Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 47%  47%  [ 115 ]
ZDECYDOWANIE TAK 31%  31%  [ 75 ]
NIE 6%  6%  [ 14 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 1 ]
NIE MAM ZDANIA 16%  16%  [ 38 ]
Liczba głosów : 243
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 12:33 
Amator
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Automat też jest ok :) Ot zwykłe sprzęgło hydrokinetyczne, więc super prędkie to to nie jest, ale do codziennej normalnej jazdy aż nadto daje radę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 12:37 
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Mam wrażenie, że jakbym miał Stara to też by go zapakowała po dach. :mad: ..tak wyglądał bagażnik mojego Outlandera jak jechałem w Kwietniu na urlop ( zaznaczam że na dachu jest pełny box 375 l zamykany siadając na nim bo się domknąć nie chciał:

Obrazek

-- Dodano: 30 października 2017, o 12:37 --

30 października 2017, o 12:33 Yuppy napisał(a):
Automat też jest ok :) Ot zwykłe sprzęgło hydrokinetyczne, więc super prędkie to to nie jest, ale do codziennej normalnej jazdy aż nadto daje radę.


Ok, a co ile jest przewidziana wymiana oleju w automacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 13:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Patrząc na sposób pakowania po dach, to z tym samym boxem do GH kombi włożysz więcej.
W rodzinie mam outlandera i widzę jak to wygląda, tak mi się wydaje


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 13:20 
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
O widzisz, to żeś mnie zaskoczył...po Outlanderze to myślałem że tylko Transit da radę więcej :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 07:58 
Amator
Offline
Od: 20.09.2016
Posty: 66
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
30 października 2017, o 12:37 toddy napisał(a):
30 października 2017, o 12:33 Yuppy napisał(a):
Automat też jest ok :) Ot zwykłe sprzęgło hydrokinetyczne, więc super prędkie to to nie jest, ale do codziennej normalnej jazdy aż nadto daje radę.


Ok, a co ile jest przewidziana wymiana oleju w automacie?

W ogóle nie jest przewidziana :) Takie jest oficjalne stanowisko Mazdy. Zalewają świeżym olejem przy remoncie skrzyni, która bez wymiany ponoć wytrzymuje spokojnie 200-300 tys km.
Mimo wszystko warto zmieniać częściej, przynajmniej co 100-120 tys pełen olej lub częściej w przypadku wymiany częściowej.
Ja mam obecnie 120 tys km przebiegu i właśnie szukam ogarniętego serwisu, który podejmie się wymiany dynamicznej w ludzkiej cenie. Jak nie znajdę, będę zmieniać statycznie ale częściej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 13:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
30 października 2017, o 11:09 toddy napisał(a):
Mam dwójkę małych dzieci więc zawsze mnóstwo niepotrzebnych pierdół do zapakowania.

Skoro niepotrzebne, to nie trzeba pakować :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 21:42 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 26.03.2015
Posty: 60
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Jak dla mnie bagażnik w sedanie jest zawsze wystarczający, a trójkę dzieci wożę. Wszystko zależy od organizacji i samodyscypliny :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 21:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
30 października 2017, o 11:09 toddy napisał(a):
I tu pytanie do tatusiów - mieście wszystko w bagażniku ( chodzi o wersję kombi ) ?


Jak gdzies jadę w trasę z rodzinką np. w gory to czasem i z boxem sa problemy z załadowaniem wszystkiego. Tylko, że ja nie pakuje nic powyżej rolety. Teraz już bedzie lepiej bo wózek odejdzie.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 sty 2018, 22:45 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
W porownaniu do moich poprzednich kombiakow to bagaj w mazdzi jest jak stodola na luzie wszystko wlozysz z kratą piwa wlącznie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 07:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Wejdzie nawet sofa 195 z zamkniętym bagaznikiem .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 8 wrz 2018, 17:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.09.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
Witam, chcę kupić młodszy samochód i bardzo podoba mi się mazda 6 gh 2008-2009r. ale mam taki problem tzn. obecnie jeżdżę bmw e46 i chciałbym coś przestronniejszego i wygodniejszego. Chciałbym zapytać o zawieszenie, komfort. Czy ktoś może jeździł bmw e46 i mógł by powiedzieć jaka jest różnica między tymi samochodami?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 wrz 2018, 20:24 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 11.04.2013
Posty: 70
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Ja jezdzilem E46 320d 136PS. BMW lepiej wyciszone i disel robil lepsze wrazenie na trasie (momentem i spalaniem). Prowadzenie tez BMW, wykonanie , meterialy BMW lepsze.
Wady e46 to malo miejsca w srodku, tunel z tylu i z przodu nawet kawy nie bylo gdzie postawic. Bagaznik tez maly. No i koszty, nie tyle serwisu co ilosc problemow. Wal, zawieszenie, klekot itd. Zima benzyna lepsza tez.

- przyjemnosc z jazdy to BMW e46!
- niezawodnosc i ilosc miejsca na korzysc mazdy


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 11 wrz 2018, 22:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
GH Wielkością wewnątrz dla pasażerów czy bagażnik w kombi, będzie porównywalny raczej tylko z Mondeo w tej bryle.
Diesel GH 2.0 z DPF (zdrowy) nie robi żadnego problemu, chyba że zapomnimy wymieniać raz na 100kkm podkładek pod wtryskami, ogólnie stara modyfikowana ulepszona jednostka 2.0, dupy też nie urywa, taki dupowoz rodzinny od pkt A do pkt B jak również na codzień. Wtryski i reszta CR czy turbina dużo wytrzymują, jak licznik nie kręcony to i 400kkm wytrzymuje. Rozrząd podkładki luz zaworowy to lekarstwo na długą jazdę.
W trasie max 5.5l na 100km, oczywiście do 140km/h.
Zawieszenie całe, koło 2M bardzo wytrzymałe.

Trwałe, mocne zwarte jako bryła, prowadzi się b.dobrze, jestbwygoda ogólnie, komfort dobry auto ciężkie więc ładnie zawieszenie pracuje. Dobrze się prowadzi nawet w zakrętach.
Skóra bardzo mocna i trwała.
Systemy mechanika elektronika bez usterek awarii itp.
Czasami komuś może 1 na 100 nawali el magiel.
Rdza go nie bierze jak poprzedniczke GG GY.


Mało awarii prawie wogóle. Ja wspominam bardzo dobrze swoją kombi 2.0 z DPFem.

Ogólnie bardzo fajne dobre auto, polecam. Podstawowy serwis, klocki tarcze i dobre oleje płyny to gwarancja na bezpieczne użytkowanie, tanie w utrzymaniu oraz eksploatacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 08:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Po 4 latach i prawie 50 tys. przebiegu mogę co nieco napisać od siebie w kwestii użytkowania M6 GH, którą niedawno sprzedałem.

Zalety:
1. Auto się b. wolno starzeje, ma piękną linię i na tle innych modeli z tego segmentu wygląda chyba najbardziej świeżo i drapieżnie
2. Spory bagażnik (jak na taką bryłę) w sedanie, ale mój nowy Passat B8 (również sedan) ma o 76 l więcej :arrow:
3. Przez cały ten okres żadnych poważnych awarii (zapieczony tłoczek hamulca, wymiana sprzęgiełka pompy vacuum)
4. Po kilku zabiegach: obniżenie, rozpórka, chip, większe koła i szersze opony auto prowadziło się rewelacyjnie choć komfort na dużych felgach mógłby być większy na koleinach (za to kontakt z drogą nieporównywalny z oryginałem)
5. Całkiem niskie spalanie
6. Mazda6forum czyli świetna społeczność ludzi zawsze gotowych do pomocy

Wady:
1. Mogłoby być lepiej wyciszone (a i tak moja była dodatkowo wygłuszana)
2. Brak 3 strefy klimatyzacji albo chociaż nawiewu z tyłu (chyba standard u japońców)
3. Lakier podatny na odpryski
4. Silniki starej generacji, których konstrukcja sięga lat 90ych o niezbyt subtelnej kulturze pracy (przynajmniej diesel), w których (m.in. dzięki DPF) finalnie polecą wtryski (przynajmniej 2.0 ON) przy większym przebiegu
5. Silnik w oryginalnej mocy (140 KM) z wątpliwie poprowadzonym momentem mało przyjemny w obyciu, trzeba chipować i wtedy auto zyskuje drugie życie. Silniki benzynowe (poza 2.5 Pb) to jakiś dramat jeśli chodzi o dynamikę.
6. Słaby system audio (wersja bez Bose), trzeba zmieniać na jakiś aftermarketowy
7. Mało komfortowe fotele, które po czasie zaczynają skrzypieć (gąbki) i nawet się bujać (akcja serwisowa)

U mnie dochodzi jeszcze koszmarne ASO we Wrocławiu, ale o tym pisałem już wiele razy.

Ogólnie auto godne polecenia jeśli się o nie dba i wykona kilka zabiegów "ulepszających", nigdy mnie nie zawiodło.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 09:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Z tą dynamiką w 2.0 Pb nie jest znowu taki dramat pod warunkiem że komuś nie przeszkadzają redukcje przy wyprzedzaniu :wink: . Jako wysoka osoba z plusów to bym wymienił jeszcze przestrzeń wnętrza (w nowszych autach różnie z tym bywa). Z minusów - hamulce mogłyby być lepsze ale dramatu tez nie ma.
khad czyli jednak padło na Passata?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 13:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Tak <boisie>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 19:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.09.2018
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: łódzki
A jeśli chodzi o zestrojenie zawieszenia, wybieranie nierówności. W Bmw tragedii nie ma ale jest słaby komfort. Czy w Mazdzie ( przed lift ) będzie lepiej czy porównywalnie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem jak w bmw, ale w M6 GH jest jak jazda taczką, ale jak z najbardziej komfortowym kołem wykonanym z najlepszych komponentów :-)

...tzn czuć po czym się jedzie, tak jak napisałem wyżej ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:24 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
M6 GH przedliftowa mogła mieć twarde zawieszenie. W wikipedii jest wzmianka że po lifcie 2010 zmieniono nastawy na bardziej komfortowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jak dla mnie tak jest, moja poliftowa jest bardziej komfortowa, niż przedlift, przynajmniej takie jest moje odczucie.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 20:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I to też jest prawdą, w wersji poliftowej, zawieszenie troszkę zmiękło i stało się bardziej odrobinę komfortowe.

Mazda nie będzie Niemcem i jeżdżąc mazdą będziemy wiedzieć jaką nawierzchnię mamy pod kołami. Czy to będą bruki, łaty, czy idealny przejazd kolejowy.

Zawieszenie bardziej w kierunku "sportowego" niż kanapowca typu limuzyna lincoln z USA....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 06:48 
Amator
Offline
Od: 22.10.2017
Posty: 79
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Możecie potwierdzić tą teze o zawieszeniu jakimś przykładem - czym się dokładnie różni przed lift do po lifta ? Jedyne co może być inne to sprężyny bądź amorki choć wątpię w to, że coś zmieniono...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 07:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Takie powtarzanie bzdury. Ktoś gdzieś kiedyś, ktoś napisał i tak zostało. Zawieszenie jest to samo. Zmienić się mogła sztywność budy, na przykład w newralgicznych miejscach i przez to prowadzenie się nieco zmieniło.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 08:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 12.07.2017
Posty: 163
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
13 września 2018, o 08:04 tomekkoko napisał(a):
Zmienić się mogła sztywność budy

A co rozumiesz przez sztywność budy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 wrz 2018, 10:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Często zmienia się konstrukcja poszczególnych elementow niewidocznych gołym okiem (a-saule, b-saule, schweller itp). Na "inner" jest nakładany "outer" który rzadko kiedy się zmienia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 mar 2019, 09:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Kolega ma rację, każde auto z nadwoziem samonośnym pracuje buda i z czasem nie ma już tej sztywności jak z fabryki.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 kwi 2019, 06:42 
Świeżak
Offline
Od: 20.03.2019
Posty: 20
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Cześć,

przymierzam się do kupna M6. Chciałbym benzynę. Co myślicie o poliftowym silniku 2.0 DISI? Czy jest coś co trzeba wziąć pod uwagę? Zależy mi na niskim spalaniu (nie mam cięzkiej nogi) oraz na niezawodności. Czy w przypadku awarii trzeba szukać pomocy w ASO z uwagi na konstrukcję silnika?

Byłbym bardzo wdzięczny za opinie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 08:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jako użytkownik DISI od prawie 3 lat i ponad 60kkm mogę Ci napisać że silnik jest dobrą konstrukcją. Przez ten czas poza serwisami olejowymi i zaciętym EGRem nie robiłem nic, nic co wymagało by wizyty u mechanika. Jak w każdym silniku warto przeczyścić przepustnice, przepływomierz, dbać o czyste filtry.
Poza EGRem mogę śmiało powiedzieć że silnik jest kompletnie bezobsługowy, bezawaryjny o ile oczywiście kupisz zadbany a nie zajechany egzemplarz.

Jednak oszczędny do dużego miasta to on za bardzo nie jest...nie wiem w jakim terenie będziesz się poruszał, ja jeżdząć po Gdańsku mam średnio pomiędzy 9,5 a 10,5L przy czym wchodzą do tego przejazdy drogami szybkiego ruchu, bywa że ponad przepisowo.
Średnia za ostatnie 25kkm to 9,7L, ale autostrady + miasto to 80% przebiegu, 20% to drogi krajowe gdzie da się zejść do 8-8,5L.
Ze względu na wtrysk bezpośredni trochę trudniej z instalacją gazową, ale oczywiście da się.

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 19:46 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Zgodzę się z kolegą maciekelga, ale tylko częściowo ;)
Co do awaryjności, to w pełni popieram, oprócz standardowej obsługi serwisowej zero awarii.

Natomiast spalanie może być dużo niższe, nie jeżdżę jak emeryt, ale średnie spalanie z ok 70 tyś km mam 8.1 l/100km.
Gdy pierwszy raz zobaczyłem spalanie 6.6 l/100km po dłuższej trasie myślałem, że coś jest nie tak ;)
viewtopic.php?f=4&t=1392

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 11 kwi 2019, 20:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Fajne spalanie, dziś na trasie drogami krajowymi, udało mi się zejść do 7,8L z 200km trasy, jednak to była spokojna jazda do 100km/h.
Ale tak jak pisałem w większości poruszam się po zakorkowanym mieście lub drogach ekspresowych/autostradach stąd taka średnia. Kwestia jakimi drogami się poruszamy i jak dynamicznie.
Mi spalanie odpowiada, tym bardziej że wszystko wskazuje na to że następne auto będzie bardziej paliwożerne

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.