Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 05:02

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4006 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 134  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 21:40 
Świeżak
Offline
Od: 09.03.2013
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: małopolski
Takich ludzi na forum rozumiem-bez zbędnych pytań i komentarzy-chciał i pomógł -dzięki glowasiek za pomoc


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 18 mar 2013, 23:54 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Irek, jak narazie to tylko Ty się napiales. Wierz mi, że ludzie tutaj chętnie służą dobra radą.
Poza tym więcej wydasz na ksero.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

zasłużony
PostNapisane: Wt, 19 mar 2013, 01:13 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Michał napisał(a):
Irek, jak narazie to tylko Ty się napiales. Wierz mi, że ludzie tutaj chętnie służą dobra radą.
Poza tym więcej wydasz na ksero.


Przecież ksero jest za free*.



*pod warunkiem, ze drukujesz gdy szefa nie ma w biurze :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 12:49 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Odkrecilem swoja galke od lewarka skrzyni biegów i próbowałem ja wypolerowac mleczkiem do chromu firmy Avel. Niestety rysy i są za glebokie i się chyba nie da, albo potrzebuje jakiejś grubszej pasty.
Ta galka jest chyba dla kawalerów ;-)

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

zasłużony
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 20:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Nasze Angielskie są nawet nie ryśnięte :) bo biegi trzeba nauczyć się zmieniać lewą ręką ;) ;)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 21:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
I to jest jedyny plus.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

zasłużony
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 21:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ale pociesze cie nie jesteś jedyny, angole noszą obrączki na palcu lewej dłoni, więc i ich gałki zmiany biegów też pewnie są porysowane ;)

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 26 mar 2013, 21:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
No właśnie, domyslilem sie bo z początku nie wierzyłem, ze tyle wdowcow jest.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 10:21 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
siemanko czy trzeba wypiac akumulator zeby odlaczyc wtyczki z airbaga w fotelu ? potrzebuje go wyciagnac i naprawic i nie wiem czy pozniej nie bedzie bledu.


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 10:46 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
zawsze bezpieczniej jest odlaczyc kleme


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 11:30 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
ok dzieki, a moze wie ktos jak ruszyc te śruby z prowadnic od fotela? juz sie mecze i mecze i nawet nie drgnely :/ prawie klucz zlamalem :/ popsikalem juz wd40 i dalej nic, zadnej rdzy itd nie widac


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 12:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
jest temat o naprawie fotela - moze tam znajdziesz jakies wskazowki ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 13:02 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
przegladalem temat ale nic nie ma o tych srubach bo chyba nikt nie mial z nimi problemu, ale dzieki za zainteresowanie.


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 13:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a te stuby to te co sa przymocowane do podwozia na ktorych jezdzi fotel czy inne jakies :?:

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 13:13 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
tak te cztery śruby 14mm pod plastikowymi oslonami.


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 13:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
jak to sa sruby, to musza sie odkrecic.
Dluga przedluzka i jazda.

fotel.jpg


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 29 mar 2013, 13:21 
Adept
Offline
Od: 28.10.2012
Posty: 132
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
a masz moze schemat jak zdjac poszycie ze stelaza? gdzie sa klipsy bo moze uda mi sie podlozyc material bez wykrecania fotela?


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 14:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
dzisiaj wymieniłem olej, filtr oleju i żadna inspekcja olejowa się nie włączyła. Coś zrobiłem nie tak? <o0>

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 14:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Kamil napisał(a):
dzisiaj wymieniłem olej, filtr oleju i żadna inspekcja olejowa się nie włączyła. Coś zrobiłem nie tak? <o0>

A to nie po jakimś przebiegu się włącza?

_________________
Actual Women


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 14:26 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
nie wiem... dlatego się pytam. Skoro tak ma być, to tylko się cieszyć.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 15:13 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zalaczy Ci sie, zalaczy ;)
Jest pewna tolerancja (jakis tam zakres km po ktoryn zaczyna mrygac)
Proponuje i tak ja skasowac (metoda na kabelek) i bedzie spokojna glowa do nastepnej wymiany :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2013, 20:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
po 20kkm by Ci się załączyła kontrolka DPF.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2013, 19:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.04.2013
Posty: 2
WITAM MAM PROBLEM Z MAZDA NIE WCHODZI NA WYSOKIE OBROTY A NA WOLNYCH GASNIE I NIKT NIE WIE CO SIE STALO


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pt, 5 kwi 2013, 19:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
a co to za mazda ??
Silnik, pojemnosc ??
Jakie sa konkretnie objawy - nie odpala czy zaraz po odpaleniu gasnie.
Bez wiekszej ilosci informacji ciezko powiedziec :(

Na chwile obecno zaden z nas takze nie wie co sie stalo.

P.S. wylacz Caps Lock-a, bo pisanie duzymi literami uwazane jest za krzyk ;)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2013, 13:09 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 24.01.2013
Posty: 67
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
witam.

szybkie pytanie:
jak wygląda tzw inspekcja nadwozia? (niezbędna do utrzymania gwarancji na perforację)

czy to jest tak jak się obawiam tzn - że ASO bierze te symboliczne 100zł za oglądanie auta i potem mówi coś w stylu: ognisk rdzy nie ma ale musisz pan naprawić u nas odpłatnie odpryski mechaniczne - tu i tu i jeszcze tu bo gwarancję na perforację szlag trafi? :)


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2013, 13:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
zalezy jak to jest u Ciebie.
U mnie wychodzi serwisant s kartka oglada, spisuje i daje Ci raport na koniec no i gdzie jest (odpryski lakiery, zadrapania itd)
Wpisuja to do DSR i daja pokwitowanie. Nigdy nic nie bylo, ze trzeba tam cos robic. Liczy sie sam fakt przystapienia do takiej kontroli co rok.

Ale co ASO to inne obyczaje.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2013, 13:34 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Tylko potem pewnie jak wyjdzie, że jednak jest problem w takim miejscu, to powiedzą: a dlaczego nie było naprawione, skoro było wskazane uszkodzenie powloki lakierniczej?
Oczywiście tak tylko przypuszczam...


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2013, 13:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
tak tylko na powloke lakiertnicza daja tylko 3 lata i jak jest jakis odprysk - to nie chca sie tym zajmowac.
Albo poleca zestaw z pendzelkiem do zamalowania, albo ich sobie do lakiernika.
Najgorsze jest to , ze jak wyda sie kase u lakiernika, to pozniej mowia, ze gwarancja juz nie obejmuje, bo cos juz bylo robione.
Z takim przypadkiem tez juz sie spotkalem - niestety :(

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 8 kwi 2013, 13:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jak dla mnie inspekcja nadwozia to jest czysty chwyt marketingowy. Pięknie to brzmi przy zakupie auta, ale w rzeczywistości i tak mają Cię głęboko w ....

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2013, 13:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
...Panowie powiedzcie mi jak to jest z tym panelem klimatyzacji, kolega chce kupić od polifta i na allegro jest dużo taniej ale większość ma te dwie gałki AUTO i DUAL zamienione miejscami. W wersji z UK ja mam DUAL po lewej stronie,a AUTO po prawej. W wersji z PL odwrotnie. Czy można je wyciągnąć i zamienić i na jakiej zasadzie będzie to działać? Dzięki...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4006 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 134  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.