Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 13:13

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 22:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Jaka instalacje LPG wybrac do GH? BRC czy Levato czy STAG czy KME ?


Ostatnio edytowano Wt, 16 maja 2017, 22:16 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 16 maja 2017, 22:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Mam STAGa IV gen w wersji coś tam z OBD2 na wtryskach HANA u siebie 80kkm żadnych problemów.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 04:57 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Też mam STAGa, sterownik Qbox Plus, wtryskiwacze AC W02.

Robię 4-5 tys. km miesięcznie, instalacja działa jak marzenie.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
A u mnie taki zestaw. Montaż Silesia Cars Katowice.

STAG Q-Box/ACR-01 250 PS @1.35 bara/Barracuda 130 Nl bez dysz/Alex Ultra 360 16-12/Faro 8 mm/Parker/Oetiker/Bormech 680x225 67 l/wielozawór Extra/przełączanie 28 st. C

-pełny wlew pod klapką
-kanały zasilające wiercone w głowicy
-tradycyjnie instalacja serwisowalna od góry
-strojenie na A4 na korekty z OBD i AFR - auto ma sondę szerokopasmową ale dość chętnie wchodzi w OL, pod odcinką przylane do lambdy 0.75 [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]

Nakryklołch żech ze mobilnioka.
Ruch Chorzów - Legenda bez końca.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Tak na marginesie dodam, że kupując GH nie sądziłem, że ma ona dwie tak fantastyczne cechy pod LPG:
- możliwość instalacji pełnego wlewu pod klapką, ale bezkolizyjnego (!) z wlewem benzyny,
- duuuuużą wnękę na zapas, umożliwiającą montaż pojemnego zbiornika dającego rewelacyjny zasięg na LPG.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:35 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2016
Posty: 246
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
Co do tego pierwszego, to ja specjalnie zamontowałem pod klapka wlew dokręcany , a nie na stałe wstawiony. Często latam do Niemiec a tam są inne końcówki do tankowania,a tak byłby problem :sad:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:38 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Do wlewu pełnego i tak można przykręcić inne końcówki.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Dokładnie. Ja też jeżdżę do Niemiec bo mam tam siostrę i mam końcówkę do tankowania. Jednak w Polsce robię to częściej i pełny wlew jest bardzo wygodny.

Nakryklołch żech ze mobilnioka.
Ruch Chorzów - Legenda bez końca.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2016
Posty: 246
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
Kittelsen napisał(a):
Do wlewu pełnego i tak można przykręcić inne końcówki.


I tak potem muszę przykręcać.... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 07:49 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
No ale wtedy przykręcasz tylko podczas zagramanicznych wyjazdów :)

Zresztą - co kto lubi :) Każdy ma inne wymagania - dla mnie pełny wlew to świetna sprawa, przykręcać końcówkę co 3-4 dni to byłaby udręka.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 09:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Bez przesady.

Nakryklołch żech ze mobilnioka.
Ruch Chorzów - Legenda bez końca.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 09:17 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Z czym, z przykręcaniem czy udręką? Może faktycznie to mocne słowo, ale wygoda jest bardzo duża.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 09:40 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.05.2016
Posty: 246
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: zachodniopomorski
ZBANOWANY!
Od kilku lat przykręcam i odkręcam i nie jest to dla mnie jakims dramatem.Dodatkowo duża butla w koło 82 L i nie trzeba często latać na stację.Przy naprawdę spokojnej jeździe do pracy około 90-100 km/h mogę zrobić 700 km. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 09:45 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zależy od przebiegów ;) Też spokojnie dobijam do 700 km, kilka razy zrobiłem 720, 730 km. Jednak robiąc 4-5 tys. km miesięcznie i tak jestem na stacji 6-7 razy w miesiącu.
Ale o tym jachu36 wiesz.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 10:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.05.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam,
jestem tutaj nowy, przeczytałem ten wątek - świetne forum!- ale potrzebuje porady.
Ostatnio musiałem sprzedać swoją mazdę i teraz noszę się z zamiarem kupna. Przyszła Mazia musi być w kombi, II generacja, chyba po lifcie, i koniecznie do gazowania. I tutaj po przeczytaniu forum mam problem ze zdecydowaniem się na konkretny model (2.0 czy 2.5). Wiem, że temat był wałkowany i wszystko zależy od gazownika. Ale chciałem poznać Wasze zdanie co byście wybrali.

Dzięki za pomoc.
Tomek.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 10:10 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Przede wszystkim jeśli po lifcie, to w przypadku 2.0 masz nieliche utrudnienie w postaci bezpośredniego wtrysku benzyny. M. in. dlatego szukałem modelu przedliftowego. 2.5, niezależnie od liftu, znosi LPG bardzo dobrze (pod oczywistym warunkiem porządnej instalacji, jej wystrojenia i komponentów).

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 10:36 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.05.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: łódzki
A możesz kolego powiedzieć jak spisuje się Twoja, ile wychodzi spalanie. Poprzednia Mazde miałem 2.0 147 i na gazie pracowała bardzo fajnie ale chcę coś mocniejszego i padł pomysł na 2.5 tylko obawiam się spalania bo większość jeżdżę w mieście a wcześniejszy model wychodził mnie z 12.5 po mieście.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 10:40 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 19.07.2016
Posty: 135
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: wielkopolski
O spalaniu w mieście powiem niewiele, bo jeżdżę głównie trasy. Nie wypaliłem nigdy całego zbiornika w mieście, więc nie wiem ile pali. Ale pewnie wyszłoby sporo, zwłaszcza, że mam ASB.

2.0 147 KM bardzo dobrze chodzi na LPG.

Z tego co czytałem wynika, że 2.5 pali niewiele więcej. Zastanawiałem się mocno nad tym silnikiem, ale brak połączenia z ASB rozwiązał dylemat ;) Myślę, że śmiało można iść w ten silnik.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 14:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam 2,5 l i w mieście nie spaliła więcej niż 14,5 l LPG.
Jeżeli Cię stać na polifta to tylko 2,5 l. Super silnik bezproblemowy do zagazowania. W 2,0 l polift jest bezpośredni wtrysk paliwa i instalacja jest o wiele lepsza. Nie mówię też o koniach 2 l polift 155, a 2,5 170 koni.

Nakryklołch żech ze mobilnioka.
Ruch Chorzów - Legenda bez końca.

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 19:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
A to sie nada
Elektronika Lovato Smart 4 cyl Przełącznik Lovato Reduktor RGJ Wtryskiwacze KP 4 cyl
czy raczej to
Elektronika BRC Sequent 32 OBD
Przełącznik BRC
Reduktor Genius Max
Wtryskiwacze 4 cyl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 17:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
żadne z powyższych
do silnika L5 musisz mieć wydajne wtryskiwacze
polecam setup
Sterownik LPGTECH 324 OBD/ Qbox plus
reduktor KME Gold lub Tur zasilany fi 8
wtryskiwacze Barracuda 130nl
filtr 2x odstojnikowy Alex Ultra 360
węże parker lpg iwoda
zasilanie i wlew Faro fi 8

do do BRC to brak regulacji czegokolwiek
Levato tak samo wtrysk bardzo wolny i huuuuujowy
wiem panowie co mówie montuje na co dzień lpg


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 09:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Panowie, zastanawiam się nad LPG, z poleconego warsztatu dostałem ofertę jak poniżej, możecie doradzić co warto wybrać lub ewentualnie zmodyfikować:

Witam do Pana auta polecam jeden z następujących zestawów (cena uzależniona jest od jakości zamontowanych podzespołów):

INSTALACJA IV GENERACJI (sekwencyjny wtrysk gazu)

Sterownik / Reduktor - dopasowany do mocy auta / Wtryskiwacze - dopasowane do mocy auta

STAG 200 GOFAST / AC R01 / VALTEK TYP 32 --- 2400 złotych
STAG 200 GOFAST / AC R01 / AC W01 --- 2600 złotych
STAG 200 GOFAST / AC R01 / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 2800 złotych
TECH 224/ AC R01 / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 2900 złotych
STAG 4 QBOX BASIC / AC R01 / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3000 złotych
STAG 4 QBOX PLUS / AC R01 / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3200 złotych
STAG 4 QNEXT / AC R01 / AC W02, AC W03, HANA lub BARRACUDA --- 3200 złotych
LANDI RENZO OMEGAS / LI 10 / MED --- 3500 złotych
PRINS VSI-2.0/ REDUKTOR VSI / KEIHIN KN9 --- 4500 złotych

Jest możliwość montażu na życzenie klienta reduktora innego niż zaproponowanego w cenniku:
AC R01 RED, ZAVOLI, KME SILVER, KME TUR, KME GOLD, PRINS

INSTALACJA V GENERACJI (ciekły wtrysk gazu)
Zestaw VIALLE LiquidSI --- 5500 złotych

Zbiornik TOROIDALNY w miejsce koła zapasowego (ceny obowiązują do pojemności zbiornika 55L przy większym litrażu dopłata uzależniona od wielkości zbiornika).

Zawór tankowania pod klapkę

Wielozawór TOMASETTO

Węże gazowe PARKER

Dodatkowy koszt w przypadku tego auta w wysokości 100 zł do powyższych cen instalacji za emulator wskazania benzyny. Jeżdżąc na gazie będzie ubywało paliwo ze wskaźnika wizualnie, gdyż w tym modelu stan paliwa nie jest odmierzany z pływaka lecz z czasów otwarcia wtryskiwaczy. Emulator ten ma za zadanie po wyłączeniu stacyjki i ponownym uruchomieniu auta powracać ze stanem paliwa we właściwe położenie.

W CENIE MONTAŻU INSTALACJI WLICZONY JEST DEMONTAŻ KOLEKTORA SSĄCEGO DO NAWIERTÓW !!!

Na instalacje gazową udzielamy 2-letniej gwarancji bez limitu kilometrów na podzespoły mechaniczne i elektronikę. W przypadku STAGA QBOX-A i LPG TECHA 5 lat gwarancji. Jest możliwość przedłużenia gwarancji na sterownik STAGA do 8 lat za dopłatą 100 złotych. Ponadto udzielamy gwarancje ogólnopolską w sieci warsztatów autoryzowanych STAGA:
http://www.ac.com.pl/pl/doc/322/warsztaty-partnerskie

Gwarancja ogólnopolska obejmuje zestawy oparte tylko i wyłącznie na podzespołach firmy AC S.A:
(sterownik STAG, reduktor AC R01 AC R02, listwa wtryskowa - wtryskiwacze AC W01, W02, W03)

-- Dodano: Śr, 5 lip 2017, 10:11 --

Nikt nic nie podpowie? Ostatni raz gaz zakładałem z 10 lat temu także jestem trochę nie w temacie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 10:22 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Ja mam coś takiego jak poniżej. Instalacja sprawuje się rewelacyjnie. Brak jakichkolwiek problemów. Nie szarpie, nie śmierdzi itd. itp.
Może to będzie dla ciebie inspiracją.


Elektronika: Stag Q-Box
reduktor STAG ACR-01 czerwony 250 PS
wtryskiwacze pojedyncze Barracuda (wersja o wyższej wydajności 130 Nl/min) plus filtr fazy lotnej odstojnikowy Alex Ultra 360
zbiornik w miejsce koła
PEŁNY wlew gazu pod klapką tankowania benzyny
Wielozawór SUPER z wyjściem na przewód Faro 8 mm (dla aut powyżej 150 PS)
przewody: faza ciekła - FARO, faza lotna i ukł. chłodzenia: Parker

Naturalnie zabezpieczenie antykorozyjne wszelkich ingerencji w nadwozie, demontaż kolektora ssącego w celu dokonania nawiertów, dokumentacja foto, strojenie na A4,

Kilkadziesiąt postów wyżej jest opisana moja instalacja wraz z fotkami.


Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 10:40 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Dzięki za odpowiedź. Orientujesz się może czym różnią się sterowniki STAG 4 QBOX BASIC/PLUS/NEXT, cena zestawów ta sama.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Nie mam pojęcia. Podstawą dobrej instalacji poza komponentami jest fachowy montaż i strojenie.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 13:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Ok trochę poszperalem i wychodzi na to że QBOX PLUS od QNEXT rozni sie obudowa i wejsciem wtyczki takze wybiore ktorys z tych dwoch zestawow. Mozesz jeszcze napisac gdzie dales przelacznik od gazu?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 14:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Tutaj.
Obrazek

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 14:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 17.02.2015
Posty: 595
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: kujawsko-pomorski
Tez myslalem o tym miejscu i to chyba jedyny sluszny wybor, dzieki za foto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 15:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 13.08.2015
Posty: 1178
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Co niektórzy chowają w schowku lub w popielniczce. Ja chciałem mieć wskaźnik poziomu gazu w zbiorniku pod okiem. A tak trzeba otwierać to i tamto aby sprawdzić czy np. nie świeci się rezerwa.

Nakryklołch żech ze mobilnioka

_________________
Ruch Chorzów - Legenda bez końca, nigdy nie zginie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 08:56 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 10.08.2017
Posty: 87
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Witam,
jestem tu nowy od jakiegos czasu :) i przymierzam sie do założenia LPG do M6, 2008r, 2.0 PB 147KM, ktoś moze zakladał gdzieś na śląsku ? poleca jakies sprawdzone zakłady ?
z góry dzięki :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 639 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18 ... 22  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.