Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 12 wrz 2018, 18:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Powinieneś się dostać od strony blotnika.
Zdjąć koło, kilka spinek, parę śrubek...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 01:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.03.2018
Posty: 6
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Witam. Czy wymieniał ktoś kiedyś silniczek od spryskiwaczy?? Wiem gdzie to jest ale czy samo wyjecie ze zbiornika jest kłopotliwe?? Ruszałem przewodami i wtyczka ale bez rezultatów. Silniczek poprostu przestał działać ;(( szukałem na forum jakiejś fotorelacji ale nie ma. Tylko schemat ale to akurat mam. Mi chodzi o samo wyjęcie silniczka ze zbiornika. Pomoże ktoś???


Ostatnio edytowano Pt, 14 wrz 2018, 01:33 przez dejwid, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 14 wrz 2018, 18:48 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Mam w piwnicy zbiornik z pompkami. Później zajdę tam, sprawdzę jak się wyjmuje i dam znać.

-- Dodano: 14 września 2018, o 19:48 --

Sprawdziłem. Pompkę da się wyjąć ze zbiornika bez problemu. Trzyma się na uszczelce. Trzeba wyjmować obracając w lewo i w prawo kilka razy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 11:45 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Dobra. Kilka spinek i odgięcie osłony przeciwbłotnej czy jak to się nazywa i wyciągnąłem silniczek!ObrazekObrazek


Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 13:12 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Silnik zatarty, ale udało się rozruszać. Najpierw Kontakt potem Olej silikonowy i chodzi jak burza. Dzięki Panowie! Spryskiwacz uratowany.



Sent from my iPhone using Tapatalk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 17:37 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Ciekawe czy zatarł się sam z siebie, czy przez to że pracował na sucho?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 wrz 2018, 19:18 
Świeżak
Offline
Od: 13.06.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
płyn mam zawsze w zbiorniczku, więc musiał zatrzeć się sam z siebie...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 lut 2019, 20:28 
Amator
Offline
Od: 05.11.2016
Posty: 92
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: warmińsko-mazurski
Prosze i pomoc .
Wszystko prócz spryskiwaczy reflektorów mi pracuje.
Nie działa mi spryskiwacz reflektorów.
Próbowałem rozne kombinacje manetką i nie wysówają się chociaz hokeje są pod kapslami
Zauwazyłem tez za przednim prawym kołem dużą ilość płynu tylko nie wiem czy to płyn który pryskałem na szybe i spłynął jakims kanałem czy moze jakas usterka wezyka do spryskiwaczy reflektorów
Pomożcie jak do tego sie zabrać ?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 25 mar 2019, 16:30 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2019
Posty: 7
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: dolnośląski
Bezpiecznik 15a w skrzynce kolo silnika sprawdzales?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 lip 2019, 11:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Dużo ludzi wyjmuje ten bezpiecznik tak wolniej się zużywa płyn i nie będzie brudzilo maski, zderzaka :).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 1 gru 2019, 10:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.09.2019
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: śląski
Witam, w mojej mazdzie podobna sprawa jak w temacie, spryskiwacze działają ale bardzo słabo (pryskają może na 10cm) spróbowałem już przeczyścić zaworek zwrotny, dmuchałem w przewody i powietrze wychodzące z drugiej strony słychać, także drożność jest. Silniczek także słychać że działa, nalałem nawet octu do zbiorniczka ale nadal nic. Czy możecie mi poradzić co jeszcze mogę zrobić żeby te spryskiwacze w końcu zaczęły działać normalnie bez wizyty u mechanika?

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 paź 2020, 12:51 
Świeżak
Offline
Od: 21.03.2015
Posty: 24
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Witam
Ponownie dzięki forum rozwiązany problem.
Wtorek - wracając do domu zauważyłem, że nie działa spryskiwacz przednich szyb. Wycieraczki działają, tylna wycieraczka i spryskiwacz działa, płyn jest.
Wtorek wieczór - środa - przegląd forum :-)
Sobota - demontaż koła i nadkola - sprawdzenie czy silniczek działa - niestety nie. Na roboczo zamieniam rurki z silniczkiem tył - żeby mieć możliwość spryskania szyb podczas jazdy - działa, polecam ale tylko do używania awaryjnie w czasie jazdy.
Sobota wieczór - poszukiwanie silniczka - nowy 200pln - brak w magazynie, zamienniki po ok 50pln, używane oryginały 20-50pln. Zamawiam zamiennik na allle.
Wtorek - telefon z allle z pytaniem czy na pewno odpowiedni silniczek zamówiłem. Po podaniu vinu Pani odpowiada, że to nie będzie pasowało - a na zdjęciu wszystko się zgadzało. Rezygnuje z zamówienia.
Wtorek wieczór - zamawiam używany za 20pln.
Czwartek - odbieram przesyłkę.
Piątek - sprawdzam czy silniczek działa - i działa :-)
Sobota - zdjęcie koła, zdjęcie nadkola (a w zasadzie to odgięcie na tyle żeby włożyć rękę) , spuszczenie płynu, wyjęcie silniczka, włożenie zakupionego, szybki test i działa, podpięcie wszystkiego prawidłowo, montaż nadkola i koła. Czas ok 1,5h bez pospiechu.
Jak zdemontować poszczególne elementy przeczytałem w tym wątku. Pomogły porady i zdjęcia.
Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.