Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 09:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Pt, 3 maja 2013, 20:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Silniki

1.8 MZR - benzynowy
- Czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik rzędowy o poj. 1798 cm3, rozrząd DOHC, osiągający moc 88 kW (120 KM) przy 5500 obr/min i moment obrotowy 165 Nm przy 4300 obr/min.
- Emisja CO2 równa 159-165 g/km (Euro IV).
- Wtrysk wielopunktowy w kolektorze dolotowym.
- Akumulator – 55D23L.
- Alternator – 12V-100A

2.0 MZR - benzynowy
- Czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik rzędowy o poj. 1999 cm3, rozrząd DOHC, osiągający moc 108 kW (147 KM) przy 6500 obr/min i moment obrotowy 184 Nm przy 4000 obr/min.
- Emisja CO2 – 166-171 g/km (Euro IV).
- Wtrysk wielopunktowy w kolektorze dolotowym.
- Akumulator – 55D23L.
- Alternator – 12V-100A.

2.0 MZR - Activematic benzynowy

- Czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik rzędowy o poj. 1999 cm3, rozrząd DOHC, osiągający moc 108 kW (147 KM) przy 6500 obr/min i moment obrotowy 184 Nm przy 4000 obr/min.
- Emisja CO2 – 182-185 g/km (Euro IV).
- Wielopunktowy wtrysk bezpośredni.
- Akumulator – 55D23L.
- Alternator – 12V-100A.

2.5 MZR - benzynowy
- Czterocylindrowy, szesnastozaworowy benzynowy silnik rzędowy o poj. 2499 cm3, rozrząd DOHC, osiągający moc 125 kW (170 KM) przy 6000 obr/min. i moment obrotowy 226 Nm przy 4000 obr/min.
- Emisja CO2 – 192-193 g/km (Euro IV).
- Wtrysk wielkopunktowy w kolektorze dolotowym.
- Akumulator – 80D26L.
- Alternator – 12V-100A.

2.0 MZR - wysokoprężny (diesel)
- Silnik wysokoprężny o poj. 1999 cm3, osiągający moc 103 kW (140 KM) przy 3500 obr/min i moment obrotowy 330 Nm przy 2000 obr/min.
- Emisja CO2 – 147-149 g/km (Euro IV).
- Wielopunktowy wtrysk bezpośredni.
- Akumulator – 115D31L.
- Alternator – 12V-100A.
- Filtr cząstek stałych (DPF) - TAK

2.2 MZR - wysokoprężny (diesel)
- Silnik wysokoprężny o poj. 2183 cm3, osiągający moc 136 kW (185 KM) przy 3500 obr/min. i moment obrotowy 400 Nm przy 1600 obr/min.
- Emisja CO2 – 149 g/km (Euro IV).
- Wielopunktowy wtrysk bezpośredni.
- Akumulator – 95D31L.
- Alternator – 12V-100A.
- Filtr cząstek stałych (DPF) - TAK

Układy przeniesienia napędu:
- Pięcio- lub sześciobiegowa manualna skrzynia biegów (sześć biegów tylko z silnikami 2.0 MZR, 2.5 MZR oraz 2.0 MZR-CD i 2.2 MZR-CD) – zapewnia precyzyjne odczucie zmiany biegu, dając wrażenie jedności kierowcy z samochodem.
- Pięciobiegowa skrzynia biegów Activematic (dostępna z silnikiem 2.0 MZR) – wybór pomiędzy automatyczną, a ręczną zmianą biegów.

Nadwozie:
- Samonośne, sztywne i odporne na skręcenia nadwozie z kontrolowanymi strefami zgniotu części przedniej i tylnej, stabilny przedział pasażerski chroniący pasażerów, ze wzmocnieniami drzwi chroniącymi przed zderzeniami bocznymi.
- Zaawansowany system pochłaniania i rozprowadzania energii zderzenia MAIDAS, który chroni wnętrze pojazdu w czasie wypadku.

Podwozie i zawieszenie:
- Przód: Wysokie zawieszenie z rozwidlonymi wahaczami zmniejsza negatywny wpływ nierówności nawierzchni zapewniając optymalną stabilność. Ma minimalny promień zataczania, zapewniający najlepszy styk opony z nawierzchnią.
- Tył: Zawieszenie wielowahaczowe typu E wykorzystuje niskoprofilowane sprężyny i pochylone amortyzatory, które zapewniają optymalne tłumienie drgań nie pogarszając jednocześnie prowadzenia.

Układ hamulcowy:
- Układ przeciwpoślizgowy napędu na cztery koła ABS (4W-ABS) z układem elektronicznego rozdziału sił hamowania EBD, zapewniający optymalne działanie hamulców.
- Przód: Tarcze hamulcowe wentylowane śr. 299 mm.
- Tył: Hamulce tarczowe 280 mm.

Dane techniczne

1.jpg
2.jpg
3.jpg

Wymiary i masy

5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg
10.jpg

Dostępność wersji

21.jpg

Zabezpieczenia i systemy bezpieczeństwa
22.jpg
23.jpg
24.jpg
25.jpg

Komfort i wygoda

11.jpg
12.jpg
13.jpg
14.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 maja 2013, 08:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
wow :O


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: So, 4 maja 2013, 16:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Się czasem zastanawiam, kiedy Michał ma czas na pracę ;)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 4 maja 2013, 18:01 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
W czasie wolnym od forum. W domu już nie będzie tak lekko ;-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: So, 4 maja 2013, 19:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
wow. Dales rade. Szacun.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 cze 2015, 19:01 
Wstydliwy
Offline
Od: 31.03.2015
Posty: 4
Rok produkcji: 2003
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: kujawsko-pomorski
Wszystko okey... ale ? Dlaczego nie ma informacji o benzynowym silniku 2.0 DISI 155KM ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 paź 2015, 18:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
no własnie gdzie moja wersja 155 PS :evil:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 8 paź 2015, 19:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
W Google ... : http://motoryzacyjnie24.pl/silnik_mazda ... _disi.html

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 paź 2015, 15:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
hmm, ciekawe to info:
Cytuj:
Mazda 6 GH 2.0 DISI

Występuje w modelach:
Mazda 6 GH - Hatchback
Mazda 6 GH - Kombi

Prawda to? Nie ma sedanów z DISI? A może dla nich sedan i hatchback to jedno i to samo :>

Nie wiem na ile można wierzyć w te dane skoro dalej jest:
Cytuj:
Mazda 6 GH 2.0 DISI 147 KM.
:)

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 paź 2015, 17:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zapytaj autora

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 10 paź 2015, 18:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Wątek ten robiłem na podstawie katalogu z przedlifta.
Jak nie zapomnę to niedługo poprawię :oops:

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 sie 2016, 10:33 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 24.08.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
LPG: Tak
Super zestawienie. Na pewno z niego skorzystam. Jestem pod wielkim wrażeniem, że znalazłeś czas i tyle chęci aby przedstawić to w taki sposób :) No teraz to chyba muszę zastanowić się nad zmiana samochodu :P

_________________
Dumny posiadacz wiekowej ale sprawnej Mazdy. Słuzy dzielnie w pracy jako księgowa Jelenia Góra to miasto w którym prowadzę swoje biuro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 21:49 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
Siema
Posiadam tą mazde
2.0 MZR benzynowy
- Czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik rzędowy o poj. 1999 cm3, rozrząd DOHC, osiągający moc 108 kW (147 KM) przy 6500 obr/min i moment obrotowy 184 Nm przy 4000 obr/min.


i z tego co jest tu napisane osiąga ona 184Nm przy 4000 u mnie zaczyna sie rozpędzać dopiero przy 4800 na każdym biegu przy 4000 muł. Możliwe że ktoś wcześniej coś namieszał w oprogramowaniu?? samochód ściągany z włoch podobno przebieg oryginalny ale wszyscy wiemy jak jest może jak coś kręcili z przebiegiem to zmienili jakiś parametr??. Wybieram się na hamownie żeby sprawdzić co silnik pokaże. Jest sens?? Jaką polecacie w Krakowie.

Pozdro


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 16 gru 2017, 12:04 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 06.07.2015
Posty: 72
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Linki padły.
Warto było by naprawić.

_________________
Ten co wyprzedza prawą stroną


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 sty 2018, 19:33 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 89
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Michał
Da się odratować to co kiedyś zrobiles? (widze tylko puste miejsca zamiast zdjec)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 lut 2018, 13:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: śląski
Rzeczywiście zdjęcia są już niedostępne, może były na jakimś darmowym serwerze. Warto je odświeżyć.

_________________
Zatrzymaj się na darmową kawę w Mcdonald's


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 15:29 
Amator
Offline
Od: 04.11.2017
Posty: 89
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Zdjęcia sa już niedostepne i do tego coś się stało z serwisem www.czesci-mazda.pl/katalog
??

Wiecie moze gdzie został przeniesiony?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 lip 2019, 18:27 
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2019
Posty: 16
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Wstępnie serdecznie wszystkich witam, to mój pierwszy post! :)

Przymierzam się do zakupu w/w Mazdy, którą będę aktywnie się przemieszczał po drogach.
Zdarzy się czasem sytuacja, że będę podczas tournee chciał przekimać się ze swoją żoną w środku i stąd pytanie o bagażnik.
Potrzebuję info o szerokości i długości od pleców siedzeń przednich do klapy bagażnika (mam 180 wzrostu).
Liczę na pomoc i pozdrawiam wszystkich! :wink:


Ostatnio edytowano Cz, 25 lip 2019, 22:51 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Przeniesiono do właściwego tematu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.