Teraz jest So, 18 lis 2017, 09:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 

Czy kupiłbys ponownie Mazdę 6 GH
TAK 52%  52%  [ 84 ]
ZDECYDOWANIE TAK 33%  33%  [ 53 ]
NIE 6%  6%  [ 10 ]
NIGDY WIĘCEJ JAPOŃSKICH AUT 0%  0%  [ 0 ]
NIE MAM ZDANIA 10%  10%  [ 16 ]
Liczba głosów : 163
Autor Wiadomość

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 23 paź 2012, 22:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
W tym temacie będziemy dzielić się i straszyć potencjalnych nabywców opiniami o naszych autach.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 25 paź 2012, 18:41 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wpisujmy tutaj usterki serwisowe, będą one z czasem aktualizowane.
Będą one przydatne zwłaszcza dla posiadaczy aut jeszcze na gwarancji.
- pękające mocowania relingów,
- parujące tylne lampy,
- skrzypiący fotel kierowcy,
- problem z sygnalizacją zapięcia pasa na tylnych siedzeniach,

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 paź 2012, 20:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Ja jedynie:
-ruszający się fotel kierowcy
-tłuczenie zawieszenia na większych nierównościach

Poza tym śmiga


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 15:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Dla mnie największym minusem jest słaby lakier, trochę świerszczy w desce ale tym się nie przejmuję.
Trochę głośniej muzyka i jest ok, a po za tym same plusy :)

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 15:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3387
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 16:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2574
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Tomku a ile taka powloka kosztuje ?
Ja ogolnie jestem z GyHy bardzooooo zadowolony, wiadomo sa jakies tam mankamenty ale obawiam sie, ze trudno znalesc auto, ktore ich nie ma.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 18:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3387
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Kompletny pakiet do samodzielnej aplikacji kosztuje trochę ponad 300zł http://mrcleaner.pl/cquartz-kit-pack-30ml-reload-400ml-gratis-mikrofibra-p1868.html. Można kłaść powłokę samemu lub zlecić ją jakiejś firmie, która ma doświadczenie. Warto żeby przed aplikacją lakier był w perfekcyjnym stanie, dlatego najlepiej nakładać kwarc zaraz po zakupie lub po przeprowadzonej, maszynowej korekcie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 22:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Tomek napisał(a):
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.

dla mnie to już chyba za późno :( na dachu mi rdza chrupie, mam odpryski od kamieni. :cry: Myślałem nad położeniem czarnej folii na dach ale nie wiem czy to będzie dobrze wyglądać, albo jakiś mocniejszy lakier.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 2 lis 2012, 22:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2521
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Co do lakieru to ja mam taki plan żeby poczekać aż ten się zmęczy i na cały aucie położyć warstwę normalnego lakieru, a nie tej plasteliny z fabryki... tylko że u mnie mazda ma dożywocie.

_________________
Na nogach mam gumiaki, ale jestem kozakiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 3 lis 2012, 12:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3387
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
KOVAL napisał(a):
Tomek napisał(a):
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.

dla mnie to już chyba za późno :( na dachu mi rdza chrupie, mam odpryski od kamieni. :cry: Myślałem nad położeniem czarnej folii na dach ale nie wiem czy to będzie dobrze wyglądać, albo jakiś mocniejszy lakier.


Przy Twoim kolorze lakieru, dach w czarne piano moim zdaniem urywałby tyłek ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2012, 22:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
KOVAL napisał(a):
Tomek napisał(a):
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.

dla mnie to już chyba za późno :( na dachu mi rdza chrupie, mam odpryski od kamieni. :cry: Myślałem nad położeniem czarnej folii na dach ale nie wiem czy to będzie dobrze wyglądać, albo jakiś mocniejszy lakier.


Na dachu rdza:( w aucie 4 letnim! Nie załamuj mnie :shock:


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 3 lis 2012, 22:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3387
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Kilka miesięcy temu byłem w komisie obejrzeć dla kogoś samochód. Handlarz zobaczył moją Mazdę i zapytał czy pojawiają się u mnie ogniska korozji na dachu. Dałem mu swoim zdziwieniem do zrozumienia, że chyba postradał zmysły, ale twierdził, że przywiózł swego czasu "taką samą" i chwytała ją ruda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lis 2012, 22:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Tomek napisał(a):
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.


Mój ojciec zakupił kilka lat temu saaba i od razu pojechał tu: http://www.ochronalakieru.pl/kontakt


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 04:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
therion napisał(a):
KOVAL napisał(a):
Tomek napisał(a):
Na lakier to jest poniekąd metoda - powłoka kwarcowa Car Pro Cquartz, najlepiej naniesiona na nówkę z salonu, ale w sumie nigdy nie jest za późno.

dla mnie to już chyba za późno :( na dachu mi rdza chrupie, mam odpryski od kamieni. :cry: Myślałem nad położeniem czarnej folii na dach ale nie wiem czy to będzie dobrze wyglądać, albo jakiś mocniejszy lakier.


Na dachu rdza:( w aucie 4 letnim! Nie załamuj mnie :shock:

No nie stety. Jezdze po takich drogach ze co chwile jakis kamien walnie. Maskę już miałem malowaną,
Bo tez wychodziła rdza. Mazda troche lipę odwaliła bo znowu lekko wychodzi.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 04:42 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1755
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Też mam kilka odprysków na masce (kilka też na karoserii itp), pierwszymi się jeszcze przejmowałem, teraz już tak nie wnikam. Na wiosnę biorę "mazdowskie" zaprawki i maskuje kropki które wyszły po zimie. Dla pocieszenia powiem, że nie tylko Mazda "ma problemy" z lakierami ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 09:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2574
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
co do odpryskow na dachu i sladach korozji to w kazdej GH, ktora widzialem w UK to zaobserwowalem (pomine te wyjezdzajace prosto z salonu)
Ja u siebie zauwazylem te 4-5 miejsc dosc szybko, pojechalem do ASO, doradzili mi co mam zrobic i jest ok


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 09:16 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3387
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Krzysiu, mówisz o tych niby mikro dziurkach, o których kiedyś rozmawialiśmy? Co Ci polecili?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 09:19 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2574
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
no dokladnie tamte, bo przez ta mikto dziurke woda dostaje sie pod lakier i zaczyan sie - mi kazali kupic ori lakier i zaslepic te dziureczki - niby prosty sposob ale mowili najskuteczniejszy. Chcialem im dac fure zeby mi caly dach zrobili ale mnie wysmiali i mowili, ze to jest mniej inwazyjne i na pewno na dlugi czas nic sie danej nie bedzie dzialo bo przeciez ruda potrzbeuje tlenu, wody a jak tego nie bedzie miala to dalej nie pojdzie.

Ja to mam 4-5 takich miejsc ale jak pisalem, zauwazylem je dosc szybko wiec zadnych strat. Jak to mowia, znam kazda ryse na tym samochodzie :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 10:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Gdzie to jest? Dacie na to namiary w którym miejscu szukać


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 10:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2574
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
luknij sobie zaraz za uszczelka przedniej szyby, na ogol te uszczerbki lakieru sa 1 max 5 cm za uszczelka. Trzeba sie dobrze przyjzec aby je zobaczyc, no chyba, ze ruda juz szaleje mocniej to widac je z daleka - przejawia sie to taka pajeczynka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lis 2012, 10:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lis 2012, 21:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Najnowszy AutoŚwiat sporo pisze o GH, warto poczytać
Polecają wersje benzynowe i wersje D 2.2


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 13 lis 2012, 21:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wkoncu cos napisali o naszych autach. Ciagle tylko ople i VW.
Jak ktos moze to niech wrzuci skana tego artykulu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 17:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
KOVAL napisał(a):
...średnio jeżdżąc po mieście wychodzi mi 7-8l więc myślę że to bardzo dobrze biorąc pod uwagę to że często zmieniam biegi powyżej 3tys. oczywiście po rozgrzaniu silnika nigdy nie cisnę na zimny!...


Bardzo dobrze, nie masz problemów z DPF, który nie lubi zachowawczej jazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 18:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5247
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
DPF w Gh nie sprawia problemów.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 20:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Michał napisał(a):
DPF w Gh nie sprawia problemów.

Dokładnie :!:

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 20:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1755
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Dla niego ciągle sprawia problemy, więc zrozumcie chłopa.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 22:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2574
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
ja jezdze po dosc zatloczonych drogach, wiekszosc przebiegu zrobiona wlasnie w miescie i kontrolka DPFu mi sie nawet nigdy nie zapalila/mrugala :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 23:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 665
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Kamil napisał(a):
Dla niego ciągle sprawia problemy, więc zrozumcie chłopa.


Wyjaśnijcie mi, bez wrednych podtekstów, czemu wam nie sprawia, ale w ASO już sprawia.
Tak do poczytania podaje skan

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 12 mar 2013, 23:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1928
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...ja mam jednego znajomego któremu DPF sprawia problemy i jest to starszy model 6tki. Koleś zamula samochód na 1500-2000 obrotów a później się dziwi że olej co kilka tys musi zmieniać. Głównie to przez nie umiejętną jazdę są takie problemy. W GH jeszcze nie słyszałem, ludzie różne rzeczy gadają. Najbardziej mnie śmieszy jak ktoś nie ma a gada jakieś bajki a takie opisy z gazet to można o kant d... rozbić.
PS. nie wiem co się tak uczepiłeś tych silników diesla i DPF...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 218 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: blichas i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.