Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 18:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 16:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Też się zastanawiam co kierowało poprzednim właścicielem żeby wsadzać niższy profil niż fabryczny... No ale opony polecą na sprzedaż, bo mam już 17" alu na zimę więc ja się będę trzymał jednak oryginalnych wartości, a 16" to mi w ogóle na tym aucie nie leżą, no i jazda trochę jak poduszkowcem ;)

ale tak z ciekawości porównam sobie wskazania licznika vs. GPS to zobaczę ile przekłamuje


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 16:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja moja jechałem cos ok 230 i nie był to max. Sprawdzałem jeszcze przed remapem. Po remapie jechałem tylko 220 bo nie miałem gdzie wiecej. Oczywiście prędkość licznikowa, na gps bedzie mniej.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 16:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 04.04.2014
Posty: 280
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: małopolski
KOVAL napisał(a):
Ja moja jechałem cos ok 230 i nie był to max. Sprawdzałem jeszcze przed remapem. Po remapie jechałem tylko 220 bo nie miałem gdzie wiecej. Oczywiście prędkość licznikowa, na gps bedzie mniej.


Mam ten sam licznik i też tyle jechałem co ty 230. Ale to już mój ostatni raz był, szkoda silnika męczyć, może korba wylecieć przy tej prędkości.

_________________
Pozdrawiam Bykolo
Teraz jest
Audi A4 B8 2.0TDI 2011


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 17:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
A powiedzcie - mierzyliście 0-100 przed chipem i po w dwulitrowym dieslu?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 18:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 826
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
khad napisał(a):
ale tak z ciekawości porównam sobie wskazania licznika vs. GPS to zobaczę ile przekłamuje

Ja sprawdzałem i na GPS pokazuje mniej niż w rzeczywistości, w milach wyszło coś około 3-4 różnicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 18:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Ja mam seryjne 140KM i ledwo co 220 wydusiłem. 260 to myślę, że te z silnikiem 3.7 polecą, albo 2.2D 185KM po chipie, ale nie 2.0D (nawet po chipie)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
220 licznikowe czy na gps? Mój te 230 zrobił i jeszcze duzo zapasu było na obrotomierzu...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
To że było dużo zapasu na obrotomierzu to nic nie znaczy - fizyki nie da się oszukać a opory powietrza są przeogromne


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Ja bym zaryzykował że 240 licznikowe moja pójdzie, więcej będzie cieżko...

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 19:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
KOVAL napisał(a):
220 licznikowe czy na gps? Mój te 230 zrobił i jeszcze duzo zapasu było na obrotomierzu...

Licznikowe


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 gru 2015, 23:50 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Skrzynia biegow (nie zawsze) haczy (szczegolnie przejscie bieg 2 na 3) a silnik (2.0 disi) jest dosc mulowaty. Przy tych osiagach dwie koncowki wydechu to troche naduzycie. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 sty 2016, 23:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.01.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Mam mazde od kwietnia i wkurza mnie:
1. Umiejscowienie filtra paliwa
2. Sygnalizacja inspekcji olejowej przez kontrolkę DPF
3. Słaby ręczny
4. Brak oświetlenia typu comming home
5. Utrudniona wymiana żarówek
6. Twarde fotele
7. Zamarzajace dysze spryskiwaczy przy -7 st
8. Brak otworu w tylnej kanapie na narty.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 01:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
Zauważyliście, że po przekręceniu kluczyka lampka w schowku się świeci cały czas? Nie ma włącznika w zamku czy gdziekolwiek tylko po prostu świeci nawet na zamkniętym schowku? :wstyd2:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 01:40 
Offline
U mnie świeci tylko jak światła mam włączone. Ale masz rację że przy zamkniętym także.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 09:08 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Ale jak masz na auto, a jest jasno to nie świeci.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 09:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No mam na auto, ale schowek wyjmowany byl faktycznie po zmroku wiec pewnie jest jak piszesz co nie zmienia faktu że zbyt logiczne to to nie jest ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 09:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 06.11.2013
Posty: 608
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Kultywator napisał(a):
Mam mazde od kwietnia i wkurza mnie:
1. Umiejscowienie filtra paliwa
2. Sygnalizacja inspekcji olejowej przez kontrolkę DPF
3. Słaby ręczny
4. Brak oświetlenia typu comming home
5. Utrudniona wymiana żarówek
6. Twarde fotele
7. Zamarzajace dysze spryskiwaczy przy -7 st
8. Brak otworu w tylnej kanapie na narty.


Wg mnie jest kilka o wiele gorszych rzeczy...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 6 sty 2016, 10:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5661
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
khad, mechanicy z Mazdy poszli prostszą drogą i podłączone to jest do reszty podświetlenia deski rozdzielczej.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 14:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
głupio tak zaczynać (zaraz po przywitaniu) od minusów, ale co mi tam:)

trochę będę pisał przez pryzmat poprzednich aut (ostatnie 8 lat były Audi A4 B6 i A6 C5, oba w Quattro)
więc tak:
- brak nawiewów z tyłu !
- skrzynia biegów i precyzja na 1 i 2 biegu (wymiana oleju troche to poprawiła ale brakuje do ideału)
- brak regulacji podłokietnika (góra/dół)
- schowek/uchwyt?? na napoje w srodkowej konsoli (wtf?)
- silniczek z zewnątrz cichy jak to 4 cylindrówka jednak w środku głośno pow. pewnych predkości (w Audi miałem 2.5 TDI V6 i było zupełnie odwrotnie, w środku cisza z zewnątrz jak to V-ka)
- jak tu niektorzy juz pisali, też mam lekko zaparowane reflektory
- o wlasciwościach jezdnych nie bede pisał bo w porównując do napędu Quattro jest bez sensu.
- i...wiem ze tego sie nie używa za często...przednią maske po otwarciu trzeba podpierać tym kurde prętem, gdzie są siłowniki?? ;)...cholera ostatnio miałęm takie coś w Tico 15 lat temu :).
- najsłabiej grający system BOSE jaki w zyciu slyszalem.
- trochę kiepskie to wykończenie w środku, ciekawe jak to będzie wyglądało przy przebiegu 500 tyś.
- inne minusy to braki w wyposażeniu mojej wersji, lecz wynikające głownie z przyzwyczajenia z poprzednich aut (np. skóry grzane z przodu i z tyłu, elektr. fotele z pamięcią, xenony, system audio.

Dodam że to tylko zupełnie subiektywne "minusy", nie zniechęcającego do samego auta czy jazdy (no moze teraz tylko mniej lubie zimową aure i jazde po zaśnieżonych górach).
ogólnie Mazde dobrze oceniam zwłaszcza ze zajebiście mało pali a ceny części eksploatacyjnych tez nie są najgorsze

pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 23:48 
Amator
Offline
Od: 07.07.2017
Posty: 72
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chyba brak silnika 3.7v6 w ofercie europejskiej jest najwiekszym minusem i kuzwa nie tylko w sedanie ale w liftbacku i kombi ;/ a swoja droga to 170km z silnika 2.5 tez szalu nierobi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 14:13 
Amator
Offline
Od: 07.07.2016
Posty: 84
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: mazowiecki
Nagły spadek wartości...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 14:20 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
I to straszny, bardzo....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 20:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Millerek napisał(a):
I to straszny, bardzo....
...w zeszłym roku, mój brat szukał GH takiej jak moja, brakło mu pieniędzy na GH i kupił BK 2012 r, za 36kzl bo GH 2009r była sporo droższa....

Dzisiaj, GH spadła z ceną średnio o 10kzl... nic, w zeszłym roku na to nie wskazywało że teraz takie niskie będą ceny.... nie analizuje rynku ale to naprawdę jest rozpacz dla tych którzy sprzedają GH :(

Jak mam teraz swoją (ogólnie taka jak moja), sprzedać za grubo mniej niż 30kzl, to zastanawiam się czy ją wogole sprzedawać, gdzie w zeszłym roku za jakąś konkretną minimum było 40kzl... OCB?!
Ps. OCB=o co biega.... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 09:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
No teraz jest bardzo zły moment na sprzedaż, trzeba to auto przetrzymać jeszcze, bo po takim spadku ceny raczej powinny się uspokoić na dłuższy okres. Ciekawe co jest przyczyną takich spadków? Trzeba też brać pod uwagę, że wraz z wiekiem rośnie ilość aut kombinowanych, sprowadzanych, powystawianych za śmieszne pieniądze i to pewnie też ma swoje przełożenie na wartość tego auta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 kwi 2018, 10:45 
Amator
Offline
Od: 23.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ludzie odchodzą od diesel :) ja za swoją M6 w benzynie miesiąc temu dałem prawie 45 tys


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 07:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
5 kwietnia 2018, o 10:24 khad napisał(a):
No teraz jest bardzo zły moment na sprzedaż, trzeba to auto przetrzymać jeszcze, bo po takim spadku ceny raczej powinny się uspokoić na dłuższy okres. Ciekawe co jest przyczyną takich spadków? Trzeba też brać pod uwagę, że wraz z wiekiem rośnie ilość aut kombinowanych, sprowadzanych, powystawianych za śmieszne pieniądze i to pewnie też ma swoje przełożenie na wartość tego auta.


A mnie się wydaje że dobre auta właśnie cenę trzymają. Z 14 lat temu za M 626 8 letnią dałem ok. 20 tys, a teraz za auto w tym wieku trzeba dać 40 tys lub więcej. Fakt, rozbieżność cen na tym samym roczniku jest masakryczna, ale jak ktoś ma dobry egzemplarz to cena praktycznie stoi w miejscu. Zobaczcie po ile chodzą np. Accordy? Teraz to nawet za francuza trzeba swoje zapłacić i nikt za grosze nie sprzeda.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 10:21 
Amator
Offline
Od: 30.11.2017
Posty: 93
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
5 kwietnia 2018, o 11:45 tannis napisał(a):
Ludzie odchodzą od diesel :) ja za swoją M6 w benzynie miesiąc temu dałem prawie 45 tys


To fakt, rozbieżność w cenach ON/Pb jest bardzo duża...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 10:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 03.04.2015
Posty: 1469
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: dolnośląski
40k za 14-latka? Ale mówisz chyba o autach segmentu E lub F? Bo w segmencie D to chyba jakiś wyjątek z kosmicznie niskim przebiegiem.

Co do Accorda to Hondy zawsze trzymały cenę, a przy braku następcy tym bardziej to auto mniej traci na wartości.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 11:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Pisałem o aucie 8 letnim, że 14 lat temu za takie auto płaciłem 20k, a teraz trzeba wydać dużo więcej :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 12:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Z Accordem też różnie bywa z tym trzymaniem ceny, generalnie na ceny duży wpływ mają handlarze ze swoimi "promocjami" w które wciąż wierzą nabywcy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.