Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 23:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 09:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Cześć.
Ja zakładałem w Silesia Cars Katowice ul. Dobrego urobku. Najbardziej renomowany zakład na Śląsku.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 10:08 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
@laki i mówisz że nie ma żadnych problemów z gazem ? wszystko ok sie sprawuje ?:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 10:18 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Wszystko w jak najlepszym porządku. Dobra instalacja, profesjonalne zamontowana i zestrojona.
To podstawa prawidłowej pracy instalacji. Przeczytaj cały wątek. Jest tam trochę moich wpisów i fotek instalacji.

Aha. Jak się zdecydujesz na Silesia Cars Katowice to wiedz, że 1,5 do 2 miesięcy się czeka na montaż.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 10:55 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
kurcze to czas oczekiwania niezły ;) ale poniekąd daje to obraz sytuacji na temat ich pracy i renomy :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 11:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Dokładnie. Zadzwoń może teraz coś się zmieniło. Ja montowałem 2 lata temu. Choć wątpię. Na lpg forum mają bardzo dobrą opinię i klientów nawet oddalonych od Katowic o 200 km.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 12:26 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
dzwoniłem i terminy koniec wrzesnia,poczatek pazdziernika :)
z ciekawosci, jakie masz nadwozie ? Liftback ?sedan ? pytam bo ciekawi mnie co zrobilieś/robią ludzie ze styropianową formą we wnece na koło, czy wycinałeś to jakos pod kształt butli ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 12:38 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Wkładkę wywaliłem. Butla 225x680 mm zajmuje całą wnękę. Podłoga bagażnika równa nic nie wystaje.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 12:53 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
a da sie tam teraz gdzies upchnac trojkat plus jakies inne duperele drobne czy nie ma szans ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 12:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Coś tam wsadzisz Mi zależało na jak największej butli. Jak jechałem w lipcu nad morze to przejechałem na zbiorniku 480 km. To dobry wynik (tak mi się przynajmniej wydaje). Do butli wchodzi coś koło 55 - 58 litrów LPG.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 14:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.08.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Hej
Jestem tu nowy bo właśnie zakupiłem maździunie :) Dokładnie 2.0 147 KM 2009r. Wybrałem taką z uwagi na chęć założenia gazu, który już śmiga. Tak jak już niektórzy pisali wybrać trzeba mazdę przed liftem który wszedł chyba w połowie 2010 i silnik jest oznaczony DISI. 1.8 jest wydaje mi się za słaby i będzie mułowaty jak na tą masę auta. 2.0 147 KM daje radę. Mam instalację Qbox plus, reduktor AC, wtryski Hana, butla 82l. Na gazie już 1500km śmiga jak złoto. Spalanie na trasie trochę przez wioski trochę autostradą ale bez szaleństwa z kilmą 10,5l, większość miasta 12,8, autostrada prędkości 160 - 180 na 6 biegu z klimą ku mojemu zaskoczeniu 12l . Jestem mega zadowolony. Moje drugie auto honda civic 2004 też śmiga na STAGU pojemność 1.4 a pali 10l LPG. Jak macie pytania piszcie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 15:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Co to za butla? 82 litry? Chyba bagażnika nic Ci nie zostało.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sie 2017, 20:44 
Nowicjusz
Offline
Od: 05.11.2013
Posty: 45
Witam.

Mam problem z instalacją STAG 300 premium, reduktor Tomasetto, wtryski Hana. Samochód Mazda 6 GH 2.0 108 KW automat.

Jak zaczynam bardzo dynamicznie przyspieszać to w granicach 2500 rpm akurat jak skrzynia przełącza biegi 2/3 i 3/4 mocno szarpnie.
W innych okolicznościach jest ok.
Na benzynie nie ma takich objawów.

Co może być powodem takiego szarpania?
W warsztacie powiedzieli, że nie wiedzą.
Kilka razy wyregulowali, wczytali mapy i jest bez rezultatu.

Proszę o pomoc, ewentualnie wskazówki dla warsztatu.

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 16:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
Nie ma jak pro gazownicy na tym setup nie ma możliwości aby to jeździło

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 18:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
piotrek0077 napisał(a):
Jak zaczynam bardzo dynamicznie przyspieszać to w granicach 2500 rpm akurat jak skrzynia przełącza biegi 2/3 i 3/4 mocno szarpnie.

Moze byc układ zapłonowy lub regulator napiecia w alternatorze, lpg jest czulsze na niedomagania niz pb


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 wrz 2017, 12:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podkarpacki
Witam Wszystkich !
Mam pytanie czy ktoś ma już doświadczenie z instalacją gazową do silnika 2.0DISI 155km 2011rok.
Jak się sprawuje , jak spalanie gazu i benzyny ? Czy warto zakładać ??

Dzięki za odpowiedz :)


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 20 wrz 2017, 12:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Silnik DISI posiada bezpośredni wtrysk paliwa, montaż instalacji gazowej jest nieopłacalny, bo okropnie drogi, koszt takiej instalacji to około 8 tyś złotych z tego co się orientowałem.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 wrz 2017, 13:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podkarpacki
dejwid mylisz się :)
Instalacja Stag 400 DPI kosztuje nie całe 4tyś jest stosowana do tych silników.
Jestem ciekaw czy ktoś tu na forum taką zakładał już i jak to pracuje :).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 wrz 2017, 14:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
o stagu nie slyszalem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 wrz 2017, 14:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jak ja zakładałem do mojej (silnik 2,5 L) to instalator mówił, że można do DISI. Koszt 4500 zł (2 lata temu).

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 21 wrz 2017, 17:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podkarpacki
Dzwoniłem do polecanego na tym forum zakładu http://autogaz-busko.pl/portfolio-items ... isi-2010r/ i oni zakładają właśnie STAG do tych silników. Z tego co rozmawiałem z Panem z tego zakładu już zrobili 3 takie mazdy i wszystko działa :), ale najlepiej podpytać osoby która takową instalacje ma :) . Może się ktoś pojawi kto zakładał .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 15:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
osobiscie montował kilka na AC Stag i troche h---owo sobie radzi z silnikami Mazdy
bardzie polecam drugiego producenta polskiego LPGTech ponieważ ma swój algorytm a nie jak w kazdy inny sterownik algorytm standard dostępny dla każdego

do Silnika LF 2.0 setup
LPGTech 324-OBD
Barracuda lub Yeti
alex 360 lub blueperfect
KME Tur
do Silnika L5
LPGTech 324-OBD
Barracuda 130
alex 360 lub blueperfect
KME TUR/KME Gold


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 22 wrz 2017, 18:34 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.09.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: podkarpacki
A jaki to koszt takiej instalacji do silnika LF na LPGTech ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 13:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.10.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Witajcie,
jaką instalację LPG możecie mi polecić z własnego doświadczenia do Mazdy 6 2.3 2011r.?
Dzięki za odpowiedzi ;)


Ostatnio edytowano Śr, 11 paź 2017, 15:39 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 17:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.04.2016
Posty: 237
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
silnika 2.3 nie ma w 6 GH


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 paź 2017, 17:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Jaki faktycznie masz silnik? Jak 2,0 to pewnie DISI. Instalacja będzie kosztować około 4500 złotych. Jak 2,5 MZR to w granicach 3000 złotych.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 08:48 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Po intensywnej lekturze na temat LPG do mojej Mazdy 6 z silnikiem 2.0 zdecydowałem, że zainwestuje i go założę. To będzie moje pierwsze auto z gazem, wcześniej nie dopuszczałem takiej mysli (nie wiem czemu - strach?). Jestem w trakcie czytania opinii o najlepszym warsztacie w Poznaniu, wiele pozytywnych opinii zbiera firma PITEC na ul. Gertrudy Konatkowskiej 4. Sam za siebie mówi czas oczekiwania na wizytę, około 4 tygodnie. Czy ktoś miał doświadczenie z tym warsztatem ze swoją Mazdą? I najważniejsze pytanie, wiem, że komponenty całej instalacji można dobierać z różnych firm, ale czy taki warsztat będzie mi wstanie fachowo doradzić, jakiej firmy i co najlepiej będzie współpracowało z moim silnikiem? Sam jestem w tym temacie kompletnie zielony, chciałbym zdać się w 100% na ich wiedzę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 13:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
fyrtel napisał(a):
chciałbym zdać się w 100% na ich wiedzę.

Ja też unikałem LPG chyba głównie dlatego że brykałem na i tak oszczednych motorach do 1.4 <bach> Zaś gdy postanowaiłem zgaazować i wypytywałem o oferty to "naciągali" mnie na BRC lub na Lovato które nie schodzi, zainstalowałem KME na Barracudach po prywatnej konsultacji z pracowników takiego zakładu. Lepiej nie jedź jako zielony bo mogą wywietrzyć magazyn,takie jest moje doświadczenie, mi też nie chciało się z początku zgłębiać tematu ale decyzję o miesiąc i czuję że jest taniej i lepiej


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 14:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Serio mogą wcisnąć mi kit? Coś co im zalega na magazynie? Spodziewałem się rzetelnej pomocy i wybrania najlepszych podzespołów. Trochę mam mieszane uczucia, bo skąd czerpać wiedzę, jak nie od fachowców.. prześwietlę jeszcze raz cały ten wątek i może pozbieram trochę polecanych firm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 14:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Żebyśmy się dobrze zrozumieli ja mówię o swoim doświadczeniu a nie o tym konkretnym zakładzie, ja zakładałem w Wawie ale prawa rynku są wszędzie takie same, proponuje byś popytał w różnych zakładach o sety mimo iż nastawiasz się że założysz w tym polecanym i dogadywał się tam z jakąkolwiek wiedzą


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 paź 2017, 21:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 185
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Polecam LPG forum zaloguj się poczytaj sporo się dowiesz. Komponenty instalacji nie są tak istotne jak jej ustawienie/ zestrojenie jeżeli zakład takich silników nie przerobił wiele z dobrym ustawieniem może być kiepsko.
Oczywiście instalacja będzie chodzić tyle że po 50kkm załatwisz głowicę.
Najlepszy specjalista od gazowania Mazdy jest w Busko Zdroju troszkę daleko z Poznania :).
W kujawsko pomorskim Auto Flesz w Lubiczu Górnym odsyłam do forum wcześniej wspomnianego.
Zakładał mi instalację 5 lata temu w sumie byłem jednym z pierwszych z tym silnikiem 2.0PB
auto zrobiło ponad 100kkm na lpg bez zastrzeżeń oczywiście co 30kkm kontrola głowicy i wszystko ok.
Powodzenia z LPG


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.