Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 06:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
lapa678 tu się byś zdziwił że głupi stag ma problemy z syte mem paliwowym mazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 14:47 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
U mnie stag pracuje jak należy. Może chodzi o kwestie montażu i człowieka który to zakłada.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 kwi 2019, 19:25 
Świeżak
Offline
Od: 24.03.2019
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Długo się nie zastanawiając założyłem gaz do mojej Mazdy. W końcu z tą myślą wybrałem 2.0 benzynę.
Przy wyborze podzespołów pomógł znajomy gazownik z ZEN system. :)

Sterownik: Zenit BlueBox
Wtryskiwacze: Herkules GISM3100
Reduktor: KME Silver
Zasilanie: FARO fi6
Filtry: AG
Tankowanie pod klapką na dokrętkę
Butla: Bromech 72L (brutto)
Lubryfikacja: brak


Jak na razie jest ok. Autko śmiga bardzo dobrze. Nie odczuwam spadku mocy a wręcz przeciwnie jakby żwawszy był trochę. Co do spalania za szybko by coś powiedzieć gaz założony w poniedziałek.
Pozdrawiam :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 maja 2019, 12:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.01.2019
Posty: 4
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: małopolski
Tzn na 750 km oszczędzasz 50/55 zł ?


Ostatnio edytowano Pt, 17 maja 2019, 12:43 przez glowasiek, łącznie edytowano 2 razy
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 maja 2019, 08:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 30.07.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Troszkę przeszacowałem. Fakt na 100km oszczędzam ok 16zł (średnie spalanie na kompie mam obecnie 9,6l/100km) obecnie mieszanka ma się tak jak poniżej. Jak widać po serwisie w Stagu zwiększony został udział gazu w stosunku do beny. Do zwrotu instalacji plus kosztów eksplatacji trzeba zrobić ok 30k nie 70k mój błąd w obliczeniach.

Data tankowania Kilometry Il. Gaz cena Gaz Ilość Beny Cena Beny Rachunek Koszt 100km L gazu L beny
27.09.2018 715 47,21 2,41 25,66 5,21 247,46 34,61 6,60 3,59
11.10.2018 621 35,65 2,41 23,36 5,21 207,62 33,43 5,74 3,76
30.01.2019 656 38,00 2,16 27,21 4,66 208,88 31,84 5,79 4,15
13.02.2019 668 39,49 2,09 28,35 4,66 214,65 32,13 5,91 4,24
04.03.2019 688 41,98 1,97 30,23 4,63 222,67 32,36 6,10 4,39
23.04.2019 585 42,78 2,23 19,91 5,34 201,79 34,49 7,31 3,40
10.05.2019 618 43,79 2,21 20,44 5,24 203,89 32,99 7,09 3,31

-- Dodano: 20 maja 2019, o 09:36 --

starałem się zrobić to czytelnie. Spalanie w jeździe mieszanej głównie ruch miejski Kraków(często korki) plus jakieś nieduże trasy (udział ok 100/150km). Komputer pokazuje śr spalanie 9.6 litra/średnia prędkość 40km/h. Tak wyglądają wyrywkowe tankowania i przeliczniki. Kalkulacje pozostawiam wam :)

Data tankowania || Kilometry || Il. Gaz || cena Gaz || Ilość Beny || Cena Beny || Rachunek || Koszt 100km || L gazu || L beny ||
27.09.2018 || 715 || 47,21 || 2,41 || 25,66 || 5,21 || 247,46 || 34,61 || 6,60 || 3,59
11.10.2018 || 621 || 35,65 || 2,41 || 23,36 || 5,21 || 207,62 || 33,43 || 5,74 || 3,76
30.01.2019 || 656 || 38,00 || 2,16 || 27,21 || 4,66 || 208,88 || 31,84 || 5,79 || 4,15
13.02.2019 || 668 || 39,49 || 2,09 || 28,35 || 4,66 || 214,65 || 32,13 || 5,91 || 4,24
04.03.2019 || 688 || 41,98 || 1,97 || 30,23 || 4,63 || 222,67 || 32,36 || 6,10 || 4,39
23.04.2019 || 585 || 42,78 || 2,23 || 19,91 || 5,34 || 201,79 || 34,49 || 7,31 || 3,40
10.05.2019 || 618 || 43,79 || 2,21 || 20,44 || 5,24 || 203,89 || 32,99 || 7,09 || 3,31
19.05.2019 || 593 || 44,23 || 2,22 || 18,69 || 5,2 || 195,38 || 32,95 || 7,46 || 3,15


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 12 sie 2019, 21:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.08.2019
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Dzień dobry.

Nie mam mazdy 6, ale pojawiła się 6 GH sedan którą rozważam. Nowe auto ma być pod LPG. Poczytałem trochę forum i wychodzi na to, że w GH wchodzi całkiem fajna butla - bez podnoszenia podłogi bagażnika (najczęściej pada 67l gazu, wiadomo netto wchodzi -20%). Ale te informacje dotyczą najczęściej kombi i hatchbacka. Sporo mniej jest o sedanie. Stąd moje pytanie. Czy wnęka na zapas w sedanie jest identyczna jak w kombi lub u hatchbacka? Czy również butla 67l wejdzie bez dźwigania podłogi? Czy jednak w sedanie jest inaczej (niżej idzie podłoga, a więc taka butla musi oznaczać jej podniesienie)?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 12 sie 2019, 22:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
arekj według tego co znalazłem na LPG-forum.pl do sedana również pasuje butla 67L :)
W sumie to nie widzę powodów dla których miałaby nie pasować. Najłatwiej będzie jak weźmiesz metrówkę, pójdziesz do auta i sam sobie zmierzysz. Zbiorniki mają podane wymiary w milimetrach. Butla 67L ma 680mm średnicy i 225mm wysokości.
Przykład poniżej: "53/630/225" = 53 pojemność w litrach / 630 - średnica butli w mm, czyli 63 cm / 225 - wysokość butli w mm, czyli 22,5 cm

mazda6sedan.JPG


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 paź 2019, 19:21 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
12 sierpnia 2019, o 22:32 arekj napisał(a):
najczęściej pada 67l gazu, wiadomo netto wchodzi -20%). Ale te informacje dotyczą najczęściej kombi
to ja od siebie dodam ze mam butle 75l w kombi tankuje ok 65 a na butli musiałem jeszcze polozyc kawałek styropianu grubości 2cm.

-- Dodano: 26 października 2019, o 20:21 --

Korzystajac z okazji ze mialem m6hb na podworku zmierzylem butle.Wedlug mnie na 99% wneki sa takie same i butla taka jak mam w kombi czyli 75l wejdzie.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 5 gru 2019, 12:37 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
To ja może dopowiem od siebie, bo posiadam HB z gazem. Mam butle 67 litrów i wchodzi bez problemu, natomiast 75 po złożeniu podłogi robiła się górka od butli, niewielka. Już miałem się decydować, ale nie chciało mi się kombinować z podnoszeniem podłogi dookoła.

-- Dodano: 5 grudnia 2019, o 12:37 --

To ja może dopowiem od siebie, bo posiadam HB z gazem. Mam butle 67 litrów i wchodzi bez problemu, natomiast 75 po złożeniu podłogi robiła się górka od butli, niewielka. Już miałem się decydować, ale nie chciało mi się kombinować z podnoszeniem podłogi dookoła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 gru 2019, 20:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Na początek Cześć Panowie - jestem nowy więc wypada się przywitać:)

Mam M6 2.5 KOMBI
Postanowiłem do swojej Magdaleny zamontować GAZ.
Dostałem już taką propozycje od gazownika:
Sterownik firmy LPG-Tech 204 lub STAG Q-BOX + reduktor AC R01 250 + wtryskiwacze BARRACUDA 130 NL
I pytanie, co będzie lepiej jeśli chodzi o sterownik: TECHA czy STAGA ?

Butla ma być 53l. Ale pytanie do Was, nie ukrywam że chciałbym większą butle. Jaka będzie optymalna (największa) wielkość butli do wersji KOMBI, ale tak żeby nie świrować z przeróbkami podłogi?!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 gru 2019, 22:29 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Chyba nie czytałeś mojego posta trochę wyżej, bierz największą butle czyli 75 ł i nie martw się o podłogę jeszcze będziesz musiał styropian położyć tyle jest miejsca.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 13 gru 2019, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Dzięki, będzie 75L
Dzisiaj dostałem informacje od kolegi, że miał Reduktor AC R01 250 i mi odradził, bo miał z nim problemy, podobno jakaś wada fabryczna tych reduktorów.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 14 gru 2019, 08:59 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Po południu będę sprzątał bagażnik to podeślę foto jak to wygląda z tą butla.

A co nie tak z tym reduktorem? Ja go mam przejechałem 16tys i narazie wszystko ok.
Sterownik Stagboxplus listwa AW03.
Instalacja zakładana w lutym w jednym z lepszych zakładów lpg w Pl Gaz Parts Busko Zdrój.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 21:17 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Panowie LPG zamontowane.moja Mazda 6 2.5 śmiga aż miło z instalacja. Nie ma różnic w jeździe między PB a LPG(oprócz tego ze dużo taniej) w końcu nie marudzę ze 2.5 dużo pali. Dla mnie właśnie ten silnik stał się perfekcyjny, wcześniej brakowało mi tylko tego żeby mniej palił ;)

Zostawię kilka informacji na temat informacji. Gaz robiłem we Wrocławiu, w AMS - gaz Wilczyce. Facet bardzo ogarnięty, lubi sobie pogadać, ale widać ze lubi to robić i zna się na rzeczy. Jakby ktoś montował w okolicach Wrocławia to bardzo polecam AMS!

Taki zestaw mam:
LPGTECH 324 OBD/KME TUR / wtryski YETI
Koszt instalacji 3090zl
Butla w kombi weszła 77l koszt butli 390zl


Ostatnio edytowano Śr, 15 sty 2020, 23:11 przez fabek, łącznie edytowano 1 raz
Poprawiono wypowiedź pod względem estetycznym i stylistycznym (regulamin, pkt 4).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 22:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ja wiem czy dużo pali, mi z pełnego baku wychodziło średnio 10,5l to chyba całkiem dobre spalanie jak na silnik 2,5.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sty 2020, 23:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Chciałem napisać to samo co kolega beny, ale zostałem uprzedzony. Nie wiem jakiego spalania się spodziewałeś po, jakby nie patrzeć, starej konstrukcji benzynowej o pojemności 2,5 l. Dodałbym jeszcze, że pali niewiele więcej niż 2.0


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 sty 2020, 14:47 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Witam, Ja marudziłem że w moim 2.0 pali mi 15l i głowa mnie bardzo bolała i że to tylko sprzedać ale jakieś 3 miesiące temu uświadomiłem sobie ze pali 15l ale w przeliczeniu na mile bo wszystko było przełożyłem poza licznikiem :) a teraz gdy są km to poniżej 9l ciężko zejść przy normalnej jeździe.

Mogę się też pochwalić że mnie instalacja na Stag Q-Box i wtryski Barracuda i z tą większa butlą 77l wyniosła mnie 1700zł na gotowo z papierami jedynie własna robota no i interfejs mi został


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 13:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Panowie, wcześniej miałem diesla i porównuje do poprzedniego samochodu który palił mi 2x mniej od M6 2.5. Ale wiadomo jak to w dieslu, było fajnie do pewnego czasu... później zaczęło się wszystko sypać. U mnie 10l PB jest nieosiągalne, mieszkam we Wrocławiu i często jeżdżę po mieście. Tak czy inaczej, tankowanie LPG mniej boli, to się odczuwa już przy pierwszych tankowaniach, gdzie nie jest nawet żal butle uzupełniać na Full. A różnica w jeździe żadna.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 16:56 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
nie wiem jaką masz instalację ale jeśli staga to zakup interfejs i popracuj nad ustawieniem mnożnika
no i przede wszystkim zmień nastawe temp reduktora przełączenie na lpg 30st przy której następuje przełączenie na lpg. Bo to marnotrawstwo pieniędzy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 20:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.12.2019
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
Chyba się nie rozumiemy. Z moja instalacja jest wszystko ok ;) Robiona w jednym z lepszych gazowników we Wrocławiu, i jest przy 30 stopniach przełączenie ;)


Ostatnio edytowano Pn, 20 sty 2020, 08:41 przez fabek, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 sty 2020, 20:52 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
30 st jest książkowo, też tyle mam.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 20:56 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
no to brawo, choć znam wiele przypadków co ustawiają temp na ponad 50st a później tankujemy 2:1


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 21:26 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Ale brawo że dobrze czy że za wysoko bo nie bardzo rozumiem?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 sty 2020, 21:36 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 123
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
30st jest dobrym ustawieniem, stosowanym przez większość gazowników.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 lut 2020, 21:41 
Adept
Offline
Od: 13.08.2017
Posty: 133
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: podkarpacki
dokładnie 28-30st jest idealnym gdyż "nie zamarza parownik"
7lat temu to musiałem zakupić sobie interfejs do gazu staga bo będąc u dwóch serwisantów gazu odmówili mi ustawienia takiego parametru gdyż to uszkodzi silnik. A ciekawostka że w zeszłym roku ten samochód zrobił ponad 200tys na instalacji gazowej bez remontu


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 16:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2020
Posty: 8
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
A ja mam takie pytanko dla posiadaczy 2.5 - Ile wam gazu pali i ile do tego benzyny ? Bo jak rozumiem w tym silniku nie ma możliwości jazdy tylko na gazie ?


I na koniec - ile teraz mniej więcej kosztuje dobra instalacja ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2020, 17:53 
Stały bywalec
Offline
Od: 21.08.2018
Posty: 519
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: małopolski
Właśnie w tym silniku, w przed i polifcie można. Instalacja +/- 3 tys


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 12:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 158
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Powiedzcie mi czy poliftowe Mazdy 1.8 tez miały bezpośredni wtrysk paliwa jak 2.0 ?
Chce kupić GH i koniecznie założyć instalacje gazowa.
Tylko wersja z Disi raczej odpada i teraz mam dylemat co zrobić i tez się trochę boje tego 1.8 czy nie będzie strasznym mułem .
Generalnie jeżdżę tylko po mieście i raz w roku jakieś dłuższe wakacje .
Teraz mam problem z decyzja i czy jednak nie poczekać jakiś czas i poszukać już GJ za rok czy dwa


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 12:52 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
kup 2.5


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2020, 13:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.08.2015
Posty: 158
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
2.5 nie miał bezpośredniego wtrysku paliwa ?
Problem w tym , ze jest ich mało ale ciekawa opcja nie powiem


Ostatnio edytowano Śr, 4 mar 2020, 14:22 przez Arboos, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.