Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 15:19 
Offline
Panowie i w sumie Panie też (jeśli tutaj takie są) :) Niedawno kupiłem Mazde 1-Generacji, generalnie musiałem szybko zmienić autko i trafiła mi się w moim mieście ładna sztuka. Wersja z silnikiem 2.3 166 - LIFT. Jest w sumie na forum: viewtopic.php?f=87&t=7724 Mazde w sumie kupiłem raczej przez przypadek, bo potrzebowałem zmienić auto i potrzebowałem do pracy dojeżdżać. Ostatnio miałem okazję przejechać się wersją GH i w sumie zauroczyłem się, do tego stopnia że zacząłem się zastanawiać nad wymianą. Z jedynki jestem bardzo zadowolony, ale jednak chciałbym coś nowszego kupić. Pytanie brzmi, czy warto zmieniać nawet zadbaną jedynke na dwójke? Czy odczuję jakieś różnice w jakości między tymi wersjami? Szukam w miare przyzwoicie wyposażonej, coś na wzór mojej. Czy budżet do 40,000 zł to wystarczająca kwota ? Może być diesel, lub PB, ważne żeby miało podobną moc do obecnej posiadanej. Zastanawiałem się też nad Citroen, ale to już konkretnie C5 III 2.0 HDi FAP 163KM. Mój znajomy ma taką cytryne i sobie chwali.

Bardzo proszę napiszcie czy za 40k coś konkretnego znajdę?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 3 gru 2017, 22:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.11.2017
Posty: 199
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam
Wymieniłem Mazdę I generacji czyli GG na GH.
Różnica w klasie jest ogromna, jednakże moja Mazda z I wersji była uboga. Silnik 1.8 i nic więcej specjalnego.
Obecnie Wersja GH z silnikiem 2.5 z maksymalnym wyposażeniem robi ogromną różnicę.
Jak będę miał okazję przejechać się GG/GY z twoim silnikiem 2.3 napiszę coś więcej o wrażeniach.
Pozdrawaim


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 gru 2017, 11:10 
Amator
Offline
Od: 07.07.2016
Posty: 84
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: mazowiecki
Jakbyś dołożył trochę budżetu, to mogłbym Ci pokazać swoją.
2.2. diesel 180 koni 2012 rok. kombi sport.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 gru 2017, 20:06 
Offline
Ciastek a planujesz sprzedać ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 mar 2018, 20:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 14.08.2015
Posty: 2
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: małopolski
Podepnę się pod temat, żeby nie zaśmiecać forum nowym.

Też zastanawiam się jak duża jest różnica w prowadzeniu między 6 GG/GY i GH. Jakie były Wasze odczucia po przesiadce? Sam zrobiłem prawie 35 000km GG z 147-konną benzyną, więc znam ten samochód całkiem dobrze. GH nigdy nie jeździłem. O obu modelach przeczytałem mnóstwo tematów na tym forum i nie tylko, ale nie znalazłem takiego bezpośredniego porównania samych wrażeń z jazdy.

Z tego co wiem to wyciszenie w GH jest wyraźnie lepsze. Domyślam się, że wspomaganie w GH jest mocniejsze i układ kierowniczy nie jest już tak bezpośredni jak w GG. Zawieszenie jest bardziej komfortowe czy sztywniejsze? Poza tym jakie są ogólne wrażenia po przesiadce? GH stawia bardziej na poprawę wygody i komfortu kosztem przyjemności z prowadzenia czy jednak ktoś kto lubi czuć na kierownicy co się dzieje z samochodem też nie będzie zawiedziony? No i podobno GH przed i po liftingu też wyraźnie się od siebie różnią.

Najbardziej interesuje mnie porównanie z bezpośrednim następcą PB 2.0, ale jeśli ktoś ma doświadczenie z innymi wersjami to wrażenia też mile widziane :) Wersja z 2.5L benzyną różni się czymś w prowadzeniu od 2.0? Oczywiście nie licząc osiągów. Zawieszenie, hamulce?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 mar 2018, 23:15 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja nie wiem czemu cały czas powielane są stereotypy ze gh przed i po lifcie ma inny zawias. NIE, nie ma. Może to subiektywne opinie osób które jeździły kilku letnim przed liftem i nowym poliftem.
W cale nie jest jakoś przesadnie twarda, a już napewno lepiej tlumi, niż octavia i rapid.
Gh ma elektryczne wspomaganie, mniej bezpośrednie niż hydrauliczne. Co akurat w tym modelu przyjmuje na plus

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 24 mar 2018, 08:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Może dlatego: https://moto.onet.pl/testy-nowych-samoc ... b5447a606c
Ma ktoś dostęp do katalogu części ? Są różne, czy nie ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 25 mar 2018, 10:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Cześci zawiasu sa takie same, dla przed i polifta. Jedynie co mogło by się różnić to twardość sprężyn i tłumienie amortyzatorów, ale przeglądając katalogi to tez się nie różni.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 maja 2018, 11:48 
Offline
Czy blachy w Mazdach GH też takie słabe jak w GG? i czy występuję też tak częsty problem w silnikach benzynowych brania oleju?
Skłaniam się też w stronę Forda Mondeo.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 05:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Nie są tak słabe jak w GG ale wszystko zależy od tego jak ktoś dbał o to auto i w jakich jeździło warunkach. To jest mocno indywidualna sprawa każdego egzemplarza.
Ja mam zabezpieczone podwozie w swojej od 2013 i nic się nie dzieje.

Co do oleju to sprawa wygląda tak samo, jak ktoś kiedyś wcześniej nie dbał o regularne wymiany, zalewał niewłaściwy olej albo podłej jakości to niestety będą problemy. Może brać olej, może być problem z łańcuchem rozrządu, zaworami, i mnóstwo innych.
Na moim przykładzie mogę powiedzieć, że jak kupiłem swoją to w silniku był olej Dexelia (OEM Mazda) 5w30 seryjny olej. I brała, brała około 1L / 10kkm. Zrobiłem pierwszą wymianę oleju na Penrite (jakościowo dużo lepszy olej, polecany przez forumowego partnera CzarnePaliwo) i delikatnie jej przeszło, po drugiej wymianie (po kolejnych 10kkm) znowu na Penrite przestała brać praktycznie całkowicie (przez 10kkm przed wymianą jak sprawdzałem to ubyło 100ml - 150ml maksymalnie) Teraz jestem 3kkm po trzeciej wymianie oleju i na razie zużycia nie ma żadnego.

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 maja 2018, 19:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
dejwid na konkurencyjnym forum koleś pisał, że auto praktycznie od nowości w jednych rękach i przy delikatnie większym przebiegu powyżej 100 tys km już zauwazył lekkie przepalanie oleju, więc chyba coś jest na rzeczy. Znajomi co mają Fordy Mondeo 1.8 i 2.0 też mówią że im olej znika, a silnik z tego co kojarzę jest ze współpracy obu firm?
Tak się zapytam na marginesie, stosujesz płukanki przy wymianie oleju czy tylko przeszedłeś z Dexelii na Penrite spuszczając jeden i zalewając nowym?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 06:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Miałem Mondeo, mam znajomych co mają Mondeo spalanie oleju na normalnym poziomie nie przekracza 1l / 10kkm zależy od stylu jazdy.
Tak te silniki były produkowane przy współpracy obu tych firm, na elementach są widoczne napisy FoMoCo czyli Ford Motor Company, ja mam takie u siebie na cewkach na przykład.

Nie, płukanki nigdy nie stosowałem. Po prostu zlałem Dexelię i zalałem Penrite :)

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 maja 2018, 07:56 
Świeżak
Offline
Od: 12.04.2016
Posty: 31
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Chyba zależy od danej sztuki. Ja ma 2.0 Ben gaz i oleju nie bierze a jeśli cos łyknie to w ml olej zmieniam co 15 tys zawsze dexelia i na bagnecie zawsze przy full.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 09:55 
Offline
Czy dwójka jest lepiej wyciszona od jedynki ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 11:55 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Moim zdaniem jedna i druga jest wyciszona podobnie, tzn. słabo:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 17 wrz 2018, 11:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tego co pamiętam, to nie pamiętam żeby była różnica..
Ale wiem, że dopiero w GL zauważyłem że jest ciszej :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 wrz 2018, 11:23 
Offline
Szkoda, szkoda, ostatnio dużo robię autostrady, i zaczyna mnie trochę drażnić to.
A jeszcze mojej jedynki nie zmieniłem i ciągle się zastanawiam...


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 wrz 2018, 17:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Słuchaj, ja GY oraz GH, miałem klekoty. To dużo zmienia, masz teraz Pb i kupisz zapewne Pb, więc nie musi być źle.
Oraz, jeździsz autostradami przeważnie, to w Mazdzie jest taka granica prędkości w której można cieszyć się cichą jazdą :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 15:34 
Offline
Z tym że ostatnio miałem okazję jeździć innymi autami po autostradach i 140-150 cichutko. A generalnie jak wsiadałem do swojej mazdy to jakbym głowę w samolocie pod silniki wsadził.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 19:51 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zgadza się, może się również okazać, że to będzie największy mankament tej generacji GH, bo mazda M6 do zapie%@]<lania nie jest...

Oczywiście ma jeszcze jakieś pierdoły jak haczenie biegów gdy włączysz tryb sportowy i im szybciej chcesz zmieniać bieg, tym.bardziej będzie haczyć.
Jakieś tam jeszcze, ktoś ma problem z bluetooth.
Ktoś inny narzeka że automat wycieraczek żyje swoim życiem.


Ale, jak wsiadziesz w mazde, to możesz jechać bez problemu i wiesz ze dojedziesz...taki mały szczegół....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 20:24 
Bywalec
Offline
Od: 01.03.2018
Posty: 331
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podlaski
Tak, nie ma co gadać, Szóstka jest głośna i ma trochę mankamentów. Inne auta też mają jakieś swoje niedoróbki. Ale niewątpliwym plusem 6 jest to jak to auto się prowadzi. W ostrzejszych zakrętach wszyscy zwalniają, a Mazda jedzie jak po prostej drodze. Tak miała I generacja i ma też II. Mi brakuje trochę ciszy w trasie, brakuje też automatu na co dzień, ale to są jakieś indywidualne upodobania. Licz się z tym, że będzie głośniej niż u konkurencji, tak jak w GG/GY. Najlepiej jakbyś pojeździł GH i sam się przekonał.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 20:33 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Z tym układem kierowniczym w GH to tak jest. Zawieszenie również jest jakie jest i dla niektórych będzie to wielkim atutem bo lubią jak na kierownicy momentalnie czuć co się dzieje z samochodem lub że zmieniła się nawierzchnia.

Zwykły kierowiec ma kierownice do skracania a koła do kręcenia itd. W Mazdzie jest lepiej bądź gorzej, W.zaleznosci kto co.lubi itd...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:16 
Offline
Ostatnio mnie męczy moja mazda na autostradach, przy 140-150 ciężko radia słuchać i po dłużej jeździe głowę urywa, tym bardziej że często wracam długie dystanse z pracy i jestem zmęczony a tu BZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ. Ale mega lubię swoją M6-1 i ciągle zastanawiam się nad zmianą na dwójeczkę.

Obecnie nie wiem sam, widzę że drugie generacje tanieją w oczach i coraz mocniej kusi.
Obawiam się że jak kupię dwójeczkę, będzie mnie drażniło to co mnie drażni w jedynce, wyciszenie. Też w sumie poszukałbym jakiegoś diesla, bo moja jedynka z silnikiem 2.3 zjada mnie paliwem na maksa. LPG nie chce do mojej jedynki bo bierze trochę oleju, więc najpierw remont... sam nie wiem :]


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 21 wrz 2018, 21:57 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ja w GY jeździłem na fabrycznych 16".
Nie było głośno, a miałem klekota 136KM.

Nie pamiętam abym narzekał na hałas, zrobiłem ponad 160kkm w niecałe 3 lata, dobrze wspominam moją GY, miała jakieś bolączki ale to pierdółki jakieś były. Kiedyś często jeździłem.do Antwerpii, 8 h 1200km, spalania średnio 5.2 do 5.7 ale prędkości w DE wysokie...

To samo w GH, też kombi, też klekot 2.0 140 KM DPF , również nie narzekałem, ciężkie przestronne pakowny do bólu. Jeszcze bardziej wspominam, nie gniła, nie rdzewiała, taki krążownik, jak ruszył to jechalismy z rodziną do upadłego, wszyscy spali już parę kilometrów od domu, ciągle spali a ja jechałem.
Pamiętam wyjazd do Chorwacji, z tyłu kanapa śpi, obudziła się dopiero w.austri na tankowaniu i mówię że jeszcze połowa drogi,.... jak to, już? Ano już.... 1300km w 9 czy 11 godzin.... Spalanie 5.4 rewelacja....


Jedynie co mi przeszkadzało to jazda po mieście patrząc na spalanie, było dużo, w obu M6 było Webasto-zlodziej paliwa, a w GH doszedł DPF. W GH potrafił mi się w mieście wypalac tydzień czasu. Krótkie odcinki po mieście to nie trasa, ale tak, tygodniowe wypalania było normą rzeczą , nic z tym nie robiłem. Kiedyś na początku posrany jeździłem żeby się wypalił itd, dla mnie to głupota była i stara czasu. Później olałem temat i zapomniałem.ze mam DPF, no i nic złego mnie nie spotkało...nic złego się nie działo, absolutnie bezobslugowy ten DPF jest mimowszystko jak.dla mnie.....


M6 Igen, miękka, pływająca na.zawieszeniu, lekka w prowadzeniu.
M6 IIgen, twardsza, sztywniejsza, wydawała się cięższa o 500kg, twarda w prowadzeniu, lepsze wyczucie podłoża w kierownicy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 paź 2018, 19:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.11.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Dzień dobry , ja miałem GG 2,3 benzyna w wersji TOP , skóry,ksenony,navi teraz mam GH w wersji sport ropniak 185 koni i tu mam wszystko oprócz navi ale wszystko w tym aucie jest lepsze, zawieszenie , układ kierownicy , sprzęgło (bo w GG ciężko chodziło) sama przyjemność z jazdy a blachy dużo bardziej odporne na korozję. GG kupiłem 8 letnia i 2 razy malowałem tylne błotniki a już pod koniec przed sprzedażą zaczynało wyłazić, GH też kupiłem 8 letnią i nic nie widać. Jedynie co to nie mogę się dogadać z bluetooth-em ale u mnie słabo z językami a mazda po polsku ani w ząb. :) a nawet system bose gra lepiej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 16:39 
Offline
Udało mi się polatać na autostradzie GH. Dieslem 2.2 163KM Wsiadając do GH oczy mi błyszczały, tak mi mega ten samochód się podoba. Ale czar prysł, gdy zacząłem przekraczać 120km/h i świsty, gwizdy, jak w mojej GY. Do tego wietrzna pogodna i w tych samochodach jakby w ogóle uszczelek nie było. Jest tak głośno że ciężko rozmawiać z drugą osobą(właścicielem GH) obok. Właściciel GH też mówi że to jego najgorzej wyciszony samochód jaki miał i że trochę dokucza. Niestety ten samochód nie jest dla mnie, brak wyciszenia w tych samochodach za bardzo wpływa na moją końcową ocenę. :( Innym może to nie przeszkadzać, ale w mojej GY drażni mnie to fest, tym bardziej że często jeżdżę różnymi wypożyczonymi autami,o klasę niżej, i w podobnych rocznikach i jest zdecydowanie lepiej, później jak przesiadam się do swojej GY to do jakiegoś kartonu podczas huraganu.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 16:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Ja wiem, że to nie jest A6, czy chociażby mondeo, w którym jest ciszej. Ale do 140 jest naprawde spoko. Może w klekocie głośniej. Ale ja rozmawiam bez podniesionego głosu. Szeptem też dało by rade.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 18:46 
Offline
Chyba mamy inne progi słuchu. A6? Teraz śmigam czasami w pracy fabią i jest znacznie ciszej. Dla mnie robi się irytująco już od 110-120, a mam PB. Masakra zaczyna się na autostradzie od 140-150km, gdzie praktycznie w każdą niedziele robię trasę, pusto na drodze 140-150 na liczniku, a uczucie jakbym miał okna niedomknięte. Bose musi łupać bo normalnie muzyki nie da się posłuchać. Dla mnie wyciszenie w tych samochodach jest poniżej krytyki, nawet przeciętne nie jest. Mimo tego, bardzo lubię, lubię dopóki nie zaczynam robić tras.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 19:18 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
To potwierdza regułę, że każde auto jest inne.
...jak mam jechać Fabią ze znajomym z pracy, to mam ochotę wyjść i wracać na pieszo. Jak znajomi jadą ze mną mazdą (jeździli jak miałem GH), to niejednokrotnie były rozmowy ze jest naprawdę cicho, ciszej jak Passat B6, Tucson, Fabia I Laguna 2014.
Tak więc, nie ma reguły, ja nie narzekałem na GH.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 paź 2018, 21:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.09.2017
Posty: 157
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
Region: małopolski
Może opony szumia. Może auto po dzwonie. I juz odstepy inne. Może uszczelki sparciałe. U mnie jest naprawde cicho. Na codzien jeżdżę rapidami lub toledo nowymi i tam to jest stragedia, a to jednak klasa wyżej niż fabia.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.