Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 47%  47%  [ 115 ]
ZDECYDOWANIE TAK 31%  31%  [ 75 ]
NIE 6%  6%  [ 14 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 1 ]
NIE MAM ZDANIA 16%  16%  [ 38 ]
Liczba głosów : 243
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 21:22 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Auto ma niestety kiepsko wykonana karoserie, trzeba bylo wykonac dodatkowe zabezpieczenie spodu a lakier jest podatny na uszkodzenia. Skrzynia nie poraza precyzja dzialania a silnik 2.0 disi ma slabe osiagi przy niemalym spalaniu. Do tego ponoc je kradna. Reszta podobnie jak w innych autach tej klasy i ceny. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 08:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Zabezpieczenie antykorozyjne trzyma spokojnie 10 lat, chyba że masz auto po jakichś przygodach. Warto zabezpieczyć dodatkowo na własną rękę blachę pod nadkolami, gdzie zbiera się wilgoć i potrafi wyjść ruda w miejscu mocowania śrub. Natomiast z rdzą nie jest tragicznie, a podobny poziom zabezpieczeń antykorozyjnych znajdziesz w większości aut, I generacja miała b. duży problem z rdzą, ale druga już bez tragedii.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 18:37 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Chyba sobie jaja robisz, jedyne co jest pozytywne to ze nie jest tak tragicznie jak w poprzedniej wersji... Po zdjeciu wszystkich oslon a jest w tym modelu ich niemalo widac cala biede tego pseudo zabezpieczenia antykorozyjnego. W aso tez nikt z tego tajemnicy nie robil ze jest lipa i proponowali mi malowanie jak chce miec z auta pozytek. Obecnie moge spac w miare spokojnie bo w zeszle wakacje skorzystalem z upalnej pogody i oddalem auto do lakiernika i tam wykonano po dokladnym umyciu to co producent olal. Ostatni raz robilismy taka robote jak ojciec nowego maluch kupil. Wiem ze w maluchu wialo tez od reflektorowi trzeba bylo dodatkowe uszczelki kupowac, tutaj mazda bije FSM126 na glowe, i od reflektorow nie wieje :bartek: .
Lakier to polecam podziwiac w miejscu gdzie gorna krawedz szyby przedniej laczy sie z dachem. Niestety jak uderzy tam kamien to sie to brzydko rozwija. A takich uderzen uniknac sie nie da... pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 22:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Jaj sobie nie robię gdyż robiłem zabezpieczenie antykorozyjne w zeszłym roku i mam pełną dokumentację zdjęciową stanu swojego podwozia "przed" oraz opinię warsztatu w którym to było robione - jednego z autoryzowanych warsztatów przez Waxoyl przez który nie jedna szóstka się przewinęła :) Może kwestia zadbania auta (nie wiem), ale z relacji innych z forum, którzy robili zabezpieczenie w autach w wieku 7-8 lat też tragedii nie było, jakieś zalążki ale ruda nie szalała pod osłonami, dlatego mówię że jest BEZ TRAGEDII.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 07:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ja myślę, że schildkroete chodziło o brak dodatkowej ochrony na blachę w postaci zabezpieczenia jakie my kładziemy na podwozie.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 11:35 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Dokladnie jak piszesz. Aby pozostac dypolmatycznym napisze ze kwestia troski o zabezpieczenie antykorozyjne nie jest zaleta mazdy 6 gh :D U mnie aso sie nie bawi w upiekszanie faktow i obecnie w biurze gdzie przyjmuja auta na serwis maja wielki baner: ochron podwozie swojej mazdy czy cos tej tresci (bylem tam w styczniu wiec dokladnego tekstu nie pamietam) i mozna im oddac auto zabezpieczenia. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 12:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Mozna ale jak ktos juz pisal na forum: robia to po lebkach i np. pod niektorymi oslonami ludziom nie pozabezpieczali (zabezpieczenie dodatkowe przy zakupie auta). Zostawilbym jednak ta czynnosc specjalistom, ktorzy po pierwsze wiedza jak dobrze to zrobic po drugie wiedza na czym pracuja.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 21:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Koniec OT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 17:21 
Nowicjusz
Offline
Od: 23.08.2013
Posty: 53
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: kujawsko-pomorski
Ja na blachę auta nie narzekam. Wszystko wygląda bardzo dobrze... nie licząc dachu. Tak jak można przeczytać wyżej jeśli pojawił się jakiś odprysk na krawędzi dachu z przednią szybą to mur beton ruda będzie... Poza tym w kwestii zawieszenia to jestem zdania, że koszty wahaczy to troszkę przesada. Na szczęście są dość pancerne i żeby coś w nich robić to trochę trzeba się w swojej jeździe nagimnastykować. Ja mam silnik 2.0 diesel i nie wiem co może w nim przeszkadzać??? Ja w swoim silniku jeszcze nic nie robiłem, na osiągi też nie narzekam. Podobnie jest ze spalaniem, spokojnie nawet w zimę nie jestem w stanie przeskoczyć 7 litrów. Podsumowując: wszystko super, gdyby nie ten dach :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 10:26 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzisiaj mam zamiar kupić m6 2.0 D 140 KM i wszystko było na dobrej drodze do momentu aż porozmawialem że swoim mechanikiem. Odradzil zakup Mazdy że względu na padające wtryski które padają same od siebie i nikt ich praktycznie nie regeneruje a nowe kosztują krocie. Czy ktoś może to potwierdzić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 10:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Ma rację - nowe wtryski kosztują krocie, ale ludzie kupują używki i jeżdżą (na Allegro poszukaj wtrysków do silnika o oznaczeniu RF-7J). Jeśli mowa o 2.0 ON to tylko i wyłącznie nieskazitelna historia auta i pełna diagnoza (zaoszczędzisz na tym i potem może być problem).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 11:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nie wiem czy dobrze patrzę ale ceny ok 200 zł za sztukę. Wymieniają tylko wadliwe czy wszystkie 4 ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 11:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Pięćenpięci kolego, mówisz o kupnie GH? Wtryski podają w GH tak? Bo raczej mowa o GG i przelotach rzędu pół miliona km... I zapytaj się mechanika jak często padają wtryski silników aut w markach europejskich...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 12:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Mowa o GH 2.0 MZR-CD (ON) 140 KM z 2008 roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 14:07 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Tak jak pisze Millerek - każdy producent ma jakieś swoje bolączki, nie ma aut idealnych, więc jeśli sprawdzisz gruntownie auto i historia samochodu będzie jasna to myślę, że to auto jest godne polecenia i mamy tu na forum użytkowników z przeróżnymi przebiegami i dbają o auta i jeżdżą. Możesz trafić na zajechanego trupa każdej marki i to będzie studnia bez dna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 16:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.05.2014
Posty: 174
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: lubelski
khad napisał(a):
Możesz trafić na zajechanego trupa każdej marki i to będzie studnia bez dna.
swieta prawda,a wtryski do RF-7j sa regenerowane na orginalnych czesciach denso ,wiecej info mozna uzyskac na temat wtryskow w mazparts u Rikiego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 17:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Jeśli poprzednik systematycznie wymieniał olej I nie masz kręconego budzika to auto powinno hulać spokojnie bez żadnych problemów. Dziwne żeby w autach o przebiegach 400-500 tys km nie leciały wtryski. Moja 6 w ciągu 6 lat zrobiła 235 tys km I to I tak bardzo mały wynik bo pozostałe auta w firmie miały już po 300 tys km z tego rocznika. A jak z ciekawości zajrzałem na alledrogo w poszukiwaniu mazdy 6 z tego rocznika, to przebiegi były komicznie niskie. Niektórzy na bezczela wystawiają gnioty z przebiegiem poniżej 100 tys km. Powodzenia z takimi autami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 17:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
A jeszcze chciałem zapytać o paliwo. Lejecie ten "lepszy" olej napędowy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 19:51 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 07.04.2014
Posty: 123
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Zawsze nawet jak jestem za granicą tankuje jak to nazwałeś lepszy olej napędowy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 19:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Tak lej premium szczególnie zimą, ja polecam Miles Plus ze Statoila. Ogólnie wypada też stosować suple do paliwa, do czyszczenia i smarowania wtrysków. Ja zalewam też raz na rok Ceramizer. Dodatkowo staram się nie schodzić poniżwj połowy baku chyba że jestem w trasie oraz auto pracuje, nie stoi całymi dniami - bak jest metalowy i mogą się drobinki rudej dostawać do paliwa jak za długo auto stoi, to też negatywnie wpływa na wtryski. Ogólnie trzeba dbać to będzie jeździć długo bez problemów.

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 kwi 2017, 15:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Kupiłem ten samochód. Przebieg wg faktury Mazdy obecnie 193tys. Kupiłem także elm i sprawdzałem wtryski. Pierwszy -32 a 4 104 i to już po korekcie. Przed było 140 na 4... ja to mam pecha.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 11 maja 2017, 18:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Zawsze trzeba zmienić auto przy kolejnym zakupie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 22:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.12.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: dolnośląski
Mnie denerwuje:
haczenie skrzyni biegów na 1 i 2
parujące tylne lampy
siedzenie kierowcy
lekko skrzypiąca deska
Natomiast najlepszy moment to gdy mam cały dzień na mycie i czyszczenie mojej "szóstki" (oczywiście przy browarku)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 08:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
U mnie po wymianie oleju w skrzyni już nie haczy.
Wtrysk wymieniłem na używany i jest już ok .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 08:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
andre1989 napisał(a):
haczenie skrzyni biegów na 1 i 2


Hmm ale to chyba nie jest typowy objaw? Mam ten sam silnik i nie ma u mnie czegoś takiego, zacząłbym od wymiany oleju w skrzyni. Akurat skrzynię mogę pochwalić ze swojej perspektywy - fajny, nie za długi drążek, bardzo precyzyjna, w miarę elastyczna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 09:12 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 169
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Na początku skrzynię uważałem za wadę tego auta ale teraz nie mam jej nic do zarzucenia, no prawie... Standardowo , jak w poprzednich autach, brakuje mi biegu pomiędzy 3 a 4 .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 09:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
A powiem Ci, ze coś w tym jest.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 paź 2017, 16:29 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 25.08.2016
Posty: 19
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Dorzucę moje trzy grosze. Mazda 6 zawsze mi się podobała ale z racji posiadania już jednego auta (mniejszego... By żona też mogła jeździć) nigdy nie myślałem o kupnie auta tych gabarytów. Do czasu aż zmieniłem pracę i koniecznością stało się dokupienie auta. Szukałem czegoś taniego by tylko dojechać z punktu a do b ale trafiła mi się moja 6ta w baaardzo okazyjnej cenie i z małym przebiegiem. Rocznik 2010- granatowy liftback
Nie mogłem odmówić. Porobiłem kilka rzeczy i auto jest w stanie prawie jak z linii montażowej . Lakier ma kilka odprysków ale żadnego ogniska korozji. Dach mam też w b.dobrym stanie bez jakichkolwiek purchli.
Zalety:
- bagaznik i dostęp do niego. Ważne gdy się ma dwójkę małych dzieci.
- silnik 1.8 daje radę całkiem dobrze i z czystym sercem polecam. Jak bym mógł to pewnie wzialbym 2.0 ale jak pisałem trafiła mi się okazja więc brałem z silnikiem tym jaki był
- niezawodność... Po kilku oplach wyleczyłem się z tej marki. Wiem, że co by się nie działo, wszędzie dojadę
- wygląd....:)mimo swojego wieku do dalej nowocześnie wyglądające autko

Wady:
- korozją podwozia. Poprzedni wlasciel nie zadbał w porę o to i mnie czeka konserwacja podwozia w swoim garażu. Na wiosnę. Bez napinek- co zrobię to zrobię, do reszty się przyzwyczaję :)
- wyciszenie. Tutaj też mogłoby być lepiej. We wnętrzu też plastyki potrafią halasowac. Fotel kierowcy strzypial jak stara wersalka ale po akcji serwisowej jest już super.

Mam 6tke ponad rok i pewnie trochę jeszcze ja potrzymam. A jak przyjdzie pora to pewnie przesiądę się na nowsza generację.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 11:09 
Świeżak
Offline
Od: 30.10.2017
Posty: 17
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: łódzki
Z tego co czytam, to wszyscy mają Maździory w manualu. A jak się sprawuje automat? No i jeszcze jak z bagażnikiem? Mam dwójkę małych dzieci więc zawsze mnóstwo niepotrzebnych pierdół do zapakowania. I tu pytanie do tatusiów - mieście wszystko w bagażniku ( chodzi o wersję kombi ) ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 12:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie wiem jak automat, ale kombi i jego pakownosc, w głównej mierze zależy od dzieci a w szczególności od żony która decyduje co wziąć u zapakować . W taki sposób nawet ciężarówka będzie za mała

Ogólnie jest ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.