Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 7 cze 2016, 19:35 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 40
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
W zwiazku ze jestem swiezym posiadaczem mazdy 6, a zarazem nowym forumowiczem chcialbym z tego miejsca przywitac wszystkich forumowiczy.

W sobote stalem sie posiadaczem mazdy 6 Gh 2008 2.0 mzr cd i w zwiazku z tym mam do was kilka pytan dotyczacych silnika, a mianowicie:

Troche poszperalem na forum i znalazlem informacje dotyczace wadliwych podkladek pod wtryskami i przy okazji wymiany rozrzadu chcialbym je wymienic wraz z regulacja zaworow i oczywiscie wymiany plynow i filtrow i teraz tak:
1) Czy mam kupic podkladki oryginalne tzn takie z cypkami na bokach czy normalne okragle?
2) jezeli bede sciagal miske olejowa wraz z pokrywa rozrzadu to czy lepiej jest kupic nowa uszczelke czy lepiej na stare dac nowy sylikon?
3) Nie posiadam klucza dynamometryczne i jezeli dociagne sruby trzymajace wyryski to czy moge je uszkodzic? Czy lepiej poprostu kupic klucz dynamometryczny i miec spokoj?
4) jezeli odkrece przewody od przelewo to czy potrzebne tez beda nowe podkladki ?

Jest to moja pierwsza mazda a dotychcasz posiadalem same francuzy od puga 205 przez cytryne c5 az na 407 konczac i rozwiazania sa troche inne dla tego tez postanowilem napisac ten post jako ze wole byc przygotowany.

Z gory dziekuje za odpowiedzi i przepraszam za brak polskich znakow, ale aktualnie jestem w pracy i pisze z telefonu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 08:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Z podkładkami najpierw sprawdź czy są walnięte (obfite dymienie po odkręceniu korka oleju) - jak nie puszczają to nie ma sensu wymieniać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 cze 2016, 14:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 28.05.2016
Posty: 40
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Ogolnie z pod korka troche pufa, ale nic nie dymi, czy to oznacza ze podkladki sa ok?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 9 cze 2016, 07:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Raczej tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sie 2017, 18:15 
Amator
Offline
Od: 22.01.2016
Posty: 74
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Jak ci nie dym to nic nie rób z podkładkami. ..olej zalecam dexelia 5w30 dpf, nie lej nic innego, wymieniaj co 10 000 km razem z filtrem powietrza i oleju ( najlepiej oryginalne lub ew mann) co do knecht mam wątpliwości. Filtr kabinowy i paliwa ja wymieniam co 2 serwis.


Rozrzad tylko oryginalny, ja robiłem u jaksy, koszt 1000 zł części z pompa wody z mazda parts plus 700 robota, miałem kombinacje blue print i skf, lepiej wsypać troszkę więcej i założyć oryginal;)


Jak masz przebieg powyżej 200 000 radziłbym zajrzeć do turbiny.jak byś miał jakieś pytania wal śmiało mam to auto od 1.5 roku i zrobiłem nim 70 000 mil przez dość krótki okres i sporo części juz wymienialem;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.