Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 10:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 11:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.05.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubuski
Witam serdecznie wszystkich, sprowadza mnie zapytanie w pewnej kwesti a mianowicie remontu silnika. Mazda 6 GH 2.0 147km 2010r. ~120tys.km przebiegu o ile wierzyc i ma 13 barow na cylinder rowno. Chcialbym zalozyc LPG do tego auta bo duzo jezdziemy ale najpierw zrobic remont bo z tego co doszukalem fabryczna kompresja powinna byc 17 barow. Nie wiem jak z cena czesci do tego auta czy sa np. takie rzeczy ze tylko serwis pomoze. Czy warto sie za to wogole zabierac ? Ile mniej wiecej taki remonto by kosztowal ? Wiem, ze Mazda 6 GH ma kiepska glowice go gazu i znalalzem jedna firme zwie sie Polok z Gliwic i podobno przygotowuja glowice do spalania gazu. Jest sens grzebania w tym temacie czy lepiej dac sobie spokoj i zmienic auto na inne ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 13:09 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Nie ma sensu moim zdaniem.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lip 2020, 19:10 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
według mnie to 13 barów to jest poprawnie mówiąc o silniku do 2010r. remont czesci wyniosł mnie 1000zł z panewkami i jednym korbowodem

-- Dodano: 1 lipca 2020, o 20:10 --

ale powodem było kosmiczne branie oleju na 1 tłoku i stukanie tłoka powyżej 2 tys. a nie kompresja gdzie była książkowa. korbę wymieniałem z tego powodu że po zmianie panewek nie dało obrócić wałem. Robocizny nie liczę bo sam robiłem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2020, 16:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.05.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubuski
17 barow ma nowy silnik wiec mi brakuje 4 bary na cylinder co ciekawe nie mam jakiegos strasznego spalania oleju, wstepnie odezwalem sie do mechania opisalem problem i ustawilismy termin. Chce to auto zatrzymac bo jest wygodne, obszerne niejest i nie jest to ciezki klocek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2020, 17:34 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
ja po wymianie pierścieni dotarciu zaworów miałem 13 na wszystkich i sprawdzałem w serwisowce to ma być 13, i masz na wszystkich 4tłokach rowne to proszę sie zastanowić


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 2 lip 2020, 17:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Miałem ten sam silnik M6 z 2009 roku moim zdaniem remont nie ma kompletnie sensu. Założyłem gaz przy 170kkm i zaraz mierzyliśmy luzy zaworowe po kolejnych 30kkm również pomiar luzów ( żadnych zmian) po kolejnych 30kkm kolejny pomiar również bez zmian z tego co pamiętam 2 zawory były w dolnej granicy ale przez 60kkm nic się nie zmieniło. Luz był mierzony regularnie bo panuje opinia że te głowice do gazu się nie nadają a tak naprawdę wszystko zależy jak masz ustawioną instalację LPG oczywiście bez lubryfikacji itp. Później auto sprzedałem. Remont bym odradzał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 02:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.05.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubuski
Jak odkrece korek wlewu oleju to czuc, ze sa za duze przedmuchy bo bryzga olejem. Daje sobie palca odciac, ze 13 barow to nie fabryczna kompresja auto jest oslabione lecz nie swieci sie check. Mazda ma autorski patent na podwyzszenie sprezania w komorze wlasnie i powinno byc az 17 z tego co wiem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 lip 2020, 16:47 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
gdyby na takim przeczuciu bazowali wszyscy to nic by nie jeździło a stało w kolejce na remont, ma bryzgać olejem tak ten silnik jest skonstruowany,
nie masz co robić z pieniędzmi to remontuj albo przynajmniej zacznij od założenia gazu a nie od gdybania


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 10:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.05.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubuski
Auto wysiadlo totalnie nie mozna bylo go uruchomic i po sprawdzeniu podobno wyszlo na pompe paliwa. Dziwne ale chyba pompa paliwa moze powodowac spadek mocy, zobaczymy po wymianie jak auto bedzie sie zachowywac.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 6 lip 2020, 13:12 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
daj znac


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 lip 2020, 22:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.05.2019
Posty: 12
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubuski
Mamy winnego: zasniedziale styki na polaczeniu z pompa paliwa. Jak dam rade czasowo to chcilabym silnik zrobic zeby kompresja wrocila i glowice doposazyc w utwardzane gniazda zaworowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lip 2020, 17:17 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
jednak nie spotkałem sie z takim benzyniakiem co ma 18 a common rail ma te 18 barów sprawdzałem


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.