Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 06:08 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Czy u Was też ikonka niskiego poziomu płynu działa tak późno jak u mnie? Jak się pojawi, to płynu jest już tak niewiele, że nie wystarcza na przemycie szyby. Co gorsza, mimo załączonej ikonki ostrzegawczej, włączają się spryskiwacze reflektorów. Tak naprawdę ikonka oznacza - stary, właśnie wypsikałeś resztę płynu, zbiornik jest pusty. Czy to normalne?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 09:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
W moim przypadku, kiedy zapala się ikona niskiego stanu płynu, to pozostaje ok. 0,5 - 0,7l.
Spokojnie mogę dalej jechać. Nie ma potrzeby natychmiastowej dolewki.
Musisz sprawdzić czujnik poziomu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 09:44 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jak to zrobić?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 10:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Gizmo a masz spyski swiatel? One pozeraja wiekszosc plynu, jak mam spryski swaitel zaloczone to tak - szybko po kontrolce nie ma plynu, jak tylko przednia szyba to jeszcze na jakis czas starcza.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 12:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 212
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Mam :-P ale ........już gdzieś o tym pisałem :wink: wyciągnąłem bezpiecznik :-P
Płynu mam pod dostatkiem, bo mam drugie auto, które nie stygnie. Ale nawet kiedy działały spryskiwacze, to tragedii nie było.
Był to raczej powód estetyczny :-P
Kittelsen - szczerze to nie wiem.
W fordzie miałem taką sytuację, że poluzował się.
Trzeba było zdemontować zbiorniczek i zamocować na nowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 7 gru 2016, 20:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Gizmo, też miałem taki problem, że po zapaleniu kontrolki miałem jeszcze na max jedno spryskanie.
Przy jakiejś okazji zgłosiłem do ASO na gwarancji słabe działanie spryskiwaczy przednich (szyby) i podobno wymienili mi pompkę na jakąś mocniejszą. Przyznam, że nie zauważyłem zbyt dużej różnicy, więc to olałem.
Ale od tamtej pory kontrolka działa już normalnie, czyli po zapaleniu się jej jest jeszcze trochę płynu.
Nie wiem co zrobili, ale jest lepiej. Może przy okazji wyczyścili zbiornik płynu (chyba w tym wątku była o tym mowa).

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 gru 2016, 17:00 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Mógłby ktoś podrzucić numer dyszy spryskiwaczy szyby? Lewą i prawą poproszę.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 08:40 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
A nie zapchaly ci sie zbyt gestym plynem zimowym do spryskiwaczy ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 09:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
A co z tymi dyszami się dzieje? Ja w poprzednim roku musialem wymienić wężyk pod maską, bo dysze mi zamarzły i nie wiem czy przez to wąż nie pekł, bo lało mi się pod wygłuszeniem maski a nic praktycznie na szybe nie leciało.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 10:05 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
chmooreck napisał(a):
A nie zapchaly ci sie zbyt gestym plynem zimowym do spryskiwaczy ?

Mówisz o mnie?
Generalnie to lewy spryskiwacz czasem leje jedna dysza, a tam są chyba dwie, i nie powiem ale wkurza mnie to :D

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 10:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Spróbuj może najpierw czyms przedmuchać, może sprężarką bo moglo się czymś przypchać. Mnie wkurza, bo z każdej dyszy leca mi 3 lub 4 strumienie i nie wiem czy tez tak powinno byc? Próbowalem kiedys wyregulować, ale dałem sobie spokój.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 10:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Zacznij od zmiany płynu do spryskiwaczy, ew. przepłucz wodą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 13:44 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
https://www.youtube.com/watch?v=O16eLCYJtaM

Tak to u mnie wygląda.

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 14:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Próbowałeś szpiklą ustawiać te dysze?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 15:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Krzysiek, widziałeś dysze w GH ?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 15:11 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Tego się chyba nie da ustawić z tego co widziałem :/

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 15:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
TOMASZ napisał(a):
Krzysiek, widziałeś dysze w GH ?


Chyba w każdym aucie są podobne i tak samo się je przestawia, czy Japońce w drugiej generacji zastosowali jakiś wynalazek na miarę XXII wieku? :-P U mnie normalnie szpiklą lub cienką igłą idzie je przestawiać i regulować.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 16:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zrób tak samo w GH to postawię Ci flaszkę... [WHITE SMILING FACE]

Paku, idź tropem darasa: viewtopic.php?p=198365#p198365

Porównaj ciśnienie przed i za zaworkiem zwrotnym. Może jest przyblokowany, może zakamieniony, może i dysze spryskiwaczy także. Ja bym obstawiał końcowy odcinek układu, czyli od zaworka do spryskiwaczy. Na filmiku widać, że większy problem jest przy pierwszym spryskiwaczu.
Warto przedmuchać zaworek i spryskiwacze, jeśli nie pomoże to ja bym wrzucił te elementy do gorącej wody z odkamieniaczem (takim do czajników).

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 16:23 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dzięki za sugestie Tomku,
Zajmę się tym jak zrobi się trochę cieplej bo garażu niestety nie posiadam a przy takich temperaturach łatwo coś zepsuć. A jakbym zamienił dla spróbowania lewy z prawym spryskiwaczem? Mógłby ktoś podać numery tych spryskiwaczy, bo nigdzie znaleźć nie mogę :/

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 gru 2016, 21:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
TOMASZ napisał(a):
Zrób tak samo w GH to postawię Ci flaszkę... [WHITE SMILING FACE]

W tej sytuacji to nie byłby najgorszy pomysł <%>

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 gru 2016, 22:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Cytuj:
czy Japońce w drugiej generacji zastosowali jakiś wynalazek na miarę XXII wieku?


Ja użyłem wynalazku XXIII wieku. Pod spryskiwacz włożyłem cienki drucik, aby podnieść lekko strumień wody. Do dziś nie wierzę, że tam nie ma regulacji - a może jest to sterowane elektronicznie przez ASO. Koszt to symboliczne 100zł. :hahahaha:

numer spryskiwaczy L206-67-510


Ostatnio edytowano Pn, 26 gru 2016, 10:10 przez daras404, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 01:17 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
A od innej Mazdy nie podejda te spryski?

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 10:42 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
Dodatkowo podsyłam jeszcze schemat całego układu. Widać, że były dwa rodzaje spryskiwaczy, lecz nie wiem czym się różnią - prawdopodobnie tylko tym, że zrezygnowano z kolanka plastikowego. Moja madzia jest do numeru nadwozia - 9401 i spryskiwacz nie ma regulacji.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 12:49 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Dobra wszystko spoko, a proszę mi powiedzieć jak wyciągnać te spryski? Podszybie trzeba rozkręcać?

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 13:10 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Wyjąć boczne zaślepki przy słupkach, wyjąć uszczelkę ze spinkami (wzdłuż podszybia), odchylić podszybie, wsadzić rękę, odłączyć przewód, wcisnąć zatrzask (ząbek) spryskiwaczcza i wypchnąć go ku górze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 13:27 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jesteś wielki Tomek! :)

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 17:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Nie taki wielki... [WINKING FACE]

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 17:24 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Jutro będę próbował dopasować jakieś inne spryski, na pierwszą próbę polecą z Giuletty, oraz z Fiata Bravo II :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 18:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Najpierw sprawdz, czy masz na nich cisnienie i je dobrze wyplucz...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 gru 2016, 18:48 
Bywalec
Offline
Od: 03.07.2016
Posty: 394
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Wybacz, ale dla mnie to oczywiste ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek
Więcej informacji priv ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.