Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 21:25

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 15:20 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
Witam

Mam nadzieję, że temat nie będzie nazbyt kontrowersyjny :wink: - ale jak to mówią - nie ma aut idealnych.

Napiszcie proszę co was wkurza w swoich autach, jakie rzeczy byście chcieli zmienić, co jest wg was źle zaprojektowane.

Oto kilka moich przemyśleń po 3 miesiącach użytkowania Mazdy 6 Hatchback 2.0 mzr-cd

- Przycisk otwierania bagażnika (tylko klapa Hatchback) jest zbyt mały i zbyt siermiężny. W nocy go nie widać, trzeba chwilę pomacać palcem aby otworzyć bagażnik. Do tego przy -10 stopni C, mam wrażenie że zaraz mi wleci cały plastik STOP-u do środka.
Chyba wołałbym całe logo naciskane - jak np. w Fiat bravo.

- Lampka podświetlania bagażnika - tragiczna. W nocy praktycznie nic nie daje, w bagażniku ciemno.

- lewarek zmiany biegów jest OK, jednak mam z nim mały problem. Przy szybkim starcie spod świateł, ciężko mi jest szybko zmienić bieg z 2 na 3. Po prostu nie wchodzi, muszę pierw zluzować na środek, a później do przodu na 3-ke. Macie też podobny problem?

- Sterowanie wszystkim z kierownicy jest wg mnie przekombinowe. Np. nie da się łatwo zmienić stacji radiowej (łatwo = jednym przyciskiem). - (wiem, że jest to dostosowane do ogólnych potrzeb, mogę kierownicą sterować praktycznie wszystkim, ale chyba wolałbym jednak aby było parę trybów do wyboru na stale, a później LEWO,GÓRA,PRAWO,DÓŁ - do tej jednej rzeczy.)
ehh mam nadzieje, że wiecie o co chodzi.

- dźwięk z bose mógłby być lepszy - jak na sub tej wielkości można by od niego oczekiwać lepszych basów.



Dla jasności - to są tylko drobne błachostki , ogólnie rzecz biorąc auto jest zaje****


A jak tam wasze odczucia? ... :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 15:47 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
A lakier Cie nie wkurza, bo mnie wręcz wkur....? Dmuchniesz mocniej i rysy na lakierze.
Stylistyka przycisków ogrzewania foteli
Słabe zabezpieczenie podwozia, szybko pojawiająca się rdza.
Skrzypiejące/latające fotele. Taki problem był już w BJ 15 lat temu...
Audio. Nie mam Bose ale audio słabe, szczególnie gwizdki.
Parujące reflektory
Słabe hamulce

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 15:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Redix napisał(a):
Oto kilka moich przemyśleń po 3 miesiącach użytkowania Mazdy 6 Hatchback 2.0 mzr-cd


No to ładnie, zostałem wywołany do tablicy bo to mój były samochód :)

- przycisk do otwierania bagażnika - cześciej używałem pilota niż przycisku bo kluczyk miałem zawsze w ręce, dlatego go rzadko używałem (w GJ używam tylko przycisku pod klapą bo nie chce mi się szukać kluczyka po kieszeniach, przycisk jest większy i lepiej wykonany)

- lampka podświetlania bagażnika - możesz spróbować zmienić żarówkę na mocniejszą ledową.

- lewarek zmiany biegów - poza redukcją z 2 na 1 nie narzekałem, spróbuj tak przełączać biegi, żeby nie wymuszać na dźwigni ruchu, tylko dać jej się samej prowadzić a biegi będą same wchodzić.

- sterowanie wszystkim z kierownicy - co kto lubi :) w polifcie nie można np. ustawić sobie klimy z kierownicy, w GJ też nie można i już niektórzy narzekają. To prawda, tu można z kierownicy zrobić wszystko, ale dojście do jakieś funkcji wymaga kilkukrotnego naciskania, co jest czasami wkurzające. Stacje radiowe w GJ zmienia się 1 przyciskiem :)

- dźwięk z bose mógłby być lepszy - jeżeli chodzi o bas to bardzo go brakuje w GJ, więc nie narzekaj bo jak zmienisz na GJ będzie Ci go brakowało :mur:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 16:02 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.02.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: pomorski
tombien napisał(a):
lewarek zmiany biegów - poza redukcją z 2 na 1 nie narzekałem, spróbuj tak przełączać biegi, żeby nie wymuszać na dźwigni ruchu, tylko dać jej się samej prowadzić a biegi będą same wchodzić.


Hehe, właśnie dokładnie tak jeżdżę :) - dwójka, i tylko sprzęgło i wyjąć go na luz .. lewarek robi "plung..." i już można działać dalej.

Przy szybkim starcie nie zawsze się uda - emocje :wink:

Jeśli chodzi o bose . - zrobi się cieplej to muszę spróbować wyjąć koło i zrobić odsłuchy bez koła zapasowego.
Z kołem cały sub jest tak jakby podwieszony i dotyka tylko cienkim elementem do samochodu.

Gdyby wyjąć to koło, sub stykał by się całą powierzchnią z autem - tombien: próbowałeś może takiej konfiguracji i zrobić odsłuchy czy lepiej gra ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 16:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 23.10.2012
Posty: 1913
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Mnie wkurza:
- słaby lakier
- parowanie tylnych lamp
- przednie fotele a konkretnie brak trzymania bocznego i wysoka pozycja nawet przy maksymalnym jego opuszczeniu
- kostka od poduch fotela pasażera, przy każdym przesunięciu fotela włącza mi się kontrolka od poduch na zegarach.

_________________
xX KOVAL Xx
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 16:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Redix napisał(a):
Gdyby wyjąć to koło, sub stykał by się całą powierzchnią z autem - tombien: próbowałeś może takiej konfiguracji i zrobić odsłuchy czy lepiej gra ?


Nie próbowałem, można też w ostateczności podłogę wyłożyć matą wyciszającą.


Ostatnio edytowano N, 23 lut 2014, 20:57 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 19:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Redix napisał(a):
- Przycisk otwierania bagażnika (tylko klapa Hatchback) jest zbyt mały i zbyt siermiężny. W nocy go nie widać, trzeba chwilę pomacać palcem aby otworzyć bagażnik. Do tego przy -10 stopni C, mam wrażenie że zaraz mi wleci cały plastik STOP-u do środka.
Chyba wołałbym całe logo naciskane - jak np. w Fiat bravo.


Po zmroku otwieram bagażnik z pilota i po problemie ;)

Redix napisał(a):
- lewarek zmiany biegów jest OK, jednak mam z nim mały problem. Przy szybkim starcie spod świateł, ciężko mi jest szybko zmienić bieg z 2 na 3. Po prostu nie wchodzi, muszę pierw zluzować na środek, a później do przodu na 3-ke. Macie też podobny problem?


Czy w Twojej Maździe był zmieniany olej w skrzyni biegów? Jeśli nie to proponuję zmianę i smarowanie cięgien.

czacha83 napisał(a):
A lakier Cie nie wkurza, bo mnie wręcz wkur....? Dmuchniesz mocniej i rysy na lakierze.


Czarne Hondy są jeszcze delikatniejsze :mur:

Mnie trochę denerwuje skrzypiący i latający fotel kierowcy, o którym była już tu mowa (będę musiał skorzystać z forumowego poradnika naprawy stelaża). Oświetlenie bagażnika faktycznie jest słabe, ale aż tak często do niego nie zaglądam także jest mi to w sumie obojętne. Ogólnie bardzo lubię ten samochód :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 20:29 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Beznadziejna, totalne dno,

zaślepka stacyjki przy hf

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 21:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tomek napisał(a):
Redix napisał(a):

- lewarek zmiany biegów jest OK, jednak mam z nim mały problem. Przy szybkim starcie spod świateł, ciężko mi jest szybko zmienić bieg z 2 na 3. Po prostu nie wchodzi, muszę pierw zluzować na środek, a później do przodu na 3-ke. Macie też podobny problem?


Czy w Twojej Maździe był zmieniany olej w skrzyni biegów? Jeśli nie to proponuję zmianę i smarowanie cięgien.

Tak, był zmieniany tuż przed sprzedażą, na 5 przeglądzie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 21:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
hefi napisał(a):
Beznadziejna, totalne dno,

zaślepka stacyjki przy hf


Co znaczy skrót hf?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 22:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Hands free

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 22:31 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Widziałem tą zaślepkę gdzieś na fotkach (w salonie nie mieli z tą opcją) i wygląda jak zaślepki do gniazdek 230V chroniące małe dzieci, co by tam nic nie wciskały... tyle że lepiej pod kolor jest. :-D
Wygląda naprawdę dziadowato. :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Czy to o to chodzi?
Obrazek

Jak o to, to nazywa się to w Mazdzie Keyless Entry.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:04 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Ehe :)
Ciekawe czy ring jest podświetlany jak w "not fh" bo nie widzę na zdjęciu. :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja nie mam podświetlenia na tej zaślepce. A na guziku startu świecą się tylko literki Start Stop chyba acc i on. Ring nie jest podświetlany.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:16 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
To dobrze, bo głupotą by było gdyby ring na zaślepce się świecił. :)
Szczypik, to Twoja fotka? Jak wygląda popielniczka po otwarciu klapki, mieści się zapalniczka? Czy tam już tylko schowek na drobne jest?

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mnie wkurzała tylko i wyłącznie skrzynia a dokładnie przechodzenie z jedynki na dwójkę i lakier
Obecnie ze skrzynią jest ok , ale lakier jest delikatny i rysuję nawet przy nakładaniu wosku lu QD


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
To nie jest moje. Ja mam kierownicę z drugiej strony. I polifta, to zdjęcie przedstawia dziwną jak dla mnie wersję kokpitu. Guziki od podgrzewania foteli jakoś tak wysoko i ta popielniczka taka dziwna. Może to nie jest środek 6 tylko cx5 lub cx7? Sam nie wiem nie pamiętam środka cx-ów.

Edit.
To jest 6 wersja Grand Touring na USA model na 2009.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:25 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
A mnie jeszcze wkurza nazwa keyless entry.
To albo jest keyless albo ma enrty :grin:

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Hefi a może: keyless-bez kluczykowe, entry-wejście, bo rozumiem takie macie, że podchodzisz i autko się otwiera, wchodzisz i albo wsadzasz klucz w jakąś dziurkę albo zostaje w kieszeni i z kluczyka odpalasz?
Jak to wygląda?
W Renaultach tak to własnie działa i nazywa się hands free...

Dobra, teraz zauważyłem Hefi, że jesteś z UK, więc raczej tu nie chodzi o zrozumienie skrótu tylko to musi jakoś inaczej, gorzej działać...
Tylko odpalanie bez kluczyka a centralny z guzika w pilocie?
Założyłem, że działanie jak w Renaultach ale chyba nie słusznie.
Szczypik, dzięki za odp. właśnie tak mi ta popielniczka zwróciła uwagę, że tak jakoś dziwnie. A jako to wygląda z wersjami na Europę ale z guzikiem start/stop?

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 lut 2014, 23:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
A mnie wkurza brak drugiego uchwytu do zamykania klapy bagażnika (HB). Jest tylko po prawej stronie, a że parkuje w garażu tyłem do ściany wygodniej by mi było używać uchwytu z lewej strony, ale przyoszczędzili :/
Za to w polifcie poprawili obsługę z kierownicy. Nie ma co prawda sterowania klimy, ale ja jej prawie nie zmieniam, za to zmiana stacji jest jednym przyciskiem, a robię to prawie non stop (jak tylko zaczynają puszczać reklamy).

W sumie jeszcze kilka rzeczy by się jeszcze znalazło, ale na razie irytuje mnie ten uchwyt.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 00:51 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
czacha83 napisał(a):
Hefi a może: keyless-bez kluczykowe, entry-wejście, bo rozumiem takie macie, że podchodzisz i autko się otwiera, wchodzisz i albo wsadzasz klucz w jakąś dziurkę albo zostaje w kieszeni i z kluczyka odpalasz?
Jak to wygląda?
W Renaultach tak to własnie działa i nazywa się hands free...

Dobra, teraz zauważyłem Hefi, że jesteś z UK, więc raczej tu nie chodzi o zrozumienie skrótu tylko to musi jakoś inaczej, gorzej działać...
Tylko odpalanie bez kluczyka a centralny z guzika w pilocie?
Założyłem, że działanie jak w Renaultach ale chyba nie słusznie.
Szczypik, dzięki za odp. właśnie tak mi ta popielniczka zwróciła uwagę, że tak jakoś dziwnie. A jako to wygląda z wersjami na Europę ale z guzikiem start/stop?

Karta w kieszeni
Podchodzisz, wsiadasz i start

A ja bardziej skupiłem się na tej stacyjce:ugeek: i zastanawiałem się po co entry jak nie ma kluczyka.
Masz racje :grin:
Za dużo alko dziś.


A ta zaślepka i tak jest słaba ....

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 00:56 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
I wszystko jasne :wink:

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 09:37 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
W Mondeo jest podobna zaślepka :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 11:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Mnie poza tym co już wymieniliście czyli:
-słaby lakier
-pracujące reflektory
denerwuje jeszcze
- kontrolka od otwartych drzwi - pokazuje tylko, że są niedomknięte ale nie pokazuje już które
- rdza na niektórych elementach pod maską - muszą się za to zabrać bo wygląda słabo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 13:22 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 56
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Niektóre wady są ciekawe, bo ich nigdy nie doświadczyłem (skrzypiące i latające fotele, rdza????), może dlatego, że miałem wersje po liftingu. Bose wg. mnie dość fajnie gra. O wiele słabiej w GJ i innych autach, które miałem okazję odsłuchiwać. Wierzcie mi, może być zdecydowanie gorzej :) Delikatny problem ze zmianą biegów miałem na samym początku po odebraniu auta z salonu, ale wszystko szybko się ułożyło. To co mnie osobiście delikatnie irytowało to:

- delikatny wodny lakier (chociaż przy odpowiedniej obsłudze można zadbać o jego nienaganny wygląd przez cały okres użytkowania)
- brak nawiewów z tyłu
- brak automatycznego składania lusterek (przyzwyczaiłem się robić to ręcznie całkowicie podświadomie, ale do tej pory uderza mnie to w Japończykach)
- brak pamięci ustawień lusterek
- krótkie siedzisko z przodu, dupa drętwieje przy dłuższej jeździe, no ale to zależy od gabarytów kierowcy
- twarde plastiki w okolicach prawej nogi, przy dłuższej jeździe odczuwalne na nodze
- AFS działa tylko powyżej jakiejś ustalonej prędkości (chyba 20km/h)
- słabej jakości tapicerka skórzana
- ciężko złapać trakcję przy szybkim i gwałtownym ruszaniu (koła przednie unoszą się)
- kontrolka od otwartych drzwi, jak napisał kolega wyżej, pokazuje tylko, że są niedomknięte ale nie pokazuje które

No ale są to drobnostki, które są całkowicie przesłonięte przez ilość zalet tego auta (za długo, aby napisać :D).

Poza tym dla mnie wstyd, że Mazda nie zaproponowała szóstki w wersji MPS (GH i GJ póki co).

_________________
Obecnie: Infiniti Q50S Hybrid AWD 3.5 V6 364KM, 546Nm: http://www.youtube.com/watch?v=yR0cCRRWqfY
Wcześniej: Mazda 6 GH FL 2.5 R4 170KM, 226Nm


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 15:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
misiektoja napisał(a):
Niektóre wady są ciekawe, bo ich nigdy nie doświadczyłem (skrzypiące i latające fotele, rdza????), może dlatego, że miałem wersje po liftingu.


Nie doświadczyłeś tego, gdyż sprzedałeś auto z jeszcze dziewiczym przebiegiem. Zapewniam cię to wszystko wystąpi kiedy przyjdzie odpowiednia pora.
Ja też tego nie znałem, ale już powoli się zaczyna. Fotel zaczyna tańczyć...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 16:52 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A wspomniał ktoś z kolegów o klamrze pasa bezpieczeństwa pasażera z przodu? Odwrotnie u angielskich kolegów.
Potrafi tak się ustawić tak przekręicić w poprzek jak miejsce pasazera jest wolne, że klamra stuka o słupek środkowy.... :mad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 17:55 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1138
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
O masz racje, straszne to jest. Jeszcze w zadnym aucie tego nie doswiadczylem. Codziennie musze poprawiac past pasazera...

Sent from my HTC Desire C using Tapatalk

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lut 2014, 21:06 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 15.11.2012
Posty: 56
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
To fakt, też miałem ten problem z klamrą, ale wyrobiłem sobie podświadomy odruch poprawiania tego :)

_________________
Obecnie: Infiniti Q50S Hybrid AWD 3.5 V6 364KM, 546Nm: http://www.youtube.com/watch?v=yR0cCRRWqfY
Wcześniej: Mazda 6 GH FL 2.5 R4 170KM, 226Nm


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 277 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.