holzwagenie Golfie Plusie po kilku latach zaczęły rdzewieć nadkola i klapa. Takie czasy.
Miałem dwie Mazdy MX i tam dużym problemem był całkowity brak zabezpieczenia elementów podwozia - ruda miała szerokie pole do popisu . W mojej GJ (2015 rok) był fabrycznie nałożony na podwozie taki żółty wosk i po 3 zimie nie widzę specjalnie jakiś rudych nalotów czy czegoś niepokojącego ...

_________________
126p ... Avensis T27, MX-5 NB, GT86, Mazda 6 GJ fl


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 09:49 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Wrzucam na szybko fotki Red Soul z 2013 na dachu sporo malych punkcikow i kilka wiekszych i rant blotnika. Auto nie bylo naprawiane nigdy blacharsko.
U mnie w Meteor Grey to samo na dachu. Ostatnio parkowala obok mnie taka sama Mazda z 2013 i na dachu ten sam problem.

Obrazek

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 10:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Oooooo fuck... Nieprawdopodobne.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 10:54 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Rant blotnika bardzo prawdopodobny - niestety. W przedlifcie z początku produkcji tam nie jest niczym zabezpieczone fabrycznie, a w sedanie od wewnątrz jest piękna półka na rancie na której bedzie sie zbierać syf z solą. I jezeli auto jest myte tylko na myjkach automatycznych to nigdy nie bedzie wyczyszczone. Także kwestia czasu aż ruda zacznie tam szaleć...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 11:19 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
z tym dachem cos jest nie tak, na pewno nie byl robiony, nie jest auto z Hamburga czasem?? Ja czegos takiego w zadnym aucie do 5 lat nie widzialem. POnadto tutaj jest duzo osob z przedliftami i nic takeigo nie maja......


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 12:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Nie dach nie byl robiony. Auto uzytkowane jest w IRE, prosto z salonu 1 wlasciciel, oba auta zakupione razem. W moim jest tak samo ( zdjecie ponizej sprzed 2 lat),
tych pajaczkow to juz z ponad 10 mam i ciagle przybywa. Przygladalem sie juz kilku takim Mazdom 6 z 2013 i kazde mialo te pajaczki,
jedne wiecej inne mniej i tylko na dachu. Gdzie indziej sa odprsyki od kamykow, ale nie ma tej korozji pod lakierem.

Obrazek


Ostatnio edytowano Wt, 17 kwi 2018, 12:20 przez remi, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 12:19 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
W IRE mieszkasz gdzieś na wybrzeżu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 12:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.04.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tu generalnie wszedzie jest wybrzeze :wink: Do morza mam 10-30km, zalezy czy w pracy czy w domu.
Ale wiesz, nawet jakby sol w powietrzu byla to nie tlumaczy czemu rdza odpryskow na masce tak
nie penetruje lakieru jak tych na dachu?

Na parkingu w robocie przejrzalem jeszcze inne auta. Insignia z 2011 ma to samo oraz Mazda 6 GH 2010 - masakra, caly
dach M6 pokryty juz. Inne marki ok, nawet starsze Fordy czy Renault ok. Mam jeszcze Corolle i Mazde 323 BJ i masa odpryskow
ale nie ma takiej perforacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 17 kwi 2018, 12:45 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Strzelam ze maska wykonana z innego stopu. Pogon za niska masa i ekologia nas użytkowników wykończy...

Z jednej strony ma ważyć jak najmniej, z drugiej strony ma mieć większa wytrzymałość. Widać ze trwałość maja w d...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 kwi 2018, 21:51 
Nowicjusz
Offline
Od: 07.06.2017
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
z tym dachem to im sie w tej japoni chyba maszyna zepsuła co dachy malowała bo też mam auto z 2013 roku i na dachu mam to samo co wyżej ,no moze troche mniej zadzerwiałe ale te pajączki są fakt ze od 3 lat wygladaja tak samo ,nie zauwazylem zeby to sie jakos powiekszalo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 06:07 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No ciekawe do czego sie nie przyznają.

Podobno afera z Kobe Steel nie ma wpływu na jakość gotowego produktu:)

https://insidemazda.mazdausa.com/press- ... obe-steel/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 07:49 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Kochamy Mazdy więc musimy wierzyć producentowi, gdy pisze że nie wykorzystywał w produkcji materiałów o parametrach zafałszowywanych przez KOBE STEEL. Inni producenci samochodów brali stal i aluminium w ciemno ale mazda z pewnością nie .... NIE! No w życiu nie. Uczciwość ponad wszystko.
Naiwny zada pytanie: to dlaczego maski, pokrywy, progi i dachy w mazdach rdzewieją?
Odpowiedź: to tylko złudzenie optyczne a w jednostkowych przypadkach niewłaściwa eksploatacja użytkowników.
Ot i cała prawda!

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 kwi 2018, 14:54 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
To nie jest rdza to są zmarszczki :-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 26 kwi 2018, 09:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
zagryziak, ale wiesz, że tam chodziło o stopy metali lekkich a nie zwykłą stalową blachę na dach czy maskę?
Bo łączycie w korelacje zupełnie niezwiązane ze sobą sprawy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 12:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 42
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Wracając do tematu, ostatecznie zdecydowałem się na konserwację Mazdy z profilami zamkniętymi w zakładzie Onyxx pod Rzeszowem. Jutro prawdopodobny odbiór samochodu wraz z fotorelacją. Jak ktoś byłby chętny to mogę wrzucić fotki. wiek mojej mazdy to 1rok i 3 mies.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Myślę, że wszyscy chętni :D
manci39 Robisz coś jeszcze u nich poza zabezpieczeniem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 12 lip 2018, 13:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
remipajaczki byly w GH , pewnie dalej beda w kolejnych modelach 2050 roku :) U siebie przestalem juz zwracac na to uwage.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 lip 2018, 11:28 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 42
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
@domas7 na razie zdecydowałem się u nich tylko na konserwację podwozia z profilami zamkniętymi. Drugą firmę w okolicy jaką znalazłem jest firma Vicars (ale tutaj terminy jeszcze dłuższe - około 2 mies wcześniej rezerwacja). Samochód do odbioru niestety jutro - fotki wrzucę najprawdopodobniej w pon ze względu na to, że po odbiorze samochodu czeka trasa 1400 km do zrobienia

zastanawiam się jeszcze nad wyciszeniem nadkoli ale myślę ze to madzia najwcześniej dostanie pod gwiazdkę :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 sie 2018, 20:39 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 17.01.2018
Posty: 69
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: pomorski
manci39 jaki koszt konserwacji?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 11:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.08.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyGO
Region: podkarpacki
Manci39 : jak wrażenia po robocie? Również zastanawiam się czy u nich nie robić podwozia.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 sie 2018, 11:33 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 05.04.2017
Posty: 42
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Koszt konserwacji 1400 PLN. Uważam, że praca wykonana porządnie. Niestety wciąż nie mogę doprosić się o zdjęcia z fotorelacji :/ postaram się zrobić samemu zdjęcia ale najpierw muszę samochód jakoś na podnośnik wstawić :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 744 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 25  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.