Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:10

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 9 mar 2018, 23:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
TheBesTia A tutaj bym się kłócił :D Ja lusterka składam może raz na pół roku (serio ) . Ale i tak się popsuło .. O dziwo sprawdzałem w największe mrozy co ostatnio były i działało bez zarzutu :o :D nie wiadomo o co tam chodzi ha ha


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 12:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2016
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
K... j... de..le z serwisu. Niby miały być super hiper poprawione elementy i co się okazało... ch.. i p... dziś j..ło znowu rozkładanie lewego lusterka... no ja p... jak normalnie nie przeklinam to dziś mnie to wyprowadziło z równowagi. Czekam aż serwis oddzwoni, bo nie mogli odebrać telefonu, ja im dam, aż słuchawka spuchnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 17:16 
Amator
Offline
Od: 24.01.2018
Posty: 87
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
MariuszW

Bardzo dobrze ja też z nimi już krótko jadę.

-- Dodano: 10 marca 2018, o 17:16 --

9 marca 2018, o 18:14 wilczek napisał(a):
7 lutego 2018, o 12:54 Filipoo456 napisał(a):
Nie po to płacę, żeby zimą nie otwierać lusterek, jak widać nigdy nie poprawią tego problemu.


Rozumiem, że płacisz za odladzanie?

Akurat problem z zimą i lodem nie jest tylko problemem Mazdy, a uniwersalnym. Lepiej w zimę nie składać, tak jak pisze mariuszzar, chyba, że chcesz lód zbierać przed rozkładaniem lusterek.


Nie gadaj mi tu głupot, mają chodzić i tyle w temacie. Po wymianie dwóch, sam serwisant stwierdził, żeby ciągle było w pozycji auto nawet zimą. Temperatura nie ma tutaj nic do rzeczy. Ja również jak paru użytkowników samochód garażuje a problem nastąpił. Po wymianie chodzą bez zarzutu, nie ma zmiłuj będę je „katował”


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 17:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 455
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie gadam głupot, tylko zwracam uwagę na fakt, że zimą lepiej ich nie składać na noc jak nie garażujesz i to niezależnie od marki. I to nie ze względu na ch*** mechanizmy Mazdy, tylko na lód.
A rób tam co chcesz, jak dla mnie to i ręcznie je rozkładaj.

_________________
:drunk:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 19:18 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
16 listopada 2016, o 16:45 Valhalla napisał(a):
Ja 26 litopada - komplet do wymiany. W aso smigaly jak nowe...

Umbra Vis Morbus


Ufff naszukałem się wałasnego postu... aby być precyzyjny. Więc 2 lata po wymianie lusterek.... dziś ponownie ten sam objaw czyli "brzęczenie" inne niż zwykłe działanie mechanizmu dotarło do mych uszu :) i zoaboserwowałem, że zdecydowanie lusterko pasażera składa się wolniej. Cały fart, że gwarancje mam do 21 kwietnia 2018 więc lekko ponad miesiąc ;D. Jak teraz mi kruwa wymienią na ten sam bubel to chyba przelece się do japoni pokazać im inny materiał niż plastik.

A jak u was ktoś już 2raz je wymieniał ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 19:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dwa razy oba lusterka na raz, za każdym razem. Samochód z listopada 2016. Padaja średnio co pół roku. Cały czas ustawione na auto więc składają się po kilka razy dziennie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 21:06 
Świeżak
Offline
Od: 19.07.2017
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
zagryziak napisał(a):
Z Waszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że aby zachować sprawność lusterek zewnetrznych w GJ-kach (mechanizmu składania/rozkładania), należy używać wyłącznie myjek RĘCZNYCH.


Parę dni temu poleciało mi składanie lusterka kierowcy. Auto z końca 2015, składanie lusterek używane sporadycznie, przestało działać po solidnym myciu na myjce ręcznej.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 19:24 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
ja tez ostatnio wymieniłem lewe, gość w BMG ściemniał, ze skoro składa sie wolno, ale sklada, to nie podlega wymianie. Po kilku dniach oddzwonił, ze jednak Mazda zgodziła się to padło wymienić. Zapytałem o jakość mówi to samo:) nawet dodał, ze felgi tak samo obłażą jak obłaziły, japońska niezawodność....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 22:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
Pod względem awarii tych mechanizmów, postawa Mazdy to kpina. Auto za miesiąc będzie miało 3 lata a Mazda nie zastosowała żadnego sensownego rozwiązania problemu czym wkurwia okrutnie klienta i sprawia ze klinet przy kupnie następnego auta zacznie patrzeć w kierunku innych marek.... Znow kurwa umawiać się z serwisem itd. za pierwszym razem wymienili mi lusterka tzn. mechanizmy i sie okazalo ze zamowili ale bez bsm.... I gość poszedl i wyjął z nowki stojącej na wystawie i wladowali do mojej. Co najlepsze w histori serwisowej nie ma słowa o tym ze mialem akcje wymiany mechanizmów. A wy macie? Btw. Ostatnio jai bylem w Polsce przy wymianie oleju wymienili ki teleskopy tylnej klapy (kombi) tez juz komuś wymieniali? Ponoć korozja je wpierdala i jeden gdzies na świecie wystrzelił jak rakieta Elona Muska xD

Doeam że takie akcje rodem Janusza to w Belgii teraz bede gościł w 3 salonie bo tu to papudruny, Somalia 120lat temu...

Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka


Ostatnio edytowano Pn, 12 mar 2018, 08:29 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 00:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Valhalla skąd dokładnie jesteś ,może zrobimy jakiegoś mikro spota tutaj w Belgii <%>
Możesz pisać na priva lub Email.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 mar 2018, 14:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
10 marca 2018, o 17:16 Filipoo456 napisał(a):
MariuszW


Nie gadaj mi tu głupot, mają chodzić i tyle w temacie. Po wymianie dwóch, sam serwisant stwierdził, żeby ciągle było w pozycji auto nawet zimą. Temperatura nie ma tutaj nic do rzeczy. Ja również jak paru użytkowników samochód garażuje a problem nastąpił. Po wymianie chodzą bez zarzutu, nie ma zmiłuj będę je „katował”


Hehe :D Prawda taka , że rozłożenie i złożenie tych lusterek to już "katowanie " :D Postawa mazdy wobec tego jest beznadziejna :D mam mazde z 2013, niezależnie czy składam te lusterka czy nie , one i tak padną - używałem składania dużo razy padły... Prawie nie używałem , też padły :) szkoda , że nie da się przełożyć mechanizmu z 18 letniego toledo <hahaha> do tej pory się składają bez zarzutu :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 22:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy to te trybiki są powodem całego zamieszania?
https://m.ru.aliexpress.com/item/32800464762.html

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 23:50 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jeżeli któryś z Kolegów rozbierał już lusterko i stwierdził jednoznacznie, że powodem jego padania jest wyłącznie ten trybik (30 zębów) pokazany w poniższej ofercie, to możemy wspólnym wysiłkiem zamówić u chińczyków.



https://www.aliexpress.com/item/wholesale-10-pieces-30-teeth-car-motor-Automatic-folding-Rearview-mirror-plastic-gear-for-2013-Mazda/32799417436.html?traffic_analysisId=recommend_2056_null_null_null&scm=1007.13438.99260.0&pvid=6887916e-ffb9-4b93-bfd8-885161428855&tpp=1

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 01:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Tylko teraz pytanie , czy się nie rozleci ? :D Bardzo dobrze , że wstawiliście takie coś ;) Jutro postaram się rozebrać to u siebie i sprawdzić czy to ten trybik . Wysłałem już zapytanie do firmy produkującej takie małe koła zębate czy są w stanie coś takiego zrobić z lepszego tworzywa aby nie pękało ;) Będę czekać na odpowiedź . Jak coś to dam znać .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 02:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
A nie lepiej z jakiegoś metalu kolorowego choćby z duraluminium przynajmniej nie pęknie i do obróbki łatwiejsze jeśli już dorabiać.Najważniejsze dobrze zeskanować geometrię zęba.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 08:09 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
koszt wykonania takiego kółka zębatego to ok 60-70 pln (dla 1-4 szt)
przynajmniej tak mi wyceniono
pytanie czy jak damy mocniejsze kółko - nie padnie silniczek?

z tego co zauważyłem problemem jest miejsce styku części (ramienia) ruchomej z nieruchomą
to tu może się wypłukiwać smar i dostawać się jakieś zanieczyszczenia

ja u siebie w jednym lusterku wzmocniłem tą zębatkę epoxydem, zobaczymy jak długo wytrzyma
ale już widzę po innych zdj że jak nie pęknie kółko to pewnie wykruszą się zęby
w drugim lusterku skróciłem delikatnie sprężynę aby nie ściskała tak tych ramion - mniejszy opór przy składaniu itd
takie tam eksperymenty :)
mam już rozebrane takie lusterko, po południu postaram się podesłać więcej fotek jak ktoś potrzebuje


Ostatnio edytowano Pn, 19 mar 2018, 08:23 przez mario2011, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 08:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
A jak to luterko się rozkłada? Wkład nie pęka przy wyjmowaniu? Jakiś tutorial dla potomnych by się zdał.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 08:27 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
jest "troszkę" zabawy :)
po wymontowaniu z drzwi (tapicerka itd) w tych warunkach(zima) ogrzejcie go do temp pokojowej żeby zatrzaski nie popękały, wtedy łatwiej się demontuje plastiki
zaczynamy od demontażu szkła lusterka, wtedy wszystkie zatrzaski są na wierzchu
wrócę z pracy to postaram się opisać bardziej szczegółowo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mario 2011, bardzo konstruktywne spostrzeżenia. Miałem podobne odnośnie padających lusterek, ale do realizacji po zakończeniu gwarancji. Twój opis demontażu, a w szczególności wymiany niektórych podzespołów lusterek, o których wspominasz to dla potomnych cenne źródło informacji. Bo raczej nie wierzę aby tego typu zmiany wprowadziła fabryka w nowych MY. 2018.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 17:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
19 marca 2018, o 08:09 mario2011 napisał(a):
pytanie czy jak damy mocniejsze kółko - nie padnie silniczek?

Nigdy nie widziałem tego na żywo(przydały by się lepsze zdjęcia).Patrząc na zdj. u chińczyków wydaje mi się,że problemem jest za mała piasta tej zębatki.Wałek ma spłaszczenia i w momencie trochę większych oporów część walcowa chce się wcisnąć w te spłaszczenia.W efekcie ma on tendencję do rozwierania otworu co prowadzi do pęknięcia kółka.Obciążenie silniczka jest ciągle takie samo ,do tego ma on pewnie jakieś zabezpieczenie elektroniczne (np.kontrola amperów) podobnie jak przy podnoszeniu szyb.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 18:57 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Czekajmy więc na fotki i diagnozę od mario2011, gdyż każdemu wcześniej czy później się to przyda.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 19:51 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
19 marca 2018, o 17:39 pedrito napisał(a):
19 marca 2018, o 08:09 mario2011 napisał(a):
pytanie czy jak damy mocniejsze kółko - nie padnie silniczek?

Nigdy nie widziałem tego na żywo(przydały by się lepsze zdjęcia).Patrząc na zdj. u chińczyków wydaje mi się,że problemem jest za mała piasta tej zębatki.Wałek ma spłaszczenia i w momencie trochę większych oporów część walcowa chce się wcisnąć w te spłaszczenia.W efekcie ma on tendencję do rozwierania otworu co prowadzi do pęknięcia kółka.


Jeśli chodzi o tą zębatkę to moim zdaniem niepotrzebne było jej ''odchudzanie'' tzn wyfrezowanie miedzy piastą a zębami
tam ścianka jest cieniutka co ją znacznie osłabiło
dlatego ja swoją zębatkę ''delikatnie stuningowałem'' :) tzn to wyfrezowanie zalałem klejem epoxydowym co powinno ją wzmocnić,
pytanie czy wytrzymają zęby ale to wyjdzie w czasie użytkowania


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 21:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Sprytnie, to faktycznie może sporo zmienić. <spoko>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 21:48 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
zacząłem ogarniać opis demontażu tego lusterka i powiem szczerze aby to miało być naprawdę przydatne zrobię to w sobotę Zdemontuję to które naprawiałem - krok po kroku- opis + zdjęcia, przy okazji sprawdzę aktualny stan zębatek itd
gdyby ktoś się zabrał za to wcześniej i miał jakieś pytania to proszę pytać, postaram się pomóc


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 23:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Pamiętam ,niektórzy opisywali pierwsze symptomy uszkodzenia mechanizmu gdzie lusterko otwierało się tylko częściowo.Może to być potwierdzeniem mojej teorii,bo zakładając ,że zębatka jest pęknięta tylko z jednej strony,wtedy wałek ją obraca do momentu wzrostu oporów i wtedy lusterko się zatrzymuje np. w połowie drogi i dalej już tylko wałek przeskakuje na tych spłaszczeniach w otworze.
Wychodzi na to,że jest to słaby punkt mechanizmu (pod warunkiem,że uszkodzenia ulega tylko ta zębatka we wszystkich przypadkach).Jest jeszcze inny sposób na profilaktykę.Zamiast zaklejać klejem można dorobić takie małe tulejki i wcisnąć je na piastę tej zębatki,ale trzeba mieć dostęp do tokarki i jest to opcja gdy zębatka jest nie popękana.
zębatka.JPG
Ja do tej pory nie mam problemu bo w ciągu roku może 2-3
razy składałem lusterka.To samo doświetlanie zakrętów używam tylko jak jadę w trasę nocną,w mieście jest to zupełnie nie przydatne i nie ma potrzeby nadwyrężać mechanizmów-też mogą być delikatne.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 00:35 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Na trybikach oferowanych przez chińczyka widać wyraźnie, że ich ścianki są zdecydowanie grubsze od ścianek oryginałów. Może nie będą tak pękać?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 02:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Z ciekawości zapytam , jak wyłączasz doświetlanie zakrętów?
A co do lusterek jest właśnie tak jak mówisz, u mnie zanim całkowicie padną otwierają się do pewnego momentu, np do połowy :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 07:59 
Świeżak
Offline
Od: 05.03.2016
Posty: 16
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
20 marca 2018, o 00:35 zagryziak napisał(a):
Na trybikach oferowanych przez chińczyka widać wyraźnie, że ich ścianki są zdecydowanie grubsze od ścianek oryginałów. Może nie będą tak pękać?


Pytanko co to za materiał z którego wykonali te kółka :)


19 marca 2018, o 23:26 pedrito napisał(a):
Zamiast zaklejać klejem można dorobić takie małe tulejki i wcisnąć je na piastę tej zębatki,ale trzeba mieć dostęp do tokarki i jest to opcja gdy zębatka jest nie popękana.



zbyt mała ilość miejsca, ta zębatka jest tam spasowana prawie na styk, po zalaniu klejem już musiałem troszkę nadmiar tego kleju delikatnie frezować , ewentualnie można troszkę przybrać obudowę ale to już ryzykowne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 08:42 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
20 marca 2018, o 07:59 mario2011 napisał(a):
Pytanko co to za materiał z którego wykonali te kółka

Wiem tylko tyle co widzę na fotce:
Obrazek

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 mar 2018, 17:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
20 marca 2018, o 02:02 Riczi02 napisał(a):
Z ciekawości zapytam , jak wyłączasz doświetlanie zakrętów?

ASF mazda6.jpg
Na zegarach będziesz miał kontrolkę podświetloną na żółto


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1370 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 46  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.