Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 10 sty 2014, 22:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam.
Noszę się z zamiarem kupna Mazdy 6 II z silnikiem benzynowym w której później chcę założyć gaz. Mam pytanie czy wszystkich silnikach można zamontować instalację, który z tych modeli 1,8 czy 2.0 znosi taką zmianę lepiej. Proszę o odpowiedz.
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sty 2014, 23:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Założyć można we wszystkich, ale w wersjach poliftowych (MZR DISI 2.0, 155KM, od 2010r) jest bezpośredni wtrysk paliwa i jest to mało opłacalne (droga instalacja, a razem z gazem spalana jest również benzyna).

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 10:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.01.2014
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Czyli przed liftem można w każdym założyć. Czy na tym forum można znzleźć posty na temat instalacji gazowych? Szukałem ale nie mogę znaleźć.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 12:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2506
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zagranica
Chyba nie znajdziesz bo ten temat był mało poruszany a w sumie to prawie wcale.

_________________
Optimal Сasual Dating


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 18:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Z tego co wiem, to żadna Mazda nie lubi gazu. Generalnie żaden japończyk nie lubi. Z drugiej strony teraz są te nowoczesne instalacje z dozowanem gazu w fazie płynnej...
Ja osobiście jak bym miał kupować samochodów pod gaz to jakiegoś starego Opla 8 V lub takim najnowszym rozwiązaniem byłby Passat 2.0 115 km...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 19:05 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
arecki napisał(a):
Założyć można we wszystkich, ale w wersjach poliftowych (MZR DISI 2.0, 155KM, od 2010r) jest bezpośredni wtrysk paliwa i jest to mało opłacalne (droga instalacja, a razem z gazem spalana jest również benzyna).


Z tą ceną już nie taki dramat. Na rynku pojawił sie ostatnio produkt VIALLE Liquid SI i koszt do mazdy z silnikiem L5 to 4500 zł vs około 2800 zł instalacja "standardowa". Sam obecnie zbieram informacje jak to się będzie zachowywać ale póki co w sieci jest na razie o tym mało. Zasada działania tej instalacji (gaz podawany w fazie ciekłej) eliminuje podwyższoną temeraturę spalania czyli potencjalne źródło problemów w postaci wypalania zaworów. Dla mnie dodatkowo na plus jest ilość dodatkowego "szpeju" pod maską w tej instalacji praktycznie go nie ma bo ogranicza sie jedynie do wtryskiwaczy dodatkowy plus to w zasadzie bezawaryjna obsługa. Może ktoś już zgłębiał ten temat i może podzielić się dodatkową wiedzą?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 19:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Marru sądzę, że mało realnych odpowiedzi dostaniesz. Jakoś nie spotyka się Mazd w gazie, aby najmniej tych do 8 lat. Sama instalacja też jest nowością, więc brak doświadczenia... Nie pozostaje nic innego jak założyć samemu i trzymać kciuki ;-)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 22:34 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Ja tam posiadam 2.0 Mzr od wrzesnia a w październiku zamontowałem LPG i złego słowa powiedzieć nie moge. do tej pory zrobiłem prawie 10tyś km bez żadnej ingerencji.

Spalanie w trasie 8l, wiec sądze ze nieźle.

Butla w kole zapasowym zamiast pianki. 50l- wchodzi 45l.

Mnie u znajomego gazownika wyszlo 2650zł normalnie cos kolo 2800zł.

czacha83 napisał(a):
Generalnie żaden japończyk nie lubi.


Ja tam nie wiem, ale w poprzednim civicu założylem instalacje przy 180 tys. i w 4 lata dojeżdziłem do 290 tys ( cdzyli jakies 110tys). bez naprawy czegokolwiek w silniku. teraz dobija kilometrów mój znajomy , któremu sprzedałem auto i też jest zadowolony. Wiec nie wiem czy do końca tak jest. Brat we Vitarze tez ma i chwali.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 22:36 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
Mój brat w civiku ma i też ponad 300tys. przejechanie. Silnik jeszcze działa. .. bo to Honda ale strzela mu, szarpie, śmierdzi gazem... nie dla mnie...

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 22:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
czacha83 napisał(a):
Z tego co wiem, to żadna Mazda nie lubi gazu. Generalnie żaden japończyk nie lubi.

Wszystko zależy od : jaka instalacja, gdzie zakładana, przez kogo, czy serwisowana i przeglądana na bieżąco. Jeśli gazownik jest ogarnięty, wie co robi, wie jakie komponenty dobrać, co z czym współpracuje i ma doświadczenie, to z instalacją nie będzie problemu.
czacha83 napisał(a):
bo to Honda ale strzela mu, szarpie, śmierdzi gazem... nie dla mnie...

Może czas przegląd, regulację instalacji LPG zrobić oraz ukł. zapłonowego :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 22:56 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
To wiadomo wszystko zależy od konkretnej sztuki, ale jezeli jest to sekwencyjna instalacja załozona z głową i jeżeli sie dba to wszystko powinno byc w pozadku.

Ja tam nie mam w sumie zamiaru nikogo namawiać do instalacji. Bo to zależy od indywidualnych upodobań, przebiegów, itd. Ale wiem, że każde moje następne auto bedzie benzyna z LPG (chyba, że sie w pewnym momencie zraże) lub wygram w lotto:D Bo póki co nie widze ŻADNYCH korzyści jazdy na czystej benzynie, a dieseli poprostu nie lubie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:04 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Ja może dołożę swoje trzy grosze. Kiedyś w jednym z poprzednich aut zagryzłem zęby, zaryzykowałem i włożyłem gaz. Kosztował ponad 3 tysie, instalacja z wtryskiem, porządnie zrobiona... działało kilka miesięcy (po tym jak już udało się go poprawnie wyregulować w siedzibie importera instalacji), może rok... przeglądana była regularnie, wszystko zgodnie z zaleceniami producenta. Ale potem zaczęły się jaja. A to prychał, a to wtryskiwacz szlag trafił, najpierw jeden, potem drugi. A to zawór od gazu nie odbijał, a to skład spalin się komuś nie podobał, a to to a to tamto. Ciągle k... coś.

Obiecałem sobie, że to był ostatni gaz jaki założyłem do samochodu.

Więc ja widzę dwie zasadnicze zalety jazdy na czystej benzynie:
1. bezawaryjność. Wsiadasz i jedziesz. A na gazie wsiadasz i nie masz pewności, że jednak nie będziesz jeździł na benzynie, bo coś się zaraz zesra w instalacji,
2. do wielu miejsc jest zakaz wjazdu samochodów z instalacją. Tu pewnie się rozpocznie dyskusja czy to zgodne z prawem czy nie. Dla mnie przekaz jest prosty - jak jest prywatny garaż (typu centrum handlowe, blok) to sobie właściciel może zakazać i ma do tego prawo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:22 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
U brata sekwencja za 4, 500 koła. Nowość była. Z Kaczorem się zgadzam w 100 procentach choć jak patrzę na faktury to często myślę o alternatywie do diesela czy benzyny.
Kaczor na parkingi podziemne nie można wyjeżdżać bo gaz zbutli jest cięższy od powietrza i w razie nieszczelności w układzie zostałby tam i się nie wywietrzył za łatwo. W pewnych wypadkach mógłby kogoś zatruć lub wybuchnąć.

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:28 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
czacha83 napisał(a):
Z tego co wiem, to żadna Mazda nie lubi gazu. Generalnie żaden japończyk nie lubi. Z drugiej strony teraz są te nowoczesne instalacje z dozowanem gazu w fazie płynnej...
Ja osobiście jak bym miał kupować samochodów pod gaz to jakiegoś starego Opla 8 V lub takim najnowszym rozwiązaniem byłby Passat 2.0 115 km...

Czy mazdy nie lubią gazu to nie wiem, ale nie wydaje mi się. Zanim kupiłem mazdę rozglądałem się właśnie za wersją przedliftową z zamiarem założenia gazu. I muszę powiedzieć, że nie czytałem żadnych zniechęcających opinii (oczywiście brałem pod uwagę osoby, które ten gaz miały w samochodzie, a nie słyszały opinie innych).
Co do opla 8V, to tam raczej założy się instalację II gen. Taki samochód z gazem miałem jako moje pierwsze auto. Nie było żadnych problemów z LPG.
Do mazdy to już instalacja sekwencyjna (IV gen) lub LPI (gaz płynny, czyli V gen). W moim ostatnim aucie miałem właśnie instalację sekwencyjną, volvo 2.0 bez turbo. Te silniki bardzo dobrze znosiły współpracę z gazem i wystarczyło znaleźć tylko dobrego fachowca, by cieszyć się ekonomiczną jazdą. Oprócz wymiany filtrów nie wymagało żadnej ingerencji. Co więcej to volvo miało wersję z fabryczną instalacją LPI, tzw BiFuel.
Podstawa to dobry fachowiec i dobra instalacja. Nie twierdzę, że każdy silnik będzie idealnie współpracował z gazem, ale silniki mazdy chyba nie powinny mieć tego problemu (mam na myśli te przedliftowe).
Oczywiście zawsze może zdarzyć się jakiś wyjątek.

PS.
Nie jestem wielkim fanem, ani przeciwnikiem LPG. Miałem okazję używać i może po prostu miałem szczęście. Teraz mam czystą benzynę i też mi nie przeszkadza, oprócz tego, że koszty są trochę wyższe.

Liczy się frajda jazdy mazdą.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:30 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Dlatego własnie napisałem, że być może zakończe przygode z LPG jak sie na nim zawiode. Nie twierdze ze tak może nie być.

Kaczor napisał(a):
. bezawaryjność. Wsiadasz i jedziesz. A na gazie wsiadasz i nie masz pewności


To po co są warsztaty jak benzyny sie nie psują :D Czym byś nie jechal to pewnosci nie ma ! ! Stare auta po 500tys jeżdżą a salonówki sie psują ! Nie wiem czy uwieżysz ale benzyny też :D
Kaczor napisał(a):
bo coś się zaraz zesra w instalacji

to że Tobie się zesrało to nie znaczy, że każdemy się zesra

Kaczor napisał(a):
2. do wielu miejsc jest zakaz wjazdu samochodów z instalacją. Tu pewnie się rozpocznie dyskusja czy to zgodne z prawem czy nie. Dla mnie przekaz jest prosty - jak jest prywatny garaż (typu centrum handlowe, blok) to sobie właściciel może zakazać i ma do tego prawo.


to może i racja, ale ja przez 5 lat widziałem tylko 2 miejsca z takimi zakazami .

LPG jak zawsze budzi wiele kontrowersji. Moim zdaniem każdy powinien przynajmniej raz mieć auto na LPG i wyrobić sobie własną opinie. Być może póżniej bedzie podzielał opinie Kaczora a być może moją. Bo czytanie opini troche jest bez sensu w tym przypadku.

Ale niewątpliwie instalacja LPG jest to kolejna istalacja w samochodzie więc zwiększa sie ilośc rzeczy w aucie które mogą sie ZESRAĆ :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:34 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
No właśnie, a weź nowszą Mazdę i zainstaluj tam gaz...
Gdyby tylko fachowiec musiałby być dobry nie robili by właśnie specjalnych wersji jak sam piszesz. Skoda też ma fabryczne samochody z gazem ale tylko silniki 1.6 inne już nie. Czyli coś z konstrukcją owych silników musi być. ..

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 sty 2014, 23:55 
Weteran
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 6352
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
dawidcom napisał(a):
to że Tobie się zesrało to nie znaczy, że każdemy się zesra

Tego nie napisałem :) Zgadzam się, że jednym jeździ 200tys bez problemu, innym się wali po tysiącu. Wszystko zależy od wielu czynników... opisałem swoje doświadczenia.

Tak czy siak, zakładając gaz trzeba mieć moim zdaniem na uwadze, że może być różnie... kwestia przekalkulowania ryzyka.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lut 2014, 19:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.02.2014
Posty: 10
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
witam.od niedawna jestem posiadaczem mazda 6 2.0 147KM 2008r.mam zamiar założyć do niej instalację lpg.jaką polecacie,żeby to dobrze się sprawowało?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lut 2014, 14:39 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Ja mam :
Stag 300 Premium
Hana 2000
Reduktor AC R01
butla w kole, wchodzi 45l.

i narazie sobie po 10k chwale. Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 lut 2014, 23:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.10.2013
Posty: 14
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Hej,

u mnie w Mazdzie jest instalacja gazowa i chwale sobie.

Samochód kupiony w zeszłym roku już z instalacja i po pół roku użytkowania brak większych problemów.
Spalanie w mieście w granicach 10-11L.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 00:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2013
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Kupiłem Mazdę z przebiekiem 121k i tydzień później zamontowałem LGP w Mazdzie (147KM) i po przejechaniu ponad 3k km spalanie w granicach 7,5/100 instalacja LandiRenzo. Koszt 2600 zł.

_________________
Mazda 6 GH 2.0 147KM


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 01:33 
Stały bywalec
Offline
Od: 07.02.2013
Posty: 677
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: mazowiecki
ZBANOWANY!
A co to za wynalazek te LGP? :->
A tak poważniej to miodzio wynik. Pogratulować. :)

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 CiDT
Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 mar 2014, 15:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Kolego Kris z tym spalaniem to bym sie zastanowił, czy nie jest za niskie bo wówczas dostaje głowica. Spalanie gazu to + 20% od spalania benzyny, a wynika to z tego, że ów LPG jest mniej kaloryczny od etyliny. Wychodzi wiec zatem, że średnio benzyny auto spaliłoby 6 litrów. Jest to oczywiście możliwe ale raczej nie na odcinku 3 tkm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 12 mar 2014, 11:59 
Świeżak
Offline
Od: 20.02.2014
Posty: 24
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Dokładnie mi benzyny więcej palił :P srednio 8,5-9

Ja mam gaz w 2.0 147km i bardzo sobie chwale. Zestaw chyba ten sam co kolega wyżej wymianiał tylko butla w koło 75l. Po około 12tys żadnych zastrzezen.
Wazne zeby zamontowac u kogos kto ma pojecie. Na wielu forach polecany jest zakład w busko zdroju ja tam wlasnie robilem i polecam.

Jak ktos chce zobaczyc moje spalanie to zapraszam tutaj:
http://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/63286


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 13 mar 2014, 22:53 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
dawidcom napisał(a):
Ja mam :
Stag 300 Premium
Hana 2000
Reduktor AC R01
butla w kole, wchodzi 45l.

i narazie sobie po 10k chwale. Pozdrawiam


mam podobny z hana green i AC czerwony
wciąga 13 LPG + 1,5 pb na podpałkę
opłaca sie, ale fakt, filtry trzeba zmieniac, od czasu dokrecic opaski na wezach gazu itp.
Może to błędy montażowe.
były też i błędy ECU wymagające skasowania (ELM).
Podsumowując jednak wolę od diesla.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 mar 2014, 01:02 
Nowicjusz
Offline
Od: 19.11.2013
Posty: 36
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: podkarpacki
Janow napisał(a):
wciąga 13 LPG + 1,5 pb na podpałkę

ale to chyba lekkiej nogi nie masz :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 mar 2014, 10:29 
Amator
Offline
Od: 27.10.2013
Posty: 61
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyDream
Region: pomorski
Janow napisał(a):
dawidcom napisał(a):
Ja mam :
Stag 300 Premium
Hana 2000
Reduktor AC R01
butla w kole, wchodzi 45l.

i narazie sobie po 10k chwale. Pozdrawiam


mam podobny z hana green i AC czerwony
wciąga 13 LPG + 1,5 pb na podpałkę
opłaca sie, ale fakt, filtry trzeba zmieniac, od czasu dokrecic opaski na wezach gazu itp.
Może to błędy montażowe.
były też i błędy ECU wymagające skasowania (ELM).
Podsumowując jednak wolę od diesla.


Ja mam
Stag 4+
Wtryski barakudy bo podobno Hana się pogorszyły
Reduktor Ac czerwony
Błąd pojawił się jeden zbyt bogata mieszanka na biegu jałowym. Gazownik mówił że wtryski się ułożyły. Poprawił korekty i wszystko gra
Po przejechaniu 7 tyś oceniam lpg bardzo pozytywnie. Spalanie mam również na poziomie 13L miasto. To jest druga Mazda 6 na lpg. Poprzednia była to 1.8 gg Instalacja elpigaz również byłem zadowolony jednak silnik zaczynał brać olej. Nie wiem czy to przez lpg bo wiele osób też miało problemy z olejem a nie miały lpg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 15 mar 2014, 21:31 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
dawidcom napisał(a):
Janow napisał(a):
wciąga 13 LPG + 1,5 pb na podpałkę

ale to chyba lekkiej nogi nie masz :D


może i nie mam ale bez przesady
poza tym ten motor jeśli spala 11 w mieście to 13 LPG to normalny wynik
bardziej bym się martwił gdyby było mniej, (zawory, tłoki)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 kwi 2014, 15:26 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 08.03.2014
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
witam ja mam m6 2.0 147,i nie mogę jak narazie nic złego powiedzieć na temat LPG w aucie.Cała tajemnica tkwi w tym aby została odpowiednio założona,nie u jakiegoś "magika w stodole" <suicide> tylko u osoby która montuje gaz i oczywiście dobrze ją ustawił.W mojej Madzi ukryty jest taki zestaw:
- Stag Qbox

- Reduktor Magic III evo2

- Wtryski: pojedyncze Hana 2000

- Wielozawór i wlew paliwa: Tomasetto

- Zbiornik: Bormech, toroidalny

- Węże gazowe i wodne Parker

- Rurki fazy ciekłej Faro

- Armatura Gomet

- filtry: ZWM Czaja
:houk:


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Śr, 16 kwi 2014, 21:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 775
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam co prawda model GY ale silniki 1.8, 2.0 z GG/GY są bardzo podobne do do tych z modelu GH i też jestem bardzo zadowolony z instalacji LPG i całkowicie się zgodzę z przed mówcą, że instalacja musi być założona u odpowiednich ludzi a nie jakiś "paproków" to wtedy człowiek będzie zadowolony.

ps. Mam podobną instalację do Ciebie koola
- STAG 300-4 ISA 2
- Wtryskiwacze HANA 2001 Czerwone Pojedyncze
- Reduktor AC R01 (typ 150)
- Wlew pod klapka wlewu paliwa
- Butla w kole 52 L (wchodzi 40 L) firmy BORMECH
- Przełącznik w schowku tym malutkim
(nad schowkiem na okulary) przy przełącznikach DSC i Reg. podświetlenia LED 300

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.