Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:24

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 16 lut 2015, 20:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.11.2014
Posty: 90
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: opolski
Też już się doczytałem że się nie rozciąga ale dalej się zastanawiam czy ten łańcuch jest "dożywotni" czy jednak po iluś set tysiącach kilometrach wypadało by go wymienić.

Cytuj:
Ogólnie świetne autko, zajefajny niepowtarzalny wygląd i mocy nie brakuje idzie od dołu jak diesel do tego oszczędny przy spokojnej jeździe polecam z tym motorem

a pod tym podpisuje się rękami i nogami :D

_________________
Mazda 6 Gh 2.5 Jeep Grand Cherokee 4.7 V8
Honda Varadero 1000


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 lut 2015, 00:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2014
Posty: 618
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Roman13 napisał(a):
Też już się doczytałem że się nie rozciąga ale dalej się zastanawiam czy ten łańcuch jest "dożywotni" czy jednak po iluś set tysiącach kilometrach wypadało by go wymienić.

Cytuj:
Ogólnie świetne autko, zajefajny niepowtarzalny wygląd i mocy nie brakuje idzie od dołu jak diesel do tego oszczędny przy spokojnej jeździe polecam z tym motorem

a pod tym podpisuje się rękami i nogami :D

Przyłączam sie do opini


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 gru 2015, 02:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.12.2014
Posty: 74
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
prawda, ale swoje spali...mi w mieście łyka jakieś 12 litrów


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 gru 2015, 12:05 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Musi swoje spalic :) moja w miescie 11-12, przy delikatnej jezdzie kolo 10,5


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 gru 2015, 15:30 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Wcale nie musi ale tyle pali - patrząc na GJ to mają mniejszy apetyt


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sty 2016, 23:08 
Amator
Offline
Od: 20.08.2014
Posty: 68
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: lubuski
Moja po mieście łyka max 9.8 l ale jeżdżę raczej delikatnie bez nerwowego przyspieszania :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 15 sty 2016, 23:28 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.09.2015
Posty: 565
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
szukałem w Polsce i nie trafiłem egzemplarza godnego zakupu

2.5 kombi rok po 2010 wyposażenie exclusive po 1 właścicielu niemożliwe

_________________
<pucu> do odważnych świat należy <czas>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 19 sty 2016, 22:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1752
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
A powiedzcie mi jest z przyspieszeniem tego silnika? Otóż mam okazję kupić mazde z tym silnikiem, ale osoba która sprawdzała mi to auto narzekala na dynamikę... A jakie są Wasze odczucia?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 sty 2016, 23:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
lewy napisał(a):
Moja po mieście łyka max 9.8 l ale jeżdżę raczej delikatnie bez nerwowego przyspieszania :)
to raczej minimum a nie max :wink:


Kamil napisał(a):
A powiedzcie mi jest z przyspieszeniem tego silnika? Otóż mam okazję kupić mazde z tym silnikiem, ale osoba która sprawdzała mi to auto narzekala na dynamikę... A jakie są Wasze odczucia?


zależy do czego porównujesz :) , ale generalnie odnosząc się to najbardziej popularnych aut z tego segmentu i klasy to nie ma powodów do narzekań. Rakieta to to nie jest ale do codziennego poruszania wystarcza. Myślę że jak na benzyniaka to kompromis spalania i osiągów. Porównując do mps'a to tam przy podobnej jeździe, no może ciut szybszej nie mogę zejść po mieście poniżej 12 litrów a w 6 udaje się osiągnąć około 1-1,5 mniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 21:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Panowie a ile wam jara na autostradzie przy 140km/h mierzone na kilkudziesieciu km? Kumpel rozwaza zakup 2.0 lub 2.5 i sam nie wiem co mu doradzic, a chce zeby auto bylo jeszcze w miare ekonomiczne. Raz w tygodniu ma robic trase 150 km i w tym kilkadziesiat autrostrada stad pytanie. LPG raczej mu odradzam bo pojawialy sie problemy na forum, chyba ze to nic powaznego.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 21:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Czytaj to viewtopic.php?f=4&t=807&start=180#p177683 oczywiście chodzi i spalanie gazu, przy benzynie około 15% mniej. Jak masz zacięcie, żeby jeździć wolno to to auto jest ekonomiczne. Mi się kiedyś udało osiągnąć 6 litrów na odcinku 100 km, ale prędkość oscylowała w okolicach 100 km/h. To było tylko raz bo nie po to zamontowałem gaz, żeby wolno jeździć :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 21:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Czulem kolego Marrud ze pierwszy zabierzesz glos :) Twoj post widzialem tylko nie wiedzialem ile przyjac mniejsze spalanie na benzynie. Mozesz mi jeszcze troche szerzej napisac o twojej usterce na LPG (moze byc PW zeby nie robic zbytnio offtopa). Kumpel jeszcze rozwazal LPG i chcialbym mu przedstawic pelen obraz.

Ok z przeliczenia wychodzi ze szama jakies 10,5 przy licznikowej 140, takze juz mam jakies porownanie do 2.0.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 22:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Wszystko jest opisane na forum. Moja usterka jak się finalnie okazało wynikła z zepsutego wtryskiwacza gazowego. Koszt naprawy mniej więcej tyle ile regulacja zaworów także tragedii nie ma. Biorąc pod uwagę obecna cenę gazu 1,60 to koszt przejechania 100 km jest poniżej 20 zł. Przy takiej prędkości raczej nie ma szans na podobne spalanie dieslem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 sty 2016, 23:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Chodzilo mi o porownanie do 2.0 benzyny :)
Te posty czytalem ale nie wynikalo z nich ze przyczyna byl walniety wtrysk gazu (przynajmniej nie doczytalem). I kolejna rzecz to jak wyglada sprawa "fachowcow" od kontrolowania luzu zaworowego i ewentualnej korekty poprzez wymiane szklanek. Jak robilem rozeznanie w swoim rejonie to slabo to wyglada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sty 2016, 06:52 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
I co Ci wyszło z porównania? No z fachowcami łatwo nie jest, ja stacjonuje w Gdańsku w tygodniu i w weekendy w Warszawie a auto robiłem w Katowicach :) . Pewnie ktoś by się znalazł bliżej, ale tego najbardziej polecanego w W-wie to po swoim doświadczeniu omijam szerokim łukiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 sty 2016, 09:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
W 2.0 wychodzi 8,5 przy licznikowej 140, sprawdzane juz kilkakrotnie, obciazanie podobne do tego co podales czyli dwie osoby, dziecko i caly bagaznik gratow.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sty 2016, 07:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 20.02.2015
Posty: 111
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: podkarpacki
powiedz koledze żeby szukał 2,5 l :) ja gdybym wybierał jeszcze raz samochód napewno zdeycydowałbym się na mocniejsza wersje. Rożnica w spalaniu praktycznie żadna a mocy jednak dużo więcej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 sty 2016, 09:23 
Bywalec
Offline
Od: 30.10.2014
Posty: 305
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: wielkopolski
Ja słyszałem że właśnie na odwrót. Mocy super dużo więcej to nie ale za to spalanie już wyższe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 18:51 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Przede wszystkim inna charaktrerystyka momentu. Większy i u dołu. Co kto lubi, ale kazdy kto jeździł autami gdzie podobna moc raz pochodzi z pojemności a innym razem z obrotów wie o czym mówię. Jak gdyby byla europejska M6 3.0 V6 to bym się skusil <metal>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 21:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 04.12.2015
Posty: 107
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: wielkopolski
Nie znalazłem na forum tematu więc podpinam się pod ten - silnik 2.5 i przyczepa kempingowa DMC 1300 kg. Macie jakieś doświadczenia jak ten silnik sobie radzi z przyczepą? wszędzie czytałem że pod przyczepę najlepiej diesel ale ten silnik jest moim zdaniem elastyczny od samego dołu... jakieś opinie?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 paź 2017, 17:47 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 08.10.2016
Posty: 48
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Mam pytanko... a jak z poborem oleju w silnikach 2,5 PB? Trzeba myśleć o jakichś "dolewkach"?

Mam zamiar kupić 2,5 Pb z 2008 roku, planuję też montaż LPG.

Poprzednią M6 I z 2003 (2,0 Pb) nie dolewałem ani grama.

_________________
Pozdrawiam,
Kowal


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 17:59 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Jakiś litr na 15 tys.
Przyzwoicie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 09:18 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 14.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jakie różnice występują między 2.5 przed i po lifcie? Są to dokładnie te same silniki czy jednak czymś się różniły?

_________________
Mitsubishi Eclipse 2G 1999r. 2.0 4G63


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 18 lut 2018, 11:11 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
jezyk147 2.5 przed i po lifcie to było/jest to samo.
2.0 benzyna po lifcie dostała bezpośredni wtrysk (DISI)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 lut 2018, 23:07 
Amator
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
właśnie też się zastanawiam czy kupić 2.0 benzynę czy 2.5 (nie zamierzam zakładać gazu), są różne opinie co do spalania, jedni piszą, że 2.5 pali tylko trochę więcej niż 2.0 a inni, że ponad litr i komu tu wierzyć :)
zastanawiam się też o koszty eksploatacji, dostępność części oraz ich koszt, czy dla 2,5 są dostępne i dużo droższe?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 06:18 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Moje 2.5 pokazuje średnie spalanie 9l/100km z komputera. Ile pali faktycznie nie wiem, bo mam gaz.
Jeżeli chodzi o części i ich koszt to jest taki sam jak dla 2.0 wersji benzynowej, bo te silniki konstrukcyjnie są praktycznie identyczne, różnica jest tylko w pojemności...

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 07:20 
Amator
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
oglądałem raporty spalania na autocentrum i śmieszne jest to, że w wersji po lifcie różnica między 2.0 a 2.5 jest 0,1 l a niby silnik 2,5 po lifcie nie był zmieniany, a przed liftem jest to 1 l


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 07:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Czemu próbujesz szukać argumentów żeby wmówić sobie, że palą tyle samo, to musi jarać ciut więcej :cygaro:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 08:15 
Amator
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
własnie pytanie ile jest to ciut? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 27 lut 2018, 08:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Nie kupuj auta na które Cię nie stać. Jeżeli wiesz, że nie dasz rady utrzymać samochodu który może spalić 12-13l benzyny to po prostu go nie kupuj.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.