Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 21 paź 2016, 22:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Ok dzieki za info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 08:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 02.04.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Marrud masz wtryski Dragon LPGTECHa jak dobrze pamietam?!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 22 paź 2016, 08:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.01.2014
Posty: 341
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR DISI Turbo (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: MPS
Region: mazowiecki
Już nie pamiętam ale pewnie tak - robiłem instalacje u przedstawiciela lpgtech'a


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 lis 2016, 22:33 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Mój motor ma już na gazie zrobione ok 70-80kkm. Pali 13-14 i ma do tego prawo.
Świece Boscha zamieniłem z powrotem na ori NGK bo pękł izolator w nówce boscha i gubiło zapłony.
Wtryski HANA wymieniłem, gdy na zimno się kleiły (normalne zużycie).
Poza tym poziom oleju na maksa, aby opóźnić ubytek gniazd zaworowych.
I jazda.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lis 2016, 08:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
to że wtyryski się kleją to nie zuzycie tylko stosowanie H****wych filtrów FFL i FFC
co do Oleju to raczej nic ci nie da na gniazda zaworowe.
to samo się tyczy lubryfikacji która poza tym że jest to nic nie robi.

aby LPG nie uszkodziło silnika musowo dobre podzespoły solidny Montaż wraz z ustawieniem instalacji po korektach OBD.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 5 lis 2016, 20:43 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 12.06.2013
Posty: 148
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Wtryski, gdy mają duży przebieg to się kleją "na zimno". Błędy to za bogata lub za uboga mieszanka. Czyszczenie nie pomaga. To po prostu zużycie. Zużyty wtrysk nie panuje nad powtarzalnym czasem otwarcia.
Wysoki poziom oleju jest zalecany, bo zapewnia lepszy odbiór ciepła oraz przy rozbryzgu pozostaje go więcej na gładzi cylindra przez co nieco więcej oleju dostaje się do komory spalania. Praktycy uważają, że nieznacznie,ale ogranicza to zużycie gniazd.
Strojenie jest bardzo ważne, ale nie zapewnia braku zużycia gniazd. Dlaczego?
Konstrukcja rozrządu jest tak dobrana, że z jednej strony mamy zużywające się gniazdo, a z drugiej krzywkę i szklankę. Jeśli zużywają się podobnie to luz pozostaje bez zmian (zawór wchodzi głębiej więc luz maleje, ale zużycie krzywki zwiększa luz więc długofalowo luz jest constans) Na LPG bilans jest zaburzony - szybciej zużywa się gniazdo więc luz się zmniejsza (brak luzu to niedomknięty zawór i wypalenie gniazda uciekającym płomieniem w zaledwie kilkuset km). Szybsze zużycie gniazd to skutek właściwości LPG (inna temp. spalania i skład gazów niż benz.). Rozwiązaniem są związki potasu w paliwie które osiadają na gniazdach wydechowych. Jedynie tunap dodany do LPG miałby sens. Ale dodawany w małych ilościach i do każdego tankowania. Ale nie raz na ileśtam tankowań... Tak czy inaczej drogo. Teoretycznie można by dodać środków z potasem do benzyny bezołowiowej (jak do starych silników jako substytut Pb) i podawać dawkę potasu na gniazda przy rozruchu, ale nie do końca wiadomo jak przy dłuższej jeździe na benzynie wpłynie to na katalizator.
Praktyka jest taka, że trzeba jeździć i co jakiś czas ponieść wydatek na wymianę szklanek... lub trochę większy koszt na naprawę głowicy.
Podsumowując - dobre strojenie i komponenty są ważne, bo >wydłużają< czas pracy bezawaryjnej ale nie można tracić czujności.
Stan wtrysków to też ważna sprawa, bo jeśli jeden niedomaga to możemy szybko stracić gniazda na jednym cylindrze. Niedomaganie wtrysku może być długo niezauważone (aż do czasu wypadania zapłonów, gdy mieszanka już nie odpala) bo lambda czyta średnią zawartość tlenu z całego bloku cylindrów (czyli ja i mój pies mamy statystycznie po trzy nogi). Tyle mojego wywodu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 11:19 
Wstydliwy
Offline
Od: 07.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
LPG: Tak
Witam,
Od dwoch miesiacy jestem posiadaczem MAZDA 6 III po liftingu.
Samochód posiada moc 192 KM i pojemnosc 2,5l Pb wersja na USA.
Samochod ma przejechane 22.000

Zdecydowłem sie aby do mojej 6tki wlozyć LPG bowiem samochód jeżdzi 5-7 tys w miesiacu i pali (niewiele jak na ten motor moc i cieżar auta)ale zbyt wiele jak dla mnie w porównaniu do LPG.
Srednie spalanie przy dosyc oszczednej jezdzie to 9-10 l Pb

Po bardzo długich i intensywnych poszukiwaniach firmy która zrobi mi to w sposób jak do Mazde 6 przystalo i producenta ktory zagwarantuje solidny produkt-odpowiedz wyklarowała sie sama PRINS Direct Liquid Max VI generation czyli bezpośredni wtrysk ciekłego gazu-dedykowany MAZDA 6 SKYACTIVE/.
Jestem bardzo zadowolony z instalacji ,co prawda kosztowąła mnie 10500 zl ,ale mysle że dokonalem dobrego wyboru.

Dodam że auto zachowuje sie nadal bardzo dynamicznie i rozpedza sie do 100/h w 9,1 sec.
Nie czuje zadnych zmian w mocy ,a wrtecz skrzynia uzyskała bardzo przyjemny dzwiek.
Spalanie gazu na poziomie 13 l
Dla mnie bomba :)

Poniżej filmik z You Tube .....przedstawiajacy charakterystyke tego ukladu LPG.
https://www.youtube.com/watch?v=-VFPoXrDsdg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 lis 2016, 11:24 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Kolego nie ten dział... : viewtopic.php?f=48&t=4636

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 19 lis 2016, 11:47 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2015
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Witam,
Ja planuje założyć gaz do swojej 6 2.0 mzr 147km z przebiegiem 138 tys mil.
Planuje założyć w uk, jestem z leicester i dostalem wycene na:
Ecu: A.C STAG QNEXT 4 cyl
Wtryski: Hana 2000 zlote
Reduktor: A.C R01
zbiornik ok 70L
cena 800 funtow
gazownik z Birmingham zaakceptowany przez UKLPG

czy ktoś z was zakładał gaz w uk i co myślicie o zestawie jak powyżej
pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 18:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam

jestem nowy na forum wobec tego witam wszystkich.

Posiadam Mazdę 6 z 2.0 147 km czyli przed lift. Moje pytanie gdzie polecacie założyć LPG do auta w Lublinie bądź okolicach? Interesuje mnie sprawdzony zakład który ma doświadczenie w tych jednostkach.


Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 18:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
pavilion88, nie wiem gdzie warto założyć, ale wiem gdzie nie warto.
W poprzednim aucie zakładałem (dość dawno, jakieś 10 lat temu) w Piaskach.
Niby wszystko fajnie, założyli wlew gazu pod klapką wlewu paliwa tak jak chciałem, dostałem samochód zastępczy (jakieś berlingo czy coś ;) ), ale mieli jedną zajebistą wadę.
Wszystkim pakowali ten sam zestaw. Nie ważne, czy masz pod maską 90KM, czy 140KM, wsadzali tam bardzo popularny reduktor (alaska, czy jakoś tak, już nie pamiętam). Teoretycznie do chyba 150KM, ale z doświadczenia powinni wiedzieć, że to tylko teoria. Gdy zacząłem drążyć temat zapalania się kontrolki silnika i błędu słabej mieszanki to wszyscy w necie mówili, że to wina reduktora (za słaby do wyższych mocy).
Po chyba dwóch latach walki z ustawieniami (kupiłem własny kabel) poddałem się i wymieniłem reduktor na lepszy. Po tym zabiegu kontrolki silnika już nigdy nie widziałem.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 18:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Polecany warsztat LPG jest w Busko Zdrój. Masz tam 200 km. Specjalizują się w Mazdach. Może warto przejechać 200 km i niemieć problemów.

http://autogaz-busko.pl/

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 18:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
arecki napisał(a):
pavilion88, nie wiem gdzie warto założyć, ale wiem gdzie nie warto.
W poprzednim aucie zakładałem (dość dawno, jakieś 10 lat temu) w Piaskach.
Niby wszystko fajnie, założyli wlew gazu pod klapką wlewu paliwa tak jak chciałem, dostałem samochód zastępczy (jakieś berlingo czy coś ;) ), ale mieli jedną zajebistą wadę.
Wszystkim pakowali ten sam zestaw. Nie ważne, czy masz pod maską 90KM, czy 140KM, wsadzali tam bardzo popularny reduktor (alaska, czy jakoś tak, już nie pamiętam). Teoretycznie do chyba 150KM, ale z doświadczenia powinni wiedzieć, że to tylko teoria. Gdy zacząłem drążyć temat zapalania się kontrolki silnika i błędu słabej mieszanki to wszyscy w necie mówili, że to wina reduktora (za słaby do wyższych mocy).
Po chyba dwóch latach walki z ustawieniami (kupiłem własny kabel) poddałem się i wymieniłem reduktor na lepszy. Po tym zabiegu kontrolki silnika już nigdy nie widziałem.


Nawet nie wiedziałem że w Piaskach zakładają, chociaż mieszkam 12 km dalej ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 18:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Witam orientuje się ktoś gdzie można założyć instalacje gazową która będzie spełniać niemieckie normy?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 22:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
pavilion88 napisał(a):
Witam

jestem nowy na forum wobec tego witam wszystkich.

Posiadam Mazdę 6 z 2.0 147 km czyli przed lift. Moje pytanie gdzie polecacie założyć LPG do auta w Lublinie bądź okolicach? Interesuje mnie sprawdzony zakład który ma doświadczenie w tych jednostkach.


Pozdrawiam


Chętnie mogę pomóc w założeniu zapraszam do Mnie KDG-Instalacje LPG.
montaż profesjonalny z montażem pojedynczym wraz z strojeniem korekty OBD, AFR Sonda Szerokopasmowa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 22:03 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Daroonn napisał(a):
Witam orientuje się ktoś gdzie można założyć instalacje gazową która będzie spełniać niemieckie normy?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
Na Mazurach byl gosc co to robil i potem na przeglad do jakiegos jego ziomka gdzies pod Köln. Kolega mial robic tak w mazdzie ale odleglosci go przerazily. pozdr


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 22:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
schildkroete napisał(a):
Daroonn napisał(a):
Witam orientuje się ktoś gdzie można założyć instalacje gazową która będzie spełniać niemieckie normy?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka
Na Mazurach byl gosc co to robil i potem na przeglad do jakiegos jego ziomka gdzies pod Köln. Kolega mial robic tak w mazdzie ale odleglosci go przerazily. pozdr

A orientujesz się w jakim rejonie Mazur bo tak się składa że pochodzę z Mazur. A tak wogóle gdzie w Mazdach montowany jest zbiornik na gaz?

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 20 lut 2017, 22:09 
Bywalec
Offline
Od: 01.11.2015
Posty: 262
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Gaz Centrum Olsztyn-Köln http://gaszentrum.pl/index.php?option=c ... =9&lang=pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 07:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 30.06.2013
Posty: 153
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: pomorski
W miejscu na koło zapasowe.

Wysłane z mojego GT-I9105P przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 10:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2011
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Który silnik jest najlepszy do gazu i jaką instalacje polecacie wziąć? W niemczech zaczynają kombinować z emisja spalin i zastanawiam się czy nie lepiej poszukać benzyny i gaz założyć.

Wysłane z mojego MHA-L29 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 15:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.02.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Cześć,

Jestem w miarę świeżym posiadaczem Mazdy 6 i niestety pali jak smok :)

W związku z tym wpadłem na pomysł zagazowania bestii.

Możecie polecić jakiś warsztat w Warszawie i okolicach, z którego cie zadowoleni?

Znajomy fachowiec proponuje Stagi, Barracudy i lubryfikacje?

Co wy na to?

Generalnie w rekomendowanych punktach ceny kształtują się od 3k w górę.

Może ktoś napisać o tej lubryfikacji jeszcze, czy potrzebna czy nie, bo czytałem wcześniej różne głosy

Dzięki


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 17:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Lubryfikacja jest zbędna przy dobrze wykonanej i zestrojonej instalacji LPG.

Nakryklołch żech ze mobilnioka (Xiaomi Mi Max)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 18:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
lubra jest dobra do łózka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 14:21 
Świeżak
Offline
Od: 10.11.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: pomorski
Panowie co sądzicie o takiej instalacji?
Kupiłem M6 w październiku, a dopiero przed chwilą otrzymałem dokumenty od instalacji bo właściciel w końcu znalazł...

Oczywiście legalizacje butli dostałem od razu :)

Mam na fakturze takie pozycje:

1. elektroniczna jednostka sterująca - CEN SEQUENT 24.11
2. urządzenie wtrysku gazu - WTRY BRC
3. Przewód giętki - PRZE GAZ BRC
4. Czujnik ciśnienia lub temperatury - SEN TEMP.REDUKTORA
5. Filtr FJ1 BRC
6.Listwa RAIL

oraz kilka innych pozycji.

Taki zestaw jest optymalny dla mojego auta czy to jakaś rzeźba i lepiej coś z tym zrobić?
Auto w sumie pracuje dobrze na LPG...
Dzięki za info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 20:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
powiem tak brc to brak regulacji czegokolwiek,
osobiście nigdy bym nie kupił brc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 20:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.03.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Witam, mam możliwość kupienia mazdy z silnikiem 2.0 , 147 KM z instalacją gazową STAG 300, co sądzicie o tej instalacji pod ten silnik ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 21:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Wszystko zależy jak zrobiona jest ta instalacja, na jakich częściach, jak jest zestrojona, jak serwisowana i ile kilometrów jest zrobione na tej instalacji.

Nakryklołch żech ze mobilnioka
(Ruch Chorzów - Legenda bez końca)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 22:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.03.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Auto ma 177 tys. km przejechane z 2008 r, zapytam dokładnie o podzespoły i dam znać :)

-- Dodano: Pn, 13 mar 2017, 22:49 --

Jeżeli coś to pomoże to dam link do ogłoszenia. (jest foto z podniesioną maską) bo nie udało mi się zdobyć info o podzespołach ;) https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-m ... yNhFW.html


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 02:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
laki, gdzie na śląsku serwisujesz swoją instalację? Potrzebuję sprawdzić pod kompem co tam się u mnie dzieje, może jakaś regulacja i nie wiem gdzie podjechać.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 04:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Montaż i serwis tutaj.
http://www.silesia-cars.pl/

Nakryklołch żech ze mobilnioka
(Ruch Chorzów - Legenda bez końca)

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.