Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 12:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 00:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 06.04.2016
Posty: 113
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
ZBANOWANY!
Odradzam też wybór 2-litrowego diesla. To szczególnie kapryśna konstrukcja znana jeszcze z poprzedniego modelu. Co jest z nią nie tak? Przede wszystkim przy większych przebiegach może dojść do zatkania się smoka olejowego, w wyniku czego konieczny będzie demontaż silnika i miski olejowej. Niestety, nie jest to tania naprawa. Spotykane są przypadki wycieków oleju oraz nieszczelnych intercoolerów. Wtryskiwacze i turbosprężarka również psują się dość szybko.

-- Dodano: N, 10 kwi 2016, 00:36 --

Sam nie mam wyrobionej opinii na temat tych silników. Jedni chwalą, drudzy nie. Wszystko zależy od tego, jak będzie się dbało o autko, a przede wszystkim od kogo się kupuje i w jakim stanie jest konkretna jednostka.
Ciekaw jestem, czy ten Pan narzekał, bo słyszałem, że takie przebiegi są niemal nie do osiągnięcia.

Obrazek

_________________
I'm just an imaginary friend who's living in the real world.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 10 kwi 2016, 04:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Wszystko zależy jak dbasz i jak dbał poprzedni właściciel. Ja już ponad 4 lata jeżdzę 2.0 klekotem i zero problemów. Zatkanie smoka olejowego może rownież wystąpić w 2.2d. Po prostu trzeba to kontrolować. Ja u siebie profilaktycznie miałem sprawdzonego. Wystarczy zdjąć miskę, nie jest to duży koszt żeby go wyczyścić. Najlepiej to zrobić przy zmianie oleju.
Ja uważam że nie ma się co bać silnika 2.0d. Takie same awarie mogą wystąpić w 2.0 jak i 2.2. Jednak jak bym miał wybierać jeszcze raz to brał bym 2.2 ze względu na podobne spalanie a mocy jest więcej

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 kwi 2016, 19:58 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Czemu nie benzyna? Co do ropy to tak jak napisał KOVAL ma znajomka który jeździ dwa lata i jeszcze nie narzekał.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 13 kwi 2016, 09:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
2.0 diesel jest jednostką "specjalnej troski". Jeśli uda Ci się kupic od 1 właściciela z pełną historią serwisową to bierz, jeśli masz jakieś wątpliwości co do tego jak był eksploatowany - darowałbym sobie. O ten silnik trzeba bardzo dbać. Wymiana oleju max co 10 tys., co drugą-trzecią wymianę czyszczenie smoka itp. Ja w tym m-cu np. będę robił wymianę oleju i przy okazji przeczyszczą mi smoka, bo auto było wcześniej serwisowane tylko w ASO, gdzie w ogóle sobie tym głowy nie zawracają. Także z tym motorem jest w sumie jak z większością - jesli dbasz to jeździ bezawaryjnie, jeśli nie to i nawet pancerne konstrukcje zakatujesz. Niemniej jednak jesli masz w bdb stanie egzemplarz 2.2 to ja bym w to szedł.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.