Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 17:32

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 29 lut 2016, 20:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
Witam,
Mam Mazda 6 2007r MZR-cd 143KM, i myślę już o nastepczyni.

Czy ktoś ma porównanie między Mazda 6 GH 2.2 163 Km, a Alfa Romeo 159 2.0 jtdm 170 Km?
Będę też wybierał między Mazda 2.2 diesel, a 2.0 benzyna, ale to już kolejny temat.

Mazda i Alfa z roczników 2010-11 są w podobnych cenach. Oba roczniki to końcówki swoich serii.
Pozdrawiam


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 01:12 przez Adamsky, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 00:12 
Świeżak
Offline
Od: 18.02.2016
Posty: 15
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Będzie brakowało Ci miejsca w środku ;) 2.4 JTD w porównaniu nawet do 2.0MZR-CD 200vs140 koni tyłka nie urywa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 00:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
marcinmarcin napisał(a):
Będzie brakowało Ci miejsca w środku ;) 2.4 JTD w porównaniu nawet do 2.0MZR-CD 200vs140 koni tyłka nie urywa.


dzięki za odpowiedż!
Dobrze, że mówimy o 200KM, bo tak w Mazdzie (w dieslu) jak i w Alfie dodawałbym więcej mocy.

Ostatnie moje zdobyte informacje o rozrządzie są na korzyść Mazdy GH - jest łańcuch.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 00:54 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ale komfort w jeździe już chyba na korzyść Alfy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 01:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
rajek napisał(a):
Ale komfort w jeździe już chyba na korzyść Alfy


komfort to jedna z ważniejszych rzeczy.

Nie wiem dokładnie co masz na myśli, ale na to mogą się składać m.in:
-wygoda,
-przestrzeń (jedni wolą ciaśniej- bardzie dopasowany, a inni obszerniej- bez klaustrofobii),
-dynamika,
-zwrotność,
-zawieszenie,
-wygłuszenie,
-czucie samochodu,
-obsługa, dostępność przyrządów
-jakość mechanizmów, jakość wykończenia materiałów itd

Komfort, to w dużej mierze pojęcie odnoszące się do psychiki, więc też, np:
-satysfakcja, prestiż, bezpieczeństwo, doznania estetyczne itp.

Możesz sprecyzować KOMFORT ?


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 01:40 przez Adamsky, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 01:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tak wiem, napisałem bardziej zaczepnie niż konkretnie Część z tego co wymieniłeś, a raczej ostatnie rzeczy to kwestia gustu i indywidualnego podejścia. Co do samego komfortu, dla mnie w Mazdzie dużym minusem są fotele, są po prostu za krótkie i mimo paru lat użytkowania nadal nie mogę się na nich ułożyć, a jakiś wysoki bardzo nie jestem Porównując do nich fotele z Alfy, dla mnie to jest przepaść. Znajomy ma 159 w limitowanej wersji, miałem okazję zrobić nią parę razy kilkadziesiąt kilometrów i w tych fotelach była to prawdziwa przyjemność. Co do wyposażenia, ja mam wersje sport, więc bardzo podobnie. Alfa jest bardziej wyciszona, ale za to ma mniej miejsca. Ogólnie ta Alfa to bardzo fajne auto, mi po prostu Mazda z zewnątrz bardziej się podoba, szkoda tylko że nie ma foteli z Alfy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 02:12 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
dzięki bardzo za zaczepki :) od tego się zaczynają rozmowy
Ciągnąc za język trochę się dowiedziałem!

Wygoda ma dla mnie drugorzędne znaczenie przy wyborze.
Po pierwsze chcę wiedzieć, czy mogę w auto inwestować, odnawiać, tuningować i się nim cieszyć przez kilka lat (a może i potrzymać do zabytkowego); czyli po pierwsze:
-solidność i niezawodność
Obie; Mazda i Alfa mi się podobają wizualnie; choć Alfa ma dla mnie większy prestiż - to też drugorzędne rzeczy.
Mazda wydaje mi się z kolei bardziej ... chmmm ... bezproblemowa - chcę uniknąć przykrych niespodzianek, które byłyby notoryczne lub załamujące finansowo.
Z tego co już wiem, to są to auta jakościowo dobre, bez większych wpadek. Jeśli tak, to będę brał pod uwagę sprawy drugorzędne - takie jak komfort ;) frajdę z jazdy, satysfakcję
Ale jeszcze nie mam wiedzy, która pozwoliłaby mi na pewność, że mogę się zająć sprawami drugorzędnymi.


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 22:07 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 03:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to wszystko przed tobą, o Mazdzie możesz poczytać tutaj silniki 2.2d są bardzo przyzwoite, chociaż ja mam 2.0d po remapie i też jestem bardzo zadowolony, po prostu trzeba widzieć jak o nie dbać. Kolega od Alfy(który zresztą posiada jeszcze jedną 156 1.9d) to sąsiad z za płota i praktycznie o wszystkich jego bolączkach wiem na bieżąco. Z takich grubych rzeczy to ostatnio padł mu dpf w 159, po prostu się rozsypał. Teraz przynajmniej będzie miał okazję na remap, bo mimo że jest to limitowana edycja, tylko 200 sztuk na UK, pełen wypas, to nie widzieć czemu cały ten super efekt spier.... wciskając tam silnik 1.9 jtd Nie wiem jak w Alfie wygląda to w większych silnikach, ale w 1.9 w kolektorze są jakiś plastikowe klapki, o których znajomy mówił że są dość problemowe.
Po prostu musisz poczytać o jednym i o drugim.

P.s nie musisz odpowiadać z cytowaniem całego poprzedniego postu, chyba że konkretny fragment do którego chcesz się odnieść, inaczej kolorowi wywołają Cię do tablicy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 06:13 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Te klapki tylko w poczatkowych roczniakch sprawialy klopot, i mozna to obecnie dosc tanio naprawic. Sa spece co sie w tym specjalizuja w jtd (multijet, jtdm itd.) bo silnik montowny byl takze w autach GM. A silnik 1,9 jtd bije zywotnoscia 2.0 diesel z mazdy o lata swietlne. Mialem 3 jtd, nie przepisuje opinii za auto swiatem ;-). Za to 2.4 ma niestety gorszy dostep serwisowy niz 1.9, ale to fakt znany od kiedy ten motor zadebiutowal, produkowano go bardzo dlugo. Jest tez tego mniej na rynku. Generalnie 159 jest malo na rynku wtornym, i ciezko cos znalezc. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 08:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
schildkroete napisał(a):
A silnik 1,9 jtd bije zywotnoscia 2.0 diesel z mazdy o lata swietlne. Mialem 3 jtd, nie przepisuje opinii za auto swiatem ;-)

A 2.0 Mazdy ile miałeś ? <czekam>
Zresztą Adam pisze o 2.2., a nie 2.0...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 08:32 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Na szczescie zadnej z silnikiem 2.0 diesel, ale widze ze ciezko znosisz jak sie cos zlego napisze o mazdzie. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 09:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Nie tyle o Maździe, tylko podkreślasz, że piszesz z własnego doświadczenia, a tak naprawdę jednak z zasłyszanych opinii.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 09:43 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Moja opinie juz znasz i tyle w temacie. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 10:43 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
chmooreck napisał(a):
schildkroete napisał(a):
A silnik 1,9 jtd bije zywotnoscia 2.0 diesel z mazdy o lata swietlne. Mialem 3 jtd, nie przepisuje opinii za auto swiatem ;-)

A 2.0 Mazdy ile miałeś ? <czekam>
Zresztą Adam pisze o 2.2., a nie 2.0...


No tak :) ja będę wybierał między poprawiony silnikami: Alfa 2.0 jtdm a Mazda 2.2, z końcówek serii (czytałem, że 2.0 Mazdy nie są dopracowane)

Jak piszesz, że bije o lata swietlne, to proszę o jakieś fakty. Dzięki. Pozdrawiam.
P.s.
Jak pisałem na początku, będę się też zastanawiał nad Benz 2.0 w Mazdzie, więc może wybierać od razu pomiędzy Mazda 2.0 Benz 155KM , a Alfa 2.0 diesel 170KM (zwiększona do 200KM)? Z tym, że Benz to już chyba nie opłaca się podkręcać.

-- Dodano: Wt, 1 mar 2016, 10:43 --

schildkroete napisał(a):
Moja opinie juz znasz i tyle w temacie. pozdr


Dzięki za opinię!
widzę, że masz Mazdę z 2011 DISI, więc z rocznika jaki chcę. Jak śmiga? Coś w niej robiłeś? Pozdr.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 10:45 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Co tu pisac, jtdm to sa bardzo trwale jednostki, i niewiele mozna im zarzucic. Niestety skoro koncowka produkcji to beda filtry czastek stalych, a to bez wzgledu na marke nic dobrego. W pierwszym poscie piszesz tez o 2.0 benzyna, czyli disi. Mam akurat "przyjemnosc" posiadania takiego pojazdu. Tutaj rozczarowuje niski moment obrotowy, i dosc mulowata charakterystyka tego silnika. Na autostradzie jest tez dosc glosno bo przy 160-170 km/h silnik kreci sie dosc szybko, powyzej tej predkosci jest juz tylko gorzej. Spalanie tez nie powala. Pozostaje wierzyc ze disi pozostanie niezawodny. Brak wynalazkow typu dwumasowe kolo, czy sam fakt ze nie jest to jakis wysilony silnik o malej pojemnosci to dobre rokowania na przyszlosc. pozdr


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 11:33 przez schildkroete, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 11:29 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
No to mnie zdziwiłeś tą mułowatością beznzyniaka.
Co do głośności to chyba w Polsce mam problem z głowy, bo można max 140 jeździć ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 11:34 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Stary 2.0 bez bezposredniego wtrysku mial mocniejszy dol :wink: Wez disi na jazde probna i sam ocen, to najlepsza metoda. Jeden pewnie napisze rakieta a drugi ze mul. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 11:37 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
schildkroete napisał(a):
Stary 2.0 bez bezposredniego wtrysku mial mocniejszy dol :wink: Wez disi na jazde probna i sam ocen, to najlepsza metoda. Jeden pewnie napisze rakieta a drugi ze mul. pozdr


można go podrasować?
bo 2.0 DISI 155KM ma konkurować z 2.2 MZR_CD 163KM podkręcone do 190KM (z usuniętym DPF)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 11:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Zawsze można kupić 2,5 l MZR (170 KM).

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 12:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
[quote="laki"]Zawsze można kupić 2,5 l MZR (170 KM).
:) takiego jak ty masz. No może trochę nowszego wybieram.
Żona chyba by się zapytała o rozum :) i wygnała na drugą zmianę do pracy. Chyba, że na przejażdżki niedzielne to byłby dobry. Jak bym miał kasy na 2.5 benz to bym raczej nowego kupywał.

Konkurencją dla niego byłby Alfa Romeo 159 2.4 jtdm (diesel) 210KM (z możliwością rozbudowy do 239KM)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 12:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Dlaczego?

Nakrykloł żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 12:58 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
laki napisał(a):
Dlaczego?


bo pali pewnie kilkanaście litrów.
symulacja:
diesel 2.2 7 l. x10.000km = 70.000/100 =700 l.
benz 2.0 9 l. = 90.000 + 30%
benz 2.5 12.l = 120.000 + 70% rocznie więcej za paliwo niż 2.2 diesel, nie licząc ceny ... i twojego LPG

jeśli się mylę to popraw.

____________________________________________________________

-- Dodano: Wt, 1 mar 2016, 12:57 --

Z tego co oglądam oferty, to podoba mi się wersja sport 2,2 CD 180KM

W chwili obecnej mam GY 2007 Exclusive i dobrze się czuję w takim wyposażeniu, a widzę że większość GH nie ma skór ... i także elektronicznych regulacji fotela kierowcy?


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 13:05 przez Adamsky, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 13:00 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Nie wiem czy z tym silnikiem cos mozna zrobic, tylko w tych nowszych widzialem ze ktos cos oferuje. Z paliwem rachunek nie jest taki prosty, bo od pewnego przebiegu koszty utrzymania silnika wysokopreznego moga zjesc oszczednosci. Cala sztuka jest sprzedac dzien przed tym momentem :wink:

pozdr


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 17:38 przez schildkroete, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 13:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Włocha i Francuza omijaj szerokim łukiem jak masz wątpliwości Turbo Kamera prawde ci powie

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 13:15 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
antol007 napisał(a):
Włocha i Francuza omijaj szerokim łukiem jak masz wątpliwości Turbo Kamera prawde ci powie


dziękuję.
A Alfę z Italii też nie?
Najlepiej od forumowicza kupić :) Choć jak kolega wyżej napisał to sprzedawałby auto przez padaką! oj wstyd ;) ... chyba że za grosze.

Ja w w styczniu, w Polsce od handlarza kupiłem Niemca GY 2007 MZR-CD 133.000km, ale pojechałem z mechanikiem i ważne było jaki jest stan techniczny - tylko podwozie zrobiłem ochronnie, bo było nienajlepiej. No i miał komplety faktur od poprzedniego właściciela, z przebiegami na fakturze.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 14:11 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
schildkroete napisał(a):
Wez disi na jazde probna i sam ocen, to najlepsza metoda. Jeden pewnie napisze rakieta a drugi ze mul. pozdr


Przychyle się do tego stwierdzenia.

Mi wydaje się, że idzie jak burza. Włączając się do ruchu na autostradzie czy próbując coś wyprzedzić nie mam wogóle stresu.
Tak samo powszechna opinia, że głośno i nie da się wytrzmać. Ostatnio 2 razy jechałem trasę ponad 500 km autostrady. Poniżej 140 nie schodziłem i jak dla mnie jest conajmniej przyzwoicie. Po wysiadce z samochodu nie czułem wcale zmęczenia.

Wszystko najlepiej sprawdzić empirycznie, każdy ma inne poziomy odczuwania i inne oczekiwania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 14:49 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
homeini napisał(a):
Wszystko najlepiej sprawdzić empirycznie, każdy ma inne poziomy odczuwania i inne oczekiwania.


A w 2.0 benzyna są wersje (sport?) z skórami i elektr. regulacjami fotela kierowcy?


Ostatnio edytowano Wt, 1 mar 2016, 14:54 przez Adamsky, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 14:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Tak sa. Masz wersje z pelna skora i elektryczna regulacja oraz wersje z polskora i manulana regulacja. Przy elektrycznych o ile dobrze kojarze jest pamiec dla ustawien fotela.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 16:08 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
olek1305 napisał(a):
Tak sa. Masz wersje z pelna skora i elektryczna regulacja oraz wersje z polskora i manulana regulacja. Przy elektrycznych o ile dobrze kojarze jest pamiec dla ustawien fotela.


Po sprawdzeniu na otomoto, wersję w skórze i elektr. regulacją fotela kierowcy 2.2 CD 180KM mam pod 60.000 zł. Trochę drogo w porównaniu z Alfami 159, które mają bogatrze wersje tańsze.
Ale i tak M6 w takim wyposażeniu jest piękna!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 1 mar 2016, 17:43 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Pamietaj ze 60 tys. zl za taka wersje to i tak malo jezeli pochodzi ona, jak bardzo wiele ofert, z importu. Oplaty za 2.2 sa wysokie a 60 tys. zl to obecnie zaledwie ok. 14 tys. euro na wyjazd zakup i oplaty. Stad mozna sie tylko domyslac w jaki sposo ktos wszedl w posiadanie takiego pojazdu za mniejsza cene i obecnie chce go sprzedac z zyskiem. Swego czasu obserwowałem takze rynek uzywanych 159, i podaz byla mala, stad nie bedzie latwo cos znalezc. Nie znalazlem w najblizszej okolicy ani zadbanej 159 ani (w ramach ot) accorda. Pozostalo kupic mazde. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.