Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 47%  47%  [ 115 ]
ZDECYDOWANIE TAK 31%  31%  [ 75 ]
NIE 6%  6%  [ 14 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 1 ]
NIE MAM ZDANIA 16%  16%  [ 38 ]
Liczba głosów : 243
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 13 kwi 2019, 09:52 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
9 kwietnia 2019, o 07:42 wildrunner napisał(a):
Cześć,

przymierzam się do kupna M6. Chciałbym benzynę. Co myślicie o poliftowym silniku 2.0 DISI? Czy jest coś co trzeba wziąć pod uwagę? Zależy mi na niskim spalaniu (nie mam cięzkiej nogi) oraz na niezawodności. Czy w przypadku awarii trzeba szukać pomocy w ASO z uwagi na konstrukcję silnika?

Byłbym bardzo wdzięczny za opinie.
Jezeli szukasz niskiego spalania to rece z daleka od DISI, to nie jest oszczedny silnik. Do tego silnik jest glosny (badz auto zle wyciszone, na jedno wychodzi) i mulowaty. Zaleta to wysoka trwalosc. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 15:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
13 kwietnia 2019, o 10:52 schildkroete napisał(a):
Jezeli szukasz niskiego spalania to rece z daleka od DISI

Ciekawa opinia.
Możesz napisać jaki silnik w mazdzie 6 GH pali mniej i nie jest mułowaty?

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 16:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mułowatym bym go nie nazwał, trzeba umieć jeździć a wtedy jest na prawdę dynamiczny.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 16:43 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Taka jest smutna prawda o DISI, ani to oszczedne ani dynamiczne. W niczym nie przewyzsza tez przedliftowego silnika z wtryskiem posrednim. Teksty typu "trzeba umiec jezdzic" brzmia jak dla mnie smiesznie, ale kazdy ma prawo do swojego zdania. Ja tam nikogo na mine nie bede pakowal i nie bede wypisywal rekomendacji typu oszczedny, cichy i dynamiczny. Jedyna co ma dobre to ze sie nie skonczy po 100 tys. km, nie przeskakuja lancuchy jak u konkurencji itp. sprawy. Kupujesz i jedzisz. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 17:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Jest na tyle dynamiczny na ile pozwala wolnossące 155km, w odpowiednim zakresie obrotów.

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 11:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Witam. Zdecydowałem się już na zakup Mazdy 6 II tylko i wyłącznie w benzynie i wyłącznie w manualu. Natomiast mam dylemat odnośnie wyboru odpowiedniego silnika. Waham się między:
2.0 147-155KM
2.5 170KM
2.2 185KM

Budżet do 30k.
Jak to wygląda z awaryjnością, spalaniem i eksploatacją? Którą byście polecali?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 13:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ergonix jeżeli chcesz w benzynie, to silnik 2.2 185KM to diesel więc odpada...

Pozostałe tematy zostały już obszernie opisane na forum wystarczy trochę poczytać.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 09:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 15.04.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2004
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-1 ... db3405bd7b

Tutaj 2.2 w benzynie :o


Ostatnio edytowano Cz, 18 kwi 2019, 07:10 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 16 kwi 2019, 09:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.08.2016
Posty: 2640
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
To diesel

Wysłane z mojego NEM-L21 przy użyciu Tapatalka

_________________
Non progredi est regredi!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 sie 2019, 22:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Takie tam znowu powielane pogłoski o rdzy i ze diesle mazdy omijać z daleka ;(:
https://www.youtube.com/watch?v=_Ce1l1VZXNY

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lis 2019, 09:09 
Offline
Moja M6 pierwsza wersja 2.3 - która mnie nigdy nie zawiodła, przekonała mnie do kupna GH 2.5. I kupiona w wersji sport. No jestem mega zachwycony samochodem!
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 4 lis 2019, 09:49 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Z tej perspektywy wyglada jak SUV <spoko>

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 4 lis 2019, 23:11 
Offline
Generalnie z tym kolorem i na 18 bardzo "masywnie" wygląda. :)


Ostatnio edytowano Pn, 4 lis 2019, 23:11 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Cz, 26 paź 2023, 10:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Powiem krotko, czy po uzytkowaniu M6 GH 2.0 diesel przez 14 lat kupilbym ja ponownie ? Zdecydowanie tak. Nigdy przez te lata mnie nie zawiodla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 paź 2023, 19:20 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tzn tak, ale nową. Bo jednak po 15-stu latach już czuć, że to nie to auto, co kiedyś ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 mar 2024, 17:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.07.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Witam
Posiadam Mazdę gh z silnikiem 2.2 MZR CD 163 konie Diesel z 2010 roku. Auto zakupiłem 9 lat temu w UK i sprowadziłem go do polski. Jestem z niego bardzo zadowolony . po przejechaniu ponad 300k km zaczęły się odzywać gumy na wahaczach a tak po za tym nic w zawieszeniu nie wymieniałem . Na pewno minusem tego samochodu są hamulce a w szczególności tylnie zaciski które korodują oraz trzeba regularnie sprawdzać olej ponieważ gdy zgasimy silnik gdy się dpf wypala to ropa miesza się z olejem , jest to uciążliwy problem zwłaszcza gdy samochód jest używany w mieście . dlatego staram się zmieniać olej co ok 4 miesiące lub szybciej jeżeli poziom oleju na bagnecie przekroczy x . Zawsze leje oryginalny olej mazdy z dpf gdyż nie jest droższy od innych i jest oryginalny . Moja Madzia jest na 18 calowych felgach , minusem tego jest tylko koszt opn bo jest spora różnica w cenie miedzy oponą 16 a 18 cali ale dzięki temu auto zdecydowanie lepiej wygląda i bardzo dobrze się prowadzi oraz nie ma obawy zahaczeniem podwozia o krawężnik. Mam wielki sentyment do tego samochodu , wiele przygód oraz wiele cudownych chwil dlatego zostanie ze mną jak tylko długo się da.
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 256 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.