Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 16:01

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 23 mar 2024, 08:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.03.2024
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Witam wszystkich swoim pierwszym wpisem.
Jestem zainteresowany zakupem Mazdy 6 GH z silnikiem benzynowym (najpewniej 2.5). Nie mam w planach instalacji LPG
Przeczytałem już mnóstwo informacji nt. wyposażenia, i danych technicznych. Znam podstawowe różnice w teorii, ale chciałem zapytać o Wasze odczucia.
Obejrzałem już parę egzemplarzy 2.5 i zaskoczyły mnie dwie rzeczy:
1. Sprzęgło pracuje dziwnie. Płynnie, ale ciężko. Jakby zamiast odczucia gumy, czy sprężyny był szmaciany kłębek.
Czy to przypadłość tego modelu, czy objaw zużycia/uszkodzenia?
2. Czytałem, że wyciszenie nie jest mocną stroną tego modelu, ale zaskoczyło mnie to, że przy przyspieszaniu silnik przejął inicjatywę nad rozmową w kabinie i stąd pytanie, o Wasze odczucia. Czy jednostki 2.0 będą cichsze, a może odwrotnie? Wg instrukcji silniki 2.0 pracują na wyższych obrotach.

Dodatkowe pytanie; Czy na forum pomagacie sobie w zakupach?
Na forum innej marki, w którym kiedyś uczestniczyłem można było poprosić o rzucenie okiem na samochód, do którego ktoś miał bliżej, żeby nie jechać przez pół Polski na darmo. Nie chodzi tyle o rekomendację zakupu, ale pytanie, czy w ogóle warto jechać 500km, żeby obejrzeć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 23 mar 2024, 23:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 521
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Sprzęgło temat rzeka, czytałeś o pękających pedałach i ścianach grodziowych?
Jak chodzi ciężko będzie do wymiany, koszt ok 2tys i żadne oleje smarowania itp nie pomoże.
Wyciszenie, jest głośniej ale do przeżycia.

Co do oglądania aut przez kogoś to już chyba nie te czasy, teraz mało kto na forach siedzi a co dopiero żeby gdzieś podjechać zobaczyć.
Jak chcesz coś wiedzieć to pytaj, jestem z małopolski może coś podpowiem, mam 2,5 2008r.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2024, 16:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.03.2024
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Poczytałem trochę o tych pękających ścianach i trochę się tego boję, ale z tego co rozumiem nie jest to awaria uśmiercająca samochód (da się to naprawić).
Sprzęgło doliczam sobie do kosztów koniecznych po zakupie.
Nurtuje mnie jednak inna, nowa kwestia; mianowicie przebieg. W aktualnych ogłoszeniach dominują przebiegi rzędu 200-240kkm.
Jak w takim układzie traktować egzemplarz z przebiegiem 350kkm? Czy jak mocno zagonioną, czy raczej jedyną niekręconą?
Jakiego przebiegu spodziewać się w nastoletniej M6 w benzynie?
Może ktoś ma zdanie odnośnie granicznych przebiegów dla silników L5?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.