Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 07:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 21:02 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Witam, ostatnio podczas zapalania silnika i pracy na wolnych obrotach zaczala drgac i stukac obudowa filtru powietrza.Jezeli silnik jest zimny to drga to i slychac terkot.Czy ktos mial podobny problem?
Podjechalem do ASO ,wszystko sprawdzili , sa tam gumy , i wszystko bylo w porzadku stwierdzili, jedyna rzecza stwierdzili ze jest slaby akumulator kwalifikujacy sie do wymiany.
Ja nje widze zwiazky z powyzszym faktem .Prosze o opinie lub inne wskazowki
z gory dziekuje pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 mar 2015, 21:43 
Offline
Ja tak miałem, problem polegał na tym że z przodu airboxa jest takie "kolanko" i ono właśnie grzechocze. Musisz je jakoś unieruchomić. Odpal silnik i wsadź tam rękę to zrozumiesz w czym problem.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 mar 2015, 08:55 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Sprawdź też w obudowie dolnej filtra takie plastiki są montowane na zatrzaski , u mnie to one klekotały zwłaszcza na zimnym silniku. trzeba je przykleić do obudowy i po sprawie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 18:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dziekuje o jakie zatrzaski chodzi tektlre spinaja gorna pokrywe filtra powietrza ?
te 4 sztuki zapinaja prawidlowo
pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 19:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 02.12.2013
Posty: 142
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: lubelski
Chodzi o te co są w dolnej obudowie filtra . Gdy wyjmiesz filtr papierowy to w tej obudowie co jest przymocowana do karoserii jest taka wystająca zabudowa , nie wiem do czego ona służy ale ja musiałem ją przykleić bo na zimnym silniku hałasowała .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 20:03 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dziekuje sprobuje to zrobic


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 14 mar 2015, 23:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
To pewnie dolot do filtra tak stuka. Ja tak miałem i podkleiłem kawałek pianki.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 mar 2015, 11:34 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Niestety rozebralem calosc, podlozylem pod dolna czesc lbudowy pianke
rano odpalilem i znowu na zimnym drga.
prosze o zdjecia jak mozesz co mam uszczelnic
pzdr i dziekuje za kazde info


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 mar 2015, 12:11 
Offline


U mnie to hałasuje "terkocze"


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 mar 2015, 12:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Dzieki jakby podobnie co zrobiles?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 mar 2015, 12:35 
Offline
Włożyłem pomiędzy filtr a to kolanko kawałek tektury :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 10:28 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Miales racje to dolot powietrza drgal , dziekuje za film i porade


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 15:38 
Offline
I ASO na to nie wpadło ? Założe się ze to nie jest odosobniony przypadek.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 21 mar 2015, 17:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Jasne ze nie , jak bede wymienial olej to zrobie im wyklad, na pewno w wiekszosci mazd tak jest, dziwne tylko ze dopiero po 4 latach to u mnie wystapilo tylko na zimnym silniku pzdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 21:22 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Witam kolegów.
Dziś korzystając z ładnej pogody zdjąłem obudowę filtra i sprawdziłem przepustowość airboxa doprowadzajacego powietrze z zewnątrz.
Obrazek
Włożyłem w ten otwór wąż od odkurzcza i go włączyłem. Wąż się skurczył, koncówka się przyssała mocno, a odkurzacz zaczął wyć tak jakby się zatkało rurę. Wychodzi na to że pudełko nie przepuszcza powietrza z zewnatrz, i jedynie jest ono zasysane przez trąbkę z komory silnika.
Obrazek
Czy w Waszych Madziach jest tak samo?


Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lut 2016, 22:15 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 74
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: śląski
Nie wiem nigdy tego nie sprawdzalem, jedynie drga sama obudowa na zimnym silniku, owinalem tasma i jest cisza


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 12:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Kolego miras81, o ile dobrze kojarze to powietrze nie dolatuje bezposrednio z zewnatrz tylko brane jest z obudowy pod tym dolotem. Kolega singo jak robil u siebie dolot zimnego powietrza to wyprowadzal rure na zderzak.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 13:24 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
olek1305 napisał(a):
Kolego miras81, o ile dobrze kojarze to powietrze nie dolatuje bezposrednio z zewnatrz tylko brane jest z obudowy pod tym dolotem. Kolega singo jak robil u siebie dolot zimnego powietrza to wyprowadzal rure na zderzak.

Chodziło mi że ta obudowa wcale nie przepuszcza powietrza jakby ktoś ją zaslepił. Czy żeby się do tej obudowy się dostać i sprawdzic trzeba zdjąć zderzak?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 13:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie przepuszcza, bo i po co ? To jest rezonator - pudło z jednym otworem od strony filtra. Co to jest rezonator i do czego służy, znajdziesz w necie. Zasysanie powietrza do silnika odbywa się przez tą, jak nazwałeś "trąbkę".

klepnięte z es trzy...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 13:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
też nie miałeś gdzie i czego w weekend penetrować :cool:

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 15:25 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
Znaczy się to działa jako tłumik dźwięków zasysanego powietrza. Dobrze zrozumiałem?
Ten pomysł podrzucił kolega, bo Madzia wsysa olej. Ma przejechane 120000km. Powiedział ze jeżeli jest przytkany dopływ powietrza to silnik przy zbyt małej ilości zasysanego powietrza(oporze zasysania ) może wciągać olej z komory silnika. Ja się na tym nie znam wiec próbuję szukać rozwiazan problemu.
Nie ruszać nie dotykać

DZIĘKI za info! Sprawę zostawiam w spokoju.
Spokojnej niedzieli.



Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 16:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
miras81 napisał(a):
Ten pomysł podrzucił kolega, bo Madzia wsysa olej. Ma przejechane 120000km. Powiedział ze jeżeli jest przytkany dopływ powietrza to silnik przy zbyt małej ilości zasysanego powietrza(oporze zasysania ) może wciągać olej z komory silnika.

A czy przypadkiem nie chodziło mu o przytkaną odmę, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 28 lut 2016, 18:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 27.10.2014
Posty: 176
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS
Region: zagranica
TOMASZ napisał(a):
miras81 napisał(a):
Ten pomysł podrzucił kolega, bo Madzia wsysa olej. Ma przejechane 120000km. Powiedział ze jeżeli jest przytkany dopływ powietrza to silnik przy zbyt małej ilości zasysanego powietrza(oporze zasysania ) może wciągać olej z komory silnika.

A czy przypadkiem nie chodziło mu o przytkaną odmę, czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej ?

Odmę sprawdzalismy, jest ok. Było trochę roboty bo trzeba było odkręcić kolektor ssący.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 22 maja 2017, 22:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.05.2017
Posty: 6
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Witam mam problem z obudowa filtra powietrza
Problem zaczyna się od 1400 tak do 1600obr/min
Strasznie się nabija plastik ten co jest w środku obudowy
Jakieś porady tylko wymiana czy coś innego?


Ostatnio edytowano Wt, 23 maja 2017, 11:38 przez Michał, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.